صفحه Android "Choice" یک مشکل حفظ حریم خصوصی است

صفحه Android "Choice" یک مشکل حفظ حریم خصوصی است

 تصویر مقاله با عنوان "مسئله حریم خصوصی با Android" & # 39؛ انتخاب & # 39؛ Screen

عکس : لئون نیل ( گتی ایماژ ]

حدود یك سال و نیم پیش ، گوگل حراج را آغاز كرد و این فرصت را داشت كه یكی از موتورهای جستجو باشد كه كاربران اروپایی می تواند را به عنوان پیش فرض خود در دستگاههای Android انتخاب کند. و طی یک سال و نیم گذشته ، شاهد بودیم که برخی از غول های معروف تبلیغات تبلیغاتی همچنان از این اسلات های گران قیمت استفاده می کنند.

این حراج نتیجه یک پرونده ضد انحصاری بزرگ بود که در سال 2018 توسط مقامات اروپایی هدایت شد. گذشته از انتقاد از این شرکت با مجازات 5 میلیارد دلاری ، نهادهای نظارتی همچنین خواستار این بودند که Google به کاربران پیشنهاد بوت هنگام راه اندازی را ارائه دهد. تلفنهای اندرویدی خود را با توجه به مرورگر یا برنامه جستجویی که ترجیح می دهند از آن استفاده کنند ، به جای اینکه آنها را ملزم به استفاده از Google خود کنید ، ارتقا دهید. گوگل را موظف كرد ، اما به بيشترين روش ممكن گوگل: با الزام رقبا از نظر مالي اين شركت را براي حضور در يكي از چهار اسلات جستجو در صفحه گزينش اندرويد انتخاب كرد.

نتایج برای آخرین حراج امیدوار کننده نیست. وقتی صحبت از گزینه ها می شود ، حقیقت این است که ده ها میلیون کاربر اندروید در هنگام جستجو باید به طور عمده یکی از چهار گزینه غیر Google را انتخاب کنند: مایکروسافت متعلق به Bing ، GMX – که متعلق به یک دیجیتال آلمانی دیجیتال United Internet AG یا کنایه PrivallyWall است که متعلق به یک لباس بزرگ فناوری به نام Social Game Media است.

As TechCrunch اشاره می کند ، چیزی که مشترک همه این بازیکنان است ، کسب سود بسیار زیاد از رهگیری و هدف قرار دادن کاربران در سرتاسر جستجو است ، به روشی که کاملاً شبیه Google است. در همین حال ، شایان ذکر است که علی رغم این گزینه های دیگر ، غول جستجو هنوز هم یک غول جستجو در منطقه است. گذشته از بلعیدن اکثریت بازار موتورهای جستجو در سطح بین المللی ، تقریباً [Google] تقریباً 85٪ سهم بازار در کشورهای عضو اتحادیه اروپا را به سمت بالا می برد. عدم موفقیت اتحادیه در مهار رفتار تند گوگل در منطقه ، برخی از رقبای جستجوی گوگل قبلاً به واشنگتن پست گفتند که این نتیجه طبیعی اجازه دادن به Google برای حل مشکلات خود است. به عبارت دیگر ، مقامات اتحادیه اروپا به معنای واقعی کلمه به Google اجازه می دهند رقبای خود را به دلیل داشتن امتیاز حضور در منوی انتخاب Android ، شارژ کند و موقعیت غالب شرکت را در این روند به چالش بکشد. آنها فکر می کردند چه کسی برنده خواهد شد؟

.