YouTube به برخی از سازندگان اجازه می دهد تا از محتوای Coronavirus کسب درآمد کنند

NewsTubers ، خوشحال شوید: YouTube مسیر را معکوس کرده است و تصمیم گرفته است که به خالقان منتخب اجازه دهد تا از [ویرایش] محتوای coronavirus درآمد کسب کنند. پیش از این ، هر ویدئویی که این کلمه را ذکر کند ، تبلیغات خود را برطبق سیاست "" محتوای حساس YouTube "حذف کرده است که تاج را به عنوان یک بحران جهانی بهداشت (در لیگ با بلایای طبیعی ، حوادث غم انگیز و اقدامات تروریستی) طبقه بندی کرده است. این اقدام باعث خشم سازندگان شد که می گویند تصمیم به سودآوری در مورد موضوع منجر به تأثیر ناخوشایندی خواهد شد. به عنوان مثال ، لینوس سباستین ، بازرس فناوری ، موفق شد الگوریتم را در ویدئویی درباره تأثیر coronavirus در تولید با فلاش سرفصلهای "coronavirus" و القاء "وقایع" در چین طفره بزند. در حالی که نکات مربوط به Linus Tech در مورد فناوری صحبت می کند ، می توانید تصور کنید که این یک مفسر خبره مستقل است.

"آشکار می شود که این موضوع اکنون بخش مداوم و مهمی از گفتگوهای روزمره است ، و ما می خواهیم این موضوع را انجام دهیم. مطمئناً سازمان های خبری و سازندگان می توانند تولید فیلم های با کیفیت را به روشی پایدار ادامه دهند. "مدیرعامل YouTube سوزان ووجیچی امروز در نامه ای سرگشاده اظهار داشت. توضیح فرضیه این بود که YouTube در اولویت تبلیغ کنندگان قرار می داد. برچسب "محتوای حساس" در زیر "دستورالعمل های تبلیغاتی پسند" قرار دارد ، و نظارت بر برخی از کلمات می تواند تبلیغی را برای یک مارک اصلی پیشگویی کند که راه خود را به سمت اطلاعات غیرمترقبه پیدا کند. لازم نیست. سوزان ووجیچی ، مدیر عامل یوتیوب در نامه ای سرگشاده اعلام کرد که کسب درآمد برای شرکای خبری و "تعداد محدودی کانال" باز خواهد بود که " به طور دقیق خود گواهی ". تحت سیستم ، YouTubers مجموعه ای از جعبه ها را نشان می دهد که میزان محتوای احتمالی توهین آمیز را در فیلم های خود نشان می دهد. بررسی خودکار تعیین می کند. اگر با الگوریتم های YouTube مخالف نیستید ، می توانید یافته های آنها را با یک انسان به چالش بکشید. YouTube به کانالهایی پاداش می دهد که به طور مداوم با اعتماد به نفس ویدیوی خود ، ویدیوهای خود را بدون اعتماد به نفس به آنها ارسال می کنند ، که اکنون "coronavirus" را پرچم گذاری می کنند ، پاداش می دهد.

در حال حاضر نسخه TikTok با عنوان "Time Corona Time" بدون کلمه "coronavirus" در این عنوان موفق به فرار از سازمان جهانی بهداشت YouTube و بنرهای CDC شده است که برای کلیه مطالب مرتبط با coronavirus استفاده کرده است. ( کلیپ دیگر ، با عنوان "آهنگ رسمی آن تا زمان کرونا" # Coronavirus "، با بیش از یک میلیون بازدید ، نمایه سازی شده است.) اما YouTube با جمعیت شش برابر بزرگتر از ایالات متحده است. ، و هیچ کس هرگز هیجان زده نخواهد شد.

.