چراغ های کریسمس روشن می شوند ، درختان آماده می شوند تا تزئین شوند و هوا با رایحه کوکی ها و شراب مخلوط پر می شود! این زمان مورد علاقه ما در سال در اینجا در Brand24 است و ما می خواهیم چند راه برای آسان تر کردن فصل تعطیلات خود به اشتراک بگذاریم ، بنابراین در اینجا 12 روز از راهنمای نظارت بر کریسمس شما
در اینجا شرح سریع راهنما آورده شده است: [19659003] روز اول: بهبود خدمات به مشتریان خود
روز اول: بهبود خدمات به مشتری خود
نمایش داده شد خدمات مشتری در افزایش یابد 75٪ بیش از کریسمس ، و شوخ طبعی ساعت فقط 3٪ از مشاغل ذکر شده به صورت آنلاین برچسب خورده می شوند ، می توان مسیر پیگیری و از دست دادن مشتریان را آسان کرد.

تخمین زده می شود که 57٪ از افراد هرگونه تجارت آینده را متوقف کرده اند. یک نام تجاری به دلیل یک تجربه ضعیف در زمینه خدمات به مشتری دیجیتال ، و با توجه به اینکه مشتریان انتظار دارند در مدت زمان 60 دقیقه از ذکر آنلاین شما یاد بگیرند ، قطعاً این مهم است که تجارت شما بتواند به تمام ذکرهای آنلاین شما دسترسی داشته باشد.
با جستجو در Brand24 که شامل دسته های رسانه های اجتماعی و نام های مختلف مشاغل شما است ، مواردی را که نمی دانید وجود داشته باشد ، کشف خواهید کرد ، روی سیستم عامل ها مانند توییتر و وبلاگ های مختلف ، انجمن ها ، و
روز دوم: در کریسمس مشتریان جدید پیدا کنید
62٪ آمریکایی ها هدایای خود را در هفته منتهی به کریسمس خریداری می کنند (دیوانه .. می دانم!) ، و به کسب و کار فرصت می دهند. تا آخرین لحظه درست کنید تا به مشتریان کمک کنید تا بتوانند در این زمینه تصمیم بگیرند تصمیم گیری در مورد خرید.

با بیش از 45000 نفر در هر ماه سؤالاتی از قبیل ' می توانید کسی را توصیه کند یا' What I Buy I را بخاطر داشته باشید ، مطمئناً می توانید تعداد زیادی از راهنمایی های واجد شرایط را پیدا کنید. تیم فروش خود را برای شرکت در تمام راهها تا روز کریسمس.
خریداران آخرین لحظه تقریباً 30٪ از فروش تعطیلات آنلاین را تشکیل می دهند! سعی کنید اصطلاحاتی مانند ' خرید در آخرین لحظه را جستجو کنید تا مشتریانی را که به کمک شما نیاز دارند در این کریسمس پیدا کنید.

روز سوم: مبارزات بازاریابی خود را
نظارت کنید و تقریباً در هر تجارت آنلاین از مزیت استفاده کنید فصل تعطیلات برای افزایش تبلیغات خود یا هدیه جدید "باید هدیه بخرد" ، مهمتر از همیشه برای همه مشاغل است که اطمینان حاصل کنند که آنها در تلاش برای بازاریابی کار می کنند و از طریق همه سر و صدا مشتریان به دست می آیند.
با استفاده از پروژه که در روز اول ایجاد کردید ، برای نظارت بر ذکر نام تجاری خود ، می توانید به پست های بهترین عملکرد خود ، تعداد کل تعامل (لایک ، اشتراک و نظرات) و حتی افرادی که کمک می کنند دسترسی پیدا کنید. پست های خود را برای مخاطبان گسترده تری تقویت کنید.
نکته: در 5+ ساعت با یک مرکز تجزیه و تحلیل اختصاصی ذخیره کنید ، تمام معیارهای کلیدی مورد نیاز شما را پوشش می دهد. بر مبارزات بازاریابی کریسمس خود نظارت کنید ، شما زمان بیشتری برای حلق آویز کردن تزیینات خود دارید!

روز چهارم: افزایش جذب مشتری
جای تعجب نیست که مشاغل مشتاق هستند تا اطمینان حاصل کنند که وقتی 51٪ از افراد به همه مشتریان پاسخ می دهند. در صورت پاسخ دادن نام تجاری به آنها ، افرادی که به یک تجارت اشاره می کنند احتمالاً مشتری تکراری هستند.

با نشان دادن این کریسمس به مشتریان خود که سؤال آنها را شنیده اید ، و بر اساس آن عمل می کنید ، آنها احتمالاً خرید محصولات شما را ادامه می دهند.
اما با درگیری با مشتریان خود ، به طور بالقوه مشتریان بیشتری را در آینده از دست خواهید داد.
تخمین زده می شود که 91٪ افراد 18-34 ساله به بررسی های آنلاین به اندازه توصیه های شخصی اعتماد دارند ، با پاسخ ندادن یا درگیر شدن با این بررسی ها ، شما خطر از دست دادن مشتری های آینده را برطرف می کنید.

روز پنجم: بدانید مشتریان شما چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند
5٪ از خریداران کریسمس مایل هستند در صورت انگیزه مناسب ، سعی کنند سایر خرده فروشان را امتحان کنند.
زمان سال برای اطمینان از اینکه می دانید مشتریان شما چه چیزی را دوست دارند ، و دوست ندارند!
با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات ، می توانید هر دو نظر مثبت و منفی را در مورد محصول یا صنعت خود به صورت آنلاین مشخص کنید. [
بیایید با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با صنعت شما شروع کنیم.
(من پرواز را اینجا انتخاب کردم زیرا می دانم که بسیاری از مردم برای دیدار با خانواده خود در طول فصل تعطیلات به خانه پرواز می کنند)

پس از بارگیری ذکر شما ، می توانید با استفاده از احساسات برای نظرات منفی یا مثبت فیلتر کنید nt filter


با درک مسائل و شکایاتی که مشتریان در صنعت شما دارند یا با رقبای شما هستند ، می توانید استراتژی خود را در زمان واقعی تطبیق دهید و به کاری تبدیل شوید که ترجیح می دهند پول خود را با آنها خرج کنند.
روز ششم. : شناسه تأثیر گذاران
تخمین زده می شود که قیمت پیشنهادی در سکوهای بازاریابی مانند Google و Amazon ، می توانند را 140٪ بیش از میانگین سالانه خود در طول افزایش دهند. تعطیلات! به این معناست که مشاغل ممکن است برای افزایش دید خود در این کریسمس ، روشهای جایگزینی را در نظر بگیرند.
یکی از ساده ترین راهها برای مشاهده مشاغل شما توسط مشتریان بیشتر این است که به دیگران اجازه دهید کارهای سخت را برای شما انجام دهند!
با استفاده از مرکز تجزیه و تحلیل شما می توانید فوراً به رهبران نظر / تأثیرگذار در صنعت خود دسترسی پیدا کنید که بیشترین دسترسی را داشته باشند و بازده بالاتری را برای سرمایه گذاری خود ارائه دهند:

همچنین تخمین زده می شود که 7 از هر 10 مردم با بهره گیری از معاملات ، هزینه های کریسمس را تأمین می کنند. بنابراین مهم است که در این کریسمس از مشاغل تأثیرگذار خود اطمینان حاصل کنید ، تخفیفهای اختصاصی برای مشتریان احتمالی خود در نظر بگیرید.
روز هفتم: از اعتبار نام تجاری خود محافظت کنید
فصل تعطیلات میزبان چندین روز فروش ، از جمعه سیاه تا روز بوکس ، و آن را به یکی از شلوغ ترین زمان های سال برای مشاغلی که به دنبال پول در هزینه های اضافی هستند ، تبدیل می کند.
با افزایش هزینه ها و هدیه های اضافی هدیه ، احتمالاً بازده بسیار بیشتری نیز به همراه دارد که مشتریانی بیش از هر زمان دیگری در دوره کریسمس از حقوق مصرف کننده خود استفاده می کنند.
در حقیقت امسال ، UPS (سرویس بسته های متحد) افزایش 26٪ افزایش را در بازده امسال ، "روز بازگشت ملی" (2 ژانویه 2020) تخمین زده است. [19659046] با جستجوی نام تجارت + 'بازپرداخت' در پروژه Brand24 Brand24 ، می توانید در این کریسمس جایی که مشتریان شما در نظر گرفتن بازپرداخت هستند ، به تمام ذکر های کسب و کار خود دسترسی پیدا کنید.
از سراسر وب جمع آوری شده ، می توانید مطمئن باشید که تمام سؤالات مشتری خود را پیدا کرده اید ، خواه یک ویدئو در Twitch باشد یا یک موضوع در Reddit.
نکته: سعی کنید این تکنیک را با نام های تجاری و دسته های اجتماعی رقبای خود انجام دهید تا مشتریان از محصولات خود ناراضی باشند.
روز هشتم: از رقبای خود بیاموزید
کریسمس یکی از رقابتی ترین اوقات سال برای مشاغل آنلاین. مشتریان انتظار معاملات بسیار خوبی دارند و بازاریابی خوبی نیز دارند.
اکنون همه کسب و کارها بودجه تبلیغات کریسمس John Lewis را ندارند و یا قادر به نمایش اسباب بازی های ضروری بعدی هستند که والدین را برای ساعت ها در صف صف می کشند.
اما آنچه همه مشاغل می توانند از این مزیت استفاده کنند ، ثروت اطلاعات و داده هایی است که از این دوره جشن به دست می آید.
ممکن است شما فکر کنید ، چرا بعد از کریسمس به رقبای خود اهمیت می دهم؟ آیا این تمام نشده است؟
سال در سال ، ثبت شده است که شلوغ ترین روز برای ترافیک آنلاین بیست و ششم دسامبر است ، و این فرصت را برای مشاغل فراهم می کند تا آنچه را که از دوره کریسمس آموخته اند و در زمان واقعی استفاده می کنند ، استفاده کنند. به مصرف کنندگان بالقوه حتی پس از پایان تعطیلات اصلی.
در سال 2018 ، تخمین زده می شود که بیش از 1.1 میلیارد میلیارد پوند صرفاً در 26 دسامبر در انگلستان صرف شده است. با نظارت بر رقبای خود می توانید در مورد اشتباهات و موفقیتهای آنها آگاهی کسب کرده و استراتژی خود را اصلاح کنید تا حداکثر سود خود را در این روز بوکس به حداکثر برسانید.
راه دیگری که مشاغل می توانند از ذکر رقبا استفاده کنند این است که با مشتریان ناراضی خود درگیر شوید.
ممکن است رقبای شما از افزایش هزینه و سؤالهای خدمات مشتریان آنلاین شکی برای پاسخ دادن به همه مشتریان خود بدست نیاورند ، و در را به روی مشاغل شما باز بگذارند تا یک کمک کننده ارائه دهند.

این فرصت باید با احتیاط استفاده شود ، همانطور که شما نمی خواهید نمی خواهم مشتری را که قبلاً ناراحت است ، متضاد کنید ، اما با [ 89٪ از مصرف کنندگان قبل از خرید با آنها پاسخ های مشاغل را می خوانند ، این می تواند زمان خوبی برای برخی از قرار گرفتن در معرض مثبت کریسمس باشد.
نهم روز: از الهام محتوا
23٪ از خریداران کریسمس در ایالات متحده متکی به رسانه های اجتماعی هستند تا به آنها در انتخاب صحیح کمک کنند. با افزودن فشار بیشتر به تیم های محتوای رسانه های اجتماعی ، برای دیدن خود در این دوره شلوغ!
با نظارت بر صنعت ، یا فقط با نظارت بر کلمات کلیدی مانند "کریسمس" می توانید به طور مستقیم به مطالب پرطرفدار برتر بصورت زنده دسترسی پیدا کنید.
درباره آنچه مشتریان در سال جاری با یک نگاه درگیر هستند بیشتر بیاموزید و استراتژی خود را مطابق با آن تطبیق دهید.
روز دهم: تحقیقات آسان بازار
'Twas شب قبل از کریسمس' ، و شما حتی برنامه ریزی مطالب خود را شروع نکردید. با این حال ، جمعه سیاه احساس می کند که دقیقاً دیروز بود ، و اکنون زمان آن کوتاه است!
چندی پیش ، تحقیقات بازار ماه ها طول کشید ، در حقیقت ، بیشتر بازاریابان باید اندکی پس از دوره قبلی فکر خود را در مورد کریسمس بعدی شروع کنند.
سازماندهی گروه های متمرکز ، و بررسی مردم برای فهمیدن این که واقعاً چه چیزی باعث شده آنها را در طول تعطیلات هیجان زده کنید.
در دنیای داده محور امروزی ، پریدن مستقیم به سمت آن بسیار ساده تر است. مکالمه یا در هنگام خرید محصولات خود افکار مشتری خود را رعایت کنید.
با این وجود ، آنچه دشوار است این است که همه اینها را در کنار هم قرار دهید تا بتوانید تجارت خود را حس کنید.
با استفاده از زمینه بحث خود ، می توانید در این کریسمس بلافاصله به مباحث پر بحث و گفتگو دسترسی پیدا کنید ، و مطمئن باشید که تلاشهای بازاریابی شما روی آنچه مشتریانتان مشغول فعالیت هستند متمرکز می شوند. این روشی مطمئن برای افزایش نرخ نامزدی شما است.

Day Eleven: داغترین موضوعات را در زمان واقعی کشف کنید
مشابه برخی از مباحث دیگر در این راهنما ، به روز ماندن در زمان واقعی احتمالاً یکی از مؤثرترین استراتژیهای بازاریابی است که مشاغل می توانند این کریسمس را داشته باشند.
به عنوان مثال ، پست Netflix را فقط چند روز قبل از انتشار مستقیم این پست وبلاگ ( * سرفه * NSFW) بگیرید. [



همانطور که می بینید ، مارک های مختلف از فرصت مشارکت پرش کردند.
با ماندن به روز با آخرین مارک های 'محتوای ویروسی' می توانید از رقبای خود و یا موفقیت دیگر مشاغل استفاده کنید.
فقط با نگاهی به تعامل در این پست ، هر برندی که درگیر شود احساس می کرد که اعتبار برند آنها مثبت افزایش می یابد. با وجود یک سوم بریتانیا که اظهار داشتند احساس می کنند مشاغل تمایل به "ناهنجاری" یا "گمراه کننده" بودن آنلاین دارند ، جای تعجب نیست که بسیاری از مشاغل بخواهند درگیر شوند ، به این امید که به عنوان مشاغل خود پیدا کنند. میانگین جو '.
با استفاده از پروژه های Brand24 ، شما همچنین می توانید تا تاریخ هشتگ های روند درست درست در مرکز تجزیه و تحلیل خود دریافت کنید.

روز دوازده : در مورد جوامع پنهان مشتریان خود بیاموزید
84٪ از مصرف کنندگان به توصیه های دوستان و غریبه ها از طریق سایر کانال های بازاریابی اعتماد کنید و بازگرداندن سرمایه گذاری خوب در هزینه های بازاریابی خود ، تجارت را به طور فزاینده دشوار می کند.
ما در مورد کشف موارد ذکر نشده در سیستم عامل های اجتماعی مانند توییتر و یوتیوب صحبت کرده ایم ، با این حال درک جوامع بسته در سایت هایی مانند Reddit یا Quora می تواند به همان اندازه مهم باشد که به دنبال مشتریان جدید در این کریسمس باشید.

Brand24 تقریبا می توانید به همه حوزه های عمومی دسترسی داشته باشید و نمای کاملی از اعتبار آنلاین برندهای خود به شما ارائه می دهد.
دانستن اینکه مشتریان در کجای کشور ترجیح می دهند در مورد صنعت یا محصولات شما بحث کنند ، می تواند به شما در تصمیم گیری بهتر با تأثیرگذار و استراتژی های بازاریابی جامعه کمک کند. به نوبه خود ، اطمینان از بازده بهتر سرمایه گذاری خود در این کریسمس.
<! –
->
<! –
<! –
<! –
->
<! –
->
<! –
<! –
-> <! –
->
<! –
-> <! –
->
<! –
-> <! –
->
<! –
->
<! –
->
.
<! –
-> <! –
->
<! –
->
<! –
->
<! –
->
<! –
<! –
->
<! –