چگونه معادل بودن ارزش تبلیغات را اندازه گیری کنیم؟

چگونه معادل بودن ارزش تبلیغات را اندازه گیری کنیم؟

کار به عنوان متخصص روابط عمومی مزایای بسیاری دارد و به همان اندازه اشکالاتی نیز دارد. یکی از بزرگترین اشکالات اندازه گیری نتایج فعالیتهای شماست. در اینجا است که معادل سازی ارزش تبلیغات ، به اختصار AVE ، به کمک شما می آید! معادل سازی ارزش تبلیغات سالهاست که وجود دارد (این معیار برای اولین بار در دهه 1940 مورد استفاده قرار گرفت) ، و با ظهور فن آوری های جدید ، AVE برای اندازه گیری روابط عمومی معیار بسیار مناسبی است.

اندازه گیری نتایج فعالیت های روابط عمومی همیشه سخت بوده است . چگونه تأثیر تجاری روابط عمومی بر روی خط اصلی تجارت خود را اثبات می کنید؟

در همان روز ، متخصصان روابط عمومی معادل ارزش تبلیغات را اختراع کردند. با بررسی هزینه درج آگهی ، یک متخصص روابط عمومی می تواند اثرات یک کمپین روابط عمومی را ثابت کند و ROI را نشان دهد.

AVE دقیقاً چیست؟ معادل ارزش تبلیغات را چگونه اندازه گیری می کنید؟ صنعت روابط عمومی چگونه در امروز معاملات AVE را تغییر داده است؟ بیایید دریابیم!

  • معادل سازی ارزش تبلیغات چیست؟
  • نحوه محاسبه AVE در روابط عمومی دیجیتال؟
  • نحوه اندازه گیری پوشش رسانه ای؟
  • معادل سازی ارزش تبلیغات چیست؟

    معادل سازی ارزش تبلیغات AVE چیست در روابط عمومی برای اندازه گیری ارزش دلار پوشش رسانه ای یک کمپین روابط عمومی استفاده می شود. AVE اندازه پوشش رسانه ای ، فضایی که برای آن در نظر گرفته شده است را اندازه گیری می کند و میزان تبلیغات را برای آگهی مشابه محاسبه می کند.

    برای اطمینان از مرتبط بودن محاسبات ، می توان ضریب ها را به معادله اضافه کرد. حرفه ای های روابط عمومی ضرب در دامنه 3 تا 10 اضافه کردند. ضریب ها باید یک ضریب اعتبار اضافه کنند. ، اگر محتوای شما 10 ستون باشد و نرخ یک ستون 10 دلار باشد ، معادل سازی ارزش تبلیغات برابر با 100 دلار است.

    بسیاری از متخصصان ادعا می کنند که کمپین های روابط عمومی ارزش بیشتری برای مشتری آنها دارد ، بنابراین آنها چند برابر به فرمول اضافه می کنند . در این حالت ، AVE فرضی می شود و در مورد مبارزات انتخاباتی شما هیچگونه درک واقعی نمی کند.

    آیا مشکلی در AVE مشاهده می کنید؟

    خوشبختانه با افزایش بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی ، می توانید AVE را با سایر معیارهای کمکی و تعیین نتایج یک کمپین روابط عمومی.

    نحوه محاسبه AVE در روابط عمومی دیجیتال؟

    اولاً ، ابزارهای نظارت بر رسانه ، AVE را برای شما محاسبه می کنند. بر اساس سایر مقالاتی که این ابزارها در پایگاه داده خود دارند ، ابزاری می تواند هزینه تبلیغات را تخمین بزند. علاوه بر این ، پایگاه های داده به طور منظم به روز می شوند. می توانید مقدار را به مرور ردیابی کنید تا تغییرات را برای سنجش پیشرفت خود یادداشت کنید.

     معیار ارزشی تبلیغاتی

    معادل سازی ارزش تبلیغات بسیاری از عواملی را که بر اهداف تجاری شما تأثیر می گذارند در نظر نمی گیرد.

    AVE به نظر می رسد در طول و قرارگیری پوشش رسانه ای. و به خصوص در دنیای دیجیتال ، موارد بسیار بیشتری برای نمایش در مورد روابط عمومی و تبلیغات وجود دارد.

    چه معیارهای دیگری برای مشتری شما مهم است؟ ابزار نظارت بر رسانه مجموعه ای از معیارها را برای تعیین ارزش دلاری پوشش رسانه ای ارائه می دهد.

    حجم ذکر شده

    هنگامی که محتوایی را به دست می آورید که باعث افزایش چشمگیر پوشش رسانه ای می شود ، باید سایر منابع آنلاین راجع به مشتری شما را ردیابی کند.

    برای این کار ، از یک نظارت بر رسانه استفاده کنید ، به عنوان مثال ، Brand24.

    هنگامی که مقاله ، داستان یا عکس خود را منتشر کردید ، سایر رسانه ها می توانند محتوای شما را به اشتراک بگذارند. در مدل قدیمی نرخ AVE ، اندازه گیری تأثیر کامل تبلیغات شما غیرممکن بود.

    ابزارهای نظارت بر رسانه هر ذکر موجود در دسترس عمومی را که حاوی کلمه کلیدی از پیش تعریف شده شما است ، جمع آوری می کنند. می توانید تعداد موارد ذکر شده را ردیابی کنید و درباره نحوه توزیع محتوای خود در وب ایده کلی بگیرید.

    اکنون پیگیری را شروع کنید! اولین پروژه خود را ایجاد کنید (فقط آدرس ایمیل لازم است).

    با در نظر گرفتن تعداد انتشارات در صفحات دیگر ، شما نمای کلی از نرخ کلی AVE را بدست می آورید.

    Sentiment

    احساس یکی از مهمترین است عوامل هنگام اندازه گیری AVE. در دنیای امروز ، فقط تمرکز بر پوشش رسانه ای کافی نیست.

    با افزودن احساس به معیارهایی که به طور منظم دنبال می کنید ، می توانید به یک س questionال بسیار مهم پاسخ دهید: محتوا چه تاثیری در اعتبار مشتری شما دارد؟

     معیار ارزشی ارزش تبلیغات

    Monitor AVE! پروژه رایگان خود را شروع کنید (بدون کارت اعتباری مورد نیاز است)

    همه پوشش رسانه ها برای سازمان مفید نیستند. به عنوان یک متخصص روابط عمومی نه تنها آنچه مردم در مورد مشتری شما می گویند ، بلکه همچنین احساس آنها در مورد پیام رسانی شماست.

    تعداد زیادی از موارد ذکر شده با احساسات مثبت غالب نشان دهنده یک تبلیغات PR موفق است. مشتریان شما باید انتظار بازده بالایی از سرمایه خود را داشته باشند.

    احساسات منفی غالب نشانه این است که شما باید روش ارتباطات خود را تغییر دهید. این می تواند صدای صدا ، فرم پیام رسانی شما یا کانالی باشد که از طریق آن با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنید.

    رسیدن به

    بسیاری از ابزارهای تجزیه و تحلیل روابط عمومی دو نوع دسترسی را متمایز می کنند – رسانه های اجتماعی و دسترسی های غیر اجتماعی. هنگامی که شما در حال کار بر روی تبلیغ یک صفحه ، افزایش آگاهی از مارک تجاری برای برخی از محصولات یا کار بر روی روابط با تأثیرگذار هستید ، باید میزان تجزیه و تحلیل دسترسی را ارزیابی کنید. دوره آزمایشی رایگان خود را شروع کنید

    Reach به شما می گوید که چند نفر مقاله ، صفحه یا هر انتشار دیگری را دیده اند. این یک روش عالی برای آموزنده تر کردن محاسبه AVE است. شما نه تنها اکنون می توانید از نظر هزینه های تبلیغاتی از چه میزان ایمنی برخوردار باشید ، بلکه همچنین تعداد افرادی که مقاله شما را دیده اند می توانید.

    AVE یکی از راه های اندازه گیری اثرات تبلیغات عمومی برای مشتریان شما است. بسیاری از متخصصان روابط عمومی ادعا می کنند که این یک شاخص عملکرد منسوخ است و نباید از آن در روابط عمومی روابط عمومی مدرن استفاده شود.

    اما AVE بی فایده نیست. با معیارهای دیگر ، معادل ارزش تبلیغات به شما وسیله ای می دهد تا نتایج کارزار روابط عمومی خود را بسنجید.