مسابقه برای ساخت دستگاه های تهویه مانند جنگ جهانی دوم نیست

مسابقه برای ساخت دستگاه های تهویه مانند جنگ جهانی دوم نیست

 تصویرگری برای مقاله با عنوان مسابقه ایجاد فن های تهویه مانند جنگ جهانی دوم نیست

تصویر : Gizmodo

الون آن را مانند یک نسیم صدا کرد. این در 18 مارس با یک صدای جیر جیر به [هوادار] وعده داده شد كه تسلا باعث می شود كه در صورت وجود كمبود ، ونتیلاتورها را بسازد و بهمن پاسخ هایی را به او آموزش دهد كه كمبود آن وجود داشته است. در طی چند ساعت ، بیل د بلاسیو توییت کرد "نیویورک در حال خرید است!" در طی یک هفته ، آگاهی کم رنگ از توئیتر مسک در یک قول تمام عیار برای باز کردن کارخانه سلولهای خورشیدی بوفالو برای تولید ونتیلاتور "در اسرع وقت انسانی" تجلی یافته بود. در ضمن ، جنرال موتورز و فورد مشاركت خود را با سازندگان ونتيلاك اعلام كردند و ترامپ از قدرت زمان جنگ براي دستور دادن GM به تهويه استفاده كرد (سرزنش جنرال موتورز به منظور كشيدن پاشنه هاي خود ، عجيب ). بسیاری از پیش بینی کنندگان خوش بین ، ائتلاف درگیر صنعت را به پیروزی جنگ جهانی دوم پیروزی آمریكا تشبیه كردند. مطمئناً افرادی که راکت و ماشین می سازند می توانند جعبه های پمپاژ هوا را بسازند. ویجت ویجت است.

برای برخی از متخصصان تولید ، انتظار داشتن تسلا برای ساخت دستگاه های تهویه مطبوع ، به همان معنی است که اختصاص شغل به یک کارخانه لوازم آشپزخانه را حس می کند.

"رئیس جمهور به جنرال موتورز دستور می دهد تا ونتیلاتورها را در لردستاون ، جایی که جنرال موتورز ساخته است Chevy Cruzes ساخته شده ، نشان دهنده عدم درک کامل در مورد تولید است. "ویلی شیح ، استاد عملکرد مدیریت در مدیریت بازرگانی در دانشکده بازرگانی هاروارد ، به Gizmodo گفت. Shih اوایل مارس را هشدار داد ، زیرا مفهوم GM و تسلا در مورد ساختن دستگاه های تهویه مناسب در نزدیکی این افق بود – که تولید کنندگان خودرو باید از چندین حلقه شعله ور پرش کنند. از جمله آنها ، صدور مجوز طراحی ، به دست آوردن صدها مؤلفه منحصر به فرد ، ساختن ابزارهای تخصصی برای تهیه هر قسمت و اخذ گواهینامه FDA برای قرار دادن وسایل پزشکی کلاس دوم کلاس II در بازار.

Resident Evil 3 ، مرزهای 3 ، MHW: Iceborne ، و موارد دیگر: بهار GMG …

تولید کنندگان برای حل چندین مورد از این مشکلات گرد هم آمده اند. Medtronic [ویرایش طراحی ونتیلاتور خود را برای بارگیری سازندگان ارسال کرده است. جنرال موتورز و فورد عضلات و زیرساخت های زنجیره تأمین خود را به شرکت های Medtech وام داده اند تا بتوانند فعالیت های موجود خود را تراز کنند. تسلا از یک طرح تهویه داخل خانه با استفاده از قطعات اتومبیل رونمایی کرده است (اگرچه اخیراً برخی اظهار داشتند که تسلا ماشینهای فشار مثبت هوایی Bilevel Positive Airway (BiPAP) را که برای درمان آپنه خواب استفاده کرده است ، بجای تهویه های پیچیده ICU ، به نیویورک ، پس ادعاهای خود را با یک دانه نمک بخرید.

کارگران حمل و نقل هوایی از آن زمان از شرکت خود خواسته اند تا از این خواستگاری پیروی کند ، تا گیاهان را به منظور ساختن تهویه و صرفه جویی در کار خود در حالیکه در آن هستید جیک آگواناگا ، رئیس اتحادیه حمل و نقل هوایی GE در تماس تلفنی پرسید: "اگر GE به ما اعتماد کند موتورهای ساخت و نگهداری و آزمایش انواع موتورهای هواپیما را که میلیون ها نفر در آن در معرض خطر هستند به ما اعتماد کنند." آیا آنها به ما اعتماد می کنند تا تهویه کننده هایی بسازیم؟ " (GE Healthcare به جای آن با Ford Motors مشارکت کرده است.)

اما کارخانه "تبدیل" وجود ندارد ، به روشی که ما فکر می کنیم ممکن است برش لیزر را از اینجا و تسمه نقاله در آنجا جابجا کند و پرینتر سه بعدی را شلیک کند. تبدیل این کارخانه این روزها این است که تجهیزات کاملاً جدید را به داخل ساختمان با چهار دیوار منتقل کنید و نیروی کار موجود را مجدداً آموزش دهید. کارگران GE Aviation اظهار داشتند که GE Aviation هردو دارای انبارهای خالی و عمدتاً خالی در تگزاس ، ویرجینیا ، کانزاس ، کنتاکی ، و ماساچوست و ده ها هزار نفر است که را از این کشور اخراج کرده اند. در چند سال گذشته ، با 2600 اخراج اخراج در اواخر ماه مارس به دلیل کند شدن کرونا ویروس اعلام شد.

اما چرا هواپیمایی؟ چرا شرکت تسلا و جنرال موتورز و فورد ، شرکت هایی که چیزی شبیه تهویه کننده ندارند تولید می کنند؟

"قابلیت تولید خودروسازان در ساخت موتورها ، دستگاه های احتراق داخلی ، خم شدن ورقها است." وی گفت: "یک خودروساز احتمالاً می تواند ژنراتور اضطراری بسازد زیرا می داند چگونه موتورهای کوچک بسازد. آنها سیستم های HVAC را برای اتومبیل ها ساخته می شوند ، اما تهویه مطبوع به این معنا نیست که من بخواهم تهویه مطبوع خودروی خود را تا یک لوله به یک بیمار بچسبانم. من فکر می کنم شما باید در مورد چه توانایی هایی فکر کنید و چگونه می توانم از آنها استفاده کنم؟ "

Shih به یک" تبدیل "1: 1 اشاره کرد که در آن انستیتوی گسترده MIT و هاروارد روی آورد. آزمایشگاه تعیین توالی ژنوم و اگزوم به یک مرکز پردازش آزمایش کووید 19 در طی روزها. آنها دیوارهایی را برای ایجاد اتاق های ایزوله ، خرید تجهیزات محافظتی و اجرای روش های جدید تمیز کردن ساختند. آنها قبلاً با چشم انداز نظارتی تجهیزات آزمایش آشنا بودند و می توانستند تست های RNA را با استفاده از دستگاه های کنترل مایع روباتیک سرعت بخشند ، و نه تست های دستی وقت گیر. به طور مشابه ، فورد با تکنولوژی PPE ساده تر همپوشانی پیدا کرده است ، بنا بر گزارش ها ، فن های اتومبیل را برای استفاده در ماسک های تنفس مجدداً خنثی می کند. بلا استفاده؛ در شرایط عادی ، آنها باید آزمایشات ایمنی سخت را پشت سر بگذارند تا اطمینان حاصل شود ، از جمله چیزهای دیگر ، این سیستم نظارت ظریف به منظور جلوگیری از افزایش آلودگی به مرگ و میر کار خواهد کرد. (بیمارستان ها در سراسر کشور ایجاد کننده دستگاه های تهویه مطبوع از مواردی مانند دستگاه های بیهوشی به عنوان آخرین راه حل ، به [ناامیدشدنپزشکان.) آنها نیاز به تخصص در یک صنعت طاقچه دارند که این فناوری را برای یک بازار محدود کامل می کند. [19659011] "بعضی ها می گویند ، جنرال موتورز ، فورد ، شما این همه منابع را دارید ، باید بتوانید تمام منابع خود را درست مانند آنچه در جنگ جهانی دوم انجام دادیم ، مارشال کنیم." "من در آن زمان زنده نبودم ، اما محصولات بسیار ساده تر بودند. قطعات کمتری داشتند. بسیاری از آنها با خمش و ماشینکاری فلز ساخته شده اند ، جایی که شما نوع دیگری از همان تکنولوژی اولیه ساخت را دارید. اما برای ساختن مواردی مانند ونتیلاتورها ، به سنسورهای اکسیژن نیاز دارید ، به دریچه ها و تجهیزات مانیتورینگ نیاز دارید. "

یک خط تأمین می تواند به اندازه یک کارخانه مهم باشد

یک تولید کننده اتومبیل که ونتیلاتورها را شلاق می زند ، برای تولید کننده هواکش معنی ندارد. Ventec ، یا ، در ابتدا. همانطور که کریس کیپل ، مدیر عامل شرکت ونتک در اواخر ماه مارس به Planet Money گفت ، "اگر از من [before the covid-19 outbreak] سؤال کرده بودید که آیا ممکن است یک شرکت تجهیزات پزشکی با یک تولید کننده خودرو همکاری کند ، من می گفتم ، نه " اما آنها به سرعت فهمیدند که جنرال موتورز می تواند منابع و فضای زنجیره تأمین را برای تولید محصولات خود ایجاد کند ، نه اینکه بتواند چرخ را در کارخانه های خود مجدداً اختراع کند. یک سال در سطح جهان ، و هر یک از ماشین های Ventec نزدیک به 700 قسمت دارند. حتی با شیب کامل ، این شرکت هرگز نمی توانست تقاضای ده ها هزار تنفس تنفس در هر ایالت را برآورده کند. در همین حال ، جنرال موتورز میلیون ها اتومبیل در سال ایجاد می کند. مقیاس عالی هیچ چیز نیست.

"توجه به GM برای بسیاری از عرضه کنندگان جدید جهان را باز کرد که ما در غیر این صورت به آنها دسترسی نخواهیم داشت." "Rolodex" از تولید کنندگان جنرال موتورز قادر به جمع آوری یک سکه بود. "فقط شناسایی تأمین کنندگان جدید یک پروسه بسیار طولانی است. افراد زیادی هستند که با پلاستیک های قالب کار می کنند ، اما شما باید این درک را داشته باشید که چه کسی می تواند پلاستیک های ساخته شده را با موادی که مورد نیاز ماست ، با مشخصات مورد نیاز انجام دهد و چه کسی می تواند به سرعت این کار را انجام دهد. صنعت خودرو استخر فلزات و پلاستیک و سایر تأمین كنندگان خود را دارد و آنها توانستند تأمین كنندگانی را شناسایی كنند كه بتوانند كارخانه های خود را مجدداً افتتاح كنند و یا می توانند شبانه روزی كار كنند تا بتوانند مبلغ مورد نیاز خود را بدست آورند. تیم تولید کننده جنرال موتورز می تواند به دنبال افزونگی هایی باشد که دست های بیشتری از آن صاف شود. آنها همه دستورالعملهای کاری موجود ما را برای گفتن خوب گرفتند. این فرایندی است که در حال حاضر یک نفر در کل برای آن دوازده دقیقه روی آن کار می کند. چگونه می توانیم با دو نفر ، دو قطعه فرآیند را تجزیه کنیم ، هر کدام پنج دقیقه کار می کنند؟ این چیزی است که تیم GM واقعاً خوب انجام می دهد. "

جنرال موتورز همچنین دارای یک مرکز پیشرفته الکترونیک در کوکوو ، ایندیانا با نیروی کار بود که مهارت های آن با نیازهای ونتک مطابقت دارد. بروکس اضافه کرد: "این متفاوت از آنچه شما معمولاً تصور می کنید به عنوان روبات های بزرگ است که قطعات بزرگی از فولاد را در اطراف ماشین جمع می کنند ، می باشد." بروکس افزود:

بروکس گفت که آنها فقط در عرض چند هفته از "صفر به شصت" تسریع کرده اند. وزارت بهداشت ، درمان و خدمات انسانی روز چهارشنبه اعلام كرد كه انتظار دارد جنرال موتورز 30،000 دستگاه تهویه هوا را تا اوت آگوست به انبار استراتژیك ملی اضافه كند] اندرو كوومو ، فرماندار اوبوت ، كه پیش بینی كرده است نیاز 30،000 تا 40،000 ونتیلاتور برای به تنهایی ایالت نیویورک ، هفته گذشته هشدار داد که نیویورک از عرضه خود کوتاه خواهد آمد … روز چهارشنبه.

خطوط تأمین فقط به اندازه خطوط حمل و نقل قوی است

در حالی که بروکس می گوید 80 درصد مواد برای ونتیلاتورهای آن از ایالات متحده تهیه شده است ، Shih هنوز هم مسائل خارج از کنترل تولید ایالات متحده را پیش بینی می کند. "مردم تمایل دارند به شرکت های تأمین کننده ، شرکت هایی که قطعات را تهیه می کنند و مواد اولیه را تهیه می کنند ، نگاه کنند. اما اگر نگاه کنید که از یک طرف حمل و نقل کانتینر چه اتفاقی افتاده است و محموله های هوایی از طرف دیگر ، من فکر می کنم که ما دچار اختلال زیادی شده ایم. "

Shih توضیح داد که یک کشتی حمل بار معمولاً حدود یک ماه طول می کشد. او پیش بینی کرد که با شوک عرضه در چین و به دنبال شوک تقاضا در ایالات متحده ، حمل و نقل کالا به سمت یک تایفون حرکت می کند.

حدود دو هفته پیش ، بنادر در امتداد ساحل دریا جنوب شرقی و ساحل خلیج فارس آخرین محموله خود را از قبل از آغاز سال نو قمری از چین دریافت کردند. " "بنابراین وقتی کشتی ها وارد نمی شوند ، باعث ظهور یک خراب بزرگ می شود ، زیرا همه ظروف خالی در جای اشتباه قرار دارند." فقط تعداد زیادی ظروف حمل و نقل خالی وجود دارد که می توانند اطراف آن را بگردند. و در طی چند ماه گذشته ، تأخیر در قایقرانی از چین باعث شد سایر نقاط جهان نه تنها از قطعات الکترونیکی بلکه ظروف نیز وجود داشته باشد که ایالات متحده و سایر کشورها باید مواد ضروری را مانند مواد غذایی منتقل کنند. . در حال حاضر واردکنندگان غربی نگران هستند که آنها قادر به تحمل ظهور محموله های عقب افتاده نخواهند بود.

"اگر شما به آنچه اتفاق می افتد فکر می کنید – اکنون خرده فروشان مانند میسی بسته هستند ، و آمازون کالاهای غیر بحرانی را نمی گیرد ، بنابراین موجی از واردات مانند کفش و مبلمان وارد سواحل شرقی ایالات متحده می شوند و آنها نیز دارند. جایی برای قرار دادن آنها وجود ندارد زیرا مرکز توزیع این فروشگاه ها بسته است ، یا از آنها نسخه پشتیبان تهیه شده است ، و آنها نمی توانند کالای بیشتری بگیرند. " "بنابراین در این صورت مردم از تریلرهای کامیون خاموش می شوند تا ظروف را به اطراف منتقل کنند. با این همه ظروف کامل که هیچ کس نمی تواند قبول کند چه کار می کنید؟ بنابراین تعجب می کنید که چرا حرکت کردن PPE هنگام نیاز آن دشوار است.

"این یک باله کاملاً پیچیده و کاملاً پیچیده است ، و یک بار همه چیز را متوقف می کنید و سعی می کنید دوباره آن را راه اندازی کنید. زیبا نیست".

از این گذشته ، حدود نیمی از حمل و نقل هوایی در پروازهای مسافری حمل می شود که ، وی گفت ، "اکنون سه برابر گران تر از قیمت معمول است و این در صورتی است که بتوانید رزرو کنید. بازار شلوغ (خطوط هوایی ، از جمله آمریکایی ، هم اکنون پروازهای فقط باری را ارسال می کنند. .)

پرشکشی رئیس جمهور ترامپ در پیشانی ها کمک نمی کند. وی به طور واقعی PPE را به یک رقابت جهانی تسلیحات تبدیل کرده است ، با استفاده از قانون تولید دفاعی به مانع فروش 3M از فروش برخی تجهیزات پزشکی در خارج از کشور شد ، در حالی که به دلیل عدم صادرات داروهای ضد مالاریا به هند ، در حال ضرب و شتم هند بود. [ایالاتمتحده

"شما باید مراقب کارهایی باشید که احتمال دارد به شما بازگردد و شما را گاز بگیرد ،" گفت:

آهی کشیدم. او آهی کشید. "میدانم. وی افزود: این افسرده کننده است. "او افزود.

خطوط بیکاری منجر به بن بست می شود

این مانند جنگ جهانی دوم نیست. اما رهبران اتحادیه حمل و نقل هوایی GE پس از سالها بسته شدن کارخانجات و کاهش کار در سراسر شرکت مشتاقانه برای همه تلاش وطن پرستانه خود در عرشه تلاش می کنند. همانطور که وال استریت ژورنال در فوریه ذکر کرد ، GE از زمان جنگ جهانی دوم به کمترین تعداد کارمندان خود رسیده است. این قبل از آن بود كه GE Aviation اعلام كرد كه ده درصد بیشتر از نیروی كار آمریكایی خود یا 2600 نفر را در پی كرونا ویروس تخلیه می كند.

جری کارنی ، رئیس هیئت مدیره کنفرانس IUE-CWA ، اتحادیه ای که نماینده کارگران GE Aviation است ، به گیزمودو گفت که برخی از کارگران اخراجی آنقدر مشتاق هستند که برای مبارزه با بیماری همه گیر کمک کنند که مایل به بازگشت و داوطلب شدن هستند. او از این واقعیت که GE بهداشت تصمیم به "اضافه کردن به خط بیکاری" با نیروی کار هواپیمایی خود و شریک زندگی با فورد موتور برای تعویض دستگاه های تهویه مطبوع گرفته است ، توجیه شده است. وی گفت ، علاوه بر نیروی کار استفاده نشده ، GE نیز فضا دارد. کارنی اظهار داشت كه مدیسونویل ، كنتاكی حدوداً مربع استخرهای با اندازه المپیك است كه در فضای باز نشسته است. (GE Aviation درخواست Gizmodo را برای تأیید صحت این موضوع برنگرداند.) فورد و GE بهداشت و درمان ، که مشارکت خود را در اعلام کردند 24 مارس ، قول داده اند تا 4 ژوئیه ، در یکی از 50،000 دستگاه تهویه تولید کنند. گیاهان فورد .

ممکن است این دسته برای پاسخگویی به تقاضا کافی نباشد ، حتی اگر ایالات به دلیل خنثی شدن میزان آلودگی ، در کنار دستگاه های تهویه هوا قرار گیرند. در اواخر ماه مارس ، یک مطالعه در ژورنال پزشکی نیو انگلستان تخمین زد که ایالات متحده ممکن است در هر 31 بیمار که ممکن است نیاز به یک دستگاه تهویه داشته باشد. این برآورد 168.900 فن تهویه در ایالات متحده در آن زمان بود (از جمله دستگاه های تهویه پایه و ذخیره اندک موجود در انبار ملی استراتژیک ، که از آن زمان ماشین های شکسته را توزیع کرده است). جنرال موتورز قصد دارد تا پایان ماه اوت 30،000 دیگر را به دولت فدرال تحویل دهد ، و تسلا هنوز ناشناخته است درباره چه تعداد تهویه هوا ممکن است تحویل دهد و تا چه مدت مهلت دارد. برآورد شده از میزان آلودگی به سرعت در حال تغییر است بر اساس اثربخشی اقدامات از راه دور اجتماعی ، اما تکرارهای گسترده ای از کمبود نیویورک می تواند فاجعه بار باشد ، مرگ و میرها انتظار می رود که در سطح ملی اوج بگیرند. ماه ، و پزشکان خواستار [ایالات برای ارائه دستورالعمل تریاژ هستند. اندرو کوومو ، فرماندار نیویورک در ماه مارس گفت: "من در شش ماه به هواسازان احتیاج ندارم. سپس پیش بینی نیاز 30،000 دستگاه تهویه هوا را دارم." "و من در پنج ماه ، چهار ماه یا سه ماه به دستگاه های تهویه مطبوع احتیاج ندارم."

تلاش زمان جنگ برای بسیاری از آنها آرزو می کند که ممکن است به زودی ثمره نداشته باشد. دولت ترامپ می تواند به این معناست که ذخایر ناخوشایند ملی را مورد بررسی قرار داده و از قانون تولید دفاع در فوریه استناد کرده است ، که می تواند شرکت ها (و کارگران آنها) را تضمین کند که از تولید بیش از حد جبران می شوند. واقعیت این است که ما نمی دانیم به چه تعداد دستگاه های تهویه نیاز داریم. اما ما می دانیم که کارگرانی داریم که مایل به ساختن آنها هستند و هر هفته حساب های فزاینده ای از دریافت می کنیم که چه تعداد کارگر شغل خود را از دست داده اند.

GE Healthcare به درخواست Gizmodo برای اظهار نظر پاسخ نداد که چرا GE تصمیم به همکاری با فورد گرفت. برای کارنی ، این فقط یک نمونه دیگر در تصمیمات مشاغل بد است که کارگران ماهر این شرکت را برای خشک کردن آویزان می کند. کارنی گفت: در جریان آخرین مذاکره در مورد قرارداد ، اعضای اتحادیه با دستان خود را روی میز گذاشتند تا هر کارخانه ای را كه از آخرین قرارداد بسته شده بود ، علامت گذاری كنند. آنها بارها به میز غذا خوردند که دستانشان درد شد.

"آنها بسیار کم نور دارند ، آنها از حمل و نقل خلاص شده اند. تنها آنچه آنها مانده اند ممکن است اکنون سه یا چهار تجارت باشد." "به همین دلیل GE در سراسر جهان ناکام است." GE تقسیم حمل و نقل بخش خود را با Wabtec در سال 2018 ادغام کرد ، بخش تقسیم خود را در سال 2018 و بخش های بیوفارما و تقسیمات در سال 2019 را فروخت. هنگامی که GE متعلق به لوازم خانگی GE بود یک برقدار با ولتاژ بالا بود. آن بخش در سال 2016 بدست آمد.

"من فقط آرزو می کنم GE دوباره یک شرکت آمریکایی شود." او گفت ، با کمی تفکر در این مورد ، و او از بلند شدن صدای خود عذرخواهی کرد. وی ادامه داد: "به صفحه بروید و کارگران را در این زمان کار کنید. بگذارید آنچه را که آمریکایی ها و مردم سراسر جهان در حال حاضر بی خطر ساخته اند ، تولید کنیم. "

.