Yelp ویژگیهای جدیدی را برای کمک به زنده ماندن مشاغل محلی اضافه می کند

Yelp ویژگیهای جدیدی را برای کمک به زنده ماندن مشاغل محلی اضافه می کند

Yelp مجموعه ای از ویژگی های جدید را با هدف کمک به رستوران ها و مشاغل محلی که به دلیل COVID-19 ، بیماری ناشی از رمان ویروس کرمانو است ، اضافه کرده است. در کنار ویژگی های جدید ، این شرکت صندوق امداد 25 میلیون دلاری جدید را با هدف مشاغل محلی اعلام کرده است که به آنها محصولات و خدمات رایگان ارائه می دهد و از برخی هزینه های تبلیغاتی خودداری خواهد کرد. همچنین تعدیل کنندگان در بررسی های مربوط به رستوران درمورد اطلاعات غلط مربوط به تاج ویروس از بین خواهند رفت.

ویژگی های جدید این پلتفرم برای کمک به مشاغل محلی طراحی شده است تا ضمن رعایت دستورالعمل های دقیق و دوری اجتماعی ، که کارشناسان با آن موافق هستند ، در کاهش ویروس ضروری باشد. اول ، گزینه تحویل "بدون تماس" از طریق مشارکت با Grubhub است ، مشابه آنچه که بسیاری از خدمات تحویل قبلاً معرفی کرده اند. این کار طی مراحل پرداخت از هفته آینده آغاز می شود.

هشدارهای جدید بنر نیز برای مشاغل موجود خواهد بود تا به مشتریان خود در مورد هرگونه تعطیلی یا ساعتهای تنظیم شده اطلاع دهند. Yelp همچنین می گوید که عملکرد جدیدی را برای شما فراهم می کند تا مشاغل بتوانند نشان دهند که آیا آنها برای تحویل یا پیشگیری آماده هستند یا اینکه خدمات مجازی مانند مشاوره آنلاین ، کلاس ها یا اجراهای ارائه شده را ارائه می دهند ، در حالی که دومی اکنون در حال جستجو است. Yelp می گوید که به زودی ویژگی های جدیدی را معرفی می کند.

صندوق 25 میلیون دلاری در پی اعلامیه مشابه خدمات تحویل Grubhub ، گفت که این برنامه یک برنامه 100 میلیون دلاری برای رستوران ها را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال ، در حالی که Yelp قول می دهد دسترسی رایگان به برخی از خدمات Yelp و تبلیغات جستجوی رایگان ارائه دهد ، Grubhub صرفاً قول داده است تا جمع آوری هزینه های کمیسیون خود را به تعویق بیندازد ، به این معنی که رستوران ها هنوز هم باید در آینده دیرتر که مشخص می شود ، آنها را پرداخت کنند. . دوستان ما در Eater لیستی از صندوق های امداد را تهیه کرده اند که برای رستوران ها ، کافه ها و کارمندان سرویس های غذایی در دسترس است.

اطلاعات Yelp حاکی از افزایش زیاد محبوبیت تحویل و گرفتن آن است.
تصویر: Yelp

سرانجام ، Yelp همچنین می گوید که دستورالعملهای جدید محتوای مرور را در رابطه با COVID-19 ارائه می دهد ، و این که سیاست تحمل صفر را برای هر بررسی که ادعا می کند افراد در نتیجه خاص این بیماری منقبض شده اند ، دارد. رستوران ها. این به ویژه برای رستوران های چینی مشکلی ایجاد کرده است ، زیرا مردم شایعات نژاد پرستی را منتشر می کنند که می گویند مقصر انتشار ویروس هستند. یلپ می گوید که تعدیل کنندگان محتوای انسانی بررسی هایی را که در جامعه انجام شده است بررسی خواهند کرد.

این اقدامات در حالی صورت می گیرد که مشاغل محلی با چالش های بی سابقه ای روبرو شده اند که توسط همه گیر جهانی رخ داده است. یلپ می گوید که داده های خود نشان می دهد که میزان علاقه مشتری به رستوران ها 54 درصد کاهش یافته است ، در حالی که مشاغل زندگی شبانه تا به حال 69 درصد افت داشته است. در حالی که برخی مشاغل با ادامه دادن تحویل یا سایر خدمات از راه دور قادر به طوفان طوفان خواهند بود ، چالش وجودی برای سایرین بسیار واقعی خواهد بود.