افتتاح نمایندگی های فروش خودرو: صنعت خودرو همچنان نگران تجارت است

افتتاح نمایندگی های فروش خودرو: صنعت خودرو همچنان نگران تجارت است


Shutterstock

  • صنعت خودرو از تصمیم دولت فدرال مبنی بر بازگشایی خانه های وسایل نقلیه استقبال می کند.
  • این حرکت تقریبا خیلی دیر انجام می شود ، با این وجود ، زیرا بهار شلوغ ترین زمان برای تولید کنندگان وسایل نقلیه است. تأثیر مورد نظر این است: تعداد بیشتری اتومبیل فروخته شده.

تصمیم دولت فدرال و ایالت های فدرال اتخاذ شده است: فروشندگان وسایل نقلیه می توانند مجدداً فروشگاههای فروش خود را باز کنند.

هیلدگارد می گوید: "تصمیم صدراعظم فدرال و نخست وزیر مبنی بر تأیید مجدد از فروشندگان ماشین ثابت برای فروش وسایل نقلیه جدید و استفاده شده ، گامی مهم و ضروری در راه تولید دوباره رمپ تولید است." مولر او رئیس انجمن صنعت خودرو است. "تولیدی بدون فروش وجود ندارد."

بهار شلوغ ترین زمان فروش برای نمایندگی های اتومبیل است

افتتاح سالن های وسیله نقلیه گامی موقت از منظر صنعت بود. هفته گذشته VDA به همراه سایر انجمن های مهم اتومبیل ZDK و VDIK و IG Metall نامه ای سرگشاده به دولت فدرال صادر كردند و خواستار بازگشایی سالن های وسایل نقلیه بودند.

دلیل: بهار شلوغ ترین زمان سال برای فروشندگان خودرو است. ، و بخشی از آن قبلاً گذشت. یورگن کارپینسکی ، رئیس انجمن مرکزی آلمان برای وسایل نقلیه موتوری (ZDK) می گوید: "از این طریق ، حداقل می توانید بخشی از مشاغل بهار تا حد زیادی از بین رفته و به ویژه مهم نجات پیدا کنید."

باز است که آیا بازگشایی نمایندگی های اتومبیل منجر به فروش بیشتر خواهد شد.

براساس اطلاعات کسب و کار اینسایدر ، بین تولید کنندگان بزرگ اتومبیل و نمایندگی های تجاری کوچک و متوسط ​​در مورد عدم قطعیت واقعاً اثر مطلوب وجود دارد یا خیر. یعنی آن مردم در بهار سالانه یک اتومبیل جدید یا حداقل یک اتومبیل سالانه خریداری می کنند.

در حال حاضر بسیاری از کارمندان تحت تأثیر کار کوتاه مدت و بیکاری تحت تأثیر قرار گرفته اند. همانطور که خودروسازان می دانند ، خریدهای بزرگ مانند یک وسیله نقلیه در قسمت پشتی بیشتر خودروها قرار دارد.

بازگشایی نمایندگی های خودرو یک موضوع ملی است. ایالت های فدرال می توانند زمان های مختلف افتتاح را تنظیم کرده و استانداردهای بهداشتی و ایمنی مختلفی را تنظیم کنند. هر دو می توانند منجر به هزینه های اضافی شوند. با این حال ، خودی های تجاری از محافل صنعت آموخته اند که نگرانی در مورد آمار فروش در نمایندگی های اتومبیل بیش از ترس از استانداردهای بهداشت دقیق تر و یا تاریخ افتتاح بعداً بیشتر است.