Coronavirus: فیس بوک تبلیغات ضد عفونی کننده ها و ماسک ها را ممنوع می کند

 Mark Zuckerberg "title =" Mark Zuckerberg "/>


 
<figcaption class= مارک زاکربرگ

GERARD JULIEN / AFP / گتی ایماژ

  • شرکت گفت: فیس بوک تبلیغات برای ضد عفونی کننده ها و مجموعه های تست Covid-19 را بر روی سکوی خود ممنوع کرده است.
  • فیس بوک در حال حاضر تبلیغات برای محافظان دهان و داروهای ادعا شده برای ویروس تاج جدید را ممنوع کرده است.
  • بسیاری از رسانه های اجتماعی. پلتفرم هایی مانند فیس بوک ، بلکه گوگل ، آمازون و توییتر هم اکنون در حال مبارزه با طغیان پیشنهادات مشکوک و اطلاعات غلط هستند.

شرکت فیس بوک تبلیغات در مورد ضد عفونی کننده ها و مجموعه های تست Covid-19 را بر روی سکوی خود ممنوع کرده است. با فیس بوک در تلاش است تا علیه فروشندگانی که می خواهند از ترس مردم از همه گیر جهانی استفاده کنند سوء استفاده کند.

این سیاست به روز شده در مورد تبلیغات و لیست های تجاری در بازار فیس بوک و همچنین برای کاربرانی که سعی در استفاده از چنین محصولاتی دارند صدق می کند. پست وبلاگ می گوید ، فروش از طریق پست های ارگانیک در فیس بوک یا اینستاگرام.

فیس بوک قبلاً تبلیغاتی را برای ماسک صورت صورت ممنوع کرده است – اما آنها هنوز هم وجود دارند.

این حرکت تقریباً دو هفته پس از اعلام فیس بوک اعلام شد. تبلیغات ماسک های صورت پزشکی را ممنوع می کند. خرید وحشت منجر به تنگناها در سراسر جهان شده است. حتی کارمندان مراقبت های بهداشتی هم اکنون نگران این هستند که دیگر نتوانند به اندازه کافی تجهیزات محافظ را تهیه کنند. با این حال ، این هفته تبلیغات برای محافظان دهان هنوز در فیس بوک نمایش داده شد ، اگرچه این شرکت در تلاش است همه تبلیغات را خاموش کند.

همچنین بخوانید: "همه لغو شدند": سازنده کابینت مادر من به دلیل کرونا برای بقا می جنگد.

مردم علیرغم ممنوعیت ، ماسک های صورت زیادی را در گروه های ویژه فیس بوک خریداری می کنند و می فروشند که نظارت بر آن برای شرکت دشوارتر است.

در پایان ماه فوریه ، فیس بوک در ابتدا تبلیغاتی را که مظنون بود ممنوع اعلام کرد. برای درمان بیماری کوراو ویروس. این شبکه اجتماعی Business Business Insider گفت: این پلتفرم به طور خاص کسانی را که "مربوط به ویروس تاج و ارتباط اضطراب مانند تحریک یک پیشنهاد محدود یا تضمین درمان یا پیشگیری" هستند ، هدف قرار داد.

فیس بوک نیز در صفحه خود اخبار جعلی را دعوت می کند

فیس بوک تنها در مبارزه با فروشندگان فرصت طلب نیست. آمازون ، ای بی و سایر خرده فروشان آنلاین نیز سعی در محدود کردن تورم قیمت ها دارند و تلاش می کنند از ترس مردم سود ببرند. اپل و گوگل همه برنامه های مربوط به تاج را از منابع غیر رسمی فروشگاه های برنامه خود ممنوع کرده اند.

بدون توجه ، فیس بوک – به همراه سایر شرکت های رسانه های اجتماعی – همچنین در حال مبارزه با طغیان جعلی هستند. اطلاعات در مورد ویروس تاج بر روی سیستم عامل. سازمان بهداشت جهانی این تعداد زیادی از اخبار دروغین را "زیرکانه" خوانده است.

همچنین بخوانید: 13 داستان دلخراش و الهام بخش از قهرمانان روزمره که به افراد مبتلا به کروناویروس کمک می کنند

مارک زاکربرگ ، رئیس فیسبوک به تازگی به نیویورک تایمز گفته است که برای شرکت وی آسانتر است که "خط بسیار سخت تری" برای سیاست های علیه محتوای مضر و گمراه کننده در میان بحران جهانی بهداشت از نظر سیاسی ایجاد کند تا از دیدگاه سیاسی. با این حال ، هنوز مشخص نیست که این تلاشها تاکنون چقدر مؤثر بوده اند.

این متن از انگلیسی ترجمه شده و ویرایش شده است. نسخه اصلی را می توانید اینجا پیدا کنید.