حضور آنلاین مهم است ، اما اندازه گیری آن برای کسب و کار ، رویداد یا کمپین همیشه دشوار بود. Brand24 یک امتیاز حضور آنلاین ایجاد کرد – معیاری که به شما کمک می کند آگاهی از شرکت ، رقبا یا موضوعات مورد علاقه خود را درک کنید.
ایجاد و حفظ حضور آنلاین برای بسیاری از مشاغل مهم است. حضور آنلاین به افزایش آگاهی از تجارت شما ، رشد فروش ، دستیابی به مشتریان جدید ، ایجاد ارتباط با مشتری ، كنترل و حفظ اعتبار مثبت شركت شما كمك می كند.
حضور آنلاین به اشکال مختلف منعکس می شود. شما می توانید با اجرای حساب های شبکه های اجتماعی ، ایجاد کمپین های آنلاین ، مکالمه و تعامل با مشتری ، پاسخ به بازبینی های آنلاین ، حضور آنلاین خود را بهبود ببخشید.
اگر مشاغل کوچک و آفلاین را اداره می کنید ، ممکن است بعضی اوقات از حضور آنلاین اطلاع نداشته باشید ، یا فکر کنید که به یکی از آنها نیازی ندارید. چیزی فراتر از حقیقت نیست.
برخی از شرکت ها ممکن است اهمیت حضور در اینترنت ، ایجاد تصویر آنلاین خود ، دانستن آنچه در مورد تجارتشان گفته می شود و ایجاد پیوند با مشتریان بصورت آنلاین ، دست کم بگیرند.
حضور آنلاین باید مدیریت و نظارت شود. مهم است که کنترل آن را کنترل کنید و بدانید که چگونه کسب و کار ، رویداد ، کمپین یا صنعت خود بصورت آنلاین عمل می کنید. اینجا جایی است که امتیاز حضور آنلاین مفید است!
- امتیاز حضور آنلاین چیست؟
- نمونه هایی از امتیاز حضور آنلاین
- چگونه امتیاز حضور آنلاین را بررسی کنیم؟
- چگونه امتیاز حضور آنلاین اندازه گیری می شود؟

امتیاز حضور در سطح o چیست؟
Brand24 ، ابزاری برای نظارت بر رسانه ، اکنون با ارائه امتیاز اصلی حضور آنلاین خود ، اطلاعات بیشتری را ارائه می دهد .
امتیاز حضور آنلاین معیاری است که نشان می دهد حضور آنلاین شما چگونه کار می کند و به درک محبوبیت آنلاین یک شرکت یا موضوع خاص در زمان معین کمک می کند.
امتیاز حضور آنلاین بینش های ارزشمندی را ارائه می دهد و می تواند به شما کمک کند نتیجه گیری کنید. از نمره حضور آنلاین می توان استفاده کرد:
- مقایسه قرار گرفتن در معرض آنلاین خود با رقبا ؛
- اگر لازم است در حضور آنلاین خود کار کنید ، بیاموزید ؛
- ارزیابی بازاریابی و روابط عمومی خود را انجام دهید. از آگاهی از برند تجاری بالایی برخوردار است یا خیر ؛
- از محبوبیت موضوعی خاص یا صنعتی که به آن علاقه دارید مطلع شوید ؛
- محبوبیت آنلاین برخی از رویدادها را بررسی کنید ؛
- آگاهی از مارک را اندازه گیری و معیار بگیرید.
دریافت دسترسی به امتیاز حضور!
چگونه می توان امتیاز حضور آنلاین را بررسی کرد؟
Brand24 با یک معیار جدید – امتیاز حضور ، که قرار گرفتن در معرض آنلاین مارک یا موضوع خاص را اندازه گیری می کند.
برای بررسی امتیاز حضور برای کسب و کار ، رویداد ، کمپین یا موضوع مورد علاقه خود ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک پروژه نظارت را شروع کنید و کلمات کلیدی مرتبط با آن را ردیابی کنید.

به محض شروع پروژه نظارت ، این ابزار شروع به جمع آوری نام ها از سراسر وب می کند. بدیهی است که حجم بحث درباره جمعه سیاه در اواخر ماه نوامبر به اوج خود رسیده است.

امتیاز حضور در برگه Analysis در دسترس است. همانطور که مشاهده می کنید ، امتیاز حضور جمعه سیاه نیز قطعاً در ماه نوامبر افزایش یافت.

میزان محبوبیت کسب و کار شما در اینترنت را بررسی کنید!
نمونه هایی از امتیاز حضور آنلاین
با دیدن چند نمونه دیگر از امتیازات حضور به شما امکان می دهد این معیار را بیشتر بفهمید. به شما این امکان را می دهد که حتی درباره راهکارهای مفید و ارزشمند آن نیز بیشتر فکر کنید.
Palantir
Palantir یک شرکت نرم افزاری محبوب و تجاری است که در اوایل اکتبر 2020 امتیاز حضور از 61 به 71 افزایش یافت. چرا این اتفاق افتاد؟

] افزایش در امتیاز حضور مربوط به عمومی شدن پالانتیر بود. در 30 سپتامبر افزایش قابل ملاحظه ای مشاهده شد و تعداد موارد ذکر شده ، که بر امتیاز حضور تأثیرگذار بود. به بورس سهام Presence Score همچنین می تواند برای محک زدن آگاهی از برند آنلاین Palantir در برابر نزدیکترین رقبا مورد استفاده قرار گیرد. به نمایشگاه CES 2021 نگاهی بیندازید – هم اکنون رویداد / نمایشگاه فناوری در تاریخ 11-14 ژانویه 2021 اتفاق می افتد. برای چند روز ، بحث های مربوط به CES بر گفتگوهای فناوری در سراسر وب حاکم بود. این مکالمات در نمره حضور CES 2021 منعکس شده است.

استفاده از امتیاز حضور می تواند به معیار قرار گرفتن در معرض رسانه CES در مقابل نسخه های قبلی CES و همچنین رویدادهای رقیب کمک کند. همچنین می تواند کمک بزرگی به محاسبه آگاهی از نام تجاری CES کند.
چگونه امتیاز حضور آنلاین اندازه گیری می شود؟
دو مهمترین عوامل حضور در امتیاز حضور تعداد ذکرها و میزان دسترسی کلی آنها هستند (براساس برداشتهایی که بالقوه ایجاد کرده اند).
هرچه تعداد ذکر و تعداد بیشتر – امتیاز حضور قابل توجه تر باشد.
امتیاز حضور خود را به طور رایگان اندازه بگیرید
معنای موجود در پشت امتیاز حضور آنلاین شما
امتیاز حضور در حال اجرا است مقیاس 0 تا 100 ، جایی که 100 نمره ای است که توسط مارک های شناخته شده جهانی و موضوعات بسیار محبوب بدست می آید.
سرعت رشد نمره حضور با پیشرفت کاهش می یابد ، به این معنی که رشد نمره حضور از 70 به 80 از 10 به 20 بسیار دشوارتر است.