10 ابزار بازاریابی دیجیتال برای سال 2020

10 ابزار بازاریابی دیجیتال برای سال 2020

ابزار بازاریابی دیجیتال. بازاریابان در فعالیتهای روزمره خود به ابزارهای بازاریابی متکی هستند. به همین دلیل انتخاب مجموعه مناسب ابزارها بسیار مهم است. ابزارهای بازاریابی مورد نظر شما باید متناسب با نیاز شما ، مقرون به صرفه و قابل استفاده باشد. آیا شما آماده هستید تا به جستجوی بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بپردازید؟

برای اینکه کمی کار ساده تر شود ، لیستی از ابزارهای برتر بازاریابی دیجیتال آماده کرده ایم!

ابزارهای بازاریابی دیجیتال. ما سعی کردیم تا حد امکان بسیاری از زمینه های بازاریابی را تحت پوشش قرار دهیم و ابزاری را ارائه دهیم که به شما در هر زمینه بازاریابی کمک می کند – از طریق نظارت بر رسانه ها ، از طریق برنامه ریزی رسانه ها ، از طریق برنامه ریزی رسانه ها ، به پایان می رسد تا با ساختن صفحات فرود اختصاص داده شده به نیازهای شما.

ابزارهای بازاریابی دیجیتال باعث صرفه جویی در وقت شما می شوند و تلاشهای بازاریابی شما را بارور تر می کنند.

در اینجا 10 ابزار برتر بازاریابی دیجیتال آورده شده است!

  • 1. Brand24
  • 2. بازاریابی HubSpot
  • 3. سوزن ها
  • 4. Wishpond
  • 5. Promo.Com
  • 6. کاربر.com
  • 7. کننتینو
  • 8. لاندی
  • 9. گشودگی
  • 10. پرومو جمهوری
  • 1. Brand24

    چه کسی تصور می کند که ما لیست خود را تهیه کنیم؟ شرط می بندم که شما آن را نمی بینید.

    جوک های کنار ، Brand24 ابزاری برای نظارت بر رسانه های همه کاره است که در طی مراحل بسیاری از مسیر بازاریابی شما به شما کمک می کند.

     صفحه چاپی از یک ابزار بازاریابی دیجیتال ، Brand24 ، معیارهای رسانه های اجتماعی را نشان می دهد ، به عنوان مثال ، رسانه های اجتماعی به تجزیه و تحلیل احساسات می رسند
    ابزار برتر بازاریابی ، Brand24.

    Brand24 تمام ذکرهای آنلاین را که شامل کلمه کلیدی شما است ، جمع آوری و تحلیل می کند. شما می توانید به طور کلی ذکرهای مربوط به نام تجاری خود را زیر نظر داشته باشید ، عملکرد هشتگ را کنترل کنید (هر دو علامت تجاری دارای مارک تجاری و هشتاد خاص) یا برای مکالمه جالب در صنعت خود جستجو کنید تا جایگاه خود را به عنوان رهبر صنعت تعیین کنید.

    Brand24 چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟

    • نتایج کمپین بازاریابی هشتگ خود را تجزیه و تحلیل کنید – ببینید تا چه اندازه محتوای هشتگ شما در رسانه های اجتماعی پخش شده است ؛
    • احساسات ذکر آنلاین را در مورد شرکت خود ارزیابی کرده و مخاطب خود را کشف کنید. از پیام خود احساس می کند ؛
    • با واکنش سریع به کلیه نظرات منفی آنلاین ، از شهرت برندتان محافظت کنید ؛
    • فعالیت های رسانه های اجتماعی خود را تجزیه و تحلیل کنید – به تعامل ، تعداد تعامل ، احساسات و موارد دیگر نگاهی بیندازید.
    • تأثیرگذار را بیابید. برای کمپین بازاریابی تأثیرگذار

    قیمت: Brand24 با 49 دلار شروع می شود و یک آزمایش رایگان 14 روزه ارائه می دهد.

    2. بازاریابی HubSpot

    HubSpot ابزارهای مختلفی برای کمک به شما در رشد شغل خود دارد ، فارغ از اینکه در چه مرحله ای هستید.

    از آغاز ، چندین ابزار به صورت رایگان در دسترس است. می توانید فرم های وب ، فرم های بازشو و نرم افزار چت زنده را برای گرفتن سرب تنظیم کنید. سپس ، می توانید کمپین های بازاریابی ایمیل ارسال کنید ، کلیه داده های خود را به CRM رایگان پیوند داده و رفتار بازدید کنندگان سایت را تحلیل کنید.

    هنگامی که در ردیف های پولی قرار می گیرید ، با اتوماسیون پیشرفته بازاریابی پیچیده می شود.

     چاپ صفحه نمایش از بازاریابی Hubspot ، ابزاری برای دیجیتال مارکتینگ

    از مدیریت محتوای و رسانه های اجتماعی شما گرفته تا ردیابی ایمیل و ارتباط با پیوندهای شما ، HubSpot یک راه حل همه در یک است – اگرچه با سایر راه حل های نقطه ای که ممکن است استفاده کنید ، کار می کند ( Typeform ، HotJar ، و غیره.)

    نهایتا ، این ابزار به شما امکان می دهد:

    • رشد ترافیک خود ، تبدیل سکه ها را فعال کنید و ROI را برای کمپین های بازاریابی ورودی خود ثابت کنید
    • چرخه های معامله را کوتاه کنید و نرخ های نزدیک را با ارائه افزایش دهید ابزار فروش

    قیمت: بسته به برنامه شما

    3 برای ماهانه بصورت رایگان تا 3.200 دلار در ماه. Needls

    Needls ابزاری برای دیجیتال مارکتینگ است که به شما در مدیریت تبلیغات خود در فیس بوک و اینستاگرام کمک می کند.

    سوزل مکالمات رسانه های اجتماعی را در زمان واقعی بررسی می کند و بر اساس نتایج ، مخاطبان مناسبی را برای تبلیغات شما تعیین می کند. به عنوان یک نتیجه ، مشتریان بالقوه شما در زمان نیاز به آنها تبلیغاتی را برای محصولات مورد نیاز خود دریافت می کنند.

     یک صفحه چاپی از نحوه کار سوزن ها ، یک ابزار بازاریابی دیجیتال

    ابزار بازاریابی دیجیتال یک فرآیند سه مرحله ای را برای مؤثرترین روند انجام داد. چرخه تبلیغات به شرح زیر است:

    1. ایجاد کنید. این ابزار بر اساس اطلاعاتی که در مورد شغل خود ارائه می دهید ، تبلیغات ایجاد می کند.
    2. Target. سوزن نظارت بر و تجزیه و تحلیل تبلیغات در زمان واقعی است که باعث می شود بهینه سازی تبلیغات برای مشاغل جدید امکان پذیر شود.
    3. بهینه سازی کنید. سوزن ها به طور مداوم محتوای تبلیغات را بهینه می کنند تا از آنها موثرتر باشند.

    قیمت: سوزن ها با 100 دلار در ماه شروع می شود.

    4. Wishpond

    Wishpond یکی از پلتفرم های بازاریابی دیجیتال است که چهار ابزار مختلف بازاریابی ارائه می دهد:

    1. خالق صفحات Landing
    2. پنجره ها و فرم ها
    3. مسابقه ها و تبلیغات
    4. راه حل های اتوماسیون بازاریابی

    Wishpond به شما امکان ساخت صفحه فرود حرفه ای ، یک صفحه با تشکر از شما ، جمع آوری ایمیل ، ارسال پیام به نشانه ها و نمایش ها و تبدیل های شما را نشان می دهد.

    نکته جالب در مورد Wishpond امکان ادغام با سایر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ، به عنوان مثال ، بنچمارک ، Eventbrite ، Pipedrive یا Insightly است.

    قیمت: Wishpond با 99 دلار در هر ماه ، صورتحساب سالانه شروع می شود.

    Promo.com از سمت بصری حضور آنلاین شما مراقبت می کند. با کمک این ابزار دیجیتال مارکتینگ می توانید طراحی کنید:

    • تبلیغات فیس بوک ؛
    • فیلم های Instagram Stories ؛
    • پست های اینستاگرام ؛
    • تبلیغات لینکدین
     صفحه چاپی از Promo.com ، یک دیجیتال برتر ابزار بازاریابی

    Promo.com به شما کمک می کند فیلم های خود را شخصی سازی کنید و زیبایی شناسی مداوم از حساب رسانه های اجتماعی خود را بدست آورید.

    این ابزار راه حل های مختلفی را برای مشاغل مختلف ، از جمله صنعت بازی ، املاک و مستغلات ، تجارت الکترونیکی ، مسافرت و سایر موارد اختصاص داده است.

    قیمت: Promo.com در هر ماه 39 دلار شروع می شود و سالانه صورتحساب آن صادر می شود.

    6. User.com

    User.com یک ابزار اتوماسیون بازاریابی برای پیام و حفظ روابط با مشتریان است.

    User.com به شما امکان می دهد تا اطلاعاتی را در مورد چشم انداز خود جمع آوری کنید ، از طریق چت زنده با آنها ارتباط برقرار کنید ، اطلاعات مخاطب را با استفاده از پنجره ها جمع کنید ، ایمیل های خودکار و پیامکی ارسال کنید.

     صفحه چاپی از User.com ، یک ابزار برتر بازاریابی دیجیتال

    این ابزار ایجاد مسیرهای خودکار را آسان می کند که می توانید لحظه هایی را که پیام های شما دریافت می شود ، مشخص کنید. باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و مطمئن می شوید ارتباط شما سازگار است.

    ایجاد مسیرهای بازاریابی به شما کمک می کند تا تعیین کنید کدام یک برای تجارت شما بهتر کار می کند.

    قیمت: User.com با 79 دلار در ماه شروع می شود.

    7. Kontentino

    شعار Kontentino می خواند: "شهودی ترین تقویم محتوای رسانه های اجتماعی برای آژانس ها و مارک ها" که به خوبی خلاصه این هدف از ابزار بازاریابی دیجیتال است.

     صفحه چاپی از Kontentino ، یک ابزار برتر بازاریابی دیجیتال

    ابزار برنامه ریزی به شما امکان می دهد:

    • همه پست های رسانه های اجتماعی را در یک مکان سازماندهی کنید ؛
    • پیش نمایش آنها قبل از انتشار ؛
    • برنامه ارسال برای انتشار کانالهای مختلف رسانه های اجتماعی
    • صفحات را در پست نشان می دهند.

    علاوه بر این ، مشتری های شما می توانند پست های برنامه را اظهار و تأیید کنند.

    قیمت: Kontentino با 10 دلار در ماه شروع می شود.

    8. Landingi

    Landingi یک خالق صفحه فرود است که به شما در طراحی و بهینه سازی صفحات فرود کمک می کند.

    لندندی ویرایشگر کشیدن و رها کردن و بیش از 200 قالب را می توانید در کمپین خود استفاده کنید. می توانید از کتابخانه تصویر و نماد استفاده کنید ، همچنین طرح خود را در طیف وسیعی از دستگاه ها تنظیم کنید.

     صفحه چاپی از یک ابزار دیجیتال مارکتینگ Landingi

    این ابزار به شما امکان می دهد صفحه خود را رمزگذاری کنید و صفحه فرود خود را به عنوان یک برگه در پروفایل Facebook خود وارد کنید.

    ادغام با Google Analytics و پیکسل های تبدیل به شما کمک می کند اهداف صفحات فرود خود را پیگیری کنید.

    قیمت: قیمت این طرح از 11 دلار در ماه برای طرح اولیه به 59 دلار می رسد.

    9. Unbounce

    آیا می خواهید صفحات فرود بسازید ، اما مهارت کد نویسی یا گرافیکی ندارید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم!

    نگاهی به Unbounce ، یک ابزار بازاریابی دیجیتال که به شما در ساخت کمک می کند:

    • صفحات فرود سفارشی ؛
    • پنجره ها ،
    • میله های چسبنده.
     صفحه چاپی از Unbounce ، یک ابزار برتر بازاریابی دیجیتال

    اما Unbounce چیزی بیش از تولیدکننده صفحات در حال فرود نیست. همچنین می توانید آزمایش های A / B را انجام دهید یا هزینه Google Ads خود را بهینه کنید.

    کلیه صفحات فرود که به کمک Unbounce طراحی شده اند ، مقررات مختلفی در مورد محافظت از داده ها دارند ، بنابراین می توانید بدون ایجاد فشار در بخش حقوقی خود ، موارد ارزشمندی را جمع آوری کنید

    قیمت : برنامه ضروری برای اعزام از 79 دلار در ماه شروع می شود.

    این ابزاری با ویژگی های نظارت اجتماعی است که به شما کمک می کند از تمام نظرات و ذکرهایی که در چندین صفحه رسانه اجتماعی دریافت می کنید ، آگاه باشید.

    این به شما کمک می کند تا اعتبار خود را مدیریت کنید و با مخاطبان درگیر شوید. این ابزار جهانی است زیرا برنامه ریزی ، ایجاد محتوا ، همکاری و گزارشگری را ارائه می دهد.

    همچنین به عنوان ابزاری با برچسب سفید با رنگ و نشان شما کار می کند.

     صفحه چاپ از PromoRepublic یک ابزار بازاریابی دیجیتالی است که به شما امکان می دهد برای کانال های رسانه های اجتماعی خود برنامه ریزی کنید

    قیمت: با 9 دلار شروع می شود. هر ماه.

    مدتهاست که می توانید چالش های بازاریابی خود را توسط خودتان حل کنید ، مدتهاست گذشته است. البته چیزهای زیادی وجود دارد که به تنهایی می توانید انجام دهید. اما اجرای ابزارهای دیجیتال مارکتینگ باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و کار شما را مؤثرتر می کند.

    شما به عنوان یک بازاریاب ، باید آنچه مردم می گویند را تجزیه و تحلیل کنید ، آنها کجا می گویند و آنها در مورد پیام شما چه احساسی دارند. میزان پچ پچ درباره شرکت شما در سالهای آینده افزایش می یابد.

    این دو چالش برای استراتژی بازاریابی دیجیتال شما در سال 2020 ایجاد می کند.

    اولا ، شما باید حداقل بدانید که چه کسی در مورد شما صحبت می کند و از کدام کانال ها استفاده می کند. احتمال وجود دارد ، بسیاری از مشتریان موجود و بالقوه نظرات خود را در کانالهایی که شما متعلق به آنها نیست ، ابراز کنند.

    ثانیا ، علیرغم اینکه افراد بیشتری در اینترنت وجود دارند که به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند ، شما هنوز هم باید شخصی ترین تجربه ممکن را ارائه دهید.

    برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان موجود و بالقوه خود به داده نیاز دارید.

    به دلیل مقدار داده ای که هر روز تولید می کنیم ، جمع آوری و تجزیه و تحلیل همه چیز به تنهایی باعث اتلاف وقت شما می شود. واقعیت این نیست که تجزیه و تحلیل داده ها بدون کمک برنامه نویسی رایانه مستعد اشتباه باشد.

    به همین دلیل است که ابزارهای بازاریابی دیجیتال یک نعمت در هر زندگی مدیر بازاریابی است!

    من تمام تلاش خود را کردم تا حد ممکن بسیاری از زمینه های بازاریابی را تحت پوشش خود قرار دهم ، بنابراین می توانید بر آنچه مهم است در کار خود قرار دهید – تجزیه و تحلیل داده ها و استفاده از دیجیتال کنید. ابزار بازاریابی به نفع شما.

    آنچه در پیش روی ما قرار دارد این است:

    همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، مزایای استفاده از ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای استراتژی کلی بازاریابی شما وجود دارد و آنها شامل موارد زیر می شوند:

    • می توانید از طریق فراوانی اطلاعات را جستجو کنید و بررسی کنید- فقط قطعاتی را که برای شما با ارزش هستند عمق ببخشید ؛
    • می توانید به راحتی معیارهای بازاریابی پیشرفته را بدست آورید که تقریباً غیر ممکن است به دست آورید ؛
    • می توانید برخی از فرایندها را خودکار کنید ، که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. [19659024] می توانید برای مشتری پیام های ویژه ای ایجاد کنید.

    این 10 ابزار بازاریابی دیجیتال است که فعالیت های روزانه شما را تسهیل می کند و به شما کمک می کند تا روی بخش های مهم کار خود تمرکز کنید. من تمام تلاش خود را برای ارائه بخش گسترده ای از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ کردم تا هرکسی بتواند چیز جالب و مفیدی را پیدا کند.

    آیا به دنبال کدهای تبلیغاتی برای هر ابزار بازاریابی دیجیتال مورد نیاز خود هستید؟ نگاهی به KickSaaS بیندازید! الیزا معاملات جذاب را از شرکتهای مختلف SaaS جمع می کند. پس از ثبت نام در خبرنامه ، برای بسیاری از ابزارهای ذکر شده در مقاله کد تخفیف پیدا خواهید کرد.

     یک آرم از KickSaas ، خدماتی که برای بسیاری از ابزارهای بازاریابی دیجیتال کد تخفیف به شما می دهد

    محتویات مرتبط با دستی

    5 راه حل بازاریابی دیجیتال که نتایج شما را به سطح بعدی خواهد داد

    5 برتر بازاریابی دیجیتال روندهای 2019

    استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای آموزش عالی



    <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->

    <! –

      ->
      <! –

    ->

    <! –

    ->

    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! –

    ->

    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! –

    ->

    <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –
    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! – ->
    <! – <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! – ->
    <! – <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! – ->
    <! – -> <! -
    -> <! –

    ->
    <! – ->
    <! – ->
    <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    ->

    .