کلیپ روابط عمومی - چرا به آن نیاز دارید؟

کلیپ روابط عمومی – چرا به آن نیاز دارید؟

PR PR یک روش اساسی برای روابط عمومی یا تیم های بازاریابی و همچنین آژانس ها است زیرا به ارزیابی کار آنها ، اندازه گیری تلاش های آنها و بررسی اثربخشی کمپین ها کمک می کند. بریده های Pr نیز به شما کمک می کند تا از نظر آنلاین حضور و اعتبار شرکت آگاه باشید.

ممکن است اندازه گیری تلاش و اثربخشی شما هنگام کار در یک تیم روابط عمومی یا بازاریابی دشوار باشد ، اما یکی از بهترین روش هایی که به تیم ها کمک می کند نتایج را به ناظران آنها قطع روابط عمومی است. این روش چند منظوره ارزیابی کار یا فعالیت های خاص شماست.

در داخل این مقاله ، من تمام تلاش خود را می کنم تا توضیح دهم که قطع PR چیست ، چرا مفید است و چگونه می توانید آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهید تا در وقت و منابع خود صرفه جویی کنید. اگر می خواهید بلافاصله به هر موضوع خاصی بپردازید ، یا به آنچه می خواهیم از نزدیک بررسی کنیم ، این یک دستورالعمل است.

  • قطع PR چیست؟
    • تعریف PR clipping
  • اهداف و مزایای قطع PR
  • خدمات قطع PR
  • نظارت بر رسانه چگونه به قطع PR كمك می كند؟
  • نحوه انجام: PR PR [19659007] گزارش های قطع کلی روابط عمومی
  • برند 24 و قطع روابط عمومی: خلاصه

آیا می خواهید بیشتر بیاموزید؟ بیایید شروع کنیم!

قطع عمومی چیست؟

بیایید با توضیحی در مورد معنی دقیق قطع PR شروع کنیم. من شما را با تعریفی از قطع کلی روابط عمومی ، اهداف آن راهنمایی می کنم و سپس ، شما می آموزید که چگونه چنین برش هایی را تهیه کنید.

تعریف PR کلیپینگ

قطع روابط عمومی یکی از روش هایی است که به کسب و کارها یا آژانس ها کمک می کند تا تعداد آنها را اندازه گیری کنند. بارها یک شرکت خاص در رسانه های چاپی ، آنلاین یا پخش ذکر شده است. در این مقاله ، من به رسانه های آنلاین مانند چاپ آنلاین روزنامه ها ، شبکه های اجتماعی ، سایت های خبری ، خبرنامه ها ، وبلاگ ها یا مقالات توجه خواهم کرد.

PR PR با اندازه گیری PR انجام دهید

PR PR یک ارزیابی از حضور آنلاین و آفلاین شرکت است.

قطع روابط عمومی می تواند در قالب گزارشی ارائه شود كه شامل همه نتایج ، مطالب جمع آوری شده ، نشریات آنلاین باشد.

برش روابط عمومی Press Clipping نیز نامیده می شود.

PR clipping pu r دارای مزایا و مزایای

قطع PR دارای اهداف و مزایای زیادی است که این روش را بسیار ارزشمند و مفید می کند .

  • به اندازه گیری اثربخشی روابط عمومی یا تلاش های بازاریابی کمک می کند
  • به شما کمک می کند تا در تمام ذکر های یک شرکت به روز باشید
  • به آژانس ها کمک می کند کار خود را ارزیابی ، جمع بندی و گزارش کنند
  • به بهبود روابط عمومی کمک می کند
  • کمک می کند تا اعتبار یک شرکت را بررسی کنید
  • کمک می کند تا برای بررسی اثربخشی مبارزات خاص
  • به اندازه گیری آگاهی از نام تجاری کمک می کند

همانطور که مشاهده می کنید قطع روابط عمومی نه تنها برای آژانس هایی که باید ارزش خود را ثابت کنند مفید است برای مشتریان بلکه برای مشاغلی که نیاز به کنترل اعتبار ، آگاهی از نام تجاری یا اندازه گیری روابط عمومی یا بازاریابی دارند.

کار خود را ارزیابی کنید ، تلاش خود را بسنجید و با استفاده از قطع روابط عمومی اثربخشی کمپین ها را بررسی کنید.

خدمات قطع روابط عمومی

خدمات قطع روابط عمومی وجود دارد كه می تواند به جمع آوری نام های یك شركت و ایجاد گزارش كمك كند. برخی از آنها می توانند معیارهایی را تجزیه و تحلیل کنند که می توانند مکمل های ارزشمندی برای برش ها باشند.

یکی از سرویس هایی که در رابطه با روابط عمومی یا برش مطبوعات به طور عالی انجام می شود ، خدمات نظارت بر رسانه است. نظارت بر رسانه روشی است که جمع آوری نامهای اینترنتی را آسانتر و زمانبرتر می کند.

 گزارش PDF از Brand24

خدمات نظارت بر رسانه بسیاری وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. تصمیم شما مطمئناً به منابع شما بستگی خواهد داشت ، زیرا این ابزارها نه تنها در مورد ویژگی های آنها ، بلکه قیمت آنها نیز متفاوت است.

  1. Google Alerts یک جایگزین رایگان برای سرویس های نظارت بر رسانه است. این می تواند برای PR Clipping مفید باشد اما بدیهی است که امکانات زیادی را ارائه نمی دهد. اگر منابعی برای صرف یک سرویس کلیپ PR ندارید ، ممکن است در ابتدا با Google Alerts همراه شوید.
  2. Brand24 یکی از بهترین سرویس های نظارت بر رسانه است که با قیمت مناسب ارزش بالایی را به شما می دهد. این سرویس باعث می شود قطع روابط عمومی بسیار راحت تر و با زمان بیشتری انجام شود.
  3. Talkwalker یکی دیگر از سرویس های نظارت بر رسانه است که برای قطع روابط عمومی بسیار خوب عمل می کند ، اما بسیار گران تر است. اگر بودجه بالایی برای خرج کردن دارید ، مطمئناً می توانید آن را به جای گزینه های ارزان تر انتخاب کنید.

شروع به استفاده از خدمات قطع PR کنید!

نظارت بر رسانه چگونه به قطع PR کمک می کند؟

Brand24 یکی از سرویس های نظارت بر رسانه است که به شما امکان می دهد به طور خودکار نام رسانه های آنلاین شرکت یا مارک های خود را که نمایندگی شما برای آنها کار می کند جمع آوری کنید.

نظارت بر رسانه همه چیز در جریان بودن با همه مواردی است که در مورد یک نام تجاری خاص ، موضوع ، صنعت یا هر چیز دیگری که ممکن است برای شما مفید یا جالب باشد ، گفته یا نوشته می شود. این روش و سرویس های نظارت بر رسانه به شما امکان می دهد کلمات کلیدی یا هشتگ ها را کنترل کرده و به طور خودکار تمام موارد ذکر شده را از سراسر وب پیدا کنید.

 به عنوان مثال گزارش PDF

Brand24 ، به عنوان مثال چندین منبع را ردیابی می کند که برای هر دو با ارزش هستند روابط عمومی و تیم های بازاریابی و همچنین آژانس ها. چرا؟ زیرا نه تنها رسانه هایی مانند روزنامه ها ، سایت های خبری ، وبلاگ ها ، خبرنامه ها ، پادکست ها ، انجمن ها را پوشش می دهد ، بلکه همچنین رسانه های اجتماعی از جمله توییتر ، یوتیوب ، اینستاگرام و فیس بوک را در بر می گیرد. 19659048] نمونه ای از گزارش PDF ” class=”wp-image-147785 lazy” data- data-/>

نحوه انجام: قطع روابط عمومی

قطع روابط عمومی بصورت دستی انجام می شود ، خصوصاً بصورت آنلاین كه نام شركتها در آنها زیاد است ، تقریباً غیرممكن است. این فرایند بسیار وقت گیر و نادرست خواهد بود.

اگر تصمیم بگیرید با یک سرویس قطع اختصاصی تصمیم به قطع PR بگیرید ، که به طور خودکار تمام محتوای وب را رصد می کند و نام های یک شرکت خاص ، صنعت ، یا برای شما کارزار انتخاب کنید.

در اینجا سه ​​مرحله برای انجام PR PR وجود دارد:

  • یک سرویس نظارت بر رسانه را پیدا کنید که می خواهید استفاده کنید. در صورت ارائه یک نسخه آزمایشی رایگان. به عنوان مثال می توانید از Brand24 استفاده رایگان کنید.

اکنون یک دوره آزمایشی رایگان شروع کنید!

  • اولین پروژه نظارت خود را تنظیم کنید. کلمات کلیدی را که می خواهید نظارت کنید وارد کنید. آنها می توانند با نام شرکت شما ، رقبای شما ، صنعت شما ، محصول خاصی که ارائه می دهید یا کمپینی که اداره می کنید مرتبط باشند. اگر می خواهید موارد خاصی را ردیابی کنید ، می توانید هشتگ ها را نیز وارد کنید.
 ایجاد پروژه
  • از این پس ، این ابزار به طور خودکار تمام موارد ذکر شده از کلمات کلیدی مورد نظر شما را جمع آوری می کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که هر از گاهی از آنها عبور کرده و نتایج را مرور کنید. Voila!
 یک عکس صفحه از Brand24 Dashboard

Brand24 چندین منبع آنلاین و انواع رسانه ها را رصد می کند ، همه منابع عمومی موجود در اینترنت را مرور می کند تا همه موارد ذکر شده را برای شما پیدا کند.

Brand24 رسانه های اجتماعی را شامل می شود ، از جمله توییتر ، اینستاگرام ، یوتیوب ، فیس بوک و رسانه های سنتی مانند صفحات وب ، سایت های خبری ، خبرنامه ها ، وبلاگ ها ، انجمن ها ، پادکست ها.

 تصویری از داشبورد با ذکر اینستاگرام
 A تصویر صفحه از ذکر اینستاگرام

این به عنوان یک سرویس قطع روابط عمومی بسیار کارآمد است زیرا به طور خودکار تمام موارد ذکر شده را در یک داشبورد جمع می کند. clipping فیلتر اهمیتی است که نتایج را مرتب می کند و اهمیت آنها را مورد توجه قرار می دهد.

یکی دیگر از امتیازات تأثیرگذاری است که میزان تأثیرگذاری یک نویسنده یا وب سایت خاص را اندازه گیری می کند. در زبانه Analysis ، خواهید دید که کدام پروفایل های عمومی تأثیرگذار از نام تجاری شما نام می برند.

 تصویری از Alaysis Tab که نمایه های عمومی برتر را نشان می دهد

همچنین یک امتیاز حضور آنلاین وجود دارد که Brand24 به طور خودکار اندازه گیری می کند. این معیاری است که به طور بالقوه برای روابط عمومی و تیم های بازاریابی که نیاز به بررسی و مقایسه سطح حضور آنلاین هر برند دارند و آن را با رقبای خود مقایسه می کنند بسیار مفید است.

 امتیاز حضور

معیارهای ارزشمند را با Brand24 اندازه بگیرید ]

گزارش قطع روابط عمومی

Brand24 نه تنها یک سرویس نظارت بر رسانه است ، بلکه ویژگی های تحلیلی و گزارشگری را نیز ارائه می دهد. شما می توانید از چنین ابزاری نه تنها برای جمع آوری خودکار تمام مواردی که روابط عمومی یا بازاریابی شما را اثبات می کند ، استفاده کنید بلکه می توانید گزارش های اختصاصی قطع روابط عمومی ، آماده ارائه به رئیس یا مشتری خود را ایجاد کنید.

یک گزارش کوتاه سازی روابط عمومی با Brand24

گزارش های PDF

ایجاد كنید Brand24 به شما این امکان را می دهد كه مهمترین داده های نظارت را به گزارش های PDF ، گزارش های Excel یا Infographics تولید و صادر كنید . این سرویس ، به شما کمک می کند تا گزارش های شخصی سازی شده ، شامل مهمترین معیارها و نام های تجاری را ایجاد کنید ، قطع روابط عمومی را آسان تر می کند. یک عکس از صفحه نمایش دهنده ایجاد گزارش های اکسل ” class=”wp-image-147744 lazy” data- data-/>

گزارش های ایمیل

Brand24 همچنین می تواند گزارش های ایمیل را برای شما ارسال کند که به شما روزانه یا هفتگی در مورد تغییرات داشبورد اطلاع می دهد. این ایمیل ها باعث صرفه جویی در وقت زیادی می شوند زیرا جدیدترین نام های یک شرکت را مستقیماً به صندوق ورودی شما می آورند. این ویژگی در کلیپ روابط عمومی تفاوتی ایجاد می کند.

 تصویری از صفحه نمایش ایجاد کننده گزارش های ایمیل

برند 24 و قطع روابط عمومی: خلاصه

دریابید که استفاده از Brand24
برای روابط عمومی و بازاریابی چه مزایایی دارد

  • نظارت بر کلمات کلیدی ، هشتگ ها و جمع آوری نام ها در زمان واقعی
  • گزارش های قطع خودکار ، اما شخصی سازی شده روابط عمومی (PDF ، اکسل یا گزارش های ایمیل)
  • فیلتر اهمیت ، که به شما کمک می کند تا مهمترین موارد ذکر شده در شروع
  • طوفان تغییر می کند ، که شما را از تغییرات مهم داشبورد
  • برنامه موبایل (اطلاعیه های فشار) و گزارش های ایمیل به شما در مورد نتایج اطلاع می دهد. نیازی نیست اغلب داشبورد را بررسی کنید.
  • سرویس های نظارت بر رسانه باعث می شوند که قطع روابط عمومی بسیار کارآمدتر باشد.
  • امتیاز حضور به اندازه گیری عملکرد آنلاین و آگاهی از برند کمک می کند.
  • امتیاز تأثیر به اندازه گیری تأثیر نویسندگان یا منابعی که نام تجاری را ذکر می کنند کمک می کند.