بازاریابی تأثیرگذار توییتر اکنون برای سالیان متمادی است که برای بازاریابان رسانه های اجتماعی به استراتژی تبدیل شده است. همکاری بین مارک ها و تأثیر گذاران در رسانه های اجتماعی برای هر دو طرف درگیر سودمند است.
شرکت ها می توانند پیام خود را به مشتریان بالقوه گسترش دهند و احتمال دستیابی به فروش های جدید را افزایش دهند. Influencers می توانند اعتبار خود را تعیین کرده و درآمد کسب کنند.
به یک تأثیرگذار توییتر فکر کنید که یک مگافون با دقت انتخاب شده باشد ، این به شما کمک می کند پیام خود را بیشتر از آنچه خودتان انجام داده اید پخش کنید.
کلید یک کمپین موفقیت آمیز در بازاریابی تأثیرگذار توییتر انتخاب فرد مناسب برای همکاری است. کسی که ارزشهای مشابه با نام تجاری
متأسفانه ، تعداد زیادی کلاهبرداری در رسانه های اجتماعی در اینترنت وجود دارد – مردم آنقدر ناامید شده اند تا به تأثیرگذار توییتر تبدیل شوند.
با وجود این ، راهی وجود دارد که بتوانید تأثیرگذار جعلی توییتر را کشف کنید.
من در مورد ابزارهای تأثیرگذار توییتر در نظر می گیرم!
این ابزار به شما کمک می کند تا نه تنها یک فرد مناسب را برای تبلیغ محصول خود پیدا کنید بلکه یک نیرومندی را نیز ارائه می دهید. بخش تجزیه و تحلیل و بستر ارتباط با مخاطبان خود.
بنابراین ، اینجا است! 5 ابزار برتر تأثیرگذار توییتر!
5 ابزار تأثیرگذار توییتر که باعث تقویت استراتژی بازاریابی شما می شود
اکنون می دانیم یافتن تأثیرگذار توییتر مناسب برای فعالیت بعدی در بازاریابی چقدر مهم است.
به همین دلیل است که من چندین ابزار آزمایش کرده ام و پنج ابزار خوش شانس تأثیرگذار توییتر را انتخاب کرده ام که به شما کمک می کند تا تبلیغات تأثیرگذار خود را به سطح جدیدی برسانید.
ابزارهای تأثیرگذار توییتر که من توضیح دادم می توانند به دو گروه تقسیم شوند. برخی به شما کمک می کنند بهترین راه حل را برای مبارزات بازاریابی خود پیدا کنید – تأثیرگذار که همان مخاطب هدف و صدای صدا را به عنوان برند شما دارد.
دیگران یک بخش تحلیلی عالی خواهند داشت و شما را در اندازه گیری اثرات کمپین تأثیرگذار توییتر به شما کمک می کنند.
و برخی از آنها ابزار همه فن حریف توییتر هستند و هر دو ویژگی را با هم ترکیب می کنند!
1. Brand24
من یک مشکلی برای شما ارائه می دهم که ابزار ما را برای بازاریابی تأثیرگذار توییتر توصیه نمی کند.
Brand24 ابزاری برای گوش دادن به رسانه است. پس از وارد کردن کلمات کلیدی مورد نظر برای نظارت بر توییتر ، ابزار تمام ذکرهای آنلاین را که حاوی آنهاست ، جمع آوری می کند.
برای یافتن بهترین تأثیرگذار توییتر برای فعالیت خود ، کلمات کلیدی مربوط به صنعت خود را تایپ کنید.
به عنوان مثال ، اگر من لب های آنلاین را می فروختم ، کلمات کلیدی مانند "رژ لب" را کنترل می کردم. "زیبایی" یا "آرایش". هر وقت صدای جیر جیر شخصی در اختیار هر یک از کلمات کلیدی باشد ، این ابزار ذکر را در داشبورد جمع می کند و ماهیت ذکر را به عنوان مثال ، احساسات آن یا رسیدن به رسانه های اجتماعی یک نویسنده را تحلیل می کند.
Brand24 لیستی از مؤثرترین نویسندگان را بر اساس کلمات کلیدی شما آماده می کند.
لیست با دو معیار همراه است:
- سهم صدا – میزان بحث آنلاین ایجاد شده توسط نویسنده توییتر ؛
- امتیاز تأثیر – تعداد تخمینی از نمایش های ایجاد شده توسط نویسنده منتخب حاوی عبارت نظارت شده .

در اینجا می روید! راهی آسان و بی دردسر برای پیدا کردن افراد با نفوذ که در حال حاضر در مورد محصولات درون طاقچه تجاری شما صحبت می کنند.
اما کار شما در انتخاب صحیح تأثیرگذار توییتر در اینجا متوقف نمی شود.
احتمالاً در مورد رسوایی های اخیر در مورد افراد مشهور و تأثیر گذاران اینترنتی ، که برای محصولی با اقتدار خود قول داده اند ، شنیده اید. تنها مشکل این بود که آنها در یک رسوایی دست داشتند که نه تنها از اقتدار آنها کاسته شد بلکه برای مارک های درگیر نیز یک مشکل جدی بود.
خبر خوب این است که راه حلی برای مسئله وجود دارد و آن را تجزیه و تحلیل احساسات می نامند.
تجزیه و تحلیل احساسات توییتر مشخص خواهد کرد که آیا این ذکر مثبت ، منفی یا خنثی بوده است. از آنجا که ذکرها در زمان واقعی جمع می شوند ، می توانید قبل از تشدید بحران ، توپ را نگاه داشته و واکنش نشان دهید.


که یکی دیگر از ویژگی های جذاب Brand24 در هنگام بازاریابی تأثیر گذاران توییتر است. معیارهای هشتگ.
اندازه گیری نتایج کمپین شما امری ضروری است. اگر هشتگ کمپین خود را به عنوان یکی از کلمات کلیدی خود قرار دهید ، ابزار این معیارها را محاسبه می کند:
- تخمین زده می شود رسانه های اجتماعی برسد ؛
- تعامل رسانه های اجتماعی ؛
- نوع تعامل ؛
- تعداد کل مثبت و ذکرهای منفی

به برند24 در طول محاکمه آزاد و 14 روزه (بدون نیاز به کارت اعتباری) چرخش دهید.
2. Socialblade
Socialblade کمی متفاوت از Brand24 کار می کند ، اما این یک ابزار تأثیرگذار توییتر نیز هست.
Socialblade پروفایل های توییتر را بر اساس رتبه پیروان ، میانگین تعداد لایک و تعداد متوسط بازتوییت رتبه بندی می کند.
متریک جالب برای هرکسی که به دنبال یک تأثیرگذار است ، یک نمودار
یک سنبله ناگهانی در تعداد پیروان باید پرچم قرمز را بالا ببرد.
احتمالاً به این معنی است که تأثیرگذار توییتر تعدادی دنبال کننده یا ربات های جعلی را برای تقویت تعداد دنبال کنندگان خود خریداری کرده است. و می خواهید به افراد واقعی که به پیام شما اهمیت می دهند پخش شود
در اینجا نمونه ای از رشد پیروی پیوسته ، که با ساختن نمایه از ابتدا بدست آمده است.

فکر بزرگ درباره این ابزار تأثیرگذار توییتر این است که این برنامه رایگان و آسان برای استفاده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که نام پروفایل مورد نظر خود را تایپ کنید و بقیه برای شما انجام می شود!
Socialblade یک ابزار رایگان است.
3. Klear
Klear یک سیستم عامل برتر مدیریت تأثیرگذار است.
هدف اصلی شرکت های بزرگتری هستند که قبلاً کمپین بازاریابی تأثیرگذار را انجام داده اند.
بانک اطلاعاتی پاکسازی بیش از 900 میلیون تأثیرگذار دارد. سپس پاک کردن این تأثیرگذارها را به بیش از 60000 دسته موضوع تقسیم می کند.

پاک کردن نه تنها روی تأثیر گذاران توییتر متمرکز است بلکه نگاهی دقیق تر به نسخه های نمایشی و روانشناختی مخاطبان دارد. می توانید نتایج را مطابق با بستر رسانه اجتماعی ، مهارت ، مکان و نوع تأثیرگذاری فیلتر کنید.
متأسفانه ، قیمت گذاری در صورت درخواست موجود است ، اما یک برنامه راه اندازی وجود دارد.
4. Twitonomy
Twitonomy ابزاری برای تجزیه و تحلیل توییتر است که اطلاعات مفصلی درباره پروفایل های توییتر جداگانه ارائه می دهد.
Twitonomy تأثیرگذار توییتر را در اطراف طاقچه شما پیدا نمی کند ، اما این ابزار تجزیه و تحلیل پیچیده ای را برای یک حساب توییتر آماده می کند.

تجزیه و تحلیل شامل:
- توییت های موجود در اسناد اکسل یا PDF را برای تهیه نسخه پشتیبان یا به اشتراک گذاری بارگیری کنید.
- دوره های زمانی خاص را تجزیه و تحلیل کنید.
- کاربران برتر جذاب را مشاهده کنید ؛
- تجزیه و تحلیل جستجو را در مورد کلمات کلیدی ، هشتگ یا کاربران دریافت کنید.
- ببینید چگونه توییت شما در توییتر پخش می شود ؛
- توییتها را از لیستهای موردعلاقه خود ذخیره کنید ؛
- آمارهای توییتر را دنبال کنید. .
برنامه ماهانه Twitonomy با 19 دلار شروع می شود.
5. Influence.co
Influence.co برای مشاغل و تأثیر گذاران به طور یکسان کار می کند ، این بدان معناست که شما می توانید تأثیرگذار دیگری را که مایلید با آنها کار کنید یا نمایه خود را تنظیم کنید و توسط افراد مشهور توییتر کشف شوید.
علاوه بر آن ، Influence.co همچنین یک بخش تحلیلی قوی ارائه می دهد. آمار جمعیتی شامل: [توزیع19159028] توزیع سنی

است. ابزار تأثیرگذار توییتر نیز یک بخش تحلیلی جامد ارائه می دهد. این ابزار تعامل پست ها را محاسبه می کند و گزارش هایی را می دهد که می توانید با تیم خود به اشتراک بگذارید.
نسخه اصلی Influence.co با 30 مخاطب در ماه و 50 نتیجه در هر جستجو رایگان است. Business Pro با 300 مخاطب در ماه و جستجوهای نامحدود در هر ماه 159 دلار هزینه دارد.
بهترین ابزارهای تأثیرگذار توییتر
ابزار تأثیرگذار توییتر به شما در مدیریت کمپین بازاریابی تأثیرگذار کمک خواهد کرد. می توانید از میان ابزارهای رایگان تأثیرگذار توییتر انتخاب کنید که برای مبتدیان در زمینه بازاریابی تأثیرگذار عالی خواهد بود.
با تحقیقات دیگری قادر خواهید بود با موفقیت در بازاریابی تأثیرگذار توییتر گام بردارید و به همه اهداف خود برسید.
ابزارهای تأثیرگذار توییتر برای بازاریابان با تجربه بیشتر وجود دارد. آنها بخش تحلیلی بسیار مفصل تری ارائه می دهند ، که به شما کمک می کند کمپین خود را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید.
بنابراین ، آیا شما آماده هستید تا به دنیای بازاریابی تأثیرگذار توییتر شیرجه بزنید؟ بگذارید بدانم نظر شما چیست! می توانید Brand24 را در توییتر پیدا کنید.
محتوای مرتبط با دستی
نحوه استفاده از توییتر برای تجارت
7 بهترین روش برای بازاریابی اینفلوئنسر
چگونه می توان از تجزیه و تحلیل احساسات برای بورس استفاده کرد؟
<! –
->
<! –
<! –
<! –
->
<! –
->
<! –
<! –
-> <! –
->
<! –
-> <! –
->
<! –
-> <! –
->
<! –
->
<! –
->
.
<! –
-> <! –
->
<! –
->
<! –
->
<! –
->
<! –
<! –
->
<! –