از سال 2019 ، تقریباً 330 میلیون کاربر فعال ماهانه در توییتر وجود دارد ، و آن را به یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در سطح جهان تبدیل می کند.
به احتمال زیاد خانواده ، دوستان ، همکاران ، پستچی ، سگ شما. واکر … همه آنها نمایه های شخصی توییتر دارند … و همچنین مشتریان بالقوه شما . رشد پایدار تعداد کاربران فعال ماهانه در توییتر را برای چند سال گذشته در نظر بگیرید:

علاوه بر این ، مطالعات اخیر در توییتر نشان داده اند:
- مشتری هنگامی که یک مارک به توییت خود پاسخ می دهد ، 3-20٪ بیشتر را صرف هزینه متوسط یک محصول یا خدمات می کند.
- کاربران 44٪ بیشتر احتمال دارد که تجربیات مثبت خود را به اشتراک بگذارند – هر دو آنلاین. و آفلاین – وقتی یک تجارت در توییتر به آنها پاسخ می دهد.
- به همین ترتیب ، آنها نیز 30٪ بیشتر احتمال دارند که تجارت را به دیگران توصیه کنند و نمرات بالایی از NPS به آنها بدهند.
- و حتی هنگامی که یک مشتری منفی توییتر را بازخورد می کند ، 69٪ از کاربران هنگامی که به نگرانی های خود پاسخ می دهد احساس بهتری نسبت به برند دارند.
به همین دلیل
مخصوصاً به این دلیل که توییتر برای ماندن در اینجاست
توییتر در سال گذشته با گسترش حد پایین شخصیت افسانه ای خود از 140 تا 280 کاراکتر در توییت خود را بروزرسانی کرد. برای هرکسی که هر چیزی را که دقیقاً 140 شخصیت دارد توییت کرده است ، می دانید من درباره چه چیزی صحبت می کنم. (چند بار توییت به طور تصادفی 140 کاراکتر طولانی است؟ خیلی زیاد هرگز. اگر یک توییت دقیقاً 140 کاراکتر طول داشت ، به این دلیل است که شما مجبور بودید آن را متناسب کنید – با گرفتن خلاقانه و تراشیدن کلمات و نگارشی) از این رو ، شخصیت گسترده حد.)
وقتی یک شرکت به اندازه کافی باهوش است که با معرفی ویژگی های جدید و ایجاد به روزرسانی های تغییر دهنده بازی ، در بازار تکامل یابد ، می دانید منظور آنها تجارت است.
حالا ، چگونه می توانید به این برسید. 330 میلیون کاربر فعال ماهانه در توییتر؟
از طریق بازاریابی تأثیرگذار توییتر
چه کسی تأثیرگذار توییتر هستند؟
تأثیر گذاران توییتر ، متخصصانی در جذب مخاطبان در توییتر هستند ، و هرکدام روی کمی متمرکز شده اند. موضوع مختلف.
تأثیرگذار مواد غذایی در حوزه مواد غذایی اغلب نکات آشپزی را رد می کنند ، دستور العمل های مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارند ، و رستوران های خوشمزه و لذت های آشپزی را توصیه می کنند. ورزش و تناسب اندام مکالمه هایی راجع به نوع تجهیزات مورد استفاده آنها ، سالن های ورزشی که به آنجا می روند ، نام تجاری مورد علاقه آنها برای لباس ورزشی و سایر مباحث مربوطه را درگیر می کند. هر صنعت ، طاقچه و مارک تجاری مجموعه ای از تأثیرگذار خود را دارد.
این که آیا آنها برای افزایش آگاهی از مارک های خود و یا ایجاد وزوز برای مارک های شخصی خود ، با مارک های دیگر همکاری می کنند ، همه تأثیر گذاران در توییتر از پیگیری های قابل توجهی برخوردارند که بیش از اینها نیست. اعداد – آنها کاربران فعال هستند هستند که به آنچه که تأثیر گذاران مورد علاقه توییتر خود می گویند اهمیت می دهند و توجه می کنند.
چه چیزی را باید در یک تأثیرگذار توییتر برای نام تجاری خود جستجو کنید؟ چه چیزی یک تأثیرگذار را از دیگری متمایز می کند؟
چه کسی تأثیرگذار ایده آل در توییتر برای نام تجاری شما است؟
اگر من فقط می توانم یک نکته مفید را تأکید کنم ، این این است:
همه افراد تأثیرگذار توییتر نیستند. خوب خواهد بود برای نام تجاری شما.

مهم نیست که چه تعداد دنبال کننده آنها یا چه تعداد دوست دارند و بازتوییت کنند اگر تأثیرگذارانی که به آنها علاقه مند هستید ، از کیفیت زیر برخوردار نباشید ، آنها مطابقت خوبی برای برند شما نخواهند داشت.
فهرست بازاریابی تأثیرگذار توییتر:
- هر تأثیرگذار توییتر که با نام تجاری شما کار می کند باید همان مخاطب هدف را داشته باشد – حداقل به عنوان زیر مجموعه.
- تصویر یا شخصیت آنلاین آنها باید متناسب با شخصیت برند شما باشد.
- شما ممکن است این را به عنوان یک الزام نبینید ، اما به من اعتماد کنید – تأثیرگذار توییتر شما واقعاً الهام بخش خواهد بود و اگر واقعاً از محصول یا مارک شما قدردانی کند ، محتوای بی نهایت بهتر ایجاد می کند.
حالا ، بیایید به شناسایی تأثیر گذاران توییتر بپردازیم. برای برند شما مطابقت خوبی داشته باشید!
نحوه شناسایی تأثیر گذاران توییتر که با نام تجاری شما مطابقت دارند
شناسایی تأثیر گذاران توییتر که مطابق با نام تجاری شما هستند یک امر 2 بخشی است. قسمت اول مربوط به ردیابی تأثیرگذاران توییتر است که از قبل مارک شما را می شناسند و آن را دوست دارند (وقتی واقعاً از محصول شما قدردانی می کنند محتوای بهتری ایجاد می کنند). قسمت دوم در مورد باریک کردن لیست برای شناسایی تأثیرگذار TOP توییتر است که بهترین مسابقه بهترین کیفیت برای نام تجاری شما خواهد بود. گوش دادن اجتماعی در اینجا نقش اساسی دارد.
گوش دادن اجتماعی چیست؟
گوش دادن اجتماعی به توجه به مکالمات آنلاین عمومی درباره نام تجاری ، شرکت ، محصول یا حتی رقبای شما است – بنابراین می توانید بینش های کلیدی مشتری . این یک مفهوم ساده است: با نظارت بر کلمات کلیدی و عبارات مربوط به صورت آنلاین ، می فهمید که چه کسی در مورد این مباحث صحبت می کند ، و هنگام و که در آن اتفاق می افتد.
یکی از مهمترین مزایای استفاده از ابزار گوش دادن اجتماعی برای این امر این است که با کمک به شما در تجزیه و تحلیل تمام داده های جمع آوری شده ، وقت و انرژی قابل توجهی را در شما ذخیره می کند. Brand24 همچنین گزارشهای مفصلی و تجزیه و تحلیل مبتنی بر داده ها را ایجاد می کند ، و دارای مجموعه گسترده ای از فیلترها (مانند تجزیه و تحلیل احساسات ) است که به کاربران اجازه می دهد تا بر روی بخش های کلیدی اطلاعات صفر عمل کنند. قطعاً در جستجوی مکالمه هایی که به طور دستی به کلمات کلیدی شما اشاره می کنند ، ضربه می زند … در 100+ سیستم عامل و وب سایت های مختلف. همانطور که احتمالاً جمع کرده اید ، Brand24 ابزاری برای نظارت بر توییتر نیست – بیشتر مارک ها از آن برای مدیریت شهرت آنلاین خود استفاده می کنند و می بینند که مردم درباره آنها درباره سیستم عامل های مختلف در اینترنت (نه فقط توییتر) چه می گویند – بلکه می توانید روی آن تمرکز کنید. داده های توییتر اگر این همه مورد نیاز شما باشد.
این کلیپ ویدئویی کلی از همه (یا اکثر) کارهایی را که می توانید با گوش دادن به اجتماعی و نظارت بر رسانه انجام دهید ، به شما می دهد:
نظارت بر ذکر شرکت شما به صورت آنلاین با Brand24 تماس بگیرید و ببینید از کجا ایستاده اید از نظر احساسات تجاری ، مشارکت مشتری ، نفوذ و دسترسی به رسانه های اجتماعی. شما می توانید از داده های گوش دادن به اجتماعی به روش های مختلف استفاده کنید: برای بهبود خدمات به مشتری ، تولید سرب ، ایجاد شخصیت خریدار ، محافظت از اعتبار نام تجاری خود و موارد دیگر …
اکنون ، اجازه می دهیم ببینیم چه کسی بهترین تأثیرگذار توییتر را برای برند شما ایجاد می کند.
قسمت اول: شناسایی تأثیر گذاران در توییتر که مارک شما را می شناسند و دوست دارند
مرحله 1. تأثیر گذاران بالقوه توییتر را برای برند شما با گوش دادن اجتماعی
مشخص کنید تا یک پروژه گوش دادن به موسیقی اجتماعی را برای نظارت بر ذکر نام تجاری خود ایجاد کنید. * در اینترنت.
* اگر نام تجاری شما هنوز هم نسبتاً ناشناخته است و زیاد وزوز ایجاد نمی کند ، به جای آن کلمات کلیدی صنعت را برای طاقچه خود دنبال کنید. این به شما کمک می کند تا تأثیر گذاران صنعت توییتر را پیدا کنید که می توانند به شما کمک کنند تا با آگاهی از مخاطبان خود در مورد نام تجاری خود و محصولات و خدماتی که ارائه می دهید – به سبکی شخصی که طرفداران آنها به شناختن و عشق خود رسیده اند ، آگاهی از برند شما را افزایش دهند.
این ماه برای مهمانی های تعطیلات است ، و هیچ یک از ما نمی خواهیم وقت زیادی را برای تمیز کردن بعد از آن بگذرانیم … بیایید ببینیم که در سرزمین فنجان های یکبار مصرف و قرمز یکبار مصرف چه خبر است. (سلام ، سولو !)
کافیست مارک ، محصول یا اصطلاحات کلیدی صنعت را در طاقچه خود به عنوان کلید واژه ها وارد کنید. عبارات موجود در پروژه گوش دادن به اجتماعی شما.
کلمات کلیدی برای ردیابی یک نام تجاری مانند [Sol45 Cup] به نظر می رسد:
![شناسایی آنفلوانزهای توییتر برای بازاریابی دقیق تر Influencer در توییتر - کلمات کلیدی برای Solo [19659047] آنچه که کلمات کلیدی برای ردیابی کلید <em> صنعت + اصطلاحات طاقچه </em> برای Solo Cup به نظر می رسد: </span></p>
<figure class=](https://rahpoyanferdos.ir/wp-content/uploads/2020/02/1582650684_301_شناسایی-تأثیرگذار-توییتر-برای-بازاری.png)

پس از وارد کردن تمام کلمات کلیدی و عبارات خود را کلیک کنید ، بر روی NEXT کلیک کنید ، زبانی را که می خواهید نظارت کنید انتخاب کنید و سپس خود را در داشبورد پروژه خود پیدا کنید. اینجاست که می توانید تمام موارد ذکر شده برای کلمات کلیدی مورد نظر خود را مشاهده کنید.

من از قبل برنامه ریزی کردم و این پروژه را چندی پیش برای اطلاعات بیشتر داده های تاریخی ، به همین دلیل من در حال حاضر نزدیک به 2 ، 000 عنوان از سولو را ذکر کرده ام.
برای یافتن تأثیرگذار توییتر نیازی به جمع آوری چند عنوان ندارید. نام تجاری شما ، اما داده های بیشتر همیشه به انتخاب های بهتر و آگاهانه تر منجر می شوند.
مرحله 2. تأثیر گذاران بالقوه توییتر را برای نام تجاری خود در برگه تجزیه و تحلیل
شناسایی کنید تا تأثیرگذارترین توییتر را که درباره مارک شما صحبت می کنند (شناسایی کنید) یا طاقچه ها) اغلب ، [برگه تجزیه و تحلیل] خود را ، که در سمت چپ داشبورد شما قرار دارد ، وارد کنید.

Brand24 همه را تجزیه و تحلیل می کند آنها را ذکر کرده و آنها را به ترتیب اهمیت در چندین گروه مختلف فهرست می کند:
- محبوب ترین ذکرها
- ذکرها از پروفایل های معروف
- حرکات بر اساس دسته بندی ها
- هشتگ های پرطرفدار
- پروفایل برتر
- فعال ترین پروفایل ها
- وب سایت های برتر
- فعال ترین سایت ها
- کشورهای برتر
- و موارد دیگر…
از آنجا که می خواهید برترینگرهای توییتر را پیدا کنید ، می توانیم نتایج را فیلتر کنیم برگه تجزیه و تحلیل برای نمایش داده ها فقط از توییتر. از [برگهتجزیهوتحلیل خود ، را انتخاب کنید. عنوان را ذکر کنید را در سمت راست خود مشاهده کنید:

پنجره بازشو برای فیلتر کردن داده ها ظاهر می شود. به پایین بروید و روی نشانگر فیلترهای افزودنی کلیک کنید.
اکنون ، کادر Twitter را در زیر دسته فیلتر بررسی کنید. فیلتر را با کلیک کردن بر روی CLOSE در انتهای پنجره بازشو اعمال کنید و [برگهتجزیهوتحلیل شما فقط نتایج Twitter را نمایش می دهد.

مرحله 3. شناسایی کننده های احتمالی توییتر را برای برند خود بر اساس نفوذ و Share of Voice
مشخص کنید. شما می توانید بهترین تأثیرگذار توییتر را برای نام تجاری خود در لیست خود پیدا کنید نمایه های برتر عمومی در برگه تجزیه و تحلیل – اینجاست که می توانید داده های آنها را برای "نفوذ" و "سهم صدا" مشاهده کنید. نفوذ "دسترسی" به تمام ذکر های این پروفایل ها را می داند. اشتراک صدای ( Voice Share در تصویر) به ما اطلاع می دهد که سهم از کل مبحث مباحث مربوط به کلمات کلیدی شما که مسئولیت آنها چیست.
این همان چیزی است که در این لیست به نظر می رسد like for Solo:

ما می توانیم ببینیم که TasteOfCountry بیشترین میزان تأثیر و سهم صدا را دارد. این بدان معنی است که ، به طور کلی ، توییت های آنها با ذکر سولو بیشترین بازدید را دریافت کرده و بیشترین تعداد بحث را در توییتر ایجاد کرده است.
نکته جالب این است که TasteOfCountry نمایه ای است که درباره کشور صحبت می کند موسیقی و نه غذا یا نوشیدنی! شاید به جای صرف نوشیدن نوشیدنی ، افراد بیشتری از بازی های Solo Cup برای بازی ها و فعالیت های دیگر استفاده کنند؟ برای یافتن تأثیر گذاران تأثیرگذار در توییتر ، Solo می تواند فراتر از آشکار – پروفایل هایی که در مورد غذا و نوشیدنی صحبت می کنند – نگاه کند و پروفایل هایی مانند TasteOfCountry را در نظر بگیرید ، که به خارج از کادر فکر می کنند و به مردم روش های دیگری برای استفاده از انفرادی را در نظر می گیرند. فنجان.
بعد از اینکه مشاهده کردید چه نوع پروفایل مارک یا صنعت خود را ذکر کرده است ، می توانید تأثیر گذاران بالقوه توییتر خود را حتی بیشتر ببندید: پروژه های نظارت بر رسانه های جداگانه را برای هر تأثیرگذار ایجاد کنید که به آنها علاقه مند شوید و سپس اعتبار آنها را تحلیل کنید. با Brand24 Sentiment Filter.
قسمت دوم: لیست پیدا کردن تأثیر گذاران بالقوه توییتر را برای نام تجاری خود ببندید تا بهترین مسابقه را پیدا کنید
قدم 1. تأثیرگذار توییتر TOP را با اجتماعی مشخص کنید. گوش دادن
برای هر یک از تأثیر گذاران خاص توییتر مورد علاقه خود ، پروژه های گوش دادن اجتماعی ایجاد کنید. این دقیقاً مثل نظارت بر نام تجاری یا صنعت شماست ، فقط کلمات کلیدی شما دو خواهد بود نام کاربری ها و هشتگ ها.

مرحله 2. شناسه تأثیرگذار توییتر TOP را توسط احساسات
مشخص کنید. برای هر یک از تأثیرگذاران توییتر ذکر می کند ، واقعاً با اجرای یک تحلیل احساساتی در مورد نام و نام های آنها در توییتر ، آنها را از دید مخاطبان خود مشاهده کنید.
در داخل داشبورد پروژه خود را مشاهده خواهید کرد. یک نوار احساس در سمت راست بالا. آن را به سمت چپ حرکت دهید تا تمام منفی منفی درباره تأثیرگذار توییتر خود را ببینید ، و در سمت راست مشاهده همه مثبت را ذکر کنید. نگه داشتن آن در وسط ، شما را به نشان می دهد [

در بالای نمودار خط خود را نشان می دهد تعداد اشاره و رسانه های اجتماعی به برسند ، روی Show Sentiment کلیک کنید تا ببینید که چگونه سطح احساسات تأثیرگذار توییتر شما با گذشت زمان تغییر می کند. شما می توانید مدت زمانی را برای دیدن احساسات در یک روز خاص تعیین کنید ، یا تغییرات در احساسات را طی هفته ها ، ماه ها یا سال ها مشاهده کنید.

اگر توجه داشتید در احساسات منفی یا مثبتی برای یک تأثیرگذار در توییتر ظاهر می شوید ، موارد ذکر شده آنها را برای آن دوره بررسی کنید تا بدانید چه عواملی باعث ایجاد وزوز ناگهانی منفی یا مثبت شده است. آیا آنها توهین به مخاطبان خود انجام داده اند یا چیزی گفته اند؟ آیا آنها رفتارهایی را انجام می دهند که شما نمی خواهید با نام تجاری خود در ارتباط باشد؟

سطح احساسات (aka شهرت ) را برای هر توییتر مقایسه کنید تأثیرگذار برای دیدن بهترین انتخاب برای نام تجاری شما.
همین! شما تأثیرگذار (های) ایده آل در توییتر را شناسایی کرده اید که بهترین انتخاب برای برند شما خواهد بود!
نکات برجسته: نحوه شناسایی تأثیر گذاران توییتر برای بازاریابی آنفلوانزر هوشمندتر در توییتر
- مارک تجاری خود (یا صنعت) را دنبال کنید کلید واژه های طاقچه ) با گوش دادن به اجتماعی ، برای یافتن لیستی کوتاه از تأثیر گذاران بالقوه توییتر که از قبل مارک شما را می شناسند و دوست دارند – زیرا همیشه کار با دوستان بهتر است.
- برای هر یک از تأثیر گذاران توییتر ، پروژه های گوش دادن به صورت اجتماعی را ایجاد کنید. علاقه مند شوید. ببینید مخاطبان آنها درمورد آنها چه می گویند و تأثیرگذار توییتر را پیدا کنید که بهترین تبلیغ برای نام تجاری شما باشد.
اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، با نام تجاری24 یک پروژه رایگان گوش دادن به اجتماعی ایجاد کنید و تأثیرگذار توییتر را برای تأثیرگذار هوشمند تر شناسایی کنید. بازاریابی در توییتر!
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تأثیر گذاران توییتر و بازاریابی تأثیرگذار در توییتر:
<! –
->
<! –
<! –
<! –
->
<! –
->
<! –
<! –
-> <! –
->
<! –
-> <! –
->
<! –
-> <! –
->
<! –
->
<! –
->
.
<! –
-> <! –
->
<! –
->
<! –
->
<! –
->
<! –
<! –
->
<! –