گزارش‌ها حاکی از آن است که یک حمله سایبری دیگر T-Mobile اطلاعات مشتریان و سیم‌کارت‌ها را افشا کرده است

گزارش‌ها حاکی از آن است که یک حمله سایبری دیگر T-Mobile اطلاعات مشتریان و سیم‌کارت‌ها را افشا کرده است

T-Mobile بعد از اینکه در ماه آگوست توسط یک نقض گسترده اطلاعات تحت تأثیر قرار گرفت، متحمل یک حمله سایبری دیگر شد. طبق اسناد ارسال شده توسط گزارش T-Mo، این بار، مهاجمان به حساب های «تعداد کمی از» مشتریان دسترسی پیدا کردند.

طبق گزارش، مشتریان یا قربانی یک حمله تعویض سیم‌کارت شدند (که می‌توانست به کسی اجازه دهد تا احراز هویت دو مرحله‌ای مبتنی بر پیامک را دور بزند)، اطلاعات طرح شخصی در معرض دید قرار گرفت، یا هر دو. این سند نشان می‌دهد که اطلاعات شبکه اختصاصی مشتری که مشاهده می‌شود می‌تواند شامل نام حساب صورت‌حساب، شماره تلفن و حساب مشتریان، و اطلاعات مربوط به طرح آن‌ها، از جمله تعداد خطوط متصل به حسابشان باشد.

در تابستان امسال، اپراتور تأیید کرد که نقض داده تقریباً 50 میلیون اطلاعات مشتری را فاش کرده است، با دسترسی مهاجم به شماره‌های امنیت اجتماعی، نام‌ها. ، و تاریخ تولد. (شخصی که ادعا می‌کرد هکر است، اقدامات امنیتی شرکت را "وحشتناک" خواند.) اطلاعاتی که گزارش شده در نقض ماه دسامبر افشا شد، حساسیت کمتری دارد (و اسناد می‌گویند مشتریانی که سیم‌کارت‌هایشان را تعویض کرده‌اند، دوباره دسترسی پیدا کرده‌اند)، و به احتمال زیاد از نظر وسعت زیاد نیست. ما نتوانستیم گزارش‌های گسترده‌ای را از مشتریان پیدا کنیم که می‌گویند نامه‌های اعلان دریافت کرده‌اند.

حساب پشتیبانی T-Mobile ظاهراً تأیید کرده است که به نظر می رسد که [19] 5 نفر در توییتر به [1] 4 نقض[1]9 پاسخ داده اند. برای گفتن که "اقدام فوری" برای کمک به افرادی که در معرض خطر حمله قرار گرفته اند انجام می دهد. شرکت فوراً به درخواست The Verge برای اظهار نظر پاسخ نداد.