CDC از سرویس Bot Botërore مایکروسافت برای ایجاد یک چت بوت ارزیابی COVID-19 برای غربالگری آمریکایی ها استفاده می کند که ممکن است مطمئن نباشند به دنبال مراقبت پزشکی باشند. بابات Coronavirus Self Checker مجموعه ای از سؤالات را بر اساس دستورالعمل های CDC در مورد علائم (مانند تنگی نفس یا سرگیجه) و عوامل خطر (مانند زمینه های پزشکی یا قرار گرفتن در معرض شخص دیگری با ویروس) می پرسد و مراحل بعدی را پیشنهاد می کند ، از جمله اینکه آیا خودزوایی کنید ، با یک متخصص حرفه ای از راه دور صحبت کنید ، یا از یک اورژانس دیدن کنید.
chatbot CDC پیوندهایی را برای اطلاعات بیشتر و تماس با بخش بهداشت محلی در اختیار شما قرار می دهد ، اما اطلاعاتی در مورد سایت های آزمایش coronavirus ندارد. همچنین برنامه های درمانی دیگری غیر از توصیه های عمومی مانند "در خانه ماندن و مراقبت از خود" یا "تماس با شماره 911" تشخیص و یا ارائه نمی دهد. به نظر می رسد كه این بات یك روش ممكن برای اطمینان بخشیدن به اصطلاح "خوب نگران" است كه به احتمال زیاد علائم آنها به مراقبت پزشکی احتیاج ندارد ، كه به نوبه خود می تواند پزشكان و اتاق های اورژانس را برای بیمارانی كه به طور كامل از بیماری عروق كرونر مبتلا هستند ، آزاد كند. [19659003] چت بات بر روی مایکروسافت لاجورد اجرا می شود ، اما CDC این ابزار را در اختیار دارد و آن را حفظ می کند و هیچگونه اطلاعات شخصی را که کاربران در آن با مایکروسافت وارد می شوند با مایکروسافت به اشتراک نمی گذارد ، طبق Nextgov .
نسخه های chatbot هستند. گزارشات وال استریت ژورنال در حال حاضر به صورت آنلاین در نه سیستم بهداشتی و به زودی آنلاین می شوند. ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی Providence یک نسخه محدود از بات را در تاریخ 5 مارس راه اندازی کرد ، و طبق گفته WSJ ، در 8 مارس آن را برای همه کاربران باز کرد ، و می گوید که این ربات بیش از 40،000 جلسه و بیش از 6000 کار دستی داشته است. مریم غلامی از مشیت به WSJ گفت: "این فقط چیزی است که مصرف کنندگان برای کمک به اضطراب به آن نیاز دارند."