نظارت بر رسانه ها ، با وجود افکار عمومی ، حداقل 150 سال است که انجام شده است. در روز گذشته ، نظارت بر رسانه ها به معنای واقعی کلمه یک کار برش خورده بود. کارگران مجبور بودند به صورت دستی مقالات حاوی کلمات کلیدی خاص را جستجو کنند ، آنها را برش دهند و در یک کلیپ بوک مخصوص قرار دهند.
یک قرن و نیم سریع پیش می رود و سرویس نظارت بر رسانه ها هنوز بسیار مورد نیاز است. با تشکر از پیشرفت تکنولوژی ، ما می توانیم بخشی از کار را به ابزارهای اختصاصی نظارت بر رسانه ها واگذار کنیم.
اما ، برای بسیاری ، نظارت بر رسانه ها هنوز یک کودک جدید در این محله است. آنها مزایای نظارت بر رسانه را نمی بینند ، فکر می کنند گران است و با یک جستجوی ساده Google می توان فرآیند نظارت بر رسانه را جایگزین کرد.
امروز ، من تمام تلاش خود را خواهم کرد تا از بین بردن نظارت بر رسانه ها ، اطلاعات جدیدی را نشان دهم ، نشان دهم که چگونه این روند تکامل یافته و به همه مزایای نظارت بر رسانه ها اشاره کرده است!
آماده است؟ اجازه دهید شیرجه بزنیم!
نظارت بر رسانه روند کار است گوش دادن به میلیونها مکالمه در وب برای تعیین آنچه در مورد یک مارک خاص ، شماره ، موضوعات و غیره با کمک ابزارهای نظارت بر رسانه مشخص می شود.
بخش اطلاعاتی که توسط یک ابزار نظارت بر رسانه ها جمع آوری شده است می تواند ارائه دهد. شما بینشی ارزشمند در مورد نحوه تصویربرداری از مشاغلتان در رسانه های دیجیتال (و آفلاین) دارید. شما می توانید از این دانش به طرق مختلف استفاده کنید مانند:
- مدیریت شهرت برند
- خدمات به مشتری
- مدیریت بحران
- اندازه گیری نتایج کمپین های بازاریابی ما
- اندازه گیری میزان دسترسی به پست های رسانه های اجتماعی و اختصاص داده شده جستجوی رقابت
- تحقیقات رقابت
- تحقیقات بازار
و غیره.
اما ما این اطلاعات را بدون اطلاعات سخت نمی گیریم. ابزارهای نظارت بر رسانه ، طیف گسترده ای از آمار ، معیارها و ویژگی های تجزیه و تحلیل را ارائه می دهد مانند:
- تعداد کل ذکرها
- برآورد شده رسانه های اجتماعی به
- تعامل رسانه های اجتماعی (سهام و امثال آنها)
- تعداد فیلم ها
- تعداد ذکرهای مثبت و منفی
- تعداد یادداشت ها از وبلاگ ها و انجمن ها

همچنین ابزارهای نظارت بر رسانه شامل بسیاری موارد است. ویژگی هایی که می تواند در وظایف روزمره بازاریابی شما بسیار کمک کننده باشد ، به عنوان مثال:
Mentions feed – به نظر می رسد مانند دیواری در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی محبوب است و جدیدترین موارد ذکر شده حاوی کلمات کلیدی شما را نشان می دهد. همچنین ، این امکان را به شما می دهد تا با یک کلیک موس نسبت به ذکر ، واکنش نشان دهید.

نمودار جلد بحث – این نمودار به شما امکان می دهد تغییرات در حجم بحث را مشخص کنید.

تجزیه و تحلیل احساسات – این ویژگی می تواند تعیین کند که آیا یک ذکر مثبت ، منفی یا خنثی است. در بیش از 90 زبان!
گزارش های PDF – این ویژگی به شما امکان می دهد گزارش های پیچیده نظارت و تحلیل رسانه ها را بر اساس داده های جمع آوری شده توسط ابزار نظارت رسانه ایجاد کنید. در بیشتر یا بیشتر 5 دقیقه. در اینجا اطلاعات بیشتری را درباره گزارشات PDF کسب کنید.
نظارت بر رسانه به شما کمک می کند تا در بالای همه اطلاعات عمومی در مورد شرکت ، مارک یا محصول خود بمانید.
ما در عصر اطلاعات زندگی می کنیم ، در جامعه ای که دائماً به اینترنت متصل است. آنچه در مورد شرکت یا محصول شما گفته می شود می تواند هزاران مایل طی چند دقیقه طی کند.
وقتی صحبت های مهم در مورد نهاد تجاری شما مطرح می شود ، نمی توانید تاریک باشید.
علاوه بر این ، نظارت بر رسانه ها در جنبه های مختلف حضور آنلاین خود به شما کمک می کند.
نظارت دقیق رسانه ها چگونه می تواند به شما در رشد شغلی کمک کند؟
1. نظارت بر شهرت برند
نظارت بر ذکر نام تجاری شما یکی از جنبه های مهم ایجاد حضور آنلاین ، افزایش آگاهی از نام تجاری شما و ایجاد اعتماد به برند شما است.
اما همه این جنبه ها اغلب توسط بسیاری از شرکت ها مورد غفلت واقع می شوند.
چرا باید روی رسانه ای مارک تجاری خود نظارت کنید؟
زیرا شهرت شما یکی از مهمترین دارایی های شرکت شما است. هنگامی که آن را گم کردید ، بازیابی مجدد آن غیرممکن است.
نظارت بر رسانه ها می تواند به شما در حفاظت از شهرت برند شما کمک کند.
نظارت بر رسانه ها می تواند به شما در شناسایی بحران های احتمالی و کاهش نتایج به شما کمک کند. با یک پروژه درست تنظیم شده ، شما می توانید مواردی را که شامل کلمه کلیدی شماست در زمان واقعی دریافت کنید. پس از دریافت اخطاریه ، می توانید بلافاصله واکنش نشان دهید ، از گسترش بحران جلوگیری می کنید.
نظارت بر رسانه می تواند به شما کمک کند تا روایت پیرامون نام تجاری خود را کنترل کنید. فرایند نظارت بر رسانه می تواند به شما کمک کند تا بازیگر فعال تری شوید و تصویر عمومی شرکت خود را شکل دهید.
2. جلوگیری از بحران
دیر یا زود ، با بحران روبرو می شوید. این که آیا شما از وضعیت بحران غافل نشوید ، تا حد زیادی به این بستگی دارد که چقدر قادر خواهید بود برای تهیه بحران ها آماده شوید و مبارزه کنید.
یک بحران می تواند از غیر منتظره ترین مکان ، به عنوان مثال ، یکی از فروشندگان ، شرکت های تابعه یا تأمین کنندگان شما رخ دهد.
یک ابزار نظارت بر رسانه ها به شما کمک می کند تا یک قدم جلوتر از آنچه اتفاق می افتد بمانید ، به شما فرصت کافی می دهد تا در مورد ذکرهای منفی و محافظت از نام تجاری خود واکنش نشان دهید.
نظارت بر رسانه ها به شما کمک می کند تا درک بازار از مارک و همکاران خود را کنترل کنید.
3. شناخت مخاطبان خود
در پایان ، مهمترین جنبه کار شما خدمت به مخاطبان هدف شما به بهترین وجه ممکن و انجام بهتر آن نسبت به رقبا است.
برای به دست آوردن مزیت رقابتی ، باید گوش دهید که نقاط درد مشتریان شما چیست.
نظارت بر رسانه همه چیز در مورد گوش دادن است. گوش دادن به مشتری های موجود و بالقوه شما به شما کمک می کند تا دقیقاً تجربه ، محصول یا خدمات مورد نظر خود را ارائه دهید.
علاوه بر این ، شما می دانید چگونه به طور مؤثرتر به آنها برسید. نکته مهم در برقراری ارتباط موفق ، پیدا کردن زبان مشترک با همرزم است. نظارت بر رسانه روشی ایده آل برای بهتر شناختن مخاطبان هدف شما است.
4. اندازه گیری نتایج روابط عمومی و کمپین های بازاریابی
شما باید نتایج کمپین های بازاریابی و روابط عمومی خود را اندازه بگیرید. در غیر این صورت ، شما نمی دانید چه چیزی به نفع شماست ، چگونه استراتژی ارتباطی و بازاریابی خود را بهبود بخشید.
از آنجا که هدف اصلی بسیاری از کمپین ها افزایش آگاهی از نام تجاری شما و ترویج محصول یا خدمات شماست ، باید بدانید که چگونه این کمپین با مخاطبان هدف خود طنین انداز می شود.
نظارت بر رسانه کمک می کند تا میزان تمایل و تمایل کمپین های خود را ردیابی کنید ، و به شما بینش می دهد که چه خوب پیش رفته است و کدام جنبه ها به پیشرفت نیاز دارند.
5. شناسایی پروفایل های عمومی برای کمپین های تأثیرگذار
تأیید از پروفایل های عمومی قابل تشخیص می تواند به تأیید نام تجاری ، محصول یا خدمات شما کمک کند. آنها به شما در ایجاد اعتماد در شرکت خود کمک می کنند و به شما کمک می کنند تا از رقبای خود جلوتر بروید.
رمز موفقیت یک موفقیت موفق یافتن تأثیرگذار مناسب است. کسی که در طاقچه شما اقتدار دارد ، قابل اعتماد است و می تواند محصول شما را به طور واقعی تبلیغ کند.
نظارت بر رسانه ها باعث می شود افراد قبلاً در مورد طاقچه ، محصول یا خدمات شما صحبت کنند.
یک ابزار نظارت بر رسانه لیستی از پروفایل های عمومی را می دهد که می توانید در ادامه تحقیق کنید. این به شما کمک می کند تا آگاهانه ترین تصمیمی را بگیرید که به نفع برند شما خواهد بود.
پس از فهم مزایای نظارت بر رسانه ، سؤال دیگری پیش می آید: آیا نظارت بر رسانه راه حلی است که بتوانید با موفقیت در شرکت خود پیاده سازی کنید؟ آیا این ارزشی را برای توجیه هزینه ها به ارمغان خواهد آورد؟
تعداد نهادهای تجاری وجود دارد که از نظارت رسانه ها ، از شروع کار و شرکت های کوچک و متوسط ، از طریق شرکت های بزرگ و با مدیریت دولتی و دولت ها بهره مند می شوند.
برای خلاصه داستان کوتاه ، نظارت بر رسانه ها خدماتی است که به هر کسی که به شهرت برند و ادراک عمومی شرکت خود اهمیت می دهد ، سود خواهد برد. اگر با افراد دیگر (مشتریان ، شرکا ، سرمایه گذاران ، اهدا کنندگان ، مؤلفان انتخاب کننده ، نام آنها را به کار می برید) کار می کنید ، نظارت بر رسانه ها باید یک بخش اساسی در بازاریابی و روابط عمومی شما باشد.
نظارت بر رسانه ها نه تنها می تواند به حفظ اعتبار از نام تجاری شما کمک کند.
نظارت بر رسانه ها هنگام آمادگی برای تغییرات آینده در صنعت شما نیز یک ابزار ارزشمند است.
شما می توانید آنچه را که در مورد رقبا ، صنعت ، محصولات ، خدمات و سایر مواردی که سازمان شما به آن اهمیت می دهد ، پیگیری کنید. این به شما کمک می کند تا برای همه تغییرات بازار خود آماده شوید و چند قدم جلوتر از رقبای خود بمانید.
نظارت بر رسانه ها می تواند مشکلات موجود در هر نوع سازمان را حل کند.
نظارت بر رسانه به شما کمک می کند:
- اعتبار را بسازید
- مدیریت شهرت
- را برای یک بحران آماده کنید
- برنامه ریزی استراتژیک برای توسعه شرکت خود
- نظارت بر پوشش مربوط به مشاغل خود [19659018] نظارت بر نتایج روابط عمومی یا کمپین های بازاریابی خود را
خوب ، شما می دانید نظارت بر رسانه چیست و دانش کسب و کار را ارائه می دهد ، اما چگونه کار می کند؟
همانطور که در ابتدا گفتم ، نظارت بر رسانه یک فرآیند است ، بگذارید آن را در چند مرحله توضیح دهم.
مرحله 1. تصمیم بگیرید که می خواهید مانیتور شوید.
قبل از هر چیز ، باید بدانید که با استفاده از سیستم عامل های نظارت بر رسانه چه می خواهید به دست بیاورید. در ابتدا از خود بپرسید که کدام نوع داده به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می کند. این ممکن است اطلاعاتی در مورد شهرت برند شما ، نتایج کمپین بازاریابی رقبای شما یا شاید روند در صنعت شما باشد؟
شما همیشه باید بر روی نام تجاری خود نظارت داشته باشید. نظارت بر شرکت شما دو نوع اطلاعات را ارائه می دهد:
- شما می دانید چه چیزی ، کجا ، و چه کسی در مورد شرکت شما صحبت می کند و چگونه و به مرور زمان تغییر می کند. این به شما کمک می کند تا عملکرد کمپین های بازاریابی خود را ارزیابی کرده و بزرگترین حامیان و عوامل مخالف خود را شناسایی کنید. شما قادر خواهید بود نتایج تبلیغات بد را کاهش دهید.
- با گذشت زمان ، نتایج نظارت بر رسانه به شما در تنظیم معیار کمک می کند. شما می دانید پیشرفت می کنید یا نه.
با نظارت بر خود ، شما کنترل روایت پیرامون نام تجاری خود را کنترل می کنید. شما از بینشهای تجاری مورد نیاز برای شکل دادن داستان در مورد شرکت خود بهره می گیرید.
علاوه بر این ، شما باید بر رقبا نظارت کنید.
برای رشد ، باید پیش از رقبا باشید. اولین قدم برای تبدیل شدن به یک رهبر صنعت ، این است که بدانید رقبای شما چه کاری انجام می دهند.
نظارت بر رسانه ، تمام اطلاعات مورد نیاز را در یک مکان جمع می کند. شما می دانید که رقبای شما چه می گویند ، از چه مبارزاتی استفاده می کنند ، از کدام کانال ها و موارد دیگر استفاده می کنند.
آخرین موضوعی که باید انگشت خود را بکشید ، نظارت بر صنعت است.
اگر می خواهید یک رهبر در زمینه خود باشید ، باید آن را از روی قلب بدانید. هرچه بیشتر بدانید ، می توانید کارایی بیشتری داشته باشید.
مشخص کنید که چه نوع داده ای نیاز دارید و سپس به مرحله 2 بروید.
مرحله 2. تنظیم یک پروژه برای نظارت بر رسانه
به طور کلی ، ابزارهای نظارت بر رسانه ها همه افراد را دنبال می کنند. شامل کلمات کلیدی ، که از شما خواسته می شود در ابتدای فرآیند نظارت بر رسانه ها تایپ کنید.
این مهم ترین بخش از روند نظارت بر رسانه ها است. ابزارها ذکرهای حاوی کلمات کلیدی انتخابی شما را جمع آوری می کند ، بنابراین داده هایی را که بدست می آورید تعیین می کند.
به همین دلیل باید به کلمات کلیدی توجه کنید و آنها را با عاقلانه انتخاب کنید تا بهترین اطلاعات ممکن را بدست آورید.
کلمات کلیدی باید کاملاً مرتبط باشند. با موضوعی که می خواهید دنبال کنید به عنوان مثال ، اگر می خواهید موارد ذکر شده در مورد نام تجاری خود را پیگیری کنید ، من کلمات کلیدی را پیشنهاد می کنم مانند:
- شما نام تجاری
- نام محصول یا خدمات خود
- هشتگ مارک تجاری شما
- – جستجوی علامت یا عبارت [19659111] بیشتر بیاموزید: چگونه نظارت رسانه ای را انجام دهیم؟
مرحله 3. Gathe تحقیق و تجزیه و تحلیل نتایج نظارت بر رسانه
ابزار نظارت بر رسانه ها بر اساس API این وب سایت ها ، محتوای آنلاین در دسترس عمومی را از طریق وب سایت ها و سیستم عامل های رسانه اجتماعی جستجو و تجزیه و تحلیل می کنند. [19659003] Brand24 ذکرهایی را در دسترس عموم از فیس بوک و اینستاگرام جمع می کند. این ابزار مطابق با مقررات سختگیرانه فیس بوک و GDPR است.
بخش تجزیه و تحلیل یکی از ارزشمندترین بخش های پروژه های نظارت بر رسانه ها است.
ابزار نظارت بر رسانه ها داده های جمع آوری شده را تجزیه و تحلیل می کند و آنها را به روشی عملی ارائه می کند.
نظارت بر رسانه به شما چه بخش هایی می دهد؟
- حجم ذکر. این یک معیار اصلی نظارت بر رسانه ها است. این به شما می گوید کلمه کلیدی شما چقدر محبوب است و بر روی کدام سیستم عاملها
- تجزیه و تحلیل احساسات. تجزیه و تحلیل ذکرها به وسیله احساسات به شما می گوید که مخاطبان شما در مورد نام تجاری ، محصول یا خدمات شما چه احساسی دارند.
- تخمین زده می شود رسانه های اجتماعی برسند. برای دانستن اینکه چند نفر می توانند پست های شما را ببینند. این متریک به شما در اندازه گیری نتایج بازاریابی یا کمپین های آگاهی از برند کمک خواهد کرد.
- – جستجوی مورد علاقه. لیست هایی با دقت از هشتگ های پرطرفدار تولید شده است که به شما در افزایش دید برند شما کمک می کند و به مخاطبان جدید می رسد.
- سهم صدا. سهم صدا نشان می دهد که چه بخشی از بازار نام تجاری شما در مقایسه با رقبای شما دارد.
- پروفایل برتر عمومی. ابزار نظارت بر رسانه ها ، حساب های رسانه های اجتماعی را که در مورد محصول شما صحبت می کنند ، شناسایی می کند. این متریک می تواند به شما در اجرای یک بازاریابی تأثیرگذار کمک کند.
نکته: ابزارهای نظارت بر رسانه داده های تاریخی را جمع آوری نمی کنند ، بنابراین در حالی که برنامه های بازاریابی خود را برنامه ریزی می کنید ، از این امر آگاه باشید.
در اکثر موارد ، ابزارهای نظارت بر رسانه ها درمورد همه وب سایتهای موجود مانند:
- Forums
- بلاگها
- سایت ها ، سایتهای خبری ، سایتهای نقد و بررسی
- صفحات هواداران فیس بوک
- هشتگ های اینستاگرام [19659018] توییتر
- YouTube
- TikTok
- Twitch
- انجمن های بحث و گفتگو
- و غیره ، اما همچنین می تواند منابع را به عنوان منبع آفلاین مانند تلویزیون دنبال کند.
نوع ابزار نظارت بر رسانه ای که باید انتخاب کنید بستگی به نیاز و بودجه شما دارد.
به طور کلی ، ما می توانیم سه نوع ابزار نظارت بر رسانه ها را تفکیک کنیم:
- ابزار رایگان نظارت بر رسانه
- ابزارهای نظارت بر رسانه های مقرون به صرفه
- ابزارهای ممتاز نظارت بر رسانه ها
ابزارهای رایگان نظارت بر رسانه ها
به عنوان مثال ، ابزارهای نظارت بر رسانه های رایگان ، به عنوان مثال Google Alerts ، یک راه حل عالی هستند ، به خصوص اگر بودجه پرداخت ماهانه ندارید.
نظارت بر رسانه های آزاد ذکرهای موجود را در دسترس عموم قرار می دهد ، اما این تنها کاری است که آنها انجام خواهند داد. شما نمی توانید بخش تجزیه و تحلیل ، تنظیم گزارش یا اعلان های سفارشی را مشاهده کنید.
هنوز ابزار نظارت بر ناقص رسانه ها بهتر از هیچ ابزار نظارت بر رسانه ها نیست.
ابزار نظارت بر رسانه های مقرون به صرفه
نمونه ای از ابزار نظارت بر رسانه های مقرون به صرفه Brand24 است.
Brand24 بیشتر فرایندها را به صورت خودکار انجام می دهد و تمام اعداد و بینش های لازم را برای به دست آوردن ارزشمندترین بینش برای شرکت شما ارائه می دهد.
محاکمه آزاد خود را شروع کنید! Brand24 یک آزمایش رایگان 14 روزه ارائه می دهد (بدون نیاز به کارت اعتباری لازم است!)
ابزار نظارت بر رسانه ها تمام ذکرهای موجود را جمع آوری می کند و اطلاعاتی در مورد:
- دسترسی به ذکرها
- تجزیه و تحلیل احساسات
- حجم ذکرها
- تعامل رسانه های اجتماعی
- مکانهای فعال
- محبوب ترین پروفایل عمومی
علاوه بر این ، با کمک یک ابزار نظارت بر رسانه ای پولی باید بتوانید گزارشهای PDF تولید کنید ، ابزارها را با یکدیگر ادغام کنید به عنوان مثال ارتباطات خارجی ، Slack و راحت ترین سیستم اعلان ها را تنظیم کنید.
ابزارهای نظارت بر رسانه های ممتاز
ابزارهای نظارت بر رسانه های ممتاز هزینه های زیادی را صرف می کنند و به بازیکنان بزرگ اختصاص داده می شوند.
تفاوت اصلی بین ابزارهای نظارت بر پرداخت حق بیمه و حق بیمه این است که ابزارهای نظارت بر حق بیمه ، یک مشاور اختصاصی را ارائه می دهند. لازم نیست خودتان نتایج را تجزیه و تحلیل کنید.
این مسئله به ویژه هنگامی اهمیت دارد که پروژه ای با تعداد بالایی از نتایج داشته باشید. در این حالت جدا کردن منابع با ارزش از سر و صدای اینترنت دشوار است. مشاوران می توانند به شما در ایجاد گزارشهای سفارشی کمک کنند و آنها اطمینان حاصل می کنند که تحلیل احساسات در جایی واقع است.
هزینه نرم افزار نظارت بر رسانه ها بسیار پیچیده تر از چیزی است که احتمالاً فکر می کنید. وقتی هزینه استفاده از ابزارها می شود ، بسیار ساده است. هرچه از ویژگی های بیشتری که می خواهید استفاده کنید ، باید هزینه این ابزار را نیز پرداخت کنید. اکثر ابزارهای نظارت بر رسانه ها یک دوره آزمایشی رایگان را برای 14 یا 30 روز ارائه می دهند.
پس از آن دوره ، باید یکی از برنامه های اشتراک را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، در نام تجاری24 ، سه طرح ارائه می دهیم ، از 49 دلار تا 199 دلار در هر ماه.
قیمت گذاری پیچیده تر می شود هنگامی که ما عناصری را در نظر می گیریم:
- هزینه فرصت
- هزینه زمان
هزینه های فرصت به هزینه ای که اگر هزینه داشته باشید اشاره دارد برخی از فرصت ها و فرصت های کسب درآمد بیشتر را از دست می دهید. این ممکن است باشد ، به عنوان مثال:
- هزینه های گمشده
- ضرر ناشی از عدم خدمات به مشتریان و مراجعه به مشتریان ناراضی به رقبای ما
- ضرر ناشی از بحران احتمالی PR یا شهرت نام تجاری بد
- هزینه ناشی از عدم تجزیه و تحلیل رقبا
هنگامی که می آید هزینه زمان ، به لطف نظارت بر رسانه ، تمام اطلاعات مربوط به حضور آنلاین ، نتایج رقبا و صنعت خود را در یک مکان دریافت می کنید. اکنون لازم نیست تمام اینترنت را برای دستی جستجو کنید. این ابزارها این کار را برای شما انجام می دهند.
بیشتر بدانید: جزئیات بیشتر در مورد هزینه های نظارت بر رسانه ها از جمله هزینه فرصت و صرفه جویی در وقت را در این پست بخوانید.
یک بحران به تجارت شما حمله خواهد کرد.
نظارت بر رسانه ها می تواند در آماده سازی برای یک بحران روابط عمومی به شما کمک کند.
اولین قدم برای بهبودی از بحران روابط عمومی ، آگاهی از وضعیت رخ داده است. شرط می بندم شما می توانید حداقل دو شرکت را به خاطر عدم پاسخگویی به اخبار منفی به موقع دچار مشکل جدی کنید.
اخبار بد خیلی سریع مسافرت می کنند ، و خبرهای بد آنلاین نیز سریعتر سفر می کنند. یک بحران می تواند جنبه های مختلف سازمان شما را تحت تأثیر قرار دهد. یک بحران بد اداره می تواند در اعتبار شما یا قیمت سهام تأثیر بگذارد. علاوه بر این ، مبارزه با اثرات منفی به زمان و هزینه نیاز دارد.
چگونه نظارت رسانه ها به مبارزه با بحران روابط عمومی کمک می کند؟
قبل از بحران آماده شوید
برای بدترین وضعیت ، بهترین ها امیدوار شوید.
آماده سازی یکی از عناصر اصلی هنگام برخورد با یک بحران است. شما باید در یک برنامه پاسخگویی به بحران سرمایه گذاری کنید ، که مشخص کند چه کسی مسئول برقراری ارتباط با بحران است ، چگونگی رفع مشکل ، چه پیام هایی برای مطبوعات ارسال خواهد شد و غیره.
بسیاری از شرکت ها مته های بحران را اجرا می کنند. هر یک از اعضای تیم پاسخ به بحران می توانند نقش خود را تمرین کنند ، هرگونه کاستی را شناسایی کرده و برنامه را بهبود بخشند.
نظارت بر رسانه ها به طرق مختلف به شما کمک می کند.
اول ، شما باید بر روی نام تجاری خود نظارت داشته باشید. به ذکرهای رسانه های اجتماعی توجه ویژه ای داشته باشید. شکایات مطرح شده در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی تمایل به جلب توجه مردم دارد.
ثانیا ، شما باید ذکرها را در مورد رقبای اصلی خود نظارت کنید. می توانید از اشتباهات رقبای خود بیاموزید. علاوه بر این ، ممکن است توسط انجمن مقصر باشید.
در طول بحران
نظارت بر رسانه ها در طول بحران روابط عمومی ضروری است.
پس از وقوع بحران ، می خواهید اولین کسی باشید که در مورد آن می دانید. به همین دلیل شما نیاز به نظارت رسانه ای در زمان واقعی با یک سیستم هشدار قوی دارید.
نظارت بر رسانه ها به شما کمک می کند تا شکایات مشتریان خود را جلب کنید و قبل از تشدید ، در مورد مشکلات واکنش نشان دهید. علاوه بر این ، یک ابزار نظارت بر رسانه ، احساسات را کنترل می کند. این به شما کمک می کند تا شدت بحران را ارزیابی کنید.
Brand24 اعلان های نرم افزاری از انواع مختلفی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند در بالای موارد باقی بمانید ، به عنوان مثال:
- اعلان های خسته کننده
- هشدارهای ایمیل
- اعلان های درون برنامه ای
وقتی که رسیدگی به یک بحران روابط عمومی است هر دقیقه حساب می شود. نظارت بر رسانه ها فرصت بیشتری را برای واکنش به این شرایط به شما می دهد.
پس از بحران
آخرین ، اما نه کمترین. پس از پایان بحران ، باید به کلیه اقداماتی که برای ارزیابی برنامه مدیریت بحران ارزیابی می کنید ، نگاهی بیندازید.
نظارت بر مکالمه در مورد نام تجاری شما ، بینش لازم را در مورد چگونگی بازیابی اعتبار برند شما ارائه می دهد.
ارزیابی پاسخ به بحران به شما کمک می کند تا از شرکت خود در برابر تهدیدهای جدیدی که ظهور می کند محافظت کنید.
به طور خلاصه ، اگر ما به درستی از آن استفاده کنیم و نحوه عملکرد خود را بشناسیم ، نظارت بر رسانه ها می تواند یک ابزار مفید باشد.
به لطف داده ها و ویژگی های آن ، می توانید دانش ارزشمندی در مورد حضور آنلاین برند خود ، رقبای ما ، بمانید. به روز با روندهای صنعت ما ، و تجربه مشتریان خود را بهبود ببخشید.
امیدوارم اکنون اطلاعات بیشتری درباره نظارت و تحلیل رسانه ها بدانید ، و چرا ارزش توجه شما را دارد. اگرچه رایگان نیست ، اما نظارت بر رسانه به دلیل داشتن طیف گسترده ای از مزایا و فرصت های آن برای رشد و پیشرفت کسب و کار ، ارزش سرمایه گذاری در آن را دارد.
خواندن قابل توجه
چرا نظارت بر رسانه ها مهم است؟
8 نكته نظارت بر روزانه رسانه ها
10 بهترین ابزار نظارت بر اخبار
<! –->
<! –
->
<! –->
<! –->
<! –->
<! –
->
<! –-> <! –
->
<! –-> <! –
->
<! –-> <! –
->
<! –->
<! –->
.
<! –
-> <! –
->
<! –
->
<! –
->
<! –
->
<! –
<! –
->
<! –