DoorDash تا پایان ماه مه کمیسیون های 50 درصد برای رستوران های محلی را کاهش می دهد

DoorDash تا پایان ماه مه کمیسیون های 50 درصد برای رستوران های محلی را کاهش می دهد

این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد که DoDDash برای سفارشاتی که در DoorDash و DoorDash متعلق به Caviar متعلق به DoorDash و DoorDash متعلق به کلیه شرکای رستوران محلی خود است ، 50 درصد هزینه های کمیسیون را کاهش می دهد. DoDDash می گوید ، این برنامه کمک به کمیسیون از دوشنبه ، 13 آوریل آغاز می شود و تا پایان ماه مه اجرا می شود.

DoorDash می گوید ، این برنامه بیش از 150،000 رستوران محلی در استرالیا ، کانادا و ایالات متحده بهره مند خواهد شد. DoorDash یک رستوران محلی را به عنوان رستوران محلی با پنج یا مکان کمتر تعریف می کند.

مدیر عامل DoorDash تونی خو گفت این "تزریق تا 100 میلیون دلار است". اما به نظر می رسد که این شرکت در واقع کسی را مستقیماً پول نمی دهد ، زیرا این مبلغ دلار ظاهراً نماینده کل انباشته کمیسیون های کاهش یافته است. اگر پیش از این یک رستوران محلی کمیسیون 2.50 دلاری را به DoorDash پرداخت می کرد ، اکنون به دلیل کاهش نرخ کمیسیون اعلام شده در حال حاضر 1.25 دلار پرداخت می کند. مبلغ 1.25 دلار که رستوران به دلیل کاهش نرخ کمیسیون مبلغی را پرداخت نکرده است به رقم 100 میلیون دلار خواهد رسید. با این حال ، حتی اگر ارزش کل کمیسیونهای کاهش یافته بیش از 100 میلیون دلار قبل از پایان ماه مه باشد ، برنامه کاهش کمیسیون ها همچنان ادامه خواهد یافت ، DoorDash به The Verge تأیید کرد.

این اولین برنامه ای نیست که DoorDash برای کاهش بار مالی بر روی آن راه اندازی شده است. شرکای رستوران در طول همه گیری COVID-19. این شرکت در تاریخ 17 مارس اعلام کرد که شرکای DoorDash و Caviar لازم نیست هزینه های کمیسیون را برای سفارشات وانت پرداخت کنند. این شرکت همچنین گفت که رستوران های مستقل در استرالیا ، کانادا ، پورتوریکو و ایالات متحده می توانند برای DoorDash و Caviar به صورت رایگان ثبت نام کنند و 30 روز هیچ کمیسیون پرداخت نکنند.

DoorDash همچنین در تلاش است تا از طریق پیک های تحویل خود کمک کند. این شرکت در 10 مارس به Verge در تاریخ 10 مارس گفت: در صورت تشخیص بیماری COVID-19 تا دو هفته حقوق بیمار در صورت تشخیص بیماری COVID-19 یا اینکه مجبور به قرنطینه کردن خود در دستورالعمل مسئولان بهداشت عمومی هستند. DoorDash همچنین ضد عفونی کننده دست ، دستکش و دستمال مرطوب را به پیک های خود داده است و در تاریخ 3 آوریل گفت که سفارش داده است بیش از دو میلیون ماسک صورت از نظر مصرف کننده برای توزیع در پیک ها داشته باشد.