لوفت هانزا: هیئت نظارت الزامات کمک های دولتی را تصویب می کند

لوفت هانزا: هیئت نظارت الزامات کمک های دولتی را تصویب می کند

 لوفت هانزا به دلیل بحران تاج تلاطم اقتصادی را تجربه کرده است. "عنوان =" لوفت هانزا به دلیل بحران تاج تلاطم اقتصادی را تجربه کرده است. "/>


 
<figcaption class= لوفت هانزا به دلیل بحران تاج تلاطم اقتصادی را تجربه کرده است.

Shutterstock

  • هیئت نظارت Lufthansa الزامات یک بسته نجات دولتی را تصویب کرد.
  • هواپیمایی همچنین الزامات کمیسیون اتحادیه اروپا را برای تحویل برخی از حقوق برخاستن و فرودها پذیرفت. سهامداران هنوز هم موافق هستند.

این یک گام مهم برای نجات است: هیئت نظارتی لوفت هانا به شدت مورد ضرب و شتم الزامات وضع شده توسط کمیسیون اتحادیه اروپا برای بسته نجات دولتی را می پذیرد. شرکت هواپیمایی روز دوشنبه پس از جلسه پانل اعلام کرد. لوفت هانزا باید حق برخاستن و فرود را در فرانکفورت و مونیخ تسلیم کند. با این حال ، جلسه عمومی هنوز تصویب است. طبق اطلاعیه ، جلسه سهامداران تا 25 ژوئن تعیین شده است. تصویب رسمی از بروکسل هنوز در انتظار است.

مدیر عامل کارستن اسپور گفت که تثبیت لوفت هانزا به خودی خود یک هدف نبود. وی گفت: "همراه با دولت فدرال ، هدف ما باید دفاع از موقعیت پیشرو در ترافیک هوایی جهانی باشد. برای این چشم انداز ، ما از همه افراد درگیر در روند تثبیت از جمله مشتریان ، کارمندان و سهامداران ما سپاسگزار هستیم. "Spohr در این پیام آورده شده است. در مذاکرات لوفت هانزا شرکت کنید


این گروه قدمی بزرگ تر برداشته است. در
آخرین جلسه هیئت نظارت چهارشنبه گذشته بود
هیئت نظارت تصمیم به تصویب بسته نجات دولت گرفت
 بیش از نه میلیارد یورو به تعویق افتاد. دلیل این شرکت بود
 در فرانکفورت شرایط احتمالی کمیسیون اتحادیه اروپا را ذکر کرد ، که در
 دولت به حقوق برخاستن و فرود در فرودگاه های مختلف کمک می کند
می تواند بررسی کند

قدم بعدی تصویب جلسه عمومی در 25 ژوئن برای برنامه و شرایط نجات است. این امر صندوق تثبیت اقتصادی دولت را برای عضویت سهام در جریان افزایش سرمایه به منظور ایجاد 20 درصد سهام در سرمایه سهام شرکت هواپیمایی فراهم می کند. علاوه بر این ، سپرده های خاموش تا مبلغ 5.7 میلیارد یورو و وام حداکثر 3 میلیارد یورو برنامه ریزی شده است.

همچنین بخوانید

یک استارتاپی که هواپیمای منفرد را در اختیار ندارد ، می خواهد اولین هواپیمایی بوم شناسی را بخواهد. با مصرف کمتر CO2 نسبت به اتومبیل


اندکی قبل از پنطیکاست ، مشخص شد که هیئت مدیره می خواهد مصالحه ای را در مورد الزاماتی که قبلاً بین برلین و بروکسل مذاکره شده بود بپذیرد. این امر تصریح می کند که لوفت هانزا باید 24 حق برخاستن و فرود را – به اصطلاح شکافها – به مهمترین فرودگاه های آن در مونیخ و فرانکفورت واگذار کند. اما رفتن هیئت نظارت همچنان در انتظار بود.

شکاف ها یک چهره مهم در صنعت هستند – بنابراین مذاکرات برای این تعداد سخت بود: در ابتدا صحبت از 20 هواپیما با حداکثر 80 شکاف بود ، سپس اتحادیه اروپا به زیر 50 شیار سقوط کرد. این شرکت در ابتدا فقط پیشنهاد کرد که بطور موقت بدون 3 جفت برخاست و فرود انجام شود.