
Volkmar Heinz / اتحاد تصویر از طریق Getty Images
- مطابق "Frankfurter Allgemeine Zeitung" به نظر می رسد که Deutsche Post از افزایش سطح حمل و نقل از اواخر ماه مارس و جاری شدن سیل بسته های بسته شده غافل شده است. "
- فروشندگان موافقت های اضافی وانت را با DHL موافقت کرده اند. با توجه به Bundesverband Onlinehandel ، با این حال ، اینها رعایت نمی شوند و حتی بدون تعویض نیز لغو نمی شوند.
- طبق گفته رئیس جمهور BVOH الیور پرووتمان ، مشکلات ظرفیت DHL در درجه اول "برنامه ریزی بد" است.
تجارت آنلاین در حالی که تجارت پیش می رود رونق می گیرد. به دلیل همه گیر شدن کروناویروس سایت هنوز بسته است. با این حال ، معمول نیست که بسته های روزها دیر وارد مشتری شوند.
از اواخر ماه مارس ، حجم حمل و نقل بسیار زیاد شده است و به نظر می رسد دویچه پست از سیل بسته ها غرق شده است ، طبق "Frankfurter Allgemeine Zitung" به گفته سخنگوی پست ، این شرکت از این پیشرفت شگفت زده شد ، زیرا قبلاً این تعداد به میزان قابل توجهی کاهش یافته بود. سطح حمل و نقل در حال حاضر به همان میزان در مقایسه با کریسمس است.
همچنین بخوانید
"در حال آمدن به عنوان کریسمس": دویچه پست پیشنهاد می کند تحویل روز یکشنبه
برخی از فروشندگان با سفرهای اضافی وانت با خدمات بسته هایی مانند DHL موافقت کرده اند. با این حال ، Bundesverband Onlinehandel (BVOH) شکایت دارد که بخشی از بسته ها طبق توافق نامه از دلالان گرفته نمی شود و سفرهای وانت DHL حتی بدون تعویض لغو می شوند. در نتیجه ، تحویل به مشتری اغلب تا چند روز به تأخیر می افتد.
به گفته رئیس جمهور BVOH الیور پروتمان "این فقط می تواند موضوع برنامه ریزی بد باشد". Prothmann می گوید ، غیرقابل قبول است که هنوز هم مشکلات ظرفیت در DHL وجود دارد. این در حالیست که تحویل در حال حاضر آسان تر است زیرا ترافیک کمتری وجود دارد و مشتریان بیشتری را می توانید در خانه پیدا کنید.