پتانسیل تبلیغاتی Twitch هنوز هم عمدتا غافل است. این سرزمین وسیع و ناشناخته است که در انتظار اکتشاف است. بیایید ببینیم Twitch به چه چیزی است و چه فرصتهای تبلیغاتی را ارائه می دهد.
صنعت بازی
صحبت در مورد Twitch بدون صحبت کردن در مورد بازار ، بخشی از این اشتباه است.
طبق گفته Statista ، در سال 2019 ، در اینجا 2.6 میلیارد گیمر در سطح جهان هستند. به عبارت دیگر ، این بدان معنی است که یک سوم کل مردم روی زمین بازی های ویدئویی را انجام می دهند. بازی یک وسیله ثابت برای سرگرمی جریان اصلی در نسل های مختلف است.

علاوه بر این ، صنعت بازی تقریباً در هر منطقه رشد مستمر را تجربه می کند. تعدادی از دلایل.
- تعداد فزاینده ای از افراد با دسترسی به اینترنت در بازارهای نوظهور
- رشد پخش زنده بازی های ویدئویی – براساس GlobalWebIndex ، بیش از 1 میلیارد نفر بازی پخش می کنند
- 1 میلیارد نفر دیگر پخش برنامه های پخش زنده [19659009] افزایش تعداد سرمایه گذاری ها برای شرط بندی های esports
- بازار نوظهور کنسول بازی چند منظوره
- توسعه توزیع دیجیتالی
- افزایش تعداد خریدهای درون برنامه ای و خدمات اشتراک
اینها و سایر تغییرات در بازار به طور همزمان محبوبیت پخش زنده ویدیو بازی را با Twitch در خط مقدم خود تقویت می کند. طبق تحقیقات Zion Market ، انتظار می رود این بازار بین سالهای 2018 و 2026 از 800 میلیون دلار فروش سالانه به بیش از 6.9 میلیارد دلار برسد.
به طرز عجیبی ، با وجود محبوبیت جهانی و رشد سریع رعد و برق ، بازی دریافت نمی کند. همان سطح توجه به سایر اشکال سرگرمی ، مانند فوتبال.
در نتیجه ، به سختی کسی فرصتی بزرگ برای ارتباط با تعداد زیادی از مصرف کنندگان که بیشتر و بیشتر وقت خود را صرف بازی می کنند ، می بیند. صنعت بازی همچنان برای دستیابی به مصرف کنندگان بالقوه مورد استفاده کم است.
Twitch چیست؟
Twitch آمازون یک سکوی در حال پخش است که بیشتر پخش های ویدیویی را با پخش مستقیم و مسابقات eSports پخش می کند. جدا از بازی ، Twitch پخش موسیقی ، محتوای خلاق و واقعی زندگی می کند. بازی های ویدیویی ، با این حال ، اکثریت قریب به اتفاق بازدیدها و ساعاتی را که کاربران در Twitch می گذرانند ، اختصاص دارد.
- Twitch بیش از 15 میلیون کاربر فعال روزانه دارد
- Twitch بین 2.2 تا 3.2 میلیون پخش کننده ماهانه دارد
- بیش از 1 میلیون افراد یک رویداد واحد را تماشا کردند – Counter-Strike ELEAGUE: Global Grand Offensive Major Grand Final
- کاربران Twitch به طور متوسط 44 میلیارد دقیقه در ماه را صرف تماشای جریان
- در سال 2018 ، در Twitch [9656466] کانال وجود داشته است
– سیستم عامل های خیالی ، Twitch راهی را به خود اختصاص می دهد ، زیرا 72.2 درصد از کل ساعتهای تماشای زنده در اینترنت را به خود اختصاص می دهد.

گیمرها از Twitch برای ضبط زندگی پخش برنامه های خود ، پخش مسابقات و درگیری استفاده می کنند. با مخاطب از طریق گپ. تماشاگران با یکدیگر و پخش کنندگان ارتباط برقرار می کنند.
پدیده فرهنگی پخش زنده بازی های ویدئویی بسیار جذاب است زیرا نوعی بازگشت به تجربیات اجتماعی بازی های سرگرمی است. تنها تفاوت این است که در Twitch تعامل تقریباً صورت می گیرد.

یک جریان شامل ویدیوی اصلی ، یک فیلم وب کم ، گپ و اطلاعات در مورد جریان از جمله نام کاربر است که هم اکنون مشاهده می کنید. ، و تعداد مشاهده را مشاهده کنید

حتی اگر بیشتر مطالب مربوط به Twitch مربوط به بازی های ویدئویی باشد ، مهم است که به یاد داشته باشید که Twitch بیشتر از این است. جریان های غیر بازی زیادی نیز وجود دارد ، به عنوان مثال:

مخاطب در Twitch
بسیاری از گیمرهای امروزی هزاره ها هستند که به سختی نماینده پارسه های کلیشه ای هستند. بازی فقط به یکی دیگر از سرگرمی ها ، فعالیت های اجتماعی و بخشی از برنامه هزاره رسانه ها با دو سوم هزاره های ایالات متحده هر ماه تبدیل شده است.
گیمرهای هزاره به خوبی در بزرگسالی مستقر شده اند.
- 54٪ شاغل تمام وقت
- 43٪ دارای مدرک دانشگاهی هستند
- میانگین درآمد خانوار آنها حدود 58،000 دلار است
- 46٪ فرزندان
- 76٪ مشترک در یک سرویس پخش فیلم
- 36٪ مشترک یک سرویس پخش موسیقی
از این گروه ، 71٪ از گیمرها GVC (محتوای ویدیو بازی) از جمله Twitch را تماشا می کنند.
Twitch خانه هزاره ساله هایی است که بزرگترین مخاطب هدف در آنجا هستند. مهم این است ، هزاره ها هستند که بیشترین تأثیر را در بازار همه گروه های سنی دارند.
مخاطبان Twitch نسبت به دلایل مهم آگاهی اجتماعی دارند و علاقه دارند. همه آنها برای حمایت از پخش کننده های مورد علاقه خود و ابتکارهای خیریه از تبلیغات روی سکو استفاده می کنند.
- 82٪ از کاربران Twitch معتقدند که حمایت مالی برای بازی خوب است
- 80٪ از کاربران Twitch برای مارک های حامی گیمرها و تیم ها باز هستند.
از آنجا که گیمرها واقعاً در معرض هرگونه تبلیغات نیستند ، نسبت به سایر سوله ها در برابر چنین فعالیتهایی باز هستند. این یک زمین حاصلخیز و دریایی از فرصت برای مارک هایی است که می خواهند وارد طاقچه ای پر از مصرف کنندگان پرشور و رانده شوند.
بازاریابی Twitch: تبلیغات سنتی
یکی از راه های تبلیغ در Twitch استفاده از تبلیغات سنتی است. Twitch مجموعه ای از فرصت های تبلیغاتی مانند فیلم ها و بنرها را در مکان های مختلف ارائه می دهد.
Headliner صفحه اصلی
این اولین مکانی است که کاربران می توانند هنگام مراجعه به twitch.tv بر محتوای تبلیغاتی گیر بیاورند.
Super Leaderboard [19659053] اینجا جایی است که کاربران به جستجوی محتوا می پردازند.
مستطیل متوسط
این کاربر در هنگام جستجوی محتوا و پیمایش ، این قالب نشان داده می شود.
واحدهای همگام شده
این یکی از تبلیغ ها را برای به وجود آوردن پتانسیل تبلیغاتی ترکیب می کند.
Carousel
این یک چرخ فلک چرخان است که دارای یک تصویر کوچک برای نام تجاری شما در صفحه اصلی است.
بازاریابی Twitch: کمپین های Influencer [19659003] با داشتن 68٪ از گیمرها برای ماركهای طرفدار پخش كننده های مورد علاقه خود ، بازاریابی تأثیرگذار در صنعت بازی دارای پتانسیل عظیمی است.
برای ماركها روش های زیادی وجود دارد كه بتوانند با جاروبرقی همکاری كنند.
یک پخش کننده ممکن است یک نام تجاری را با عنوان یک جریان یا در صفحه کانال آنها درج کند.
همچنین ، یک پخش کننده می تواند یک نام تجاری را مستقیماً در جریان فیلم قرار دهد ، در مورد یک مارک صحبت کند یا به نوعی با یک محصول درگیر شود.
امکانات متعدد هستند و فقط خلاقیت حد است.
در اینجا مثالی از مایک "شرود" Grzesiek که با Cougar Gaming همکاری می کند. مایک در جریان خود از خرید پرونده از Cougar Gaming صحبت می کند. سایت بلافاصله از ترافیک سرریز شد به طوری که سقوط کرد. می توانید او را در آخر این ویدئو بشنوید.
هنگامی که یک نام تجاری در جریان ذکر شده است ، تماشاگران فوراً واکنش نشان می دهند.
اغلب اتفاق می افتد که بینندگان از برندهایی که از آنها حمایت مالی می کنند ، از جویبار استفاده کنند. به عنوان مثال ، Jaryd "Summit1G" لازار از اسپانسر Monster Monster Drinks پشتیبانی می کند و در جریان جریان ، یخچال و فریزر Monster Monster خود را در پشت سر خود نگه می دارد تا بینندگان بتوانند آن را ببینند. او اغلب در مورد عطر و طعم مورد علاقه خود و طعم های تازه منتشرشده سؤال می کند.

بازاریابی Twitch: یافتن تأثیرگذار Twitch
بیش از 2 میلیون خالق محتوا در Twitch وجود دارد. از این تعداد 10٪ 95٪ بازدیدها را نشان می دهد. ردیابی تأثیر گذاران Twitch می تواند به شما کمک کند:
- شناسایی تأثیرگذار مناسب برای نام تجاری خود
- روندهای ظهور نقطه
- ایجاد روابط
- نظارت بر نظرات در مورد یک بازی
- تجزیه و تحلیل رقبا
اطلاعات مربوط به تأثیرگذار را می توانید به طور رسمی از طریق Twitch API به دست آورد. برخی از نکات داده ها درباره تأثیرگذارهایی که می توان از Twitch استخراج کرد عبارتند از:
- Viewers
- Followers
- محبوبیت جریانها
- پخش از محبوب ترین بازی ها
راه دیگر برای یافتن تأثیرگذار Twitch استفاده از ابزار نظارت بر رسانه مانند Brand24. این ابزار در جستجوی ذکرهای کلمات کلیدی شما ارائه می دهد ، اینترنت را رصد می کند.
در Twitch ، Brand24 قادر به نظارت بر کلمات کلیدی در عناوین و توضیحات جریانها است.
بازاریابی Twitch: محتوای مارک دار
اگر نه بازاریابی تأثیرگذار Twitch و نه تبلیغات سنتی با شما صحبت نمی کنند ، همیشه می توانید محتوای اصلی خود را ایجاد کنید.
یکی از بهترین نمونه های محتوای مارک در Twitch ، Old Spice است. در سال 2015 ، Old Spice جریانی به نام "Old Spice Nature Adventure" را راه اندازی کرد که در آن زندگی های ماجراهای یک مرد را در جنگل پخش می کردند. بینندگان می توانند بر تصمیمات یک مرد از طریق گپ تأثیر بگذارند.
بیش از 2.6 میلیون بازدید وجود داشته است که 1.4 میلیون بیننده از آن در گپ مشغول به کار هستند. از احساسات اختصاصی چت Old Spice بیش از 1050000 بار استفاده شده است. این کمپین بسیار موفقیت آمیز بود.
نتیجه گیری
گیمرها یک گروه بزرگ و بسیار تقسیم شده هستند – پتانسیل تبلیغاتی گسترده است. با ورود به Twitch و صنعت بازی ، مارک ها می توانند به مخاطبان زیادی و شخصیت های بی شماری برسند. پول زیادی روی میز است.
<! –
->
<! –
<! –
<! –
->
<! –
->
<! –
<! –
-> <! –
->
<! –
-> <! –
->
<! –
-> <! –
->
<! –
->
<! –
->
.
<! –
-> <! –
->
<! –
->
<! –
->
<! –
->
<! –
<! –
->
<! –