هنگامی که صحبت از بازاریابی توییتر می شود ، تجزیه و تحلیل هشتگ های توییتر یک فعالیت اساسی است. تجزیه و تحلیل هشتگ در توییتر اطلاعات لازم را برای رسیدن به اهداف تجاری خود به شما ارائه می دهد.
یک تجزیه و تحلیل قوی در مورد هشتگ توییتر به شما می گوید که چگونه پست های شما انجام می شود و برای تغییر حضور توییتر شما چه تغییراتی را باید برای اجرای خود انجام دهید.
برای لذت بردن از همه قدرت بازاریابی در توییتر ، باید عملکرد هشتگ را در توییتر ردیابی و تحلیل کنید.
این کار پیچیده ای نیست ، به شرط آنکه مجموعه ای از ابزار مناسب داشته باشید و بدانید که معیارهای هشتگ به
امیدوارم که این پست وبلاگ نوری را در تجزیه و تحلیل هشتگ توییتر منتشر کند!
آماده هستید؟ بیایید برنامه سفر هشتگی توییتر خود را برای امروز ببینیم:
هشتگ ها در توییتر اهداف مختلفی را ارائه می دهند. به طور کلی ، هشتگ باعث می شود توییتهای شما برای افراد علاقمند به مطالب شما آسان شود.
اما این تنها هدف علامت پوند در توییتر نیست. هشتگ های توییتر به شما کمک می کنند:
- توئیتهای خود را در بین مخاطبان موجود پخش کنید
- به مخاطبان برند جدید برسید
- اندازه گیری عملکرد کمپین های بازاریابی توییتر
- بهبود توییت ها
- ارسال توییت به کاربران مناسب با علایق خاص
فواید استفاده از هشتگ در توییتر بسیار دشوار است. چگونه می توانید به چشمه بینش ضربه بزنید؟
با تجزیه و تحلیل هشتگ توییتر شروع کنید!
Analytics یکی از عناصر موفقیت آنلاین شما است. تجزیه و تحلیل داده های اطراف توییت شما به شما کمک می کند نقاط قوت و زمینه های خود را برای بهبودی مشخص کنید.
برای دقیق تر ، تجزیه و تحلیل های هشتگ توییتر اطلاعاتی در مورد شما می دهد:
- چگونه هشتگ های شما در توییتر گسترش می یابد ؛
- دسترسی رسانه های اجتماعی به هشتگ های توییتر چیست؟
- چه چیزی میزان مشارکت در مورد هشتگ های توییتر چیست؟
- عملکرد بازاریابی هشتگ شما چگونه است ؛
- که تأثیرگذارترین کاربر توییتر است که هشتگ شما را در توییتهای
خود اعمال می کند.
ردیابی و تجزیه و تحلیل هشتگ های توییتر باید باشد. بخش اساسی استراتژی بازاریابی توییتر شما است.
هشتگ ها در توییتر مانند سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی نقش مشابهی دارند. آنها به بهبود دسترسی کاربران علاقه مند به مباحث خاص کمک می کنند و پیام شما را برای مخاطبان جدید دریافت می کنند.
علاوه بر این ، با تجزیه و تحلیل عملکرد هشتگ در توییتر می توانید:
- ارتباط با مخاطبان را بهبود ببخشید ؛
- ساخت و بهبود آگاهی از برند ؛ [19659016] تجزیه و تحلیل احساسات نام تجاری ؛
- اطلاعات عمومی در مورد مخاطبان خود را جمع آوری کند.
با استفاده از هشتگ ها به کاربران امکان می دهد محتوای مورد نظر خود را دنبال کنند – خواه از یک کنسرت ، موضوع ، رویداد ورزشی یا هر چیز دیگری توییت کند. با تولید هر چه بیشتر محتوای بیشتر ، دشوار است که مباحثی را که مخاطبان شما ممکن است جالب بنظر بیایند ، دشوار کنید.
هشتگ ها به آنها کمک می کنند تا مواد را فیلتر کنند و چیزهایی را که می خواهند با آنها ارتباط برقرار کنند ، ببینند.
بیایید نگاهی عمیق تر به تحلیل های هشتگ توییتر و ابزاری که می توانید برای این کار استفاده کنید ، بیاندازیم.
من هشتگ های توییتر را بر اساس داشبورد Brand24 ، ابزار برتر نظارت بر رسانه های اجتماعی (حداقل طبق گفته بافر) تحلیل خواهم کرد.
هشتگ های توییتر را تجزیه و تحلیل کنید! یک حساب آزمایشی رایگان تنظیم کنید (کارت اعتباری لازم نیست).
وقتی صحبت از نظارت بر رسانه ها و تجزیه و تحلیل هشتگ است ، شما باید با ایجاد یک پروژه شروع کنید.
در جادوگر ایجاد پروژه ، کلمات کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید. برای پیگیری توییتر.
از آنجایی که می خواهیم در توییتر به تجزیه و تحلیل هشتگ های مورد نظر بپردازیم ، بگذارید از شخصی که در آنجا استفاده می کنید استفاده کنیم.
من پروژه را به کانال Slack خود وصل کردم ، بنابراین هر بار که توییتر جدیدی ذکر می شود ، یک اعلامیه فوری دریافت می کنم.
این ابزار همچنین اعلان ایمیل و برنامه ای را نیز برای Android و iOS ارائه می دهد.
من می دانم چه کسی در مورد Brand24 صحبت می کند و من می توانم بلافاصله واکنش نشان دهم.
شما می توانید محتوای هشتگ شده را فقط از توییتر جمع آوری کنید ، یا شامل منابع آنلاین دیگر ، به عنوان مثال ، فیس بوک ، اینستاگرام ، یوتیوب ، فروم ، سایت های خبری و غیره از این طریق می توانید در مورد حضور آنلاین شرکت خود به یک نمای کلی بپردازید.
هشتگ های توییتر را دنبال کنید! آزمایشی رایگان تنظیم کنید (کارت اعتباری لازم نیست)
پس از اینکه جزئیات فنی را مرتب کردید ، وقت آن است که به معیارهای مناسب برای پیگیری نگاهی بیندازید.
نکته اصلی این است که نگاهی عمیق تر به معیارهایی داشته باشید که بینش عملی را در استراتژی بازاریابی شما به ارمغان می آورد.
دوره ذکر [
حجم ذکرها یک نمودار است که نشان می دهد چند بار از کلمه کلیدی شما در یک زمان مشخص استفاده شده است.

[ممکناستبهنظرخیلینرسد،امادرواقعیکیازمعیارهایاساسیاست
حجم یادداشت ها همه تعداد سنبله ها را در تعدادی از ذکرها نشان می دهد که به شناسایی فصول زمانی که محصول شما بیشتر مورد نیاز است کمک می کند.
حجم تجزیه و تحلیل ذکرها همچنین میزان دستیابی به رسانه های اجتماعی و تعداد کل تعامل را نشان می دهد.
بر اساس این تجزیه و تحلیل خواهید فهمید که آیا کمپین شما به تعداد مشخصی از افراد رسیده است و آیا محتوای شما به اندازه کافی جالب بوده است تا برخی از تعامل ها را برانگیزد. . نامزدی در توییتر در لایک ، بازتوییت و اظهار نظر ابراز می شود.
تجزیه و تحلیل احساسات هشتگ
حجم ذکر شده تجزیه و تحلیل ها کل داستان را برای شما بازگو نخواهد کرد. برای درک واقعی آنچه مردم در مورد مارک شما می گویند ، می توانید حجم آن را با تجزیه و تحلیل احساسات هشتگ ترکیب کنید.
تجزیه و تحلیل احساسات هشتگ به شما خواهد گفت که آیا مردم در مورد مارک شما به صورت مثبت یا منفی صحبت می کنند.
نمونه ای از این مثال است. یک ذکر مثبت در توییتر: [

و در اینجا یک نکته منفی وجود دارد:

تجزیه و تحلیل احساسات پیرامون خود هشتگ های توییتر به شما امکان می دهد تعیین کنید که آیا کمپین شما دارای تأثیر مثبت یا منفی است.
حجم بالای یادآوری با احساسات منفی بدان معنی است که مارک شما احساسات بد را بیرون می کشد و شما باید موضوع را با جزئیات بیشتری مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.
دسترسی به رسانه های اجتماعی
دسترسی رسانه های اجتماعی تعداد تخمینی از کاربران توییتر است ( یا هر کانال رسانه اجتماعی دیگر ، اگر از چندین سیستم عامل یادداشت برداری می کنید) که ممکن است روی صدای توئیت شما گیر بیفتند.
دسترسی به رسانه های اجتماعی نشان می دهد که چگونه هشتگ شما پخش می شود و به چه مخاطبی می رسد. [19659071] صفحه چاپی داشبورد Brand24 که میزان دسترسی رسانه های اجتماعی به یک کلمه کلیدی خاص را نشان می دهد ، در این مورد یک هشتگ توییتر ” class=”wp-image-118179 img-shadow lozad” />
اطلاعات بسیار مفیدی است. شما احتمالاً خریداران خود را در حال حاضر شخصیت سازی کرده اید ، اکنون زمان آن است که تحقیقات خود را با واقعیت مقابله کنید.
ممکن است شما مخاطبی کاملاً جدید برای محصول خود بیابید که خبر بسیار خوبی است زیرا این بدان معنی است که شما قادر خواهید بود کاربران بیشتری را تبدیل کنید. و درآمد خود را افزایش دهید.
اما این می تواند به معنای چیز منفی نیز باشد. می توانید پیام خود را برای مخاطب اشتباه پخش کنید. در این حالت باید پیام را تغییر داده یا کانال رسانه اجتماعی را تغییر دهید. شاید هیچ کس علاقه ای نداشته باشد که در Twitter چه چیزی را ارائه می دهید و مشتریان هدف شما به جای اینستاگرام از اینستاگرام آویزان هستند؟
نامزدی
من استدلال می کنم که تعامل یکی از مهمترین معیارها در مورد تحلیل های توییتر است. [19659014] نرخ نامزدی به شما می گوید که چند کاربر با محتوای شما تعامل دارند. اگر پست های شما جالب ، جذاب و مرتبط باشد ، مخاطبان شما از آن قدردانی می کنند و با آنها تعامل برقرار می کنند.
Influence
بازاریابی Influencer روشی شگفت آور و مؤثر در ارتقاء تجارت شما است. مشتریان تمایل دارند پیام های تأثیر گذاران را بسیار بیشتر از تبلیغات سنتی اعتماد کنند.

کلید موفقیت موفقیت یافتن تأثیرگذار مناسب برای همکاری با
متقاعد کننده ترین تأثیرگذار در حال حاضر در شبکه شما هستند. آنها یا در حال حاضر در مورد محصول شما صحبت می کنند یا درباره طاقچه خاص شما صحبت می کنند.
برای یافتن تأثیرگذار توییتر با بیشترین میزان صدا ، به برگه تجزیه و تحلیل Brand24 بروید.
الگوریتم Brand24 دو معیار را نشان می دهد که ممکن است جالب باشد: تأثیر پروفایل های برتر عمومی و فعال ترین پروفایل های عمومی.
تأثیر نویسندگان رسانه های اجتماعی همچنین سهم صدای آنها را نشان می دهد (میزان بحث در اینترنت تولید شده توسط این کاربران رسانه های اجتماعی) و تأثیر آنها (چند نفر احتمالاً تحت تأثیر پیام آنها بودند).
شما می توانید تا 30 هشتگ در اینستاگرام استفاده کنید که فرصت های زیادی را برای استفاده از هشتگ های مارک دار فراهم می کند و محتوای خود را در معرض حق قرار می دهید. مخاطبان.
این در توییتر متفاوت است.
شما فقط برای هر صدای جیر جیر 280 کاراکتر دارید ، این بدان معنی است که باید محتوای خود را با دقت تغییر دهید. به همین دلیل انتخاب هشتگ های مناسب توییتر ضروری است.
شناسایی هشتگ های مناسب به شما در افزایش پیام شما کمک می کند و به کاربرانی خواهید رسید که شخصیت های بازاریابی ایده آل شما را منعکس می کنند.
سه نوع هشتگ وجود دارد که می توانید در توییتر از آنها استفاده کنید: [19659015هشتگهایهمیشگی؛
هشتگ های همیشه روشن می توانند هشتگ های مارک شما با استفاده از هر پست باشد.
شما باید این موارد را وصل کنید. نوع اول هشتگ برای همه پست های توییتر شما. این می تواند نام شرکت شما یا یک شعار باشد ، مانند "فقط این کار را بکنید" نایک.
هشتگ های خاص کمپین به شما در تجزیه و تحلیل میزان تبلیغات کمپین رسانه های اجتماعی کمک می کند.
هشتگ دارای طول عمر بسیار کوتاه تری هستند زیرا فقط به یک کمپین بازاریابی متصل هستند. تجزیه و تحلیل هشتگ های خاص در مبارزات انتخاباتی ، به شما امکان می دهد نگاهی به عملکرد کمپین خود بیندازید.
هشتگ های گرایش توییتر به شما در افزایش آگاهی از برند شما کمک می کنند. اینها فقط هشتگ های مرتبط با طاقچه های تجاری خاص شما هستند که سایر کاربران توییتر در توییتهای خود درج شده اند.
یافتن هشتگ های معروف در توییتر
ما تعیین کردیم که افزودن هشتگ مناسب به پیام توییتر شما چقدر مهم است. [19659005] سؤال باقیمانده است – چگونه هشتگ هایی را که برای مخاطبان شما ارتباط دارد و شما می توانید دیدگاه های شما را تقویت کنید ، چگونه مشاهده می کنید؟
بنابراین ، کجاست که طلای معدن دانش را هنگام پیدا کردن هشتگ های معتبر در توییتر پیدا کنید؟
در برگه تجزیه و تحلیل Brand24
بر اساس داده هایی که ما جمع آوری می کنیم ، لیستی از 100 هشتگ دنباله دار ایجاد می کنیم – هشتگ هایی که مربوط به صنعت شما هستند. ما معیارهای تحلیلی هشتگ را اضافه کردیم ، بنابراین می توانید ببینید که هشتگ از چه تعداد ذکر شده استفاده می کند.

ابزارهای گوش دادن به رسانه های اجتماعی به طور کلی ، داده های تاریخی را جمع آوری نکنید ، فقط ذکرهایی که از لحظه ایجاد یک پروژه ظاهر می شوند.
اگر پروژه ای را برای یک دوره طولانی تر دارید ، می توانید داده های تاریخی را از ماه های قبل تجزیه و تحلیل کنید . تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که محدوده تاریخ را در گوشه بالا سمت راست تغییر دهید.
این عملکرد به شما کمک می کند تا تغییرات فصلی در هشتگ های روند را تغییر دهید و بر این اساس کمپین های توییتر هشتگ خود را تنظیم کنید.
هشتگ های توییتر می توانند به شما در رسیدن به مخاطب کمک کنند. چه کسی فعالانه در مورد چیزهای مرتبط با نام تجاری شما صحبت می کند شرکت در مکالمات مربوطه و به اشتراک گذاشتن تجربیات و افکار خود به شما کمک می کند تا برند خود را به عنوان رهبر صنعت مستقر کنید.
– جستجوی هشتگ توییتر همچنین می تواند به تلاشهای بازاریابی شما کمک کند. به همین دلیل یافتن هشتگ های مناسب و نظارت بر عملکرد آنها به صورت آنلاین مهم است.
تجزیه و تحلیل هشتگ های توییتر به شما کمک می کند تا به مخاطبان مناسب برسید که در نهایت فروش را افزایش می دهد.
بنابراین ، شما آماده هستید که به مارک24 و توییتر بدهید. تجزیه و تحلیل hashtags می چرخد؟
محتوای مرتبط با ارتباط
ابزارهای تحلیلی برتر توییتر برای شرکت های بزرگ و کوچک
چگونه می توان از تجزیه و تحلیل احساسات برای بورس استفاده کرد؟
چگونه می توان از تحلیل احساسات توییتر استفاده کرد
<- –
->
<! –
<! –
<! –
->
<! –
->
<! –
<! –
-> <! –
->
<! –
-> <! –
->
<! –
-> <! –
->
<! –
->
<! –
->
.
<! –
-> <! –
->
<! –
->
<! –
->
<! –
->
<! –
<! –
->
<! –