Office desk table with computer, supplies, flower and coffee cup

10 ابزار برتر نظارت بر برند

نظارت بر برند. آیا شما باید ذکرهای آنلاین راجع به شرکت ، محصول یا خدمات خود ردیابی کنید؟ یا این فقط یک اصطلاح غرور بازاریابی بی فایده است؟ شهرت برند همه چیز است. به خصوص در عصر اینترنت ، وقتی کسی می تواند در مورد شرکت شما بصورت آنلاین صحبت کند. تعداد کانالها و کاربران اینترنت پیروی از هرگونه ذکر در مورد نام تجاری شما را دشوار می کند. به ویژه ، اگر این اتفاق خارج از حساب های رسانه ای اجتماعی شما درآمدزایی کند. مشاهده و تحلیل موارد ذکر شده در مورد نام تجاری شما یک کار برای ابزار نظارت بر برند است.

ابزارهای نظارت بر برند به شما کمک می کنند تا در ذکرهای عمومی آنلاین کمک بگیرید.

برای گذراندن وقت شما ، من کرمی د لا کرم – 10 ابزار برتر نظارت بر مارک را انتخاب کردم!

  • 1. Brand24
  • 2. Google Alerts
  • 3. Brandwatch
  • 4. هوتسوایت
  • 5. BuzzSumo
  • 6. ذکر اجتماعی
  • 7. شبکه های اجتماعی بومی و تحلیلی
  • 8. احرفس
  • 9. TweetDeck
  • 10. Keyhole
  • اینجا هستند! 10 ابزار برتر نظارت بر برند !

    1. Brand24

    چه پیچیدگی نقشه ، ما لیست خود را ساخته ایم!

    طبق گفته HubSpot ، Brand24 یکی از قوی ترین ابزارهای نظارت بر برند است.

    ابزار نظارت بر داده های در دسترس عمومی از منابع مختلف ، از جمله اینستاگرام ، توییتر ، فیس بوک ، سایت های خبری ، وبلاگ ها ، انجمن ، TikTok و Twitch جمع آوری می کند.

    این ابزار 100٪ مطابق با مقررات فیس بوک و GDPR است. گفته های Facebook و Instagram از طریق API رسمی فیس بوک جمع آوری می شود.

    این ابزار نظارت بر مارک اطلاعات زیادی را در مورد نام تجاری شما ، نحوه درک آنلاین آن ، و جایی که افراد در مورد مارک شما صحبت می کنند به شما می دهد.

    علاوه بر این ، Brand24 برخی از داده های نظارت بر مارک سنگین را به شما می دهد ، مانند:

    • حجم ذکر
    • احساس ذکر
    • نوع و تعداد تعامل
    • تخمین زده می شود رسانه های اجتماعی به
    • مکانهای فعال که کلمه کلیدی شما در توییتر استفاده می شود
    • زمینه بحث و گفتگو برای پروژه شما
    • لیستی از مؤثرترین نویسندگان برای طاقچه های صنعت شما

    اما این همه نیست! Brand24 همچنین دو حالت مقایسه را ارائه می دهد.

    می توانید دو پروژه جداگانه را در برگه مقایسه مقایسه کنید.

    اگر می خواهید اعتبار برند خود را با رقبای خود مقایسه کنید ، این مفید است. یا اگر دو سرویس ، محصول یا کمپین بازاریابی دارید و می خواهید ببینید کدام یک KPI های مورد نظر را بدست آورده است.

    اما شما همچنین می توانید ببینید که چگونه KPI های رسانه های اجتماعی یک پروژه خاص با گذشت زمان تغییر می کنند. این برگه اطلاعات را در برگه خلاصه پیدا خواهید کرد.

     صفحه چاپی از داشبورد Brand24 ، ابزاری برای نظارت بر نام تجاری
    زبانه خلاصه در ابزار نظارت بر نام تجاری ، Brand24

    شما می توانید تغییرات را در این اندازه گیری کنید:

    • تعداد کل نتایج
    • رسانه اجتماعی به
    • برسد ] تعداد کل تعامل
    • تعداد نتایج با احساسات مثبت و منفی
    • نوع تعامل رسانه های اجتماعی
    • احساسات در مورد نام تجاری شما

    ] شما می توانید یک گزارش PDF سفارشی برای نمایش نتایج خود ایجاد کنید پروژه نظارت بر نام تجاری.

    به عنوان یک جایزه ، لیستی از هشتگ های معروف را دریافت می کنید که می توانند در معرض دید بیشتری قرار گیرند.

    نام تجاری24 با 49 دلار در هر ماه شروع می شود ، و می توانید حساب آزمایشی رایگان خود را از اینجا تنظیم کنید!

    2 Google Alerts

    برخی از ابزار نظارت بر نام تجاری رایگان وجود دارد که بسیار خوب کار می کنند ، به خصوص اگر سفر کاری خود را شروع کنید.

    Google Alerts ابزاری بسیار ساده تر از سایر ابزارهای نظارت بر مارک است که مزایا و معایب آن را دارد.

    Google Alerts یک ابزار رایگان برای نظارت بر برند است.

    همچنین استفاده از آن آسان است. کلمه کلیدی مورد نظر برای نظارت را در نوار جستجو وارد کرده و آدرس ایمیل خود را وارد کنید. [اینهمهاست!

     صفحه چاپی از Google Alerts ، ابزاری که ذکر های آنلاین را حاوی کلمه کلیدی شما
    Google Alerts ذکر های آنلاین را شامل کلمه کلیدی از پیش تعریف شده شما می کند.

    سادگی می تواند یک نعمت باشد ، اما می تواند یک نفرین باشد.

    شما هیچ بخش تحلیلی پیشرفته دریافت نخواهید کرد ، همچنین قادر نخواهید بود اعلان های اختصاصی را تنظیم کنید یا گزارش هایی را تهیه کنید.

    Google Alerts ابزاری برای نظارت بر مارک رایگان است.

    3. Brandwatch

    Brandwatch در طرف دیگر طیف ابزارهای نظارت بر برند است – تجزیه و تحلیل داده های گسترده و هوش تجاری را ارائه می دهد.

    اما این یکی از گرانترین ابزارهای نظارت بر مارک در بازار است.

    بیایید با مثبت شروع کنیم.

    Brandwatch داده های تاریخی و الگوریتم های قدرتمند مبتنی بر یادگیری ماشین ارائه می دهد.

    الگوریتم ها داده ها را تکه تکه می کنند و تکه می کنند: [

    • دقیق ترین و بینشی ترین اطلاعات در مورد مخاطبان شما
    • داده ها را به دسته های مربوطه تقسیم می کند که به شما در ساخت شخصیت مشتری کامل کمک می کند.

    علاوه بر این ، Brandwatch یک بستر گزارشگری را ارائه می دهد که شامل گزارش های داده های زنده و نمایشگرهای زمان واقعی است.

    Brandwatch ابزاری برای نظارت بر برند است که به شرکت ها و شرکت های بزرگ اختصاص داده شده است. قیمت گذاری در صورت درخواست موجود است.

    4. Hootsuite

    Hootsuite بیشتر به عنوان ابزاری برای مدیریت رسانه های اجتماعی شناخته می شود. با کمک HootSuite می توانید پست های رسانه های اجتماعی خود را برنامه ریزی کنید.

    اما می توانید از Hootsuite به عنوان ابزاری برای نظارت بر برند استفاده کنید و تمام ذکرها در مورد نام تجاری خود را بصورت آنلاین جمع کنید.

    جریان های رسانه های اجتماعی را تنظیم کنید که مکالمات و کلمات کلیدی از پیش تعریف شده را نظارت می کنند.

    Hootsuite هنوز ابزاری برای مدیریت رسانه های اجتماعی است. این بدان معناست که فقط موارد ذکر شده را از کانال های رسانه های اجتماعی ، مانند Instagram ، Twitter ، LinkedIn یا YouTube جمع می کند.

    Hootsuite با 19 دلار در هر ماه شروع می شود.

    5. BuzzSumo

    BuzzSumo ابزاری دیگر است که معمولاً با نظارت بر مارک همراه نیست.

    با این حال ، خدمات نظارت بر مارک را ارائه می دهد.

    ابزار نظارت بر برند ویژگی های بسیاری را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند همه ذکر های مربوطه را مشخص کنید ، به عنوان مثال:

    • کلمات کلیدی و هشدارهای تجاری
    • هشدار دامنه – هر زمان که محتوای جدید در یک دامنه خاص منتشر شود ، اعلان دریافت کنید [19659023] هشدارهای نویسنده – پیگیری تمام مطالب ارسال شده توسط یک نویسنده خاص
    • هشدارهای پیوند – هر زمان یک بک لینک جدید به وب سایت شما (عالی برای اهداف جستجوگرها) عالی است
    • داشبورد شخصی شده
    • اعلان های زمان واقعی [19659023] فیلتر را برای دریافت دقیقا نتایج مورد نیاز
     صفحه چاپ از BuzzSumo ، یک ابزار نظارت بر نام تجاری برتر

    BuzzSumo با 99 دلار در هر ماه شروع می شود.

    6. Social Mention

    Social përmend یک ابزار رایگان نظارت بر برند است.

    آیا رابط کاربری آشنا به نظر می رسد؟

    شرط می بندم که این کار را می کند!

    به نظر می رسد بسیار شبیه موتور جستجوی گوگل است.

    کلمه کلیدی را که می خواهید ردیابی کنید در نوار جستجو وارد کنید. سپس می توانید منبعی را که می خواهید در آن جستجو کنید تعریف کنید. می توانید از وبلاگ ها ، میکروبلاگ ها ، بوک مارک ها ، تصاویر ، فیلم ها و سؤال ها استفاده کنید (بنابراین متأسفانه هیچ نتیجه ای در رسانه های اجتماعی حاصل نمی شود).

    ذکر شده اجتماعی برخی از تجزیه و تحلیل هایی را که می توانید برای تقویت شغل خود استفاده کنید ، به عنوان مثال ارائه می دهد:

    • رسیدن به
    • تجزیه و تحلیل احساسات
    • کلید واژه های برتر
    • کاربران برتر
    • هشتگ های برتر
    • منبع.

    مهمترین اشکال در مورد اجتماعی ذکر این است که داده هایی را از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ارائه نمی دهد. بنابراین ، نتایج و آنالیزها محدود هستند و همیشه صددرصد دقیق نیستند.

    گاه ساده ترین راه حل بهترین است!

    بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی سیستم عامل های تحلیلی داخلی و سیستم اعلان ارائه می دهند.

    این تقریباً ارزانترین راه برای نظارت بر نام تجاری شما ، حداقل از نظر پول است.

    برای به دست آوردن داده های مورد نیاز شما از ابزارهای بومی تجزیه و تحلیل ، شما باید مقدار زیادی از زمان را در داخل تابلو صرف کنید ، و به طور دستی تجزیه و تحلیل های ذکر شده را انجام دهید. این راه حل مناسب برای افراد یا مارک های کوچک است ، اما برای SME و شرکت های بزرگ بی اثر خواهد بود.

    8. Ahrefs

    ممکن است این اتفاق بیفتد که شخصی به وب سایت شما ، پیوند بزند ، بدون ذکر نام تجاری شما نظارت می کند.

    دقیقاً کاری که من یک دقیقه پیش با احرفس انجام دادم.

    Ahrefs ابزاری برای جستجوگرها است که مانیتورینگ محدود برند را ارائه می دهد. به عنوان ابزاری برای نظارت بر مارک ، Ahrefs به شما امکان می دهد پیوندهای پشتیبان وب سایت خود را دنبال کنید.

    جدا از اینکه به دنبال بهترین کلمات کلیدی و موقعیت کلی وب سایت خود در Google هستید ، می توانید لینک های برگشتی را به سایت خود پیگیری کنید.

    ابزار نظارت بر پیوند از 99 دلار در ماه شروع می شود.

    9. TweetDeck

    آیا می خواهید فقط در توییتر تمرکز کنید؟ [نظارتبرمارکدرتوییتریکتکهکیکاست!

    سپس به TweetDeck نگاهی بیندازید.

    با TweetDeck می توانید داشبورد توییتر درست کنید که متناسب با نیازهای شما باشد.

     صفحه چاپی از TweetDeck ، ابزاری برای نظارت بر برند برتر

    این ابزار به شما امکان می دهد تا حین وقایع یا طوفان های زنده ، هشتگ ها را با دقت دنبال کنید و به طور مؤثر در گفتگو شرکت کنید.

    TweetDeck یک ابزار رایگان برای نظارت بر برند است.

    10. Keyhole

    Keyhole بینشی در مورد عملکرد آنلاین برند شما خواهد داد.

    ابزار نظارت بر مارک جمع آوری سریع از مهمترین معیارهای اجتماعی به شما می دهد ، به عنوان مثال:

    • تعداد برداشتها
    • مشارکت در کل
    • تعداد کل کلیک بر روی لینک ها

    کلید اصلی نظارت بر عملکرد کلمات کلیدی از پیش تعریف شده ، آدرس های اینترنتی ، هشتگ وmentions.

    Keyhole نظارت و گزارش گیری را در زمان واقعی ارائه می دهد. شما می توانید از ابزار نظارت بر مارک برای ردیابی عملکرد شرکت خود یا مقایسه نتایج خود در برابر رقبا استفاده کنید.

    کلید سوراخ با 179 دلار در ماه شروع می شود.

    چرا نظارت بر برند مهم است؟

    نظارت بر برند باید یک بخش اساسی از فعالیت های بازاریابی شما باشد.

    نظارت بر ذکر های آنلاین برای ساختن یک برند قدرتمند ضروری است.

    با تشکر از ابزارهای نظارت بر مارک آنلاین ، شما همیشه می دانید که مردم درباره شما چه می گویند.

    ابزارهای نظارت بر برند به شما در اندازه گیری KPI های مختلف بازاریابی و فروش کمک می کنند. این نتایج می تواند بینش ارزشمندی را ارائه دهد.

    نظارت بر برند به شما کمک می کند:

    • با تکمیل یک کارزار موفق بازاریابی مؤثر برای ارتقاء تجارت خود
    • اندازه گیری نتایج کمپین بازاریابی هشتگ خود را برای افزایش موفقیت در فروش خود تقویت کنید تا موفقیت تلاشهای خود را
    • نظارت کنید رقبا می توانند بدانند که در صنعت شما چه اتفاقی می افتد
    • تجربه مشتری خود را با مشاهده و واکنش به نظرات منفی
    • تجزیه و تحلیل احساسات در مورد برخی از محصولات ، کمپین ها ، یا خدمات

    و خیلی موارد دیگر ، به تجربه بعدی مشتری منتقل می کند. [19659017] البته ، یک راه حل ساده وجود دارد. می توانید تمام موارد ذکر شده آنلاین را در کانالهای مختلف رسانه ای جستجو کنید.

    اما حداقل دو اشکال از این رویکرد در نظارت بر مارک وجود دارد.

    اولا ، مرور در کانال های مختلف ، حتی فقط درآمد کسب شده شما ، بسیار وقت گیر است. کانال های جدید هر روز ظهور می کنند که ادامه کار را دشوار می کند.

    ثانیا ، ذکر نام های مهم در مورد برند شما آسان است. ذکر منفی می تواند در انگشتان شما بگذرد و به طور بالقوه منجر به بحران شود.

    اینجاست که مانیتورینگ مارک تجاری در دسترس شماست!

    ابزارهای نظارت بر مارک تجاری چیزی بیش از یک مجموعه از موارد ذکر شده شامل کلمه کلیدی از پیش تعریف شده شما را به شما ارائه می دهند.

    ابزارهای نظارت بر مارک ، تجزیه و تحلیلهایی مستحکم ارائه می دهند که می تواند به طور بی حد و حصر به تجارت شما کمک کند.

    خواهید فهمید:

    • احساسات پیرامون نام تجاری شما
    • چند بار نام تجاری شما در مباحث آنلاین
    • که کانال های مشتریان احتمالی شما را استفاده می کند

    چگونه مارک تجاری می تواند به تلاشهای بازاریابی کمک کند؟

    نظارت بر برند می تواند به شدت در همه فعالیت های بازاریابی شما کمک کند!

    نظارت بر برند هنگامی که می توان نتایج یک کمپین رسانه های اجتماعی را سنجید ، بسیار مفید است.

    اقدامات نظارت بر برند:

    • میزان دسترسی به هشتگ مارک یا خاص کمپین شما
    • دسترسی رسانه های اجتماعی به پست های شما
    • چند بار کلمه کلیدی شما در کانال های مختلف رسانه های اجتماعی ذکر شده است
    • مردم چه حسی دارند در مورد پیام خود
    • کلمات کلیدی در چه زمینه ای مورد استفاده قرار می گیرند.

    نظارت بر برند به شما در ارزیابی نتایج کمپین های بازاریابی کمک می کند.

    نظارت بر برند و خدمات به مشتری

    نظارت بر ذکر نام تجاری شما همچنین می تواند خدمات مشتری شما را بهبود بخشد.

    مردم صحبت می کنند ، و آنها اغلب پشت پشت شما صحبت می کنند – روی سیستم عامل هایی که شما فعال نیستید. کار شما این است که همه نظرات را بیابید و واکنش مناسب نشان دهید.

    هیچ چیز نمی گوید که شما به مشتریان خود اهمیت می دهید تا اینکه به موقع به سؤالات مشتریان خود پاسخ دهید.

    مطمئناً برای مهمترین ذکرها اعلان تنظیم کرده اید.

    شما می توانید اطلاعیه های سنتی را از سه طریق دریافت کنید:

    • ادغام سخت. هربار ذکر جدید ، به طور خودکار پیامی را در کانال انتخاب Slack
    • هشدار طوفان دریافت خواهید کرد. هنگامی که یک افزایش غیرمنتظره در حجم ذکر است ، ما به شما ایمیل می دهیم.
    • اعلان های درون برنامه. ما برای دستگاههای Android و iOS برنامه ای ارائه می دهیم.
     نمونه ای از اطلاع رسانی Slack در یک پروژه نظارت بر برند
    خدمات نظارت بر مارک را بررسی کنید!

    علاوه بر این ، می توانید پروژه خود را با مسنجر ادغام کنید. گزارشهای روزانه را با مهمترین ذکرها و معیارها دریافت خواهید کرد.

    پس از اطلاع از ذکر نام تجاری خود ، باید عمل کنید.

    سؤال باقی مانده است – چگونه؟

    چگونه به ذکرهای مثبت واکنش نشان دهیم؟

    بیایید با چیزهای خوب شروع کنیم! پاسخ به ذکر های مثبت ، گیلاس در بالای همه سخت کوشی های شما است!

    همیشه خوب است که تصدیق کنید که شخصی در مورد شما چیزی خوب گفته است.

    پاسخ به اظهارات مثبت با ایموجی یا "تشکر از شما" ساده طول نمی کشد ، اما باعث ایجاد شهرت نام تجاری مطلوب می شود.

    چگونه به اظهارات منفی واکنش نشان دهیم؟

    بدترین کاری که می توانید با شکایات مشتری انجام دهید ، به هیچ وجه جوابگوی آنها نیست. نادیده گرفتن شکایات مشتریان می تواند به اعتبار برند شما آسیب برساند ، درآمد را کاهش دهد و باعث افزایش جذابیت شود.

    آیا به نظر ترسناک است؟ باید!

    برخلاف تصور بسیاری از دارندگان مشاغل ، دریافت نام منفی پایان جهان نیست.

    حتی می توانید جداول را بچرخانید و مشتری ناخوشایند را سفیر برند خود کنید!

    ترفند واکنش سریع و کارآمد است.

    مشتریان شما دو نوع شکایت را ترک خواهند کرد. آنها می توانند یک مشکل واقعی را که شما می توانید حل کنید ذکر کنند. این بهترین نوع شکایت است. فقط نگاهی به اینجا بیندازید:

    مشتری مشخص می کند مشکل چیست. با تلاش فعالانه برای حل مسئله ، می توانید به مشتریان خود نشان دهید که به بهزیستی آنها اهمیت می دهید.

    اما شکایات متفاوتی وجود دارد. به عنوان مثال ، در اینجا:

    شما واقعاً نمی توانید در مورد این مشکل کاری انجام دهید ، زیرا مسائل به طور واضح درمورد اینکه مشتری در مورد محصول شما چه احساسی دارد ، است.

    شما نمی توانید مشکل را حل کنید ، اما مطمئناً می توانید مشتری را بهتر حس کنید!

    گاهی اوقات ، با شناخت مشکل آنها می توان به شما در مدیریت شهرت برند شما کمک کرد و از تشدید بحران جلوگیری کرد.

    بدترین چیز شما می توانید انجام دهید این است که مشتری خود را بدون هیچ گونه پاسخی آویزان کنید. نادیده گرفتن مشتریان شما می تواند به اعتبار برند شما آسیب برساند. ترمیم خسارت می تواند وقت گیر باشد.

    نظارت بر مارک و پیگیری رقابت

    نظارت بر برند فقط در پیگیری موارد ذکر شده در مورد برند شما نیست.

    همچنین می توانید رقبا را از نزدیک کنترل کنید!

    نظارت بر رقبای شما ، بینش های ارزشمندی را ارائه می دهد ، به عنوان مثال:

    • آموختن از اشتباهات آنها. رقبای شما ممکن است راه حلی را آزمایش کنند که برای آنها کارایی نداشته باشد. شما می توانید استراتژی را با نیازهای خود تنظیم کنید!
    • فایده از خطاهای آنها. نظارت بر ذکرهای مربوط به رقبای شما می تواند به شما در یافتن فرصت ها برای تصاحب مکالمات و تبلیغ محصول خود کمک کند.
    • تعیین کنید که رقبای شما در کدام جهت قصد دارند تجارت خود را توسعه دهند. به معنای لزوماً به معنای این نیست که شما باید قدم به قدم آنها را رعایت کنید ، اما این ایده را به شما می دهد که طاقچه مشاغل شما در حال پیشرفت است.

    چگونه می توانید موارد ذکر شده در مورد رقبای برند خود را از نظر فنی ردیابی کنید؟

     دو نمودار با مقایسه نتایج دو پروژه نظارت بر برند
    مقایسه دو پروژه نظارت بر برند

    دقیقاً به همان روشی که شما در مورد نام تجاری خود یادداشت ها را نظارت می کنید!

    یک پروژه ایجاد کنید ، اما به جای اینکه کلمات کلیدی مربوط به برند خود را درج کنید ، هر آنچه را که با رقبای خود در ارتباط است – قرار دهید – نام محصول آنها ، هشتگ ها ، سایت های مرور و غیره.

    سپس می توانید نتایج خود را به راحتی مقایسه کنید. رقبای شما

    نظارت بر مارک و بهبود محصول شما

    مشتری شما نه تنها بررسی های آنلاین را ترک می کند ، بلکه بینش های جالبی در مورد توسعه محصول به جای می گذارد.

    مردم درمورد آنچه از پیشنهاد شما گم شده اند ، آنچه را که می خواهند به بهبود ببخشند ، و کدام ویژگی ها ممکن است کاملاً بی فایده باشد صحبت خواهند کرد.

    این یک معدن طلای دانش توسعه کسب و کار است!

    ایده های مشتریان همیشه ممکن است از دیدگاه تجاری قابل دوام نباشد ، زیرا مشتریان شما از دیدگاه تجارت شما کاملاً چشمگیر نیستند.

    با این وجود ، ایده ها ارزش کاوش دارند.

    بگذارید مثال را مثال بزنیم.

    تصور کنید محصول شما بکر است ، هیچ چیز برای شکایت وجود ندارد. اما شرکت تحویل بارها و بارها سفارشات را به صورت تصادفی نادرست کرده است.

    نظارت بر برند مسئله ای را در مورد عملکرد کلی تجارت شما نشان می دهد. این ممکن است یکی از شرکت های تابعه شما ، به عنوان مثال ، شرکت حمل و نقل باشد.

    چگونه می توان یک پروژه نظارت بر نام تجاری را راه اندازی کرد؟

    راه اندازی یک پروژه نظارت بر برند ، یک تکه کیک است.

    این یک فرآیند چهار مرحله ای در جادوگر ایجاد پروژه جدید است. به نظر می رسد خیلی زیاد به نظر می رسد ، اما در هر زمان با شما انجام می شود!

    1. اولا ، نوع نظارت مورد نظر خود را انتخاب کنید. از آنجا که بیشتر به نظارت بر مارک علاقه دارید ، بر روی "برند" کلیک کنید.
    2. قدم بعدی مهم است. در اینجا ، شما باید تمام عباراتی را که می خواهید نظارت کنید ، وارد کنید. در مورد کلمات کلیدی مانند:
      • نام شرکت خود
      • نام محصول خود
      • هشتگ مارک شده خود
      • هشتگ اختصاصی تبلیغات خود را
      • فکر کنید – نام مدیران C-suite یا سایر افراد بسیار دقیق کارمندان قابل تشخیص
    3. در مرحله سوم ، می توانید منابع دیگری به پروژه نظارت خود اضافه کنید. این بدان معناست که ، تمام بررسی ها به پروژه شما ، بدون توجه به این که آیا آنها دارای کلمات کلیدی از پیش تعریف شده هستند ، اضافه می شوند. منابع دیگر شامل صفحات فن Facebook ، Yelp ، Tripadvisor و Booking.com هستند.
    4. در آخرین مرحله ، می توانید زبانی را که می خواهید نظارت کنید تعیین کنید.

    بعد از کلیک بر روی "ایجاد" ، ابزار شروع به جمع آوری همه ذکر های موجود می کند. به طور کلی ابزارهای نظارت بر برند داده های تاریخی ارائه نمی دهند.

    مهم نیست که کدام یک از ابزارهای نظارت بر برند را انتخاب می کنید ، آنچه را که در مورد مارک شما گفته می شود ، به دست خواهد آورد.

    با توجه به این واقعیت ، که اکثر مکالمات در مورد نام تجاری ، محصول یا خدمات شما به صورت آنلاین اتفاق می افتد ، لازم است که از چت آنلاین مطلع باشید.

    ابزار نظارت بر برند به شما کمک می کند تا در بالای موارد باشید.

    محتوای مرتبط با دستی

    نحوه انجام نظارت بر رسانه

    8 تاکتیک بازاریابی برای ایجاد آگاهی از برند

    مدیریت بحران شهرت برند: یک راهنمای گام به گام



    <! –

    – ->
    <! –

    -> <! –

    ->

    <! –

      ->
      <! –

    ->

    <! –

    ->

    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! –

    ->

    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! –

    ->

    <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –
    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! – ->
    <! – <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! – ->
    <! – <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! – ->
    <! – -> <! -
    -> <! –

    ->
    <! – ->
    <! – ->
    <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    ->

    .