چگونه می توان گزارش رسانه های اجتماعی ایجاد کرد؟

چگونه می توان گزارش رسانه های اجتماعی ایجاد کرد؟

گزارش رسانه های اجتماعی باید بخشی اساسی از استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما باشد. تهیه گزارش رسانه های اجتماعی و ارائه آن به عنوان سرپرست ، به شما در برجسته کردن نتایج کار کمک می کند.

رسانه های اجتماعی مزایای زیادی را ارائه می دهند که می توانند مستقیماً در خط مشی اصلی شما تأثیر بگذارند. ایجاد یک حضور قوی در رسانه های اجتماعی می تواند به شما در افزایش آگاهی از برند ، ارائه خدمات بهتر مشتری ، تولید راهنمای جدید فروش کمک کند … هنگامی که صحبت از رسانه های اجتماعی می شود ، آسمان حد است!

رسانه های اجتماعی همچنین می توانند بینش مفیدی را در اختیار شما قرار دهند. بخش های دیگر پیروان مارک شما نکات مفیدی را برای کار شما در توسعه محصول یا بخش خدمات مشتری ارائه می دهند.

رسانه های اجتماعی پایگاه داده عظیمی از نیازها و خواسته های مصرف کنندگان است که می تواند به شما در پیشبرد رقبا کمک کند. گزارش رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا خدمات مورد نظر خود را به مشتریان خود ارائه دهید. برای انجام این کار ، شما باید داده های رسانه های اجتماعی را تجزیه و تحلیل کنید.

یک گزارش خوب رسانه ای اجتماعی به شما امکان می دهد تا بینش رسانه های اجتماعی را کشف کنید.

بنابراین ، بیایید بفهمیم یک گزارش عالی رسانه های اجتماعی باید شامل چه مواردی باشد!

  • چگونه گزارش های رسانه های اجتماعی را گزارش دهیم؟
  • چرا به گزارش رسانه های اجتماعی احتیاج دارید؟
  • ابزارهای گزارش رسانه های اجتماعی [19659008] گزارش رسانه های اجتماعی باید چه مواردی را شامل شود؟
  • نوشتن گزارش رسانه های اجتماعی
  • گزارش رسانه های اجتماعی و قصه گویی
  • احتمالاً وب سایتهای زیادی در اینترنت وجود دارند که به شما خواهند گفت دقیقاً کدام معیارها را در اجتماعی خود بگنجانید. گزارش رسانه ها مهمترین نکته ، برای گزارش رسانه های اجتماعی بصیرت ، شخصی سازی است.

    تعداد دنبال کنندگان ، تعداد رسانه های اجتماعی ، تعداد تعامل ها ، لایک ها و اظهار نظرها معیارهای جهانی نیستند و ممکن است در مورد شما مفید نباشند.

    حقیقت این است که ، هیچ راه حلی برای اندازه وجود ندارد. گزارش رسانه های اجتماعی شما به سؤالاتی که مطرح می کنید پاسخ خواهد داد. هر مشاغل با مجموعه ای از اهداف و موانع مختلف سروکار دارد ، به همین دلیل باید با تنظیم اهداف رسانه های اجتماعی شروع به کار بر روی گزارش رسانه های اجتماعی خود کنید.

    خبر خوب ، برخی از معیارها و چارچوب های رسانه های اجتماعی مشترک است که می توانید در گزارش رسانه های اجتماعی خود بگنجانید.

    برای مبتدیان ، می توانیم سه دسته گزارش رسانه های اجتماعی را از هم تفکیک کنیم:

    1. یک گزارش منظم در رسانه های اجتماعی. این شامل رسانه اصلی اجتماعی KPI ، برای مثال ، معیارهای نامزدی ، تعداد پیروان یا دسترسی به رسانه های اجتماعی است. این پیشرفت اهداف رسانه های اجتماعی شما را نشان می دهد ؛
    2. گزارشی پس از تکمیل یک کارزار رسانه های اجتماعی خاص. این به تعیین موفقیت راه اندازی محصول ، رویداد یا کمپین بازاریابی کمک می کند. تأثیر کمپین های بازاریابی با رشد یک شرکت در ارتباط است ؛
    3. بخشی از تحقیقات. شما نگاهی عمیق تر به تمام مکالمات پیرامون یک مارک ، محصول یا رویداد خاص می اندازید. گزارش رسانه های اجتماعی تحقیق با هدف کشف بینش در مورد یک موضوع خاص انجام شده است.

    اگر در رسانه های اجتماعی کار می کنید ، احتمالاً در توضیح اینکه دقیقاً کاری که در محل کار انجام می دهید ، مشکل دارید. یک گزارش رسانه های اجتماعی به شما در توضیح شغل رسانه های اجتماعی در رابطه با مادربزرگتان کمک نمی کند ، اما به شما کمک می کند تا نتایج آخرین فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را به رئیس خود نشان دهید.

    حتی اگر مدیریت ارشد اهمیت رسانه های اجتماعی را درک کند ، لازم نیست هنگام درک همه معیارهای مختلف رسانه های اجتماعی ، زرنگ باشند. این وظیفه شماست که آنها را با ارزشی که از فعالیت های رسانه های اجتماعی حاصل می شود ارائه دهید.

    گزارش رسانه های اجتماعی همچنین ابزاری مفید برای هر مدیر رسانه های اجتماعی ، بخش فروش و حتی افراد IT است. یک گزارش تحلیلی در رسانه های اجتماعی می گوید:

    • ROI کمپین های رسانه های اجتماعی را تعیین می کند ؛
    • رشد یا نزول کانال های رسانه های اجتماعی را تعیین می کند ؛
    • موفقیت ها و شکست ها را مشخص می کند ، بنابراین می دانید چه چیزی را بهبود ببخشید ، تغییر دهید یا حذف کنید.
    • احساسات عمومی را در مورد یک نام تجاری ارائه دهید ؛
    • به شناسایی ارزشمندترین ویژگی های جدید برای توسعه با توجه به مخاطبان خود کمک کنید.

    تقریباً در هر کانال رسانه اجتماعی نوعی ابزار تحلیلی رسانه های اجتماعی رایگان مانند Instagram Analytics یا ارائه می شود. Facebook Insights.

    اگرچه معیارها ممکن است برای یک مدیر رسانه های اجتماعی مبتدی کافی باشد ، اگر می خواهید تأثیر رسانه های اجتماعی را در خط پایین خود نشان دهید ، یک برنامه رایگان کافی نخواهد بود.

    برای دانش کامل تر ، به ابزاری نیاز خواهید داشت که معیارهای عمیق تری را ارائه دهد ، به عنوان مثال ، حجم ذکرها ، رسیدن به هشتگ یا تحلیل احساسات.

    ابزار نظارت بر رسانه معیارهای مورد نیاز گزارش گزارش رسانه های اجتماعی شما را ردیابی و تجزیه و تحلیل خواهد کرد.

    داده های ارائه شده در اینجا براساس نتایج حاصل از برند24 ، ابزاری برای نظارت بر برند است.

    عملکرد رسانه های اجتماعی را ردیابی کنید! محاکمه رایگان را شروع کنید (کارت اعتباری لازم نیست)

    با ایجاد یک پروژه شروع کنید. در جادوگر ایجاد پروژه ، کلمات کلیدی را که می خواهید نظارت کنید ، مانند نام شرکت شما ، نام یک محصول خاص یا یک هشتگ مارک تجاری اضافه کنید.

    Brand24 شروع به جمع آوری تمام موارد ذکر شده با کلمات کلیدی از پیش تعریف شده شما از تمام سایتهای مهم رسانه های اجتماعی از جمله Facebook ، Instagram ، Twitter ، TikTok و Twitch.

    از آنجا که شما به گزارش رسانه های اجتماعی بیشتر علاقه دارید ، قسمت های مهم اطلاعات در برگه خلاصه و تحلیل قرار دارند. بیایید نگاه عمیق تری داشته باشیم و کشف کنیم که چه جواهرات در داخل پنهان می شوند!

    برگه Summary اطلاعات دقیقی در مورد تغییرات در معیارهای مختلف رسانه های اجتماعی به شما می دهد مانند: [

    • تعداد کل نتایج ؛
    • رسانه های اجتماعی برسند ؛ [19659019[تعاملدررسانههایاجتماعی؛
    • تعداد ذکرهای مثبت و منفی.

    می توانید دوره مورد نظر خود را تعریف کنید.

    علاوه بر این ، Brand24 طیف گسترده ای از فیلترها را برای شما می دهد تا بتوانید برای پروژه خود اعمال کنید. به این ترتیب ، شما دقیقاً نتایج مورد نیاز خود را بدست خواهید آورد.

     صفحه چاپی داده های مورد نیاز برای ایجاد گزارش رسانه های اجتماعی را نشان می دهد ، به عنوان مثال ، تعداد کل تعامل یا رسانه های اجتماعی به
    یک گزارش رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

    علاوه بر این ، در مورد محبوب ترین اطلاعات خواهید یافت

    در برگه تجزیه و تحلیل اطلاعات مفصلی درباره منابع تعامل رسانه های اجتماعی ارائه می دهد. با تشکر از فیلترها ، شما می توانید تعداد لایک ها ، ذکرها ، اظهار نظرها و اشتراک گذاری ها از سیستم عامل های خاص رسانه های اجتماعی را ارزیابی کنید.

    همچنین شما می توانید تأثیرگذارترین نویسندگان رسانه های اجتماعی و سهم صدای آنها را ببینید. سهم صدا عددی است که نشان می دهد بخشی از مکالمه توسط یک نویسنده خاص ایجاد شده است.

     صفحه چاپی که نشانگر فعال ترین سایت ها است ، تکه های داده شما برای ایجاد گزارش رسانه های اجتماعی نیاز دارید
    آزمایشی رایگان را شروع کنید [19659047] تمام ذکرها براساس بستر رسانه های اجتماعی طبقه بندی می شوند. به این ترتیب ، می توانید به راحتی سکویی را که پیروان و مشتریان بالقوه شما در آن فعال هستند شناسایی کنید. منوی فیلتر را در گوشه بالا سمت راست پیدا خواهید کرد.

    گیلاس در بالای گزارش رسانه های اجتماعی شما – گزارش PDF!

    در اینجا یک فیلم سریع وجود دارد که به شما نشان می دهد که چگونه می توانید PDF فوق العاده اجتماعی ایجاد کنید. گزارش های رسانه ای مبنی بر اینکه موکلان شما عاشق خواهند شد ، گام به گام:

    گزارش PDF روشی عالی برای ارائه یافته های شما جمع آوری شده برای عموم گسترده است.

    گزارش ها بسیار قابل تنظیم هستند ، بنابراین می توانید برای هر ذینفع علاقه مند به نتایج گزارش جداگانه تهیه کنید.

    هر تیم مهمترین معیارها و بینش ها را بدست می آورد و قادر خواهد بود بلافاصله شروع به بازیگری در این بینش ها کند.

    گزارش رسانه های اجتماعی خود را ایجاد کنید! ستاره t یک آزمایش 14 روزه رایگان ، هیچ کارت اعتباری لازم نیست!

    همانطور که قبلاً اشاره کردم ، هیچ الگوی جادویی برای گزارش رسانه های اجتماعی شما وجود ندارد. خوشبختانه ، برخی دستورالعملهای متداول به شما در ایجاد گزارش رسانه های اجتماعی متناسب با نیازهای شما کمک می کنند.

    مانند هر نوع گزارش دیگر ، هرچند ، آماده سازی برای گزارش رسانه های اجتماعی باید با انجام تحقیقات دقیق آغاز شود.

    ذینفعان

    را مشخص کنید. چه کسی قصد دارد گزارش را بخواند؟ بخش ارشد مدیریت ، بازاریابی و فروش ، پشتیبانی مشتری یا همه افراد در شرکت؟ تیم های مختلف به معیارهای متفاوتی احتیاج دارند. برخی از تیم ها تجزیه و تحلیل دقیق تر را ترجیح می دهند ، در حالی که احتمالاً مدیریت ارشد دوست دارد چیزی کوتاه و نکته ای را بخواند.

    سؤالات صحیح را بپرسید

    سؤالات خاص تر که می پرسید ، بینش شما بهتر می شود. به همین دلیل بسیار مهم است که درخواست های شما را در ابتدای گزارش رسانه های اجتماعی تعریف کنید.

    من در طول دوره لیسانس خود به من آموزش تکنیک SMART را دادم و از آن زمان تاکنون استفاده کرده ام. نمونه ای از سؤال SMART این است:

    آیا تبلیغات بازاریابی ما در توییتر نرخ تعامل را 15٪ افزایش داده است؟

    بیایید تجزیه و تحلیل کنیم!

    • خاص – سوال به روشنی کانال (توییتر) و متریک را برای اندازه گیری (تبدیل نرخ) ؛
    • قابل اندازه گیری – با کمک کمی از Brand24 می توانید نرخ تبدیل را اندازه گیری کنید ؛
    • قابل دستیابی – با یک استراتژی رسانه های اجتماعی می توانید نرخ تعامل رسانه های اجتماعی خود را افزایش داده و آگاهی از برند را تقویت کنید ؛
    • مربوط – هدف به افزایش پایه مشتری شما کمک خواهد کرد ، بنابراین بسیار مهم است ؛
    • محدود به زمان – کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی معمولاً محدود هستند. در مورد بعدی به این موضوع خواهم پرداخت.

    سؤالات پژوهشی

    نمونه ای از یک سؤال تحقیق این است:

    مردان 30 ساله خود در مارک ورزشی به دنبال چه چیزی هستند؟

    احتمالاً تعجب می کنید. نحوه جمع آوری اطلاعات در مورد این موضوع سؤال بسیار گسترده است و برای پاسخ به کار زیادی نیاز دارد.

    پاسخ های زیادی برای این مشکل وجود دارد ، اما یکی از آنها نظارت بر رسانه های اجتماعی است.

    یک بار دیگر ، پروژه ای را در Brand24 راه اندازی کنید ، اما این بار شامل کلمات کلیدی است که بر روی مارک های ورزشی و مراقبت های بهداشتی متمرکز شده است. می توانید عباراتی مانند نام رشته های ورزشی ، مارک های ورزشکاران و یا اماکن ورزشی را رصد کنید.

    نگاهی به برگه Mentions بیندازید. این ابزار تمام ذکرها را با کلمات کلیدی از پیش تعریف شده شما جمع آوری کرده است. هنگامی که نتایج را مرور می کنید ، می توانید برخی از مشترکات موجود در تعامل کاربران را مشخص کنید.

    یک بازه زمانی تعیین کنید

    مدت زمان بستگی به نوع گزارشی که شما آماده می کنید بستگی دارد.

    گزارش هفتگی ، ماهانه یا سه ماهه پوشش ، خوب … یک هفته ، یک ماه یا یک چهارم ، این خود توصیف است.

    سپس یک گزارش رسانه های اجتماعی وجود دارد که مدت کل یک کمپین بازاریابی را پوشش می دهد. به یاد داشته باشید که قبل از شروع کار ، معیارهایی را درج کنید ، بنابراین می توانید نتایج را به وضوح مشاهده کنید.

    گسترده ترین گزارش رسانه های اجتماعی ، گزارش تحقیق است. شما می توانید آزادانه بازه های زمانی را در اینجا تعیین کنید. ایده خوبی است برای داشتن یک بازه زمانی گسترده ، به عنوان مثال یک سال کامل. به این ترتیب هیچ رویدادی ، به عنوان مثال ، کریسمس یا جمعه سیاه ، داده ها را رد نمی کند.

    شما همچنین ممکن است یک گزارش روزانه در نظر بگیرید. این کمک می کند تا به سرعت در برابر بحران های ظهور رسانه های اجتماعی واکنش نشان دهید. یک مسئله می تواند در یک چشم بر هم زدن به یک بحران تبدیل شود. نام تجاری24 تمام ذکرها را در زمان واقعی جمع آوری کرده و آنها را به صندوق پستی تلفن همراه شما (با برنامه تلفن همراه ما) یا یک کانال اختصاصی Slack تحویل می دهد.

    بعد از اینکه تمام اینتل ها را جمع کردید ، وقت آن است که گزارشی را بنویسید.

    بازاریابی رسانه های اجتماعی همه چیز درمورد داستان است. همین اصل برای گزارش رسانه های اجتماعی شما نیز حائز اهمیت است. شما هنوز داستانی را می گویید ، فقط از نمودارها و نمودارهایی برای جذاب تر ساختن آن استفاده می کنید.

    روش و پیشینه را مشخص کنید

    به نظر می رسد فوق العاده علمی و کسل کننده است اما بخش مهمی از گزارش رسانه های اجتماعی شما است. [19659003] بخش پس زمینه مشخص خواهد کرد که معیارهایی را که گزارش شما می خواهد اندازه گیری کند ، چرا شما روی این کارزار یا دوره خاص متمرکز شده اید ، و جزئیات مربوط به تبلیغات را درج می کنید.

    این متدولوژی شامل زبان ، بازه زمانی ، بستر رسانه های اجتماعی یا سایر موارد خواهد بود. جزئیات مربوطه.

    مستقیم باشید

    یک نمایشنامه نویس روسی ، آنتون چخوف ، مشهور گفت:

    اگر در اولین اقدام یک تپانچه را بر روی دیوار آویزان کرده اید ، در ادامه باید آن را اخراج کنید. در غیر این صورت ، آن را قرار ندهید.

    در گزارش رسانه های اجتماعی ، تپانچه باید فوراً آتش بگیرد. رئیس و همکاران شما وقت ندارند که از یک گزارش 70 صفحه ای بگذرند ، به همین دلیل مهم است که توجه آنها را در ابتدا جلب کنید.

    یافته های کلیدی خود را بلافاصله بعد از متدولوژی قرار دهید ، حتی اگر خواننده شما دو صفحه را بخواند. از گزارش شما بلافاصله با ارزش ترین بینش ها را دریافت می کنند.

    نمایش داده ها

    من یک شخص تصویری هستم ، بنابراین از داشتن نمودارها و نمودارها در گزارش های خود لذت می برم. این فقط زندگی را بسیار آسان تر می کند. شما هنوز هم باید نمودارها و نمودارها را توضیح دهید.

    متن مهم است. رئیس شما ممکن است چند نظر منفی و وحشت ببیند. در واقعیت ، ذکرهای منفی فقط ممکن است درصد کمی از مکالمه باشد.

    گزارش را شخصی کنید

    یک ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی به نقل قول ها و پروفایل های حساب های رسانه های اجتماعی دسترسی پیدا می کند. نگاهی به برگه نقل قول ها بیندازید. به نقل از مؤثرترین نویسندگان ، همراه با نام کانالهای رسانه های اجتماعی که از آنها تهیه می شود و تصاویر پروفایل پیدا خواهید کرد.

     یک برگه نقل قول ها از Brand24 که نقل قول های مختلفی را از کاربران رسانه های اجتماعی نشان می دهد که می تواند برای شخصی سازی گزارش رسانه های اجتماعی استفاده شود
    گزارش رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

    گزارش رسانه های اجتماعی و قصه گویی

    گزارش رسانه های اجتماعی شما باید داستانی را در مورد مشتریان خود بازگو کند. چگونه آنها با پروفایل های رسانه های اجتماعی شما ارتباط برقرار می کنند؟ از نظر خدمات و توسعه محصول از شرکت شما چه انتظاری دارند؟ هرچه عمیق تر کاوش کنید ، اطلاعات بیشتری از آن کشف می کنید و در نهایت ، محصول شما برای مشتریان شما مفیدتر خواهد بود.

    محتوای مرتبط با دستی

    راهنمای جامع تحلیل رسانه های اجتماعی

    11 KPI رسانه های اجتماعی که به شما کمک می کنند شما موفق می شوید

    10 ابزار گوش دادن به موسیقی برتر



    <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->

    <! –

      ->
      <! –

    ->

    <! –

    ->

    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! –

    ->

    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! –

    ->

    <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –
    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! – ->
    <! – <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! – ->
    <! – <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! – ->
    <! – -> <! -
    -> <! –

    ->
    <! – ->
    <! – ->
    <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    ->