برای مقایسه ابزارهای نظارت بر رسانه های جدید ، این پست در تاریخ 24 ژانویه 2020 به روز شد.
ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی سالهاست که وجود دارد و هنوز هم فکر می کنم که آنها هنوز مورد استفاده قرار نمی گیرند ، حتی اگر تعداد بسیاری از آنها وجود داشته باشد. آنها را انتخاب کنید. دلیل اصلی احتمالاً این واقعیت است که بسیاری از دارندگان مشاغل فکر می کنند ابزارهای نظارت بر رسانه ها فقط برای مارک های بزرگ است و آنها خود را یک حضور آنلاین نمی دانند که مستلزم استفاده از چنین ابزارهایی است.
مطمئناً مشاغل موجود هستند. به سختی در مورد آنلاین صحبت می شود ، اما اکثریت قریب به اتفاق با استفاده از یک ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی می توانند بازاریابی خود را به سطح بعدی برسانند.
همانطور که اشاره کردم ، نامهای معدودی برای انتخاب وجود دارد.
حتی اگر همه آنها می توانند به عنوان ابزار نظارت بر رسانه شناخته شوند ، اما به نوعی تفاوت زیادی با یکدیگر دارند.
ابزارهایی وجود دارند که کاملاً رایگان هستند و مواردی که برای پرداخت هزینه های بزرگ نیاز دارید.
سپس ، برخی از آنها ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی مستقل اختصاص داده شده اند ، در حالی که بسیاری از آنها راه حل های همه در یک هستند که مانیتورینگ ، برنامه ریزی ، انتشار ، ایجاد محتوا و غیره را ترکیب می کند.
قبل از اینکه ویژگی های ابزارهای مختلف نظارت بر رسانه ها را مورد بررسی قرار دهیم ، بیایید را تعیین کنیم که مزایای نظارت بر رسانه چیست.
نظارت بر رسانه به شما کمک می کند:
- برای تصمیم گیری مبتنی بر داده ، به… داده نیاز دارید! اتخاذ تصمیمات صحیح برای تجارت شما به شما کمک می کند تا ROI خود را تقویت کرده و شهرت نام تجاری خود را مدیریت کنید
- برای صرفه جویی در وقت با داشتن تمام ذکرهای برند در یک ابزار نظارت بر رسانه
- تا بتوانید مخاطبان خود را بهتر بشناسید و دقیقاً محتوای آنها را تحویل بگیرید. انتظار و تمایل به تعامل با
انتخاب ابزار مناسب نظارت بر رسانه ها می تواند تصمیم سختی باشد.
من تصمیم گرفتم که این کار را برای شما کمی راحت تر کنم و [12] 12 بهترین ابزار نظارت بر رسانه را برای مشاغل کوچک و متوسط انتخاب کردم که زنگ بزرگی را برای شما فراهم می کنند!
1. Brand24
این که بخواهید مارک تجاری خود را جمع کنید ، مراقب رقبای خود باشید و یا نتایج کمپین بازاریابی خود را ارزیابی کنید ، همه در آنجا در یک داشبورد واحد قرار دارند.
Brand24 هر دو وب اجتماعی و اجتماعی را خزیده می کند ، بنابراین نتیجه های انجمن ها ، وبلاگ ها یا سایت های خبری نیز برای شما وجود دارد.
با طیف وسیعی از فیلترهای مربوط به احساسات ، تأثیر و غیره می توانید سریعاً به ذکرهایی که برای شما اهمیت دارد دسترسی پیدا کنید.
یکی از ویژگی های مورد علاقه شخصی من که باعث صرفه جویی در وقت زیادی می شود ادغام Slack است که به من کمک می کند تا ضمن همکاری همزمان با هم تیمی های من ، همزمان از مهمترین موارد ذکر شده در یک کانال Slack استفاده کنم.
قبل از اینکه به یکی از برنامه های پرداخت شده اعم از 49 تا 199 دلار ارتقا دهید ، می توانید دو هفته آن را به صورت رایگان تست کنید.
2. Keyhole
Keyhole به شما کمک می کند تا در زمینه های مختلف ، از نظارت بر مارک ، تحقیقات بازار ، نظارت بر رویدادها ، بازاریابی تأثیرگذار ، تا جمع آوری داده های تاریخی از توییتر و اینستاگرام استفاده کنید.

این در مدت 1 روز کاری تحویل داده می شود و تا آنجا که من می دانم ، فقط در برنامه سازمانی گنجانده شده است. با این حال ، برنامه هایی در زیر آن اختیاری است و می تواند بر اساس هر پروژه خریداری شود.
به غیر از محصول اصلی ، می توانید از هشتگ و ردیاب های حساب رایگان نیز استفاده کنید که به شما کمک می کند تا بر روی پست های حاوی هشتگ ، کلمات کلیدی و پستی توسط رقبا و خودتان نظارت داشته باشید.
3 . Hootsuite
وقتی برای اولین بار وارد بازار دیجیتال شدم ، فکر می کردم Hootsuite فقط یک برنامه زمان بندی است ، اما وجود دارد ، خیلی بیشتر از آن!
در واقع ، این یک ابزار قدرتمند است که طیف وسیعی از ویژگی ها را شروع می کند که از زمان بندی ، تأیید محتوا ، تجزیه و تحلیل ، نظارت ، و غیره شروع می شود.

می توانید قبل از اینکه از بین 4 طرح مختلف بسته به نیاز و بودجه خود انتخاب کنید ، یک آزمایش آزمایشی 30 روزه را شروع کنید یا یک نسخه آزمایشی را نیز برنامه ریزی کنید.
4. Sprout Social
Sprout Social خدمات خود را با سه بخش مختلف طبقه بندی می کند – نوع تجارت ، نیاز و شبکه.
چه یک کسب و کار کوچک ، آژانس یا یک شرکت باشید ، باید آنرا مفید بدانید.

ویژگی های کاملی دارد که شامل تجزیه و تحلیل ، تعامل ، انتشار و گوش دادن است.
Sprout سه طرح مختلف قیمت گذاری را ارائه می دهد – حق بیمه ، شرکت و شرکت که به ترتیب 99 دلار ، 149 دلار و 249 دلار قیمت دارند.
5. Tweetdeck
Tweetdeck ابزاری رایگان است که به شما در تنظیم جریان های ذکر شده کمک می کند.
کاملاً قابل تنظیم است ، بنابراین می توانید ستونی را تنظیم کنید که به شما در ردیابی یک هشتگ ، کلمه کلیدی یا یک کاربر کمک می کند.

در بالای آن ، می توانید فعالیت افرادی را که دنبال می کنید نیز نظارت کنید یا یک ستون لیست اضافه کنید.
آنچه درمورد آن جالب توجه است ، توانایی برنامه ریزی توییت ها است. من آن را اغلب برای تبلیغ محتوا در توییتر استفاده می کردم و آن را برای چت توییتر که قبلاً در گذشته اجرا می کردم ، بسیار مفید دانست.
تنها نکته منفی که می توانم فکر کنم در صورت نظارت تنها توییتر و هیچ سیستم عامل دیگر رسانه های اجتماعی امکان پذیر نیست.
6. پاسخ بافر
بافر یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند با طیف وسیعی از ویژگی های در اختیار شما است.

مشهور برای شفافیت و فرهنگ شرکت ، 5 برنامه مختلف را ارائه می دهد ، که یکی از آنها رایگان است.
نظارت بر رسانه های اجتماعی در محصول اصلی موجود نمی باشد ، اما شما با برنامه Bussines که توسط محصول Buffer پاسخ ارائه شده است ، به آن دسترسی خواهید داشت. ویژگی نظارت اکنون فقط برای توییتر کار می کند.
7. Agorapulse
یک بار دیگر ، ما در مورد یک ابزار در درجه اول مدیریت رسانه های اجتماعی صحبت می کنیم.

پشتیبانی از Facebook ، Twitter ، Instagram، LinkedIn، Google+ و Youtube، Agora Pulse به شما کمک می کند تا در پروژه های بازاریابی دیجیتال خود منتشر ، مشغول ، گوش دادن ، گزارش و همکاری کنید.
این امر به مشاغل کوچک و همچنین آژانس ها و تیم های بزرگ منتهی می شود.
پس از انجام آزمایشی رایگان 14 روزه ، می توانید یکی از برنامه ها را از 49 یورو تا 249 یورو انتخاب کنید.
8. Social Mention
Social Mention یک موتور جستجوی رسانه های اجتماعی رایگان است که محتوای تولید شده توسط کاربر را از طریق وب جمع می کند.
پس از اطلاعات وب سایت خود ، این ابزار بر 100+ ویژگی رسانه های اجتماعی نظارت دارد.
شما نیازی به ایجاد حساب کاربری برای شروع نظارت بر موضوع یا مارک تجاری خود ندارید که بسیار جالب است ، اما شما همچنین نمی توانید نتایج خود را برای آینده ذخیره کنید.
هنوز هم ، با توجه به اینکه یک ابزار رایگان است ، اطلاعات ارزشمندی را برای کسانی که تازه با نظارت رسانه های اجتماعی شروع می شوند ، فراهم می کند.
9. Talkwalker
Talkwalker کمی از هر دو جهان است – می توانید به دنبال نسخه مناسب آن بروید یا یکی از محصولات رایگان را مستقر کنید – Talkwalker Alerts یا جستجوی اجتماعی رایگان Talkwalker.
اگرچه به نظر می رسد هشدارها یک گزینه جایگزین Google Alerts است ، جستجوی اجتماعی همه چیز در پیگیری نام تجاری ، شرکت یا هشتگ شما در سراسر وب است.

محصول اصلی شامل مجموعه شنوایی اجتماعی و تجزیه و تحلیل ، پلت فرم بازاریابی تأثیرگذار و موتور AI است.
تا آنجا که برنامه ها مربوط می شوند ، پایه اصلی با هدف مارک های کوچکتر یا سازمان های متمرکز در رسانه ها سالانه 9،600 دلار هزینه دارد. قیمت دو طرح باقیمانده ، شرکت و شرکت در صورت درخواست مورد بحث قرار می گیرد.
10. Falcon.io
Falcon محصول دیگری است که رویکرد همه در یک را در پیش گرفته است.
این به شما کمک می کند تا محتوای خود را در یک تقویم مدیریت کنید ، وب سایت های اجتماعی را برای بینش ها کنترل کنید ، از یک صندوق ورودی برای همه تعاملات خود استفاده کنید ، عملکرد خود را از طریق کانال ها ردیابی کنید ، کمپین های تبلیغاتی خودکار ایجاد کنید و تمام داده های مخاطبان خود را مشاهده کنید در یک جا.

این بخش از برنامه های آنها کاملاً استاندارد است ، بنابراین ما Starter ، Pro و Premium را داریم. هیچ آزمایشی رایگان وجود ندارد و تمام جزئیات قیمت گذاری در صورت نمایش نسخه ی نمایشی در دسترس است.
11. Zoho Social
Zoho Social یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند است که به شما کمک می کند تا در بسیاری از زمینه های مختلف از ایجاد ، برنامه ریزی و انتشار مطالب گرفته تا نظارت بر نام تجاری و حفظ همه مکالمات اجتماعی خود در یک مکان کمک کنید.

شما می توانید افرادی را که نام تجاری خود را مستقیماً از داشبورد ذکر می کند ، درگیر کنید ، اما آنچه باعث می شود از بقیه متمایز شود ، ادغام تبلیغات آگهی فیس بوک است که به شما کمک می کند تا منجر به ضبط و نظارت شوید. در زمان واقعی.
قبل از انتخاب یکی از برنامه های موجود ، ابزار را به مدت 15 روز به صورت رایگان تست کنید.
استاندارد و حرفه ای برای افراد و مشاغل موجود است که هم برای اشتراک های ماهانه و هم سالانه در دسترس است ، در حالی که آژانس و آژانس به علاوه با هدف آژانس ها فقط در اشتراک های سالانه در دسترس هستند.
12. ذکر
مستقر در پاریس ، فرانسه ، اخیراً توسط Mynewsdesk ، یک اتاق خبر آنلاین و ارائه دهنده پلت فرم روابط عمومی به دست آورد.
با این حال ، هر دو ابزار همچنان به ارائه خدمات جداگانه ای می پردازند و ذکر به افراد کمک می کند تا محصولات ، صنایع ، رقبا و غیره را در هر کجای آنلاین کنترل کنند.

می توانید با یک محاکمه رایگان آن را برای یک چرخش بپیچید و سپس یکی از سه برنامه موجود را انتخاب کنید ، که 29 دلار در هر ماه مقرون به صرفه ترین است.
همچنین برای تصدی ها و آژانس ها نیز ذکر شده است که برای به دست آوردن همه جزئیات باید درخواست نمایشی کنید.
از کدام ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی باید استفاده کنم؟
این یک سؤال است که فقط می توانید پاسخ دهید.
شما کسی هستید که نیازهای شما را می داند و بهترین بودجه را دارد.
با اکثر ابزارهایی که آزمایش های رایگان ارائه می دهند ، بهترین شرط شما این است که با انتخاب مواردی که برای شما جالب ترین انتخاب است ، انتخاب کنید تا بیشترین انتخابی را که با نیازهای شما مطابقت دارد ، انجام دهید.
امیدوارم که این لیست ، جستجوی شما را آسانتر و وقت گیرتر کند!
مقالات مرتبط با دستی
نظارت و تحلیل رسانه ها چیست؟
مزایای نظارت بر نام تجاری
] چگونه می توان شهرت برند را با استفاده از نظارت بر وب و رسانه های اجتماعی سنجید؟
<! –
->
<! –
<! –
<! –
->
<! –
->
<! –
<! –
-> <! –
->
<! –
-> <! –
->
<! –
-> <! –
->
<! –
->
<! –
->
.
<! –
-> <! –
->
<! –
->
<! –
->
<! –
->
<! –
<! –
->
<! –