12 روش استفاده از گوش دادن اجتماعی برای رشد تجارت خود

12 روش استفاده از گوش دادن اجتماعی برای رشد تجارت خود

بنابراین شما شروع به جمع آوری داده های شنود اجتماعی کرده اید: ذکر نام در مورد شرکت ، نام تجاری ، محصول ، خدمات ، رقبا و سایر موضوعات مرتبط با تجارت شما. اما بعدی چیست؟ چگونه می توانید از گوش دادن اجتماعی به نفع خود استفاده کنید؟

بدون شک ، گوش دادن اجتماعی می تواند به شما در پیشرفت کار کمک کند. نظارت بر مکالمات پیرامون نام تجاری شما می تواند بینش بسیاری به شما بدهد که حضور شما در کانال های رسانه های اجتماعی را بهبود می بخشد ، به شکایات مشتری کمک می کند یا حرکات رقبا را ردیابی می کند. اما این تمام نیست. استفاده از گوش دادن به اجتماع باید بخشی ضروری از فعالیتهای بازاریابی شما باشد.

این روند چه نتیجه ای دارد؟ آیا به ابزارهای اختصاصی گوش دادن به اجتماعی نیاز دارید؟ و دقیقاً چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که روند گوش دادن اجتماعی به شرکت شما کمک می کند؟

امیدوارم ، شما می توانید پاسخ همه این س questionsالات را در این پست وبلاگ پیدا کنید. ما همچنین شامل چند مطالعه موردی هستیم ، بنابراین می توانید کاربرد عملی گوش دادن اجتماعی را مشاهده کنید.

  • گوش دادن اجتماعی چیست؟
  • 12 روش با گوش دادن به اجتماع می تواند تجارت شما را رشد دهد
  • ابزار گوش دادن به اجتماعی
  • چیست گوش دادن اجتماعی؟

    گوش دادن اجتماعی فرآیند جستجوی فعال در اینترنت برای ذکر نام در مورد نام تجاری ، محصول ، خدمات یا رقبا و نتیجه گیری عملی است که به رشد شرکت شما و تبدیل شدن به یک رهبر صنعت کمک می کند.

    شنود اجتماعی از دو فرایند تشکیل شده است: نظارت اجتماعی و گوش دادن اجتماعی.

    تفاوت چیست؟

    شما با نظارت اجتماعی شروع می کنید. در این قسمت شما به ذکر نام های موجود در مورد نام تجاری خود می پردازید. می توانید به دنبال مکالمه در شبکه های اجتماعی ، سایت های خبری ، وبلاگ ها ، انجمن ها و سایر منابع وب موجود در دسترس عموم باشید. در یک سناریوی ایده آل ، موارد ذکر شده را در زمان واقعی جمع آوری خواهید کرد.

    جادوی شنیدن اجتماعی در مرحله دوم آغاز می شود. پس از جمع آوری داده ها ، می توانید نتایج را تجزیه و تحلیل کنید و نتیجه گیری کنید.

    گوش دادن اجتماعی را امتحان کنید! دوره آزمایشی رایگان خود را شروع کنید (بدون کارت اعتباری مورد نیاز است)

    گوش دادن به اجتماعی همه چیز درباره بینش هایی است که فرض می شود برای رشد شما کمک می کند. روند گوش دادن به مکالمات آنلاین در مورد شرکت ، محصولات و صنعت شما می تواند در بسیاری از جنبه های مختلف کسب و کار شما به شما کمک کند ، از جمله:

    • بهبود روابط با مشتری
    • نظارت بر رقبا و رهبر شدن در صنعت
    • ] بهبود یا تهیه یک محصول جدید متناسب با نیازهای احتمالی مشتری شما با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات
    • نظارت دقیق بر رسانه های اجتماعی و آماده سازی محتوایی که مخاطبان شما می خواهند با آنها ارتباط برقرار کنند
    • افزایش آگاهی از نام تجاری
    • و موارد دیگر. [19659022] برای نشان دادن تمام مزایای گوش دادن به اجتماعی ، لیستی از 12 روش گوش دادن به شما کمک می کند تا به رشد کمک کنید ، از جمله مطالعات موردی گوش دادن به اجتماعی!

      12 راه با گوش دادن به اجتماع می تواند تجارت شما را رشد دهد

      خوب ، روش های زیادی وجود دارد که می توانید از این داده ها استفاده کنید. در اینجا چند مورد مهم استفاده از گوش دادن اجتماعی آورده شده است که نشان می دهد چگونه گوش دادن اجتماعی می تواند به شما در بهبود رضایت مشتری و رشد تجارت شما کمک کند.

      1. گوش دادن به خدمات اجتماعی خدمات مشتری شما را بهبود می بخشد

      خدمات به مشتری یک کاربرد بسیار مشهور در گوش دادن به خدمات اجتماعی است – و در عین حال اینترنت م effectiveثر است ، زیرا اینترنت به مکانی برای مردم تبدیل شده است: تجارب ضعیف با محصولات و خدمات ، به دنبال راه حل برای مشکلات ، و تمجید از مارک های خدمات خوب ، و غیره …

      فقط برای مشتریان آسان تر است به جای تلاش برای رسیدن به یک مرکز تماس خودکار ، توییتر را با یک مارک در توییتر ارسال کنند … ساعتها فقط برای اینکه آنها بتوانند یک س thatال ساده بپرسند که در وب سایت شما وجود ندارد (اما باید باشد) .

      شروع گوش دادن اجتماعی با Brand24

      گوش دادن اجتماعی به برندها دامن می زند وقتی صحبت از مراقبت از مشتریانی می شود که در مورد محصول خود با مشکلی روبرو شده اند.

      چگونه می توان به طور موثر به حرفهای مشتری گوش داد؟

      با بهره گیری کامل از کانال های آنلاین و رسانه های اجتماعی ، کیفیت خدمات به مشتریان خود را بهبود بخشید. این یک واقعیت ساده است: مردم از انتظار تقریباً به همان اندازه متنفرند که از آنها چشم پوشی شود. هرچه زودتر بتوانید خدمات خود را به مشتریان خود ارائه دهید ، بهتر است.

      ابزارهای شنیداری اجتماعی (مانند Brand24) به محض ارسال سوالات و شکایات مربوط به نام تجاری شما را جمع آوری می کنند ، بنابراین نمایندگان خدمات مشتری شما می توانند به هر گونه س answerال پاسخ دهند یا به هر س handleالی رسیدگی کنند. مشکلات در اسرع وقت.

      مطالعه موردی شنیداری اجتماعی: Virgin Trains

      یکی از بهترین نمونه های خدمات آنلاین عالی برای مشتریان می بایست این مورد از Virgin Trains باشد:

      مسافری در قطار به سمت گلاسگو حرکت می کرد از یوستون وقتی برای استفاده از اتاق استراحت بلند شد. دقایقی بعد ، او در موقعیت اضطراری قرار گرفت – درست زمانی که بیشتر به آن احتیاج داشت (!) دستمال توالت فرار می کرد. اگر شما بودید چه می کردید؟

      این مسافر تصمیم گرفت در مورد این موضوع توئیت کند ، و شرعاً معضل خود را به شرکت اعلام کرد.

      Virgin Trains به سرعت توئیت کرد و سریعاً به صورت آنلاین و سرور از این موضوع مراقبت کرد. [19659038] 12 روش قدرتمند با گوش دادن به اجتماع می تواند تجارت شما را رشد دهد – نمونه هایی از خدمات مشتری از طریق توییتر از Virgin Trains “/>

      2. گوش دادن اجتماعی می تواند به شما در یافتن سرنخ کمک کند

      علاوه بر ارائه خدمات خوب برای مشتریان ، گوش دادن به خدمات اجتماعی نیز به شما کمک می کند تا با تولید لیدهای فروش ، موارد جدیدی را بدست آورید. نکته اصلی گوش دادن به ذکر کلمات کلیدی مرتبط با اهداف شنیداری اجتماعی خاص شما است.

      چگونه می توان گوش دادن اجتماعی را برای نسل سرب انجام داد؟

      در این مورد ، بهتر است چندین نوع کلمه کلیدی را کنترل کنید ، از جمله : محصول یا خدمات شما ، ویژگیهای خاص محصول ، اصطلاحات خاص صنعت مربوط به تجارت شما ، نام برند یا شرکت و رقبا. نظارت بر ذکر این کلمات کلیدی با گوش دادن به شبکه اجتماعی برای یافتن سرنخ های بالقوه ای که علاقه فعالی به نوع محصول یا خدمات شما دارند.

      برای مشتریان آسان است که قبل از خرید هرگونه توصیه آنلاین و جستجوی مشاوره در وب جستجو کنند تصمیمات اکنون در مدت زمان فقط یک ماه ، Brand24 تقریباً 45000 ذکر نام را جمع آوری کرد که شامل سوال "از کجا می توانم خریداری کنم". فضای عظیمی برای مارک ها وجود دارد تا بتوانند در گفتگو شرکت کنند و محصولات خود را به افراد واقعی که به آنها نیاز دارند پیشنهاد دهند.

      اولین پروژه خود را ایجاد کنید! قدرت شنیدن اجتماعی را کشف کنید

      این دقیقاً برعکس بازاریابی سرزده بازاریابی (خروجی) است ، جایی که کالاها به سمت افرادی که لزوماً آنها را نمی خواهند رانده می شود. در عوض ، گوش دادن اجتماعی به مشاغل کمک می کند تا اجازه بازاریابی (ورودی) را بدهند ، که مخاطبان مخاطبی را که به طور فعال به دنبال پیشنهادات خاص هستند ، جلب می کند.

      ما از Brand24 خود استفاده می کنیم تا افرادی را پیدا کنیم که به دنبال توصیه هایی برای رسانه های اجتماعی خوب هستند. ابزارهای گوش دادن.

       12 روش قدرتمند با گوش دادن به اجتماع می تواند تجارت شما را رونق ببخشد - نمای داشبورد ابزار شنیداری اجتماعی Brand24

      مدیران جامعه ما پس از این کار در تعامل با این کاربران بسیار عالی عمل می کنند تا به آنها در مورد Brand24 اطلاع دهند. این یکی از بهترین روش های شناسایی سرنخ های جدید است و یکی از بالاترین نرخ تبدیل را نیز دارد.

      چرا؟ از آنجا که ما با افرادی که نیاز واقعی به محصول ما دارند تماس می گیریم.

       12 روش قدرتمند با گوش دادن به اجتماع می تواند تجارت شما را رشد دهد - تعامل مدیر جامعه با سرب فروش

      مطالعه موردی گوش دادن به اجتماعی: Brayola

      به طور طبیعی ، نمونه های بیشتری از مارک های تجاری که به اینترنت بالقوه می رسند به عنوان مثال ، Brayola از گوش دادن اجتماعی برای کمک به مشتریان احتمالی در یافتن سوتین ایده آل خود استفاده می کند.

      چگونه؟ با گوش دادن به مکالمات آنلاین در مورد سوتین های ناراحت کننده.

       12 روش قدرتمند با گوش دادن به اجتماع می تواند باعث رونق کسب و کار شما شود - تأثیر نویسندگان رسانه های اجتماعی در Brand24

      شروع به گوش دادن به اجتماعی کنید! آن را به صورت رایگان امتحان کنید

      سپس مشاوران Brayola به بحث می پیوندند و در زمینه شخصی سازی سوتین های عالی ضمن تبلیغ برند و محصولاتشان به مخاطبان ، کمک می کنند.

       12 روش قدرتمند با گوش دادن به اجتماع می تواند تجارت شما را رونق بخشد -

      در اینجا مثالی دیگر از یک روش هوشمند برای پاسخگویی آنلاین به مشتریان از Airbnb وجود دارد – مارکی که افرادی را که می خواهند محل اقامت خود را اجاره دهند به افرادی که به دنبال محل اقامت در آن مناطق هستند متصل می کند.

      دن وتزل ، روزنامه نگار یاهو اسپورت ، درست قبل از بازی های المپیک زمستانی 2014 ، ترتیب هتل را در سوچی مسخره کرد ، زیرا بسیاری از مکان ها حتی از امکانات اولیه برخوردار نبودند. او شوخی کرد و در ازای دستگیره در ، 3 لامپ ارائه داد. Airbnb این را جدی گرفت و در پاسخ به او پیشنهاد اقامت داد.

       12 روش قدرتمند با گوش دادن به اجتماع می تواند تجارت شما را رشد دهد - پاسخ رسانه های اجتماعی از Airbnb

      3. از گوش دادن های اجتماعی برای پشتیبانی از مبارزات بازاریابی خود استفاده کنید

      امروزه مشاهده یک هشتگ اختصاصی در یک کمپین بازاریابی بسیار معمول است ، به ویژه اینکه ثابت شده یکی از موثرترین راه ها برای افزایش دسترسی و تعامل کاربر است

      سامرزبی ، مارک پیشرو سیدر از شرکت تولید کننده دانمارک کارلسبرگ گروپ ، نمونه ای عالی از این امر است. آنها کمپین های هشتگ متعددی را طراحی کرده اند که با موفقیت طرفداران را به خود جذب کرده و با ایجاد روابط قوی با وبلاگ نویسان و افراد تأثیرگذار ، موفقیت آنها را تقویت می کنند.

      شنیدن گوش دادن به اجتماعی!

      به عنوان مثال ، هنگامی که آنها انواع جدیدی از سامرزبی را معرفی کردند. به بازار لهستان ، آنها با ده ها وبلاگ نویس همکاری کردند و مردم را تشویق کردند که با هشتگ اختصاصی مطالب (به ویژه عکس ها) را به اشتراک بگذارند.

       12 روش قدرتمند با گوش دادن به اجتماع می تواند تجارت شما را رشد دهد - ساختار احساسات کمپین توت سیاه

      این کمپین نه تنها احساس کلی برند نسبت به سامرزبی را بهبود بخشید ، همچنین به رسانه های اجتماعی دسترسی فوق العاده ای پیدا کرد. فراتر از آن ، این نوشیدنی جدید در بین رده های خود به یک آبجو پرفروش تبدیل شد و نام تجاری فقط در مدت 4 ماه آنچه را که به یک برنامه فروش سالانه تبدیل شده بود ، اجرا کرد.

      مطالعه موردی دیگر گوش دادن به شبکه های اجتماعی را بررسی کنید: مورد تعامل اجتماعی Somersby مطالعه ، راهی آسان برای افزایش فروش: سامرزبی با وبلاگ نویسان همکاری می کند – مطالعه موردی

      4. برای جلب مشارکت مشتری از گوش دادن به شبکه های اجتماعی استفاده کنید

      این روزها ، مارک های بیشتری از هر زمان دیگری درگیر بحث های آنلاین با طرفداران و مشتریان خود هستند. هنگامی که کاربر چیزی را در اینترنت ارسال می کند که مربوط به یک مارک تجاری یا کل صنعت است ، مدیران شبکه های اجتماعی برای تعامل با مخاطبان در آنجا حضور دارند.

      این یک روش عالی برای افزایش تعامل مشتری در اینترنت است ، به صورت آنلاین گسترش دهید به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید و آنها را به دست بیاورید. اگر پاسخ شما به موقع ، هوشمندانه و شوخ طبعانه و در عین حال مطابق با تصویر برند شما باشد (اگر مشخصات شرکت شما بسیار رسمی است نباید شوخی کنید) ، می توانید به راحتی توجه مخاطب خود را جلب کنید.

      مطالعه موردی گوش دادن به شبکه های اجتماعی: PlayStation [19659026] از استراتژی نظارت بر شبکه های اجتماعی PlayStation نشانه بگیرید و ببینید که چگونه آنها برای افزایش تعامل مخاطبان و افزایش وفاداری به برند به بحث های آنلاین می پیوندند.

      PlayStation با استفاده از گوش دادن اجتماعی مکالمات مرتبط با بازی ، گیمرها و خود برند را پیدا می کند. سپس آنها پاسخ های خلاقانه و خنده دار برای جلب مخاطبان خود و تشویق بازیکنان به بازی در کنسول PS اختراع می کنند.

       12 روش قدرتمند با گوش دادن به اجتماع می تواند تجارت شما را رونق بخشد - تعامل با کاربران PlayStation
       12 روش قدرتمند با گوش دادن به اجتماع می تواند تجارت شما را رشد دهد - تعامل با کاربران: تعامل رانندگی Sony PlayStation

      5. گوش دادن به شما امکان دسترسی به بینش مهم مشتری را می دهد

      مصرف کنندگان امروزی بیشتر در مورد به اشتراک گذاشتن نظرات و نظرات خود در مورد محصولات یا خدماتی هستند که استفاده می کنند (یا شاید اکنون راه های بیشتری برای انجام این کار دارند) .

      به طور طبیعی ، ساده ترین راه برای به اشتراک گذاشتن در اینترنت است ، جایی که کاربران می توانند در مورد تجربیات خود با استفاده از محصولات و مارک های مختلف ارسال کنند – و به طور خودکار این پست ها را با تعداد زیادی از مصرف کنندگان دیگر به اشتراک بگذارند. غالباً ، این هم جایی است که کاربران پیشنهادهای صریح و بازخوردی درباره این کالاها و خدمات ارائه می دهند. اینترنت منبع قدرتمندی از بینش های ارزشمند مشتری است.

      قدرت شنیدن اجتماعی را کشف کنید!

      مارک های هوشمند از این بینش کاربر استفاده می کنند و آنها را در فرایندهای تولید محصولات خود پیاده سازی می کنند ، کاری که GoPro هنگام آمدن انجام داد. با دوربین جدید خود – GoPro Hero4.

      مطالعه موردی گوش دادن به اجتماعی: GoPro

      ما بحث های آنلاین در مورد هر دو نسخه را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم: Hero3 + و Hero4. بینش کاربر در حین مراسم برتر Hero3 + شامل پیشنهادهای زیادی برای ویژگی هایی بود که می تواند تجربه کاربر را بهبود بخشد ، که سپس در مدل بعدی – GoPro Hero4 ظاهر شد.

       12 روش قدرتمند با گوش دادن به اجتماع می تواند تجارت شما را رشد دهد - بینش مشتری در مورد GoPro Hero 3 در مقابل قهرمان 4

      بینش مشتری که در اینترنت در میان دوستان (و غریبه ها) به اشتراک گذاشته می شود ، اغلب قابل اعتماد تر از منابع دیگر است ، زیرا آنها صادقانه تر و اصیل تر هستند – حتی اگر چنین باشد منفی است.

      به همین دلیل مهم است که به حرف مخاطبان خود گوش دهید. کاربران و مشتریان شما می توانند (و احتمالاً می دهند) در مورد چگونگی بهبود محصولات و خدمات خود به شما مشاوره ارزشمندی دهند. به هر حال ، آنها کسانی هستند که از آنها استفاده می کنند ، بنابراین آنها بهتر می دانند که چه چیزی باعث جذابیت بیشتر این محصولات می شود.

       12 روش قدرتمند با گوش دادن اجتماعی می تواند تجارت شما را رونق بخشد - نمونه ای از بینش مشتری برای Taco Bell

      6. تأثیرگذاران را با گوش دادن به اجتماعی شناسایی کنید

      همکاری با تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی می تواند نتایج قابل سنجشی برای شما به همراه داشته باشد. البته ، بهترین کار این است که با تأثیرگذارانی که واقعاً به شرکت شما یا پیشنهاد ارزش آن علاقه مند هستند کار کنید.

       12 روش قدرتمند با گوش دادن به اجتماع می تواند تجارت شما را رونق بخشد - صفحه چاپی که تأثیرگذارترین ذکرهای آنلاین را نشان می دهد

      شنیدن اجتماعی این امکان را فراهم می کند برای اینکه بتوانید تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی را پیدا کنید که مناسب برای کار با نام تجاری شما باشد.

      اگر در حال ذکر نام تجاری / شرکت / تجارت خود در اینترنت هستید ، می توانید ببینید که چه نوع افرادی در مورد این موضوعات ارسال می کنند داخل برگه تجزیه و تحلیل Brand24. پروفایل های برتر که در مورد نام تجاری شما صحبت می کنند ممکن است تأثیرگذار بالقوه ای باشند که می توانید با آنها کار کنید و برخی از آنها پیروان قابل توجهی را پرورش داده اند.

       12 روش قدرتمند با گوش دادن به اجتماع می تواند تجارت شما را رونق بخشد - صفحه چاپی تأثیرگذارترین پروفایل های عمومی را نشان می دهد به نفع تجارت خود استفاده کنید

      با این حال ، فقط به این دلیل که ممکن است شخصی در یکی از پست های خود نام تجاری شما را ذکر کرده باشد ، لزوماً به این معنا نیست که وی با آنچه برند شما تبلیغ می کند طنین انداز خواهد شد.

      هنگام جستجوی اینفلوئنسرها ، همچنین مهم است که به داده های حداقل یک ستون دیگر در داخل برگه تجزیه و تحلیل مراجعه کنید: Share of Voice ( Voice Share در تصویر). این معیار دسترسی رسانه های اجتماعی + تعداد کل ذکرهای هر نمایه را در نظر می گیرد. این فاکتورها به طور مشترک ما را از نقشی که این پروفایل ها در کل بحث های مربوط به مارک شما به طور کلی در اینترنت دارند آگاه می کنند.

      اگر کاربر سهم صدای زیادی برای ذکر نام تجاری شما داشته باشد ، به این معنی است که آنها بحث های بیشتری در مورد آن ایجاد کنید این نشان می دهد که آنها می توانند سفیر یا تأثیرگذار بالقوه تجاری برای کار شما باشند. شما همچنین می توانید با استفاده از امتیاز Influencer در برگه Mentions (یا منابع) فیلتر کنید تا پروفایل ها را با توجه به تأثیر مشاهده کنید.

       12 روش قدرتمند که گوش دادن اجتماعی می تواند تجارت شما را رشد دهد - نمره نفوذ brand24

      مطالعه موردی گوش دادن به شبکه های اجتماعی: Zortrax [19659026] یک مثال بسیار خوب از شرکتی که از رسانه های اجتماعی برای یافتن تأثیرگذار استفاده می کند ، Zortrax ، تولید کننده لهستانی راه حل های چاپ سه بعدی حرفه ای است.

      Zortrax برای روابطی که با مشتریان خود ایجاد کرده اند ارزش قائل است – از جمله مشتریان راضی که مطالبی را درباره آنها منتشر می کنند مارک آنها این شرکت نمایه های تأثیرگذاری را از طریق گوش دادن به شبکه های اجتماعی پیدا کرده و آنها را به سفیران وفادار برند تبدیل می کند. آنها همچنین دارای یک گروه مشتاق از "فعالان" هستند که بشارت می دهند و جامعه آنلاین را آموزش می دهند ، به عنوان مثال ، در مورد نحوه استفاده از چاپگرهای سه بعدی. این بسیار مهم است ، زیرا مشتریان وفادار می توانند نوع تبلیغات معتبری را که هیچ تبلیغ پولی نمی تواند به شما ارائه دهد ، در اختیار برند شما قرار دهند.

      درباره استراتژی رسانه های اجتماعی Zortrax بیشتر بخوانید.

      7. گوش دادن اجتماعی به محافظت از شهرت برند شما کمک می کند

      این رایج ترین و بارزترین مورد استفاده از گوش دادن اجتماعی است و مورد بسیار مهمی نیز هست. اغلب اوقات ، پاسخ سریع به یک بررسی منفی یا نظر جعلی می تواند از بحران شهرت برند جلوگیری کند.

      به عنوان مثال ، brandjacking زمانی است که شخصی به صورت آنلاین یک مارک را جعل می کند ، اغلب با سو with نیت ، و این می تواند باعث شود اگر در اوایل مشاهده نشود ، به شهرت شما آسیب می رساند. این تقلب کنندگان مجازی می توانند هر چیزی را که می خواهند به کسب و کار شما آسیب برساند ارسال کنند و شما را در مقابل مشتریان بد جلوه دهند.

       12 روش قدرتمند با گوش دادن به اجتماع می تواند باعث رونق کسب و کار شما شود

      اگر به زودی این مشخصات جعلی را پیدا کنید ،

      این امر همچنین درمورد مشتریان ناراضی است که از خدمات یا محصول شما شکایت دارند. اگر می توانید نظرات عمومی آنها را قبل از دیدن افراد زیادی مشاهده کنید ، می توانید قبل از اینکه مشکل از دست آن خارج شود ، حل کنید.

      8. داده های شنیداری اجتماعی عوامل تصمیم گیری در خرید را نشان می دهد

      یادگیری اینکه چه عواملی بیشترین تأثیر را در تصمیمات خرید مشتری دارند ، احتمالاً ارزشمندترین بینش مشتری است که می توانید از گوش دادن به اجتماعی بدست آورید. توصیه هایی که در تالارهای گفتمان وب و سایر سیستم عامل های آنلاین باقی می ماند ، معمولاً شامل شرح مفصلی از تجربه کاربر با یک محصول یا خدمات است که می تواند بر تصمیمات مصرف کننده تأثیر بگذارد.

       12 روش قدرتمند با گوش دادن به اجتماع می تواند باعث رونق کسب و کار شما شود

      مطالعه موردی شنیداری اجتماعی : smartwatches

      ما تحلیل های زیادی را بر اساس مباحث آنلاین انجام داده ایم که به ما در درک رفتار مصرف کننده و نگرش کاربر نسبت به محصولات خاص ، خدمات و ویژگی های آنها کمک کرده است.

      این تجزیه و تحلیل به ما کمک می کند تا رایج ترین دلایل خرید را کشف کنیم ( یا نخریدن) یک محصول. دانستن عوامل کلیدی در انتخاب مشتریان برای نام تجاری شما می تواند برتری قابل توجهی نسبت به رقابت شما داشته باشد.

      به عنوان مثال ، ما بحث های آنلاین در مورد ساعت های هوشمند در بازار لهستان را تجزیه و تحلیل کردیم و معیارهای ارزیابی مشتری را بررسی کردیم. معلوم شد که مهمترین عامل در انتخاب هر مدل خاص بر اساس شکل ظاهری است ، و دومین مورد – دوام باتری است.

       12 روش قدرتمند با گوش دادن به اجتماع می تواند تجارت شما را رشد دهد

      این نمودار نشان می دهد پشتیبانی مشتری به زبان لهستانی تأثیر اندکی بر افکار عمومی ساعتهای هوشمند دارد. و حتی اگر ارزیابی منفی شود (نمودار زیر احساس 100٪ منفی را برای "پشتیبانی به زبان لهستانی" نشان می دهد) ، شرکت ها نیازی به تمرکز بر اصلاح این ویژگی ندارند.

       12 روش قدرتمندی که شنیدن اجتماعی می تواند باعث رشد تجارت شما شود - معیارهای ارزیابی و احساس ساعت هوشمند smart24

      9. گوش دادن اجتماعی به شما کمک می کند الهام بازاریابی محتوا را پیدا کنید

      بسیاری از وبلاگ نویسان که به دنبال الهام از محتوا هستند ، از گوش دادن به طور گسترده ای استفاده می کنند. همه وبلاگ نویسان و نویسندگان احتمالاً در برخی از موارد با یافتن ایده هایی درباره نوشتن درگیر شده اند. ابزارهای گوش دادن به کمک اجتماعی می توانند در اینجا به شما کمک کنند تا بینشی راجع به موضوعات رایج در اینترنت و آنچه مردم می خواهند در مورد آن بخوانند ، به شما کمک کنند.

      این یک روند کاملاً ساده است. شما فقط باید کلمات کلیدی مربوطه را کنترل کنید. به طور طبیعی ، انتخاب کلمات کلیدی به صنعت و موضوع وبلاگ شما بستگی دارد.

      به عنوان مثال ، بیایید وبلاگی را انتخاب کنیم که به شرکت ها کمک می کند راه حل هایی برای توسعه تجارت خود پیدا کنند. در این حالت ، ما باید به جذاب ترین عبارات کلیدی مربوط به این موضوع فکر کنیم. از کدام برچسب ها و هشتگ ها استفاده می کنند؟ رایج ترین کلمات در این زمینه کدامند؟

      در این مورد ، ما علاقه مند به "هک رشد" ، "رشد تجارت خود" و "رشد تجارت" (جدا شده با ویرگول) هستیم ، که اغلب به عنوان کلمات وزوز در رابطه با نکاتی ، استراتژی ها و ترفندهایی برای توسعه تجارت.

       12 قدرتمند می گوید شنیدن اجتماعی می تواند تجارت شما را رشد دهد

      فراموش نکنید که این عبارات را به عنوان هشتگ نیز اضافه کنید!

      یکی از مشتریان ما – شبکه Veeu ، یک ویدیوی دیجیتال شرکت ، دقیقاً در این زمینه از گوش دادن اجتماعی استفاده می کند. قبل از نوشتن اسکریپت برای فیلم های جدید ، آنها ابتدا در بحث های اخیر رسانه های اجتماعی جستجو می کنند تا با توجه به طرفداران خود ، مهمترین موضوعات را در آن لحظه پیدا کنند.

      این مطالعه موردی گوش دادن به اجتماعی را ببینید: فیلم Veeu Network استراتژی های .

      10. اطمینان حاصل کنید که بهترین کارمندان را با گوش دادن اجتماعی استخدام می کنید

      منابع انسانی بخش دیگری است که می تواند از شنیدن اجتماعی بهره مند شود. افراد درباره همه موارد از جمله از جمله وقتی که در جستجوی کار هستند پست می گذارند. متخصصان منابع انسانی که می دانند چگونه از گوش دادن به عنوان ابزاری برای استخدام استفاده کنند ، می توانند نامزدهای بالقوه بیشتری را برای پر کردن یک جای خالی فوری در مدت زمان کمتری پیدا کنند.

      شما به راحتی می توانید یک پروژه برای نظارت بر عباراتی مانند "به دنبال یک شغل "،" من به شغل نیاز دارم "و غیره با اضافه کردن" کلمات کلیدی مورد نیاز "می توان نتایج را برای مناطق خاص و صنایع خاص محدود کرد.

       12 روش قدرتمند برای شنیدن اجتماعی می تواند باعث رونق کسب و کار شما شود

      هنگامی که Brand24 برخی از موارد ذکر شده را جمع آوری می کند ، شما آماده شروع ارتباط با کارمندان بالقوه هستید. به توییت ها یا پست های آنها در LinkedIn پاسخ دهید ، یا پیام خصوصی ارسال کنید و جزئیات بیشتری در مورد سوابق شخصی آنها بخواهید. با چه کسی ارتباط برقرار می کنید و س theالاتی که می پرسید کاملاً به خود شما بستگی دارد و به شغل بستگی دارد.

      11. گوش دادن اجتماعی از تحقیقات بازار پشتیبانی می کند

      آیا قصد دارید محصول جدیدی را معرفی کنید یا یک کمپین رسانه های اجتماعی را اجرا کنید؟ اولین کاری که باید انجام دهید این است که تا آنجا که ممکن است در مورد مخاطبان هدف خود و افرادی که می خواهید در پیام بازاریابی خود به آنها دسترسی پیدا کنید ، بیاموزید. شما باید برخی از تحقیقات بازار را انجام دهید.

       12 قدرتمند می گوید گوش دادن به اجتماع می تواند تجارت شما را رشد دهد - صفحه چاپ از یک ابزار نظارت بر رسانه که به شما کمک می کند تحقیقات بازار خود را انجام دهید

      روش های زیادی برای دستیابی به این مسئله وجود دارد و گوش دادن به اجتماعی است یکی از مطمئن ترین روش ها شما می توانید با توجه به داده هایی که نظارت می کنید ، اطلاعات زیادی در مورد گروه هدف خود بدست آورید ، از جمله: مشخصات جمعیتی کاربر ، کانالهای آنلاین ترجیحی و بیشترین فعالیت مخاطب – که به میزان درگیری ، زمینه بحثهای عمومی و

       12 روش قدرتمند با گوش دادن به اجتماع می تواند باعث رشد تجارت شما شود

      این داده ها می توانند به شما در طراحی موثرترین استراتژی بازاریابی کمک کنند. شما می توانید را یاد بگیرید که کجا باید مبارزات خود را انجام دهید ، بهترین روز / هفته / ماه برای اجرای آن ، بهترین ساعت برای ارسال در اجتماعی (قابل مشاهده در داخل گزارش Brand24 Excel) و همچنین نوعی زبان را به شما نشان می دهد که باید برای انتقال پیام خود به طریقی متناسب با چشم انداز و مشتری خود باشید.

      البته موارد بیشتری وجود دارد که می توانید از نظارت بر رسانه یاد بگیرید داده ها.

      12. گوش دادن اجتماعی ، میزان میزان دسترسی آلی را اندازه گیری می کند

      اندازه گیری ارزش دسترسی آلی شما ( رایگان!) مخصوصاً برای آژانس ها و CMO که نیاز دارند نتایج استراتژی های خود را به هیئت مدیره گزارش دهند ، مفید است –

      بازاریابی سنتی بر تبلیغات در فضای باز ، تلویزیون یا مطبوعات تمرکز دارد و کمتر به کانال های آنلاین توجه می کند. این یک اتلاف (پرهزینه) است ، زیرا داده های بازاریابی از کانال های آنلاین در مقایسه با داده های منابع آفلاین بسیار دقیق و قابل اندازه گیری است.

      به عنوان مثال ، شما نمی توانید به طور دقیق تخمین بزنید که چه تعداد از افراد پس از تماشای تبلیغات تلویزیونی در تلویزیون تصمیم خرید گرفته اند. . با این حال ، اگر همان آگهی را بصورت آنلاین نمایش دهید ، می توانید در هر مرحله از فرآیند جذب مشتری ، اطلاعات دقیقی در مورد نرخ تبدیل جمع آوری کنید.

      یک ابزار شنیداری اجتماعی موثر مانند Brand24 ، می تواند به شما کمک کند ارزش مباحث آنلاین درباره نام تجاری. با در نظر گرفتن عواملی مانند: اندازه پروفایل هایی که نام تجاری شما را ذکر می کند ، و میزان محتوای آنها + تعداد تعاملات – می توانید یاد بگیرید که چند نفر به طور بالقوه مواردی راجع به نام تجاری شما مشاهده کرده اند.

      با استفاده از این داده ها ، شما

       12 روش قدرتمند با گوش دادن به اجتماع می تواند باعث رونق کسب و کار شما شود

      ارزیابی تخمین زده شده برابر است با میزان مواجهه ای که از فعالیت های بازاریابی آنلاین خود دریافت می کنید.

       19659003] نه تنها گوش دادن به شما نشان می دهد که چه تعداد افراد با محتوای آنلاین در مورد نام تجاری شما ، کمپین های بازاریابی و محصولات شما روبرو شده اند - بلکه به شما کمک می کند تا ارزش تبلیغات آنلاین را که ارزش واقعی بازار یک دارایی است ، تخمین بزنید. متوسط ​​هزینه تبلیغات در بازار پس از تخفیف. </p>
<p> اکنون Brand24 را به صورت رایگان امتحان کنید و با گوش دادن قدرتمند اجتماعی تجارت خود را توسعه دهید! </p>
<p> تفاوت وجود دارد nt ابزار گوش دادن اجتماعی – راه حل های سازمانی وجود دارد که تشخیص تصویر و سایر ویژگی های تحلیلی فانتزی را ارائه می دهد. ابزارهای گوش دادن به شبکه های اجتماعی وجود دارد که ذکرهای رسانه های اجتماعی را جمع آوری و تحلیل می کند. و در آخر اینکه ، یک ابزار گوش دادن اجتماعی مانند Brand24 وجود دارد – و گزینه مقرون به صرفه ای است که وب و رسانه های اجتماعی را رصد می کند و ویژگی های تحلیلی و گزارشگری قوی را ارائه می دهد. </p>
<p> بدون هیچ گونه آگاهی بیشتر ، لیست ما اینجا است! </p>
<h3> Brand24 </h3>
<p> Brand24 است یک ابزار شنیداری اجتماعی قوی و مقرون به صرفه که در بازار موجود است. این ابزار ذکر منابع را در زمان واقعی از منابع مختلف ، از جمله: </p>
<ul>
<li> سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، از جمله فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام ، یوتیوب ، Tiktok و Twitch </li>
<li> سایت های خبری و وبلاگ ها </li>
<li> سایت های بررسی </li>
<li> پادکست ها </li>
<li> خبرنامه </li>
<li> سایر منابع وب و مکالمات آنلاین در دسترس عموم </li>
</ul>
<p> برای شروع نظارت بر رسانه ها ، نام تجاری را در جادوگر ایجاد پروژه وارد کنید. </p>
<p> پس از جمع آوری تمام نام های تجاری ، وقت آن است که نگاهی بیندازیم بخش تجزیه و تحلیل شما معیارهای متفاوتی را در آنجا خواهید یافت ، به عنوان مثال: </p>
<ul>
<li> دسترسی اجتماعی و غیر اجتماعی </li>
<li> تجزیه و تحلیل احساسات </li>
<li> محبوب ترین نام تجاری </li>
<li> امتیاز حضور را برای کمک به شما در اندازه گیری آگاهی از نام تجاری </li>
<li> لیست هشتگ های پرطرفدار ذکر می کند </li>
<li> لیست پروفایل های عمومی برتر </li>
<li> لیست فعال ترین کشورها </li>
<li> زمینه بحث </li>
</ul>
<p> البته ، شما می توانید برای رقبای نام تجاری خود پروژه ای ایجاد کنید و از کسب و کار خود بینش کسب و کار کسب کنید. [19659003] اما این همه ماجرا نیست. نظارت بر مکالمات یک چیز است ، اما باید از مکالمه آنلاین نیز آگاه باشید. به همین دلیل ، Brand24 سیستم های اعلانات را ارائه می دهد: </p>
<ul>
<li> daile email alers </li>
<li> storm alers </li>
<li> اعلان های درون برنامه ای (هم برای iOS و هم برای Android) </li>
</ul>
<p> هنگامی که تمام اطلاعات رسانه ای مورد نیاز خود را داشتید ، می توانید صادرات داده ها را در گزارش های PDF قابل تنظیم قرار دهید. </p>
<p class= با Brand24 شروع کنید! ما یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه (بدون نیاز به کارت اعتباری) ارائه می دهیم

      Brandwatch

      Brandwatch یک ابزار شنیداری اجتماعی در شرکت است. این بدان معنی است که گران تر است ، اما داده های پیچیده تری نیز ارائه می دهد.

      Brandwatch موارد ذکر شده را در زمان واقعی جمع آوری می کند. این ابزار داده ها را از شبکه های اجتماعی و سایر منابع آنلاین در دسترس عموم جمع آوری می کند.

      هنگامی که صحبت از تجزیه و تحلیل می شود ، Brandwatch ارائه می دهد:

      • موقعیت جغرافیایی
      • تشخیص تصویر
      • داده های جمعیتی
      • دسترسی API
      • روند صنعت

      علاوه بر این ، این ابزار یک سکوی جداگانه به نام ویزیا ایجاد کرد که ارزشمندترین دیدگاه ها را روی یک صفحه نقره ای ارائه می دهد. ویزیا به شما کمک می کند داده ها را در زمان واقعی تجسم کرده و بینش ها را با تیم خود به اشتراک بگذارید. برای دریافت

      می توانید موارد ذکر شده در مورد نام تجاری خود را جستجو کنید یا در مورد رقبای اصلی خود پروژه ایجاد کنید. این ابزار یک دوره آزمایشی رایگان را ارائه نمی دهد ، اما می توانید یک تماس آزمایشی ترتیب دهید.

      Tweetreach

      Tweetreach یک ابزار نظارت بر شبکه های اجتماعی که در توییتر تمرکز دارد. این ابزار به شما کمک می کند تا به یک س veryال بسیار مهم پاسخ دهید: توئیت های شما چقدر پیموده اند؟

      ابزار گوش دادن به شبکه های اجتماعی به شما اطلاع می دهد که چگونه پست های شما در توییتر کار می کند. شما قادر خواهید بود محتوای مورد علاقه مخاطبان خود را شناسایی کنید. شما قادر خواهید بود توزیع محتوا را در شبکه های مختلف رسانه های اجتماعی برنامه ریزی کنید. علاوه بر این ، نظارت بر بستر اجتماعی به شما می گوید که چه کسی برند شما را در توییتر تبلیغ می کند.

      هزینه شروع برنامه ماهانه 49 دلار است و شما می توانید یک موضوع توییتر را کنترل کنید.

      Buffer

      Buffer نه تنها یک ابزار گوش دادن به شبکه های اجتماعی است .

      Buffer ابزاری برای مدیریت شبکه های اجتماعی است که به شما کمک می کند پست های رسانه های اجتماعی خود را از طریق سیستم عامل های مختلف تنظیم کنید. شما به راحتی می توانید به مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا کرده و آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهید.

      بافر در حال جمع آوری داده ها از طریق سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی است و به شما کمک می کند رفتار مخاطبان خود را درک کنید.

      بافر از 35 دلار شروع می شود و یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان را ارائه می دهد. .

      Keyhole

      Keyhole یکی دیگر از ابزارهای نظارت بر شبکه های اجتماعی است که شبکه های اجتماعی عمده ای از جمله فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام را تحت پوشش خود قرار می دهد. .

      نام مارک خود را وارد کنید و برای پیگیری تجزیه و تحلیل ردیابی مانند تجزیه و تحلیل احساسات ، ابرهای کلمات کلیدی و داده های جغرافیایی مورد اشاره خود ، از گوش دادن اجتماعی استفاده کنید.

      Keyhole از 199 دلار شروع می شود و یک دوره آزمایشی رایگان ارائه می دهد.