چگونه می توان دسترسی به رسانه های اجتماعی را اندازه گیری کرد

چگونه می توان دسترسی به رسانه های اجتماعی را اندازه گیری کرد

دسترسی به رسانه های اجتماعی یکی از معیارهای اندازه گیری شبکه های اجتماعی است که می توانید برای ارزیابی تأثیر فعالیت های بازاریابی خود چه در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و چه فراتر از آن ، پیگیری کنید. نحوه دستیابی به این روش است.

  • دسترسی به رسانه های اجتماعی: تعریف
  • دسترسی غیر اجتماعی: تعریف
  • به عنوان یک شاخص عملکرد اصلی رسیدن
  • نحوه محاسبه میزان دسترسی؟

دسترسی به رسانه های اجتماعی: تعریف

در Brand24 ، ما زمان و تلاش زیادی را صرف توسعه ماشین حساب و الگوریتم رسیدن به رسانه های اجتماعی خود کرده ایم. این چیزی است که دسترسی رسانه های اجتماعی ما از آن ساخته شده است:

دسترسی به شبکه های اجتماعی تعداد تقریبی کاربران شبکه های اجتماعی است که می توانند با یک پست رسانه اجتماعی تماس بگیرند. این بر اساس تعدادی از دنبال کنندگان ، طرفداران ، مشترکان ، اتصالات و درصد مشاهده است. درصد مشاهده برآورد این است که معمولاً بخشی از مخاطبان یک پست رسانه های اجتماعی را در یک بستر خاص رسانه های اجتماعی می بینند.

در اینجا ویدیوی کوتاه ما آمده است که در آن Chia میزان دسترسی و برداشت از رسانه های اجتماعی و تفاوت آنها را توضیح می دهد:

وقتی صحبت از منابع دسترسی به رسانه های اجتماعی می شود ، ابزارهای نظارت بر رسانه یا حداقل Brand24 مطالب را از:

Instagram
Facebook
Twitter
YouTube
TikTok
Twitch

تجزیه و تحلیل می کنند دسترسی غیر اجتماعی

از سوی دیگر ، دسترسی غیر اجتماعی نیز وجود دارد.

دسترسی غیر اجتماعی می تواند در تخمین میزان دسترسی کلی به یک موضوع ، نام تجاری ، نام محصول ، نام کمپین ، هشتگ یا هشتگ بسیار مفید باشد. در واقع هر کلمه کلیدی دیگری در وب.

دسترسی غیر اجتماعی تعداد تخمینی مخاطبین با بخشی از محتوای فراتر از رسانه های اجتماعی است. دسترسی غیر اجتماعی بر اساس تعداد دامنه هایی که یک قطعه از محتوا را ذکر می کنند ، تعداد بازدیدهای ماهانه به طور متوسط ​​از یک دامنه خاص و نسبت بینایی که بیان می کند نمایش یک قطعه از محتوا چقدر بزرگ بود.

در عمل ، منابع دسترسی غیراجتماعی عبارتند از: شاخص عملکرد

KPI رسانه های اجتماعی چندان واضح نیستند.

مدیران رسانه های اجتماعی معمولاً سنجش اثربخشی کار خود در شبکه های اجتماعی را مسئله ساز می دانند و این جایی است که دسترسی می تواند مفید باشد.

همچنین مدیران برند و مدیران روابط عمومی که می توانند از هر دو دسترسی غیر اجتماعی برای اندازه گیری میزان دسترسی محتوای متصل به مارک تجاری خود استفاده کنند.

اگر بازاریاب هستید ، دسترسی می تواند به یکی از شاخص های اصلی عملکرد تبدیل شود – معیارهایی که می توانید پیگیری کنید تا ببینید آیا رسیدن به افزایش محتوای شما ses.

دسترسی به شبکه های اجتماعی معیار مفیدی است که می توان برای پیگیری آن استفاده کرد:

  • دسترسی هشتگ: هشتگ های مارک دار ، کمپین های هشتگ
  • دستیابی به کمپین های بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • دسترسی به رسانه های آنلاین: رسانه های صنعت ، وبلاگ ها ، انجمن های گفتگو ، و غیره. با گذشت زمان و ارزیابی تغییرات عملکرد بازاریابی خود را ارزیابی کنید. این می تواند در یک صفحه گسترده ساده انجام شود.

    شما می توانید به طور مشابه رقبای خود را ردیابی کنید.

    هشتگ ها

    هشتگ ها ابزاری ساده و در عین حال قدرتمند در دست بازاریابان هستند.

    آنها می توانند کارهای بیش از طبقه بندی را انجام دهند.

    در ابتدا ، شما باید بدانید که چگونه از آنها استفاده کنید.

    اگر شرکت شما مشتاق ایجاد یک حضور گسترده در شبکه های اجتماعی است ، استفاده از هشتگ های مارک دار الزامی است.

    درست مثل اینکه شیمانو هشتگ #rideshimano خود را دارد:

    چنین هشتگ مارک دار نه تنها باعث افزایش آگاهی از برند می شود ، بلکه کاربران و مشتریان Shimano را بهم متصل می کند ، بلکه به شما امکان می دهد تعداد کاربران شبکه های اجتماعی از هشتگ را بسنجید ، اینکه چه کسانی هستند ، در مورد چه چیزی صحبت می کنند و سرانجام آنچه که رسانه های اجتماعی به هشتگ تولید می کنند.

    دسترسی رسانه های اجتماعی به هشتگ های مارک دار شما می تواند به KPI رسانه های اجتماعی شما تبدیل شود. می توانید به صورت ماهانه پیگیری کنید که آیا دسترسی به هشتگ شما در شبکه های اجتماعی افزایش می یابد یا کاهش می یابد.

     هشتگ

    دسترسی به هشتگ های خود را در شبکه های اجتماعی محاسبه کنید

    همچنین باید یک هدف تعیین کنید. ممکن است بخواهید با ایجاد یک استراتژی رسانه های اجتماعی که بر روی مشارکت در رانندگی و به اشتراک گذاری پست های هشتگ شده خود در شبکه های اجتماعی متمرکز خواهد بود ، دسترسی خود به رسانه های اجتماعی را افزایش دهید – افراد بیشتری آن را مشاهده خواهند کرد.

    کمپین های بازاریابی

    رسانه های اجتماعی و دسترسی غیر اجتماعی می تواند یک KPI باشد در حالی که عملکرد کمپین های بازاریابی را ردیابی می کند.

    با اندازه گیری میزان دسترسی ، می توانید ببینید که چطور کمپین بازاریابی شما در رسانه های اجتماعی و فراتر از آن گسترش می یابد و به چه تعداد کاربر می رسد.

    #MeToo یکی از محبوب ترین کمپین هایی است که در ماه اکتبر منتشر شده است.

     کمپین های بازاریابی

    دسترسی رسانه های اجتماعی خود را محاسبه کنید یک کمپین بازاریابی

    خواه یک کمپین بازاریابی باشد یا یک کمپین آگاهی ، هدف در همان هدف وجود دارد – دستیابی به بیشترین تعداد کاربر در وب.

    اگر کمپین های بازاریابی را اغلب به اندازه کافی شروع می کنید ، KPI شما در اینجا باید افزایش دسترسی رسانه های اجتماعی به هر کمپین بعدی.

    اما نحوه انجام این کار داستان دیگری است.

    رویدادها

    اگر برای رویدادها از طریق شبکه های اجتماعی بازاریابی می کنید ، دسترسی های اجتماعی و غیر اجتماعی باید از بهترین KPI های موجود در این زمینه باشد. ارتباط با بازاریابی رویداد شما.

    آنچه در اینجا ارزش گفتن دارد این است که دسترسی رسانه های اجتماعی به رویداد شما را می توان قبل ، حین و بعد از آن ردیابی کرد.

    محتوای رسانه های اجتماعی مربوط به رویداد شما باید به بیشتر افراد ممکن برسد – بیشتر مردم در آن من اجتماعی برخورد می کنند بعلاوه ، احتمال افزایش تعداد شرکت کنندگان ، اسپانسرها یا سخنرانان بیشتر است.

    اندازه گیری میزان دسترسی رسانه ها به یک رویداد به شما می گوید که رویداد شما چه وزویی ایجاد می کند و به چه تعداد نفر می رسد. هرچه افراد بیشتر در رسانه های اجتماعی به رویداد شما بیفتند ، احتمال افزایش تعداد شرکت کنندگان بیشتر است.

    ایجاد هشتگ رویداد یک امر ضروری است. همچنین ، تشویق شرکت کنندگان برای استفاده از آن در پست های خود در شبکه های اجتماعی در مورد این رویداد خوب است.

    در بالا می بینید که Inbound از هشتگ # INBOUND17 استفاده می کند. اگر در حال برنامه ریزی یک رویداد هستید ، به هشتگ رویداد خود فکر کنید. سپس به شما امکان می دهد میزان دسترسی رسانه های اجتماعی به رویداد خود را بسنجید.

    نحوه محاسبه دسترسی به رسانه های اجتماعی

    یکی از راه های محاسبه میزان دسترسی به شبکه های اجتماعی استفاده از ابزار نظارت بر شبکه های اجتماعی است ، به عنوان مثال Brand24.

    در میان بسیاری از ویژگی های صفحه ابزار ، شما این فرصت را خواهید داشت که میزان دسترسی به رسانه های اجتماعی در پست ها ، هشتگ ها و حساب های رسانه های اجتماعی را در Facebook ، Instagram و Twitter اندازه گیری کنید.

    نظارت بر شبکه های اجتماعی در زمان واقعی هر کلمه کلیدی به انتخاب شما. آنها را در زمان واقعی در کل وب ردیابی می کند: سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، وب سایت ها ، سایت های خبری ، وبلاگ ها ، انجمن های بحث و گفتگو و مکان های دیگر.

    با این روش ، می توانید به عنوان مثال نام شرکت خود ، هشتگ شرکت را ردیابی کنید ، هشتگ رویداد ، نام کمپین بازاریابی ، یک پروفایل شبکه اجتماعی و موارد دیگر.

    مهمترین داده ها در برگه خلاصه وجود دارد ، شامل نمودارهایی که تعداد ذکرها و آنها را نشان می دهد رسانه های اجتماعی روز به روز دسترسی پیدا می کنند:

     نحوه اندازه گیری دسترسی به رسانه های اجتماعی
    Brand24 را به صورت رایگان امتحان کنید

    مهمترین بخش داده ها در مورد دسترسی رسانه های اجتماعی در برگه آنالیز است. اینجاست که می توانید پروفایل رسانه های اجتماعی با بالاترین سطح دسترسی به رسانه های اجتماعی را شناسایی کنید.

     نحوه اندازه گیری دسترسی به رسانه های اجتماعی
    Brand24 را به صورت رایگان امتحان کنید

    Brand24 دارای برخی موارد است سایر ویژگی های مفید که می توانند به شما در ساخت و نظارت بر عملکرد حضور در شبکه های اجتماعی کمک کنند. برخی از آنها شامل تأثیرگذارترین نویسندگان ، تعاملی ترین ذکرها ، هشدارهای ایمیل ، ادغام سستی ، نظارت بر عملکرد هشتگ در Instagram ، Twitter و موارد دیگر است.

    اگر احساس می کنید مثل اینکه این همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید ، می توانید Brand24 را امتحان کنید. این کاملا رایگان است و کارت اعتباری لازم نیست.

    مطالب مرتبط