Brand24 و Instagram Analytics | وبلاگ Brand24

Brand24 و Instagram Analytics | وبلاگ Brand24

تجزیه و تحلیل های برند24 و اینستاگرام مانند کره بادام زمینی و ژله ، بیکن و تخم مرغ یا Aperol spritz و تابستان با هم جمع می شوند. Brand24 ابزاری برای گوش دادن به رسانه های اجتماعی است. هدف اصلی آن مشخص کردن ذکرهای آنلاین عمومی شامل کلمات کلیدی از پیش تعریف شده شما است. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال یکی از سریعترین کانالهای رسانه های اجتماعی است. چرا تجزیه و تحلیل های برند24 و اینستاگرام یک مسابقه در بهشت ​​ساخته شده است؟ بیایید دریابیم!

این چیزی است که ما امروز می خواهیم آن را پوشش دهیم:

  • Instagram Analytics چه کاری انجام می دهد
  • آیا آنالیز اینستاگرام رایگان است
  • Brand24 یک ابزار تحلیلگر اینستاگرامی است که باید امتحان کنید
  • Instagram Analytics and Insights Auditions
  • نظارت برMentions از نام تجاری خود
  • از Trending Hashtags استفاده کنید
  • اندازه گیری عملکرد هشتگ
  • مانیتور چند هشتگ
  • تجزیه و تحلیل اینستاگرام آنالیز رقبا را
  • مقایسه کانالهای مختلف رسانه های اجتماعی
  • Brand24 و Instagram Analyt – A Match in Heaven
  • Instagram Analytics چه کاری انجام می دهد

    بخش تحلیلی در اینستاگرام را Insights Instagram می نامند. از آنجا که اینستاگرام در حال جلب توجه مجدد برای مشتریان تجاری است ، آنالایزر اینستاگرام اطلاعات زیادی را برای کسب و کار شما مفید ارائه می دهد.

    Instagram Insights داده هایی را در اختیار شما قرار می دهد:

    • مخاطبان خود را درک کنید ،
    • جذاب ترین مطالب خود را بیابید ،
    • اندازه گیری رسانه های اجتماعی خود ،
    • تعداد دنبال کنندگان ،

    و موارد دیگر را ردیابی کنید.

    ما به عنوان بازاریاب ، ما عاشق داده ها هستیم زیرا آنها به ما در توسعه کمپین های بازاریابی متناسب با نیازهای خود کمک می کنند. ما مانند بیب ها در جنگل مانند همه معیارها خواهیم بود و قادر به اندازه گیری نتایج استراتژی ها و رسانه های اجتماعی ROI ما نیستیم.

    به همین دلیل است که تجزیه و تحلیل اینستاگرام باید جزئی ضروری از استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما باشد.

    آیا تجزیه و تحلیل اینستاگرام رایگان است؟

    بله ، آنالیز اینستاگرام رایگان است.

    Insights Instagram برای همه حساب های تجاری و حساب هایی که بیش از سایرین در اینستاگرام فعال هستند ، در دسترس است ، بنابراین تأثیرگذارانی بزرگ با موارد زیر هستند.

    چرا اگر اینستاگرام قوی و رایگان ارائه دهد ، چرا به یک ابزار اضافی احتیاج دارید. analytics؟

    برای اجرای یک کمپین موفقیت آمیز در بازاریابی اینستاگرام ، به مجموعه خاصی از داده ها نیاز دارید که از طریق Instagram Insights در دسترس نیست.

    اشتباه نکنید من را اشتباه نکنید – Instagram Insights مجموعه ای عالی از داده های موردنیاز شما را ارائه می دهد. اما وقتی صحبت از آنالیز اینستاگرام می شود چیزهای بیشتری وجود دارد که نمی توانید از دست بدهید.

    چه ابزار تحلیلی عمیق در اینستاگرام ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی برتر ، برند24 ، (حداقل ، مطابق بافر) ارائه می دهد؟

    نام تجاری24 بینش هایی را که کاربران اینستاگرام در مورد برند شما می گویند جمع آوری می کند. این ابزار همچنین:

    • تجزیه و تحلیل لحن گفتگو ،
    • نظارت بر چندین هشتگ
    • لیستی از هشتگ های روند را تهیه کند که به شما در افزایش دسترسی اینستاگرام شما کمک می کند.

    به عنوان اطلاعات کمی در مورد Instagram Insights فکر کنید.

    داده های جمع آوری شده توسط برند24 داده های تجزیه و تحلیل اینستاگرام شما را تکمیل می کند.

    دقیقاً با این ترکیب قدرتمند چه کاری می توانید انجام دهید؟ بیایید دریابیم!

    نحوه راه اندازی یک پروژه در Brand24

    اول از همه ، شما نیاز به ایجاد یک پروژه دارید. در جادوگر ایجاد پروژه کلمات کلیدی را که می خواهید دنبال کنید وارد کنید. به اصطلاحاتی مانند:

    • نام شرکت خود فکر کنید ؛
    • نام یک محصول یا خدمات خاص ؛
    • کلمه کلیدی مربوط به صنعت شما ؛
    • هشتگ مارک تجاری شما ؛
     جادوگر ایجاد پروژه در Brand24 در آنجا می توانید کلمات کلیدی مربوط به شغل خود را وارد کنید

    در این مقاله در مورد آن بحث خواهم کرد ، اما اگر می خواهید عملکرد هشتگ را در اینستاگرام بسنجید ، بسیار مهم است که برای هر هشتگ مورد استفاده خود یک پروژه جداگانه تنظیم کنید. زندگی شما را بسیار ساده تر خواهد کرد!

    دادگاه آزمایشی خود را از اینجا شروع کنید!

    Instagram Analytics and Insights Insights

    Instagram Insights اطلاعات جمعیتی را در مورد مخاطبان شما ارائه می دهد. Brand24 داده های تعارفی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند پیام خود را حتی دقیق تر هدف گذاری کنید.

    Instagram Insights اطلاعاتی مانند:

    • جنسیت ؛
    • سن ؛ موقعیت ؛
    • مکان ؛
    • فعالیت دنبال کننده را ساعات انجام می دهد.

    چه چیزی می تواند Brand24 به Instagram Analytics اضافه کند؟

    اول از همه ، به تحلیل احساسات توجه کنید. طبق گفته Brandwatch ، تجزیه و تحلیل احساسات عبارت است از:

    فرآیند تجزیه و تحلیل قطعات نوشتاری آنلاین برای تعیین لحن احساسی که آنها حمل می کنند.

    به قول افراد غیرمستقیم ، تجزیه و تحلیل احساسات ، نگرش نویسنده نسبت به یک محصول یا خدمات را تعیین می کند. Brand24 احساسات منفی ، مثبت و خنثی را از هم متمایز می کند.

    چرا تجزیه و تحلیل احساسات در هنگام تحلیلی در اینستاگرام بسیار مهم است؟

    بومی اینستاگرام به شما اطلاعات می دهد که مخاطبان شما چه کسانی هستند – سن آنها [جنسیت ، حرفه ، آموزش و موارد دیگر.]

    Brand24 اطلاعاتی در مورد اینکه طرفداران شما در مورد محصول یا خدمات شما چه حسی دارند ، ارائه می دهد.

    نمی دانید چه زمانی می تواند مفید باشد؟ مواردی وجود دارد که تجزیه و تحلیل احساسات برای اینستاگرام بسیار ارزشمند است و آنها عبارتند از:

    • مدیریت شهرت
    • بازخورد مشتری
    • پیشگیری از بروز بحران

    ] هنگامی که به طور اختصاصی به اینستاگرام می آید ، تجزیه و تحلیل احساسات اطلاعاتی را در مورد شما ارائه می دهد. چگونه محتوای شما با مخاطبان شما طنین انداز می شود. اگر واکنش مثبت است ، می توانید پیام را دوباره تکرار کنید و موقعیت خود را به عنوان یک رهبر اینستاگرام تقویت کنید.

    اگر پیام برگشتی از طرفداران شما منفی یا خنثی است ، به این معنی است که محتوای شما دقیقاً همان چیزی نیست که آنها به دنبال آن بوده اید. . این نشانه ای است که باید استراتژی خود را تغییر دهید. نتیجه باید یک افزایش در معیارهای نامزدی باشد.

    هشتگ ها توسط اینستاگرام محبوب شده اند ، و اکنون تصور یک کمپین موفقیت آمیز در بازاریابی اینستاگرام بدون داشتن یک هشتگ اختصاصی دشوار است.

    سؤال باقی مانده است – کدام هشتگ ها را برای دستیابی به انتخاب کنید. وسیع ترین مخاطب؟ اینستاگرام Insights این اطلاعات را به شما نمی دهد. می توانید در بخش کاوش در اینستاگرام به صورت دستی آنها را جستجو کنید ، اما ، راستش را بخواهید ، چه کسی زمان انجام این کار را دارد؟

    این ویدیو نکات خوبی را در مورد چگونگی یافتن سریع بهترین هشتگ های مناسب (پرطرفدار) برای رشد پروفایل اینستاگرام شما به اشتراک می گذارد. :

    این اتفاق می افتد جایی که Brand24 در دسترس باشد.

    وقتی وارد پنل می شوید ، در سمت چپ ، یک برگه تجزیه و تحلیل پیدا خواهید کرد. جدا از بسیاری از معیارهای خارق العاده تحلیلگر اینستاگرام ، که بعداً در مورد آنها بحث خواهم کرد ، یک بخش هشتگ Trending را پیدا خواهید کرد.

    بیایید ببینیم چه چیزی برای شما وجود دارد.

     بخشی از تجزیه و تحلیل های اینستاگرام از داشبورد Brand24 که بخش هشتگ های Trending را نشان می دهد [19659074] بر اساس کلمات کلیدی از پیش تعریف شده شما ، Brand24 لیستی از 100 هشتگ دنباله دار تولید می کند. می توانید از هشتگ برای تقویت آگاهی از برند خود و افزایش دسترسی استفاده کنید. گرفتن عکس شما در صفحه اینستاگرام کاوش Instagram می تواند یک جذابیت چشمگیر برای نمایه شما باشد. </p>
<h2 id= اندازه گیری عملکرد هشتگ

    هنگامی که ما در هشتگهای گرافیکی قرار می گیریم ، اجازه دهید نگاهی بیندازیم به عملکرد هشتگ. اندازه گیری کارآیی هشتگ به شما می گوید: [مبارزاتانتخاباتیشماموفقیتآمیزبود،

  • چگونه این هشتگ در رسانه های اجتماعی گسترش یافت.
  • Brand24 عملکرد هشتگ را اندازه گیری می کند و معیارهای مفیدی را ارائه می دهد تا به شما در درک بهتر اطلاعات شما کمک کند.

    1. دوره ذکر

    داشبورد در Brand24 تعداد ذکرهای حاوی کلمه کلیدی شما را به شما نشان می دهد.

    حجم ذکر شده نشان می دهد که چند کاربر هشتگ شما را دیده اند. این به شما می گوید هشتگ ، رویداد ، کمپین یا مارک تجاری شما چقدر محبوب است.

     گرافیکی که تعداد ذکرهای مربوط به یک کلمه کلیدی خاص را برای پروژه تحلیلی اینستاگرام خود نشان می دهد

    اگر آن را برای مدت طولانی پیگیری می کنید ، شما قادر خواهید بود افزایش و کاهش فصلی را در رسانه های اجتماعی مشاهده کرده و محتوای هدفمند تری را برای یک دوره خاص از سال تهیه کنید.

    2. نامزدی

    بسیاری از بازاریابان ادعا می کنند که مشارکت مهمترین معیاری است که می توانید در رسانه های اجتماعی دنبال کنید. من نمی دانم که آیا این فعالیت در رسانه های اجتماعی شما بسیار مهم است ، اما میزان تعامل به شما می گوید که محتوای شما در بین مخاطبان شما چقدر محبوب است.

    متریک نامزدی به شما می گوید چند نفر نسبت به پست های اینستاگرام شما واکنش نشان داده اند – یا با پسندیدن عکس یا با گذاشتن نظر هرچه نظرات و لایک های شما بیشتر باشد ، مخاطب شما با پیام رسانی شما بیشتر شناخته می شود.

    به راحتی می توانید یک هشتگ را در اینستاگرام جستجو کنید. اما اگر می خواهید پست هایی را مرور کنید که شامل دو یا چند هشتگ است ، تجزیه و تحلیل اینستاگرام هیچ کمکی نمی کند.

    در پانل Brand24 ، می توانید از جستجوی بولی استفاده کنید تا هشتگ خاص را حذف کنید. هنگامی که شما یک کمپین را اجرا می کنید و می خواهید هشتگ دوم را در بین مخاطبان موجود خود تبلیغ کنید ، بسیار مفید است. یا اگر می خواهید یک کمپین هشتگ خاص را که مربوط به کمپین بازاریابی تأثیرگذار در اینستاگرام است ، تفکیک کنید.

    به سادگی هشتگ را در جعبه در گوشه بالا سمت چپ در تب Mentions تایپ کنید و بگذارید Brand24 جادو کند.

    تحلیل اینستاگرام رقبا را تحلیل کنید

    این نکته واقعی است. با تمام مزایایی که اینستاگرام Insights به شما می دهد ، نمی توانید به معیارهای رسانه های اجتماعی رقبای خود نگاهی بیندازید.

    شما می توانید با Brand24 این کار را انجام دهید ، و کاملاً قانونی و اخلاقی است.

    به خاطر دارید چه زمانی در ابتدا یک پروژه ایجاد کرده اید و تمام کلمات کلیدی مربوط به شرکت خود را وارد کرده اید؟ اکنون زمان آن فرا رسیده است که یک پروژه جداگانه برای رقیب خود بسازید.

    دانستن اینکه رقبای شما تا چه حد است بخش مهمی از استراتژی کسب و کار شما است. شما می توانید از رقابت جلو بروید و قبل از آنها به هدف خود برسید و مخاطبان هدفمند خود را تغییر دهید.

     بخشی از تجزیه و تحلیل اینستاگرام از Brand24 که نشان دهنده مقایسه بین دو پروژه است

    در داخل Brand24 می توانید دو پروژه را با هم مقایسه کنید و اختلاف را فوراً تشخیص دهید. می توانید چندین پروژه را با یکدیگر مقایسه کنید و فوراً مشاهده کنید که کدام یک بیشترین صدای رسانه های اجتماعی را ایجاد کرده است ، احساساتی که در اطراف یادداشت ها و سیستم عامل های رسانه اجتماعی وجود دارد که بیشتر آنها ذکر شده است.

    خبر عالی این است که می توانید مطابق موارد خود ، موارد ذکر شده را فیلتر کنید. نیاز دارد. فیلترها عبارتند از:

    • احساسات
    • تعداد تعامل
    • منبع
    • دامنه
    • تاریخ
    • تاریخ

    من در این پست در مورد تحلیل های اینستاگرام صحبت کرده ام ، اما حقیقت این است که با Brand24 می توانید اندازه گیری میزان دسترسی رسانه های اجتماعی از سایر سیستم عامل ها ، به عنوان مثال ، توییتر ، یوتیوب یا TikTok.

    تهیه کارزارهای بازاریابی جداگانه و اندازه گیری نتایج این فعالیت ها کار بسیار دشوار است ، به خصوص اگر منابع استخدام ندارید. یک مدیر رسانه ای با تجربه در رسانه های اجتماعی.

     صفحه چاپی داشبورد Brand24 که کانال های رسانه های اجتماعی مختلف را نشان می دهد ، می توانید

    را کنترل کنید با مقایسه عملکرد خود در کانال های مختلف رسانه های اجتماعی ، می توانید یکی از مناسب ترین مارک های خود را انتخاب کنید.

    لزوما اینستاگرام نیست ، اما اگر عملکرد خود را در بسیاری از کانال های مختلف مقایسه نکنید ، آن را نمی شناسید. در Brand24 تمام داده ها را در یک داشبورد می گیرید.

    Brand24 و Instagram Analytics – یک بازی در بهشت ​​

    با داشتن تمام معیارهای رسانه های اجتماعی خود در یک مکان ، یک نمای کلی از عملکرد کانال های رسانه های اجتماعی خود دریافت می کنید. . به این ترتیب می توانید تمام فعالیت های بازاریابی و روابط عمومی خود را ارزیابی کرده و استراتژی های خود را برای به حداکثر رساندن مزایا هدایت کنید.

    Brand24 داده های دقیق تر و دقیق تری برای رانندگی ترافیک ، افزایش رسانه های اجتماعی و درنهایت فروش از رسانه های اجتماعی به شما می دهد.

    آیا می خواهید چیزی به این لیست اضافه کنید؟ یادداشت خود را در فیس بوک ، توییتر یا اینستاگرام بگذارید!

    محتویات مرتبط دستی

    نحوه یافتن Hashtag های Trending در اینستاگرام

    چگونه می توان Influencers Instagram Fake Instagram

    نحوه نوشتن اینستاگرام خوب زیرنویس هایی برای جذب مخاطبان خود در اینستاگرام



    <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->

    <! –

      ->
      <! –

    ->

    <! –

    ->

    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! –

    ->

    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! –

    ->

    <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –
    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! – ->
    <! – <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! – ->
    <! – <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! – ->
    <! – -> <! -
    -> <! –

    ->
    <! – ->
    <! – ->
    <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    ->

    .