Final Fantasy VII کمبود شخصیت های به یاد ماندنی ندارد. اما در بازسازی جدید ، مهمترین چیز ممکن است به جای شخص باشد: بزرگترین آینده نگر معروف به میدگر.
در بازی اصلی ، شهر برای ساعات آغازین مورد توجه قرار گرفت ، اما اکنون تبدیل به محور یک تجربه کامل 40 ساعته است. به همین دلیل ، توسعه دهندگان در Square Enix مجبور بودند وسعت شهر را به حد گسترده ای گسترش دهند تا آن را به مکانی بزرگتر و باورنکردنی تر تبدیل کنند بدون اینکه شخصیت شخصیتی بی نظیر را که طرفداران از آن یاد می کنند ، قربانی کنند. Takako Miyake ، مدیر محیط زیست در Final Fantasy VII Remake برای ما گفت: "ما این توافق را برای تعادل بین این عناصر که در بعضی مواقع متناقض بودند ، با واقع گرایی آن ایجاد کردیم."
هسته Midgar همان است. در مرکز شهر یک ستون مرکزی عظیم قرار دارد که دارای هشت ستون پشتیبانی اضافی است که دارای صفحات غول پیکر است که بخش اعظم جمعیت را در خود جای داده است. طبقه بالا در مناطقی از بالای صفحه ها زندگی می کند ، در حالی که هر کس دیگری در زاغه های زیر گیر کرده است. وقتی بازی می کنید ، این اختلاف همیشه آشکار است. در زاغه ها ، می توانید ستون ها و صفحه ها را تقریباً در هر کجا نگاه کنید. این همیشه بخشی از بازی اصلی بود ، اما این بازسازی دامنه شهر را گسترش می دهد و آن را باورپذیرتر می کند. صحنه های مختلفی وجود دارد که می توانید وسعت وسیعی از زاغه های زیر را مشاهده کنید ، و این بازی همچنین جزئیات جدیدی را نشان می دهد ، مانند لامپهای عظیم که به عنوان یک خورشید مصنوعی خدمت می کنند ، به واقع گرایی می افزاید.
به گفته همکار نائویی هماگوچی ، روند برنامه ریزی با طرح اصلی برای شهر آغاز شد و از آنجا ، تیم اسناد معماری را ایجاد کرد که بیانگر چگونگی عملکرد جنبه های مختلف بود. هماگوچی می گوید: "ما مواردی را بررسی کردیم که چقدر وزن [the plates] از یک منظر مکانیکی می تواند پشتیبانی کند." وی گفت: "وقتی به برنامه ریزی شهر رسیدیم ، شکاف در ثروت بین شهر در لایه فوقانی و زاغه های زیر آن وجود دارد ، و حتی نابرابری ثروت در سطح شهر نیز وجود دارد. ما شهر را به عنوان یکی از تضادهای متنوعی نشان دادیم که توسعه بسیار سریع آن را تحمل می کرد. "
Hamaguchi می گوید که این تیم از منظر تغییر شهر اصلی شروع نمی کردند. بلکه می خواستند آنرا به شکلی معقول گسترش دهند. این بدان معناست که نواحی بزرگتر و متراکم تر نمی شوند بلکه باید به فکر عملکرد آنها باشند. به عنوان مثال ، در بخش زاغه بخش 7 بخش ، کانون 7 نوار بهشت ، پایه اصلی گروه فعالان محیط زیست بهمن است. این نوار بسیار بزرگ است ، یکی از بزرگترین سازه های این بخش است و تعدادی از مشاغل کوچکتر از آنجا گسترش می یابند ، از جمله یک منطقه غذایی پر جنب و جوش خیابانی ، آپارتمان های کوچک و سایر موارد ضروری مانند یک فروشگاه عمومی و فروشگاه سلاح. هماگوچی می گوید: "ما با این فکر که نیاز به تغییر هر چیزی را نداریم به این مسئله نزدیک شدیم ، بلکه باید برای هر منطقه و شهر نقش های خاصی را ایجاد کنیم تا در میدگر و عملکردهای اساسی در آن شهرها بازی کنند."
دیگری عنصر مهم این بود که اطمینان حاصل کرد که هر منطقه از یکدیگر متمایز است. از آنجایی که بازیکنان وقت زیادی را در شهر می گذرانند ، با توجه به اینکه این مکان تنها در بازی است ، نمی تواند همان سرنوشت را در سرتاسر جهان داشته باشد وگرنه یکنواخت می شود. بخش 7 دارای یک حس ناراحت کننده است ، در حالی که Wall Market – نوعی منطقه نور قرمز – پر جنب و جوش و رنگارنگ است. وقتی به خانه آریت در بخش 5 سر می زنید ، یکی از تنها تکه های سبز در کل شهر را پیدا خواهید کرد. این واحه شهری ، پر از باغ های گل و حتی آبشار است.
یکی از نمادهای برجسته شهر دفتر Shinra است ، یک سازه عظیم در ستون مرکزی که به عنوان دفتر مرکزی برای شرارت شرور واقع می شود. هر عنصر Midgar ، از رسانه های خبری گرفته تا رآکتورهای قدرت بزرگ. در بازسازی ، ستاد شینرا به طور مناسب تهدیدآمیز است ، مانند چیزی که از Blade Runner حذف شده است ، با شیشه های درخشان و روشنایی خشن. شما حتی می توانید به یک منطقه مسکونی کارمندان مانند حومه شهر ، مناسب نگاه کنید. هر منطقه در چارچوب آنچه Midgar است معنی می دهد ، اما هنوز هم از سبک عملکردی که دارد الهام گرفته است. Hamaguchi می گوید: "ما می خواستیم به هر مکان خاص تصاویر و طراحی های منحصر به فرد خود را اختصاص دهیم." و برای تحقق این امر ، احساس کردیم که لازم است هر مکان جو یا احساس خود را داشته باشد. "
کمک به پیوند دادن این عناصر شهر با یکدیگر جنبه های دیگری مانند مد و فناوری در جهان است. دقیقاً دشوار است که سبک Final Fantasy VII Remake را ببندید ، اما قطعاً دارای یک طنز یکپارچهسازی با سیستمعامل است. موتورسیکلتهایی وجود دارند که به نظر می رسد از Akira و کامیون های وانت هستند که در مزرعه Dust Bowl جایی پیدا نمی کنند. کارفرمایان Shinra از تلفن های هوشمند براق استفاده می کنند ، در حالی که افراد فقیر نشین این اخبار را در تلویزیون های باستانی باستانی تماشا می کنند. هاماگوچی خاطرنشان می کند که این جنبه ها "با ساخت بازیکنان به تصور زندگی روزمره شخصیت ها ، ابعاد بیشتری به دنیای بازی می دهد. اما آنها همچنین تناقضاتی را ایجاد می کنند که بخشی از آن چیزی است که به شهر می دهد و عطر و طعم بی نظیری دارد. برای تیم طراحی ، بخشی از فرآیند یافتن عناصری بود که به تنهایی جالب بودند ، حتی اگر لزوماً به طور منطقی در کنار هم قرار نگیرند.
"احساس التقاطی اصلی Midgar ، با ترکیب عناصر مختلف ، موضوعی بود که ما در طول توسعه به عنوان مهمترین بخش آنچه جهان اصلی Final Fantasy VII را بسیار جذاب ساخته بود ، در ذهن داشتیم. "به طور کلی ، هنگامی که ما عناصر را از اصل استخراج می کنیم ، ما به ترکیباتی متمرکز می شویم که از شور و هیجان بی قید و شرط الهام می گیرند." بدون قربانی کردن چیزی که در وهله اول آن را به یادماندنی تر جلوه می دهد. طرفداران طولانی مدت مکانی را پیدا می کنند که احساس آشنا می کند و در عین حال به سؤالاتی درباره نحوه کار در واقع شهر نیز پاسخ می دهد. هماگوچی می گوید: "ما باید این جزئیات را به تصویر بکشیم تا بتوانیم Midgar پر جنب و جوش و پر جنب و جوش بیشتری را بیان کنیم."