Skydio می گوید که از پهپادهای مصرف کننده دور نیست ، نمی تواند فناوری خود پرواز را مسلح کند

Skydio می گوید که از پهپادهای مصرف کننده دور نیست ، نمی تواند فناوری خود پرواز را مسلح کند

اگر مشتاقانه منتظر روزی هستید که Skidio یک هواپیمای بدون سرنشین پرواز باشد و یک رقیب واقعی برای DJI شود ، ممکن است اعلامیه امروز را ضعیف بگیرید. شاید تصور کنید که پس از دو هواپیمای بدون سرنشین چشمگیر که کاملاً را تحقق بخشیدند ، تصمیم Skydio برای ساخت دوربین پرچمدار بعدی خود که منحصراً برای شرکتهای تجاری و بازارهای نظامی ساخته شده بود ، به معنای این بود که تماماً با مصرف کنندگان انجام شده است.

اما آدام بری ، مدیرعامل Skydio ، به Verge گفت که او تازه کار شده است – هواپیماهای بدون سرنشین مصرف کننده بیشتری در این راه وجود دارند.

"ما محصولات بیشتری در بازار داریم که از آنها هیجان زده می شویم" ، بری را نشان می دهد که زمان بندی برای ورود به بازار شرکت نیز صحیح است. به گفته وی ، در هر دو بازار ، هدف این نیست که سعی کنیم DJI را با کپی کردن DJI ضرب و شتم کنیم بلکه ساخت هواپیماهای بدون سرنشین است که می توانند بطور خودکار کارهایی را انجام دهند که در حال حاضر به خلبان متخصص نیاز دارند.

"توانایی خلبانی شما کاری است که یک خلبان متخصص می توانست انجام دهد. داشتن یک بازرسی از خانه کاری است که یک خلبان متخصص می تواند انجام دهد. توانایی معاینه یک پل کاری است که یک خلبان متخصص می تواند انجام دهد. چگونه می توانیم آن را در نرم افزار قرار دهیم تا هرکسی بتواند از آن بهره ببرد؟ " بری می پرسد ، بلافاصله.

Skydio می بیند که "مهارت های هوش مصنوعی" خاصی را برای انجام هر یک از این موارد ایجاد می کند ، با چند مثال خاص که از دوربین های بدون سرنشین استفاده می کنند ، ابتدا نقشه اطراف منطقه اطراف خود را شروع می کنند ، سپس به طور خودکار یک سری از تصاویر با وضوح بالا را تهیه می کنند. می توان برای ایجاد اسکن خانه ، پل یا سایر امکانات برای بازرسی از یکدیگر استفاده کرد:

برایس گفت که او فرصت هایی را برای "مهارت" در خارج از شرکت نیز می بیند – به خصوص در دنیای سینماگرافی ، جایی که کار با دوربین نیز نیاز دارد. مهارت های کارشناسی ، و جایی که دوربین های پرواز می توانند از لحاظ تئوری حرکت دوربین را انجام دهند که همه برای سینماگران روی زمین غیر ممکن است.

اما او همچنین فکر می کند که یک مدل کسب و کار متفاوت ممکن است راهی برای پیشروی باشد – خواه آنها Skydio X2 جدید تاشو را انتخاب کنند یا Skydio 2 را در سطح مصرف کننده انتخاب کنند ، مشتریان شرکت هزینه پرداخت هزینه خدمات مشترک این مهارت های جدید را به جای خریدن ساده می پردازند. هواپیماهای بدون سرنشین هواپیماهای بدون سرنشین.

اگر این ایده ارتقاء هواپیماهای بدون سرنشین که از مهارت استفاده می شود ، آشنا به نظر می رسد ، ممکن است از چندین سال پیش به فکر نوید راه اندازی پهپادهای سه بعدی باشید. ، پیش از آن که توسط هواپیماهای بدون سرنشین که به سرعت در حال پیشرفت ، قابل اعتماد و نسبتاً مقرون به صرفه بودند از DJI دور بریزند.

اما تاریخ ممکن است تکرار نشود. اکنون ، دولت ها و صنایع نسبت به محصولات ساخت چین بسیار محتاط تر شده اند – تا جایی که وزارت کشور ایالات متحده ناوگان ساخت DJI خود را زمین زد. Skydio شرط بندی می کند که شجره نامه ساخته شده خود در ایالات متحده آمریکا به آن کمک خواهد کرد که با مشتریان سازمانی و نظامی که قرارداد DJI اکنون نمی تواند آنها را لمس کند قرارداد ببندد. در حقیقت ، این شرکت قبلاً با نیروی هوایی ایالات متحده ، ارتش و DEA قرارداد دارد ، Wired .

این بدان معنی نیست که Skydio آماده است برای ارائه دهنده سیستم تسلیحات ، هرچند ، و یا لزوماً. به پلیس نظارت کنید. "اصول جدید نامزدی و استفاده از مسئولیت پذیر" این شرکت صریحاً بیان می کند که اسیدیدو اسلحه های هواپیماهای بدون سرنشین خود را قرار نخواهد داد و به طور کلی با اسلحه های کاملاً خودکار مخالف است – و بری به من می گوید Skydio با شرکتی که قصد دارد سلاح های خود را بسازد کار نمی کند. هواپیماهای بدون سرنشین ، یا

عکس: Skydio

"ما اعتقاد داریم كه هواپیماهای بدون سرنشین باید در شرایط واكنش اضطراری قرار بگیرند ، نه نظارت فعال ، و من فکر می كنم كه این یك خط کاملاً واضح است." در اطراف هواپیماهای بدون سرنشین مستقل نیز هست. بری می گوید: "شما محصولی را از آنجا حمل می کنید ، دستان خود را از آن پاک می کنید … این روش ما نیست."

گفته می شود ، این شرکت در حال حاضر با حداقل یک اداره پلیس در چولا ویستا ، کالیفرنیا همکاری می کند ، و هنوز مشخص نیست که چگونه می داند از هواپیماهای بدون سرنشین آن برای نظارت بر معترضین یا سایر شهروندان سوء استفاده می شود. در حال حاضر ، بری روی موارد استفاده مثبت متمرکز شده است ، مانند اینکه هواپیماهای بدون سرنشین به لحاظ تئوری می توانند به عنوان نوعی دوربین بدنه پرواز باشند ، و چه بسا چگونه آنها اجازه دهند ناظران عینی تری (مانند مثلاً یک کاپیتان پلیس) کارهای بهتری را برای ارزیابی یک وضعیت از راه دور.

بری نمی گوید هنوز Skydio X2 چقدر هزینه خواهد داشت یا آنچه را می توان از هواپیماهای بدون سرنشین مصرف کننده آینده انتظار داشت. (آیا قابلیت تاشو جدید X2 به این معنی است که ما می توانیم سرانجام هواپیمای بدون سرنشین جیب ، کیف پول یا مسنجرهای تاشو را دنبال کنیم؟ بدون نظر.) وی همچنین نخواهد گفت آیا راهی برای استفاده از 360 جدید Skydio وجود دارد یا خیر. نمایش موقعیتی درجه با هدست VR یا AR – فقط این که من در مسیر صحیح هستم. در حال حاضر ، این ویژگی محدود به یک طرح ریزی مستقل از شکل است (برای مثال به زیر مراجعه کنید) روی صفحه نمایش داخلی و کنترل HDMI جدید Skydio Enterprise Controller.


و خیر ، هیچ راهی برای جفت کردن کنترلر آینده Skydio Enterprise Controller وجود نخواهد داشت. حتی اگر می توانستید آن را تحمل کنید ، با کلاس مصرف کننده Skydio 2. اگر می خواهید یک هواپیمای بدون سرنشین خود پرواز درجه یک مصرف کننده بهتر از Skydio 2 و مبادلات تجاری که با سه طرح کنترل متفاوت آن همراه است ، بخواهید. صبر کنید.