پروژه مخفی Apollon: آئودی و VW می خواهند همکاری را تقویت کنند

پروژه مخفی Apollon: آئودی و VW می خواهند همکاری را تقویت کنند

 رئیس آئودی Markus Duesmann "title =" رئیس آئودی Markus Duesmann "/>


 
<figcaption class= رئیس آئودی مارکوس دوسمان

رئیس آئودی ، ماركوس دوسمان ، برای اولین بار در مصاحبه ای همکاری پیرامون یك مدل خواهر شركت مستقر در اینگولشتات را برای صندلی تخت آینده مارك اصلی ولفسبورگ قلب ماشین آینده تأیید می كند. "

بیشتر و مهمتر از مقایسه با BMW و مرسدس بنز رقابت با Nio ، XPeng ، BYD – و با تسلا ، به ویژه در چین است.

VW Pkw و آئودی می خواهند برای تولید وسایل نقلیه مهم آینده به عنوان بخشی از نیروهای خود متحد شوند. از پروژه جدید ماشین الکتریکی ترینیتی. مارکوس دوسمن ، رئیس آئودی ، در مصاحبه با Business Insider گفت: "ما در حال حاضر با Trinity درگیر هستیم." محرمانه مدیر عامل شرکت VW هربرت دیس ادامه داد: "ما در حال کار بر روی یک مدل خواهر برای آئودی هستیم. یک خانه پروژه مشترک با فولکس واگن وجود دارد و این دقیقاً همان همکاری گروهی است که ما به آن نیاز داریم. "

شاخه آئودی از مجموعه ترینیتی در داخل با نام Apollon اجرا می شود. در اساطیر یونان و روم ، از جمله سایر موارد ، آپولو خدای نور ، شفابخشی ، پاکی اخلاقی و اعتدال است. همکاری نزدیک با خودروهای الکتریکی خالص همچنین باید به بهبود درگیری های نهفته بین مارک حجمی مستقر در ولفسبورگ VW Pkw و برچسب برتر آئودی اینگولشتات کمک کند. برخی از خودخواهی های دپارتمان که اغلب مانع ایجاد می شوند از زمان رئیس پیشین VW ، Bernd Pischetsrieder و همتای وی در آئودی ، مارتین وینترکورن نشات گرفته است. سکوی برقی مسطح و رویکردهای کاملاً جدید تولید و همچنین برای رانندگی خودمختار (در ابتدا سطح 2+ ، بعد سطح 4). شروع سریالی ماشین الکتریکی صندلی تخت VW باید حداکثر تا سال 2026 انجام شود. محرک برنامه در VW Pkw رئیس برند Ralf Brandstätter است. همکار وی آئودی ، دوسمان – که همچنین یکی از اعضای هیئت مدیره VW است – در مصاحبه تأکید کرد: "شما به یک معماری رایانه ای الکترونیکی مرکزی نیاز دارید. و این فناوری برای اتومبیل های کاملاً الکتریکی در کل سبد محصولات مقیاس بندی شده است. "

ایده پشت آن توسط الکساندر هیتزینگر ، رئیس واحد پیشگام فناوری اطلاعات VW ، آرتمیس ، که در مصاحبه شرکت کرد ، توضیح داد:" معماری الکترونیکی با رایانه ها قلب ماشینهای آینده است. آنگاه بستر واقعی وسیله نقلیه خواهد بود. "هیتزینگر همچنین تأکید کرد:" بنابراین سیستم عامل های رایانه و رایانه تعیین کننده هستند. هر دو باید به صورت تکراری توسعه یابند. و همه چیز دوباره برای هر مدل نیست. رانندگی خودمختار همچنین یک فناوری است که به صورت تکراری پیشرفت می کند. "در اساطیر باستان ، آپولون و آرتمیس خواهر و برادر دوقلو هستند که توسط خدای پدر زئوس و الهه لتو تصور شده اند سطح کار و نام" Apollon "را که به طور عمومی استفاده نمی شود مقایسه کنید اولین ماموریت بارگیری ماه Apollo 11: گام کوچک برای VW Pkw و آئودی باید به معنای یک جهش بزرگ برای کل گروه باشد.

کدام رقبای جدید VW Pkw هستند و آئودی باید در آینده بسیار دقیق تر از آنچه تعیین شده است بسنجند رقبایی مانند BMW و مرسدس بنز ، که نمونه آن را کاملا محرمانه "دستگیره درب دستگیره" (FDH) نشان داد ، که در مورد آنها Business Insider قادر به صحبت با افراد شناخته شده بود. دستگیره های درب FHD – این همان چیزی است که FHD مخفف آن است – در حال حاضر دارای انواع خودرو Nio eS8 و XPeng P7 و BYD (نام اختصاری "Build Your Dreams" ؛ یادداشت سردبیر) هان و تسلا در چین ، مهمترین بازار واحد در چین مدل جهانی Y برای ارائه گروه VW می خواهد تا سال 2024 از این راه حل با یک راه حل یکنواخت برای همه مدل های اتومبیل های سواری VW ، آئودی و شکودا بالاتر از بخش A پیروی کند. دستگیره های برقی درب کشویی و جمع شونده و همچنین یک نسخه مکانیکی باریک در نظر گرفته شده است.

"نمونه تسلا نشان می دهد که یک ویژگی مانند دستگیره درب منگنه ، که بیشتر و بیشتر مشتریان در سراسر جهان در طراحی مدرن به دنبال آن هستند ، با هزینه های تجاری مناسب امکان پذیر است "، می گوید یک مدیر VW. "و این نشان می دهد که همکاری با تأمین کنندگان سیستم پیچیده فنی در طولانی مدت خوب عمل می کند." مدیر ادامه می دهد: "اگر VW بخواهد سیستمی مانند سیستم تسلا را در اسرع وقت ارائه دهد ، دیگر نیازی به اختراع مجدد چرخ در چین نیست."

چنین بهداشت هزینه – و مقیاس اقتصادی که همیشه بوده است به ویژه در VW مهم است – آیا نیروهای محرک و متفکران VW Pkw و Audi نیز در مورد پروژه مشترک ماشین الکترونیکی Trinity / Apollon فکر می کنند. الكساندر هیتزینگر می گوید: "بسته به كلاس وسیله نقلیه ، باتری كششی تا یك سوم كل وسیله نقلیه هزینه می كند ، بنابراین باید خیلی عمیق شوید."

مصاحبه کامل را با ماركوس دوسمان و الكساندر هیتزینگر خواهید خواند هفته آینده در Business Insider.