ترامپ قرار است بازگرداندن اقتصاد سوخت فاجعه بار را اعلام کند

ترامپ قرار است بازگرداندن اقتصاد سوخت فاجعه بار را اعلام کند

 ترافیک در بالتیمور ، 2019.

Traffic in Baltimore، 2019.
Photo : Rob Carr ( Getty Images )

Donald's Trump دولت قرار است استانداردهای بهره وری سوخت دوران باراک اوباما را در روز سه شنبه ، گزارش دهد نیویورک تایمز با انگشت بزرگی به هرکسی که به درباره محیط زیست اهمیت دهد و به احتمال زیاد کاخ سفید گزارش داده است. بزرگترین بک گراند در سیاست فدرال آب و هوا.

طبق قانون جدید آژانس حفاظت از محیط زیست و وزارت حمل و نقل تخمین زده می شود تقریباً یک میلیارد تن دی اکسید کربن بیشتر در طول عمر وسایل نقلیه آمریکایی اضافه کند تا این که قوانین در برابر تایمز ، دست نخورده ماند. مطابق L.A. بارها ، کاخ سفید تلاش اولیه را برای یخ زدن استانداردهای بهره وری سوخت در سطوح امسال که با مخالفت شدید دولتها و همچنین سازندگان اصلی اتومبیل انجام شده بود ، مجدداً مورد استفاده قرار داد و از این بابت ابراز نگرانی کرد. در عوض ، یک پیش نویس نهایی که در اوایل سال جاری منتشر شد ، از دولت ترامپ خواستار است تا صرفاً استانداردهای فعلی را کشف کند ، که شرکت ها را ملزم به بهبود راندمان سوخت پنج درصد در سال می کند.

تا سال 2025 به طور متوسط ​​54 مایل در هر گالن برسد. استاندارد جدید 1.5 increase 1.5 درصد افزایش در سال برای رسیدن به 40 مایل در هر گالن تا سال 2026 ، که NYT گزارش داده است که ایالات متحده با استانداردهای پایین تر سوخت سوخت از "اروپایی اتحادیه ، چین ، هند ، ژاپن و کره جنوبی. " همچنین کمتر از کمترین کاری که دولت ترامپ می تواند انجام دهد: طبق گفته NYT ، صنعت خودروسازی می گوید انتظار دارد در صورت عدم وجود دستورالعمل سالانه حدود 2.4 درصد بهبود یابد.

هیئت مشاوره علمی EPA در اواخر فوریه هشدار داد که "ضعف های مهمی در تحلیل علمی قانون پیشنهادی" یافت ، با استناد به اصلاحاتی که منجر به "نتایج غیرممکن" شد. همانطور که NYT خاطرنشان کرد ، بسیاری از اعضای هیئت مدیره منصوب ترامپ هستند. گزارش های مصرف کننده در اوایل سال جاری نوشت که در حالی که در گزارش سنا ایالات متحده هزینه های یک ماشین جدید را تحت استانداردهای پایین تر 977 دلار به 1.083 دلار کمتر می رساند ، تحلیل خود خود در سال 2019 نشان داد که میانگین هزینه سوخت در طول عمر خودرو با 3200 دلار افزایش می یابد. این تقریباً 300 میلیارد دلار ضرر خالص از سال 2021-2035 برای مصرف کنندگان است.

انتظار می رود حدود 20 ایالت کاخ سفید را به دلیل بازگشت ، از جمله کالیفرنیا ، که EPA چشم پوشی از تعیین استانداردهای سوختی بالا خود را دارد ، شکایت کند. دولت سال گذشته yanked . پرونده بعدی احتمالاً در دیوان عالی کشور به پایان می رسد. به تازگی در ماه گذشته ، NYT گزارش داد که تلاش دولت برای فشار آوردن این ساندویچ گوسفند به تقصیر کشور ، موانع جدی را به دنبال داشت ، از جمله مقامات انتخاب شده برای ماساژ دادن اعداد که در یک پیش نویس پنداشته شده بودند با خطاهای آشکار :

در ژانویه ، اعضای کارمندان دولت که توسط پرزیدنت ترامپ منصوب شدند پیش نویس استانداردهای اقتصاد سوخت کم مصرف را به کاخ سفید فرستادند ، اما شش نفر از کسانی که با اسناد آشنا بودند ، آنها را "پنیر سوئیسی" توصیف کردند. "با خطاهای عددی و غلط املایی (مانند" Massilittes ") پوشانده شده است ، و 111 بخش دارای متن" آینده "هستند.

این پیش نویس نتیجه گیری کرد که بازده 1.5 درصدی در واقع 13 میلیارد دلار تا 22 میلیارد دلار برای اقتصاد ایالات متحده هزینه کرده است. از جمله اینکه ماشینهای آمریکایی آلوده تر ممکن است در بازارهای خارجی قفل شوند). براساس گزارش اخیر NYT ، مقامات کاخ سفید این آخر هفته "گزینه جدیدی را برای تجزیه و تحلیل هزینه و سود خود" جستجو کردند که شماره های مورد نظرشان را بدست آورد ، که یک روش مودبانه برای گفتن ساختن فریب است. خوب ، تحولات اخیر دیگر شامل [همه گیرندگی ویروس کروناویروس] است که فرصتی را برای دولت ترامپ اثبات کرده است که دستور کار ضد زیست محیطی خود را به سطح حتی شدیدتری سوق دهد ، مانند متوقف کردن تمام اجرای نظارتی EPA [19459007

متخصص ارشد سابق در زمینه انتشار وسایل نقلیه EPA و مشاور فعلی صندوق دفاع از محیط زیست چت فرانسه به این مقاله گفت: "این قرار نیست توسط علم پشتیبانی شود. این یخ زدن کیک نقص های قانونی خواهد بود. " فرانسه به آسوشیتدپرس گفت که حتی با "فاجعه ای که آنها با coronavirus وارد می شوند ، آنها سیاستی را دنبال می کنند که به سلامتی عمومی آسیب برساند و مردم را بکشد."

"صنعت اتومبیل می خواست. دیوید ویکتور ، مدیر سن دیگو ، به دی.وی.تی گفت: آزمایشگاه قوانین و مقررات بین المللی در دانشگاه کالیفرنیا ، آزمایشگاه حقوق بین الملل و تنظیم بین المللی. "در عوض آنچه آنها بدست آوردند ، سیاست پوپولیستی راست گرایانه است ، که در چهره آنها منفجر می شود."

"پس از نهایی شدن ، این قانون به نفع اقتصاد ما خواهد بود ، اقتصاد سوخت ناوگان ایالات متحده را بهبود می بخشد ، وسایل نقلیه را مقرون به صرفه تر می کند. و با افزایش ایمنی وسایل نقلیه جدید جان خود را نجات می دهد. "سخنگوی EPA سخنگوی سازمان حفاظت محیط زیست در اظهارات خود به آسوشیتدپرس روز دوشنبه خبر داد.

.