10 ابزار نظارت بر کلمات کلیدی برای افزایش حضور موتورهای جستجو در 2021

10 ابزار نظارت بر کلمات کلیدی برای افزایش حضور موتورهای جستجو در 2021

در Brand24 ، ما نسبت به کلمات کلیدی وسواس داریم. می توانم نشان دهم که تیم SEO و محتوا چند روز پیش در مورد کلمات کلیدی استراتژیک جلسه داشت. به زودی یکی دیگر خواهیم داشت مطمئناً آخرین مورد نیست. در طول جلسات خود ، ما بر دو دیدگاه تمرکز می کنیم: رتبه بندی کلمات کلیدی و شهرت آنلاین مارک تجاری ما.

با نگاهی به وب سایت یا وبلاگ ما ، به سرعت بسیاری از کلمات کلیدی مربوط به نظارت بر رسانه ها ، شهرت آنلاین یا تجزیه و تحلیل رقبا را پیدا خواهید کرد. ما تلاش زیادی برای یافتن آنها کردیم. اما هنوز تمام نشده است. این فقط اولین قدم است.

بعدی چیست؟

ایجاد محتوا و البته نظارت بر کلمات کلیدی.

ما به سادگی نمی توانیم کلمات کلیدی را بدون ردیابی رها کنیم. این خطر که در این بین ، رقبا موقعیت های برتر موتورهای جستجو را تصاحب کنند ، بسیار زیاد است.

ما همچنین نمی توانیم از شهرت آنلاین Brand24 غافل شویم. داشتن یک کارشناس نظارت بر رسانه اولویت ما است.

بله ، نظارت و ردیابی کلمات کلیدی بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی دیجیتال ما هستند.

ما از برخی از ابزارهای SEO عالی استفاده می کنیم که به اهداف محتوا کمک می کند. برخی رایگان هستند (به عنوان مثال ، کنسول جستجوی Google یا Google Analytics) ، و برخی دیگر پولی هستند.

از طرف دیگر ، ما از نرم افزار Brand24 خود برای نظارت بر کلمات کلیدی مربوط به طاقچه خود ، گوش دادن به آنچه مشتریان ما در مورد ما می گویند ، استفاده می کنیم. و اثربخشی کمپین های بازاریابی را اندازه گیری کنید.

و می دانید چیست؟ ارزش هزینه کردن و سرمایه گذاری بر روی ابزارهای نظارت بر کلمات کلیدی با کیفیت بالا را دارد. بدون آنها ، رتبه بندی دائمی در موتورهای جستجو دشوار خواهد بود.

نظارت بر کلمات کلیدی در موتورهای جستجو. چرا باید از آن مراقبت کنیم؟

مردم هنگام استفاده از موتورهای جستجو کلمات کلیدی و عبارات خاصی را تایپ می کنند. به همین دلیل است که کلمات کلیدی جزء اساسی استراتژی SEO ما هستند. اما شما همچنین می توانید کلمات کلیدی مورد نظر را به روش دیگری کنترل کنید.

چگونه؟ با استفاده از یک ابزار نظارت بر رسانه ، می توانید هر اشاره ای را در رسانه های آنلاین که شامل کلمه کلیدی است دنبال کنید. بله ، هنوز مانیتورینگ کلمات کلیدی است. اما ما رتبه بندی ها را بررسی نمی کنیم. ما کلمات کلیدی مشارکت و آگاهی را بررسی می کنیم.

به عنوان مثال ، می توانید شروع به نظارت بر نام تجاری خود کنید ، و من به شما اطمینان می دهم که نحوه صحبت مردم در مورد آن را در اینترنت خواهید فهمید.

بنابراین ، برای جمع بندی ، ما 2 نوع ابزار نظارت بر کلمات کلیدی داریم:

  • ابزارهای ردیابی کلمات کلیدی – که موقعیت وب سایت را بر اساس کلمات کلیدی مورد نظر بررسی می کنند
  • ابزارهای نظارت بر کلیدواژه ها – که کانال های زیادی را دنبال می کند (مانند رسانه های اجتماعی ، خبرنامه ها ، پادکست ها و غیره) و هر اشاره ای را که شامل کلمه کلیدی مورد نظر است

در Brand24 ارائه می دهیم ، مزایای بسیاری را مشاهده می کنیم که ناشی از نظارت منظم کلمات کلیدی است. ما همچنین به ردیابی رتبه کلمات کلیدی توجه زیادی می کنیم.

با تشکر از داده ها ، ما می توانیم محتوا را بهینه کنیم ، بنابراین مقالات و وب سایت ها ترافیک ارگانیک بیشتری کسب می کنند و نرخ گزاف گویی کمتر است. علاوه بر این ، کاربران زمان بیشتری را صرف مطالعه می کنند. در نتیجه ، به دست آوردن مشتریان جدید آسان تر است.

مزایای نظارت و ردیابی کلمات کلیدی

مزایایی که در بالا ذکر کردم فقط نوک کوه یخ هستند. دلایل متعددی برای ایجاد استراتژی ردیابی کلمات کلیدی وجود دارد. بیایید همه آنها را بررسی کنیم!

نظارت بر کلمات کلیدی به شما این امکان را می دهد:

  • یک استراتژی SEO خوب ایجاد کنید
  • کلمات کلیدی هدف را دنبال کنید
  • رتبه مانیتور افت می کند
  • کشف کنید که کدام کلید واژه ها ایده آل هستند برای افزایش دید
  • درباره مارک تجاری که در نشریات رسانه ای ظاهر می شود مطلع شوید
  • عملکرد کمپین های بازاریابی را بررسی کنید
  • نحوه عملکرد کمپین هشتگ را بررسی کنید
  • بهترین کلمات کلیدی را برای عملکرد رسانه های اجتماعی شناسایی کنید
  • کدام قطعات محتوا را بیابید نیاز به بهینه سازی
  • ارزیابی عملکرد رقبا در موتورهای جستجو
  • بیاموزید که کدام کلید واژه ها برای رقبا مهم هستند
  • راحت تر بک لینک ها را بیابید
  • بینش مشتریان را مشاهده کنید و نیازها و احساسات آنها را درک کنید
  • اندازه گیری حجم بحث درباره نام تجاری/محصول در رسانه های آنلاین

همانطور که اکنون همه مزایای ردیابی کلمات کلیدی را می دانید ، س myال من این است:

آیا می خواهید ترافیک ارگانیک را فقط در 3 ماه حدود 60 درصد افزایش دهید؟ [19659022] از آنجا که پاسخ شما یک بله بزرگ است ، بیایید مطالعه موردی Semrush را بررسی کرده و نحوه انجام آن را دریابیم.

شرکت حمل و نقل Halvor Lines دریافت که آنها به یک استراتژی SEO بهتر نیاز دارند. بنابراین ، آنها تجزیه و تحلیل شکاف را انجام دادند و کلمات کلیدی هدف گم شده مربوط به طاقچه خود را تکمیل کردند. ابزار نظارت بر کلمات کلیدی به آنها نشان داد که حدود 77 کلمه کلیدی با تجارت حمل و نقل آنها مطابقت دارد.

سپس زمان کار بر روی محتوا فرا رسید. آنها مجبور بودند محتوای موجود را بهینه کرده و برخی از صفحات وب جدید را تولید کنند. پس از آن ، آنها بر نظارت بر ترافیک صفحات تمرکز کردند. پس از 60 روز ، Halvor Lines کشف کرد که موتورهای جستجو شروع به رتبه بندی وب سایت خود برای 12 کلمه کلیدی مرتبط می کنند.

تجزیه و تحلیل رقبا می تواند نتایج جالبی را ارائه دهد. با تشکر از داده های ارائه شده توسط ابزار ردیابی کلمات کلیدی ، تیم شروع به مقایسه نتایج با رقبا کرد و چند کلمه کلیدی جدید پیدا کرد. پس از آن ، آنها تجزیه و تحلیل شکاف را بررسی کردند و محتوای باکیفیت بیشتری تولید کردند.

بعد از 100 روز ، Halvor Lines شروع به رتبه بندی کلمات کلیدی با حجم جستجوی 22k کرد ، که به 60 درصد افزایش ترافیک تبدیل شد.

همانطور که می بینید ، همه چیز مربوط به عمل ، نظارت ، نتیجه گیری و سپس دوباره اقدام و نظارت است. البته ، این فرایند گام های زیادی برداشته است ، اما برای دستیابی به اهداف لازم است برخی از تلاش های SEO را انجام دهید.

کمی ترسناک به نظر می رسد؟

خوشبختانه ، ما ابزارهای SEO زیادی داریم که عملکردهای عالی برای ردیابی کلمات کلیدی را ارائه می دهند.

10 ابزار عالی برای ردیابی و ردیابی کلمات کلیدی

  1. Ahrefs
  2. SEMRush
  3. Brand24
  4. Keyword Research by Alexa
  5. Ubersuggest
  6. SERPWatcher by Mangools
  7. 19659025] Serpwatch رتبه بندی
  8. Rank Checker by Moz
  9. Awario

Ahrefs-ابزار ردیابی کلمات کلیدی پیشرفته

دوره آزمایشی 7 روزه با قیمت 7 دلار. برنامه ارزان قیمت 99 دلار.

مدیر SEO ما روز کاری خود را با یک فنجان قهوه خوش بو و ابزار Ahrefs آغاز می کند. بررسی رتبه بندی کلمات کلیدی ، یافتن افت رتبه برای ما بسیار مهم است.

Ahrefs یک ابزار SEO همه کاره است که به بهینه سازی وبلاگ ها و وب سایت ها ، تجزیه و تحلیل رقبا ، یافتن آنچه مشتریان در جستجوی آن هستند ، تحقیق در مورد ایده های محتوا و نظارت بر کلمات کلیدی کمک می کند.

این داده های ارزشمندی در اختیار شما قرار می دهد ، اما آنچه که بیشتر به ما علاقه دارد ، البته ویژگی های کلید واژه است. بنابراین بیایید آنها را بررسی کنیم:

  • Site Explorer-یک نگاه عمیق به پیوندها ، ترافیک ارگانیک و پولی ، رتبه بندی کلمات کلیدی هر نشانی اینترنتی که می خواهید بررسی کنید را به شما می دهد.
  • Keyword Explorer-به شما امکان می دهد هزاران کلمه کلیدی دقیق پیدا کنید
  • Rank Tracker – به شما امکان می دهد با بررسی پیشرفت رتبه بندی کلمات کلیدی و مقایسه داده ها با رقبا ، تلاش های SEO خود را دنبال کنید.
Keyword Explorer by Ahrefs – Rank Tracking Tool

Semrush – جعبه ابزار ردیابی کلمات کلیدی

Semrush یک ابزار بازاریابی است که حوزه های مختلفی مانند بازاریابی محتوا ، تحقیقات بازار ، تبلیغات ، رسانه های اجتماعی و البته SEO را پوشش می دهد. بدون شک ، این یکی از بهترین ابزارهای چند وظیفه ای است که در حال حاضر برای بازاریابان موجود است.

دوره آزمایشی رایگان 7 روزه. برنامه حرفه ای برای $ 119.95.

من به عنوان مدیر محتوا ، دوست دارم از ویژگیهای بازاریابی محتوایی آن استفاده کنم. با این وجود ، این Semrush دارای SEO بسیار گسترده تر و ابزارهای مرتبط با کلمات کلیدی است. در ابتدا ، این ممکن است کمی طاقت فرسا باشد. ردیابی رتبه را شروع کنید و تغییرات روزانه را مشاهده کنید

  • پیوندهای پیگیری شده را پیدا کنید و فرصت های ایجاد لینک را بیابید
  • Explorer Keyword by Ahrefs-Rank Tracking Tool

    Brand24-ابزار نظارت بر رسانه

    آزمایشی رایگان 14 روزه. برنامه شخصی به اضافه 49 دلار.

    این یک ابزار نظارت بر رسانه های پیشرفته است که نام کلمات کلیدی از پیش تعریف شده را ردیابی می کند. شما می توانید عبارات مربوط به طاقچه کسب و کار ، رقبا یا هر چیزی که می خواهید را دنبال کنید.

    Brand24 دسترسی فوری به موارد ذکر شده در بسترهای رسانه های اجتماعی ، اخبار ، وبلاگ ها ، فیلم ها ، انجمن ها ، پادکست ها ، بررسی ها و منابع دیگر را فراهم می کند. به لطف تجزیه و تحلیل گسترده ، می توانید عملکرد و میزان کلمات کلیدی را در اینترنت اندازه گیری کنید.

    با وجود نظارت پیشرفته بر کلمات کلیدی ، Brand24 امکان ردیابی را فراهم می کند:

    • احساسات آنلاین در مورد محصول
    • سهم صدا در صنعت
    • پیوندهای پیوندی که به یک وب سایت پیوند دارد
    • حجم موارد ذکر شده آنلاین
    • قدرت شهرت آنلاین
    • رسانه های اجتماعی
    • تعامل با یک نام تجاری
    • اشاره از قوی ترین تأثیرگذارها
    • بازخورد و شکایت مشتریان
    • فعالیت های آنلاین رقبا

    اگر آن را به صورت رایگان امتحان کنید ، عالی است برای شروع ردیابی کلمات کلیدی زیر:

    • نام تجاری شما هستید
    • نام محصول/خدمات شما
    • نام ها و محصولات رقبا
    • هشتگ هایی که در طاقچه شما محبوب هستند
    • کلمات کلیدی که به شدت مرتبط هستند کسب و کار شما
    • کلمات کلیدی با قابلیت بالقوه

    در اینجا چند نمونه از استفاده وجود دارد:

    • شما کمپین را با هشتگ سفارشی راه اندازی می کنید. چگونه می توان اثربخشی آن را اندازه گیری کرد؟ فقط پروژه را در برنامه Brand24 تنظیم کرده و روی تجزیه و تحلیل کلیک کنید. شما گزارشی را مشاهده خواهید کرد که میزان مشارکت کاربران ، نام های برتر و موارد دیگر را نشان می دهد.
    • شما تعجب می کنید که رقابت چگونه پیش می رود. آیا هیچ تأثیرگذار قدرتمندی در مورد محصولات/خدمات خود صحبت می کند؟ یا شاید مشتریان آنها انجیل هستند و آنها را به طور رایگان تبلیغ می کنند؟ نام شرکت آنها را در Brand24 تنظیم کرده و اطلاعات مربوط به عملکرد آنلاین را جمع آوری کنید. هرچه زودتر ردیابی کلمات کلیدی را شروع کنید ، بهتر است. هنگامی که متوجه مشارکت فزاینده می شوید ، می توانید کمپین های بازاریابی را قبل از رقبا آماده کنید.
    • شما به دنبال راهی جدید برای به دست آوردن بک لینک هستید. با Brand24 ، می توانید ذکر نام تجاری بدون پیوند را شناسایی کرده و آنها را به بک لینک های ارزشمند تبدیل کنید.
    Brand24 – ابزار نظارت بر کلمات کلیدی

    نظارت بر کلمات کلیدی خود را شروع کنید! به صورت رایگان امتحان کنید!

    Alexa-ابزار تحقیق کلمات کلیدی

    دوره آزمایشی رایگان 14 روزه. طرح پیشرفته 149 دلار.

    من از طرفداران بزرگ ویژگی اطلاعات رایگان سایت الکسا هستم که به من امکان می دهد بینش هر وب سایت را به سرعت بررسی کنم. بله ، الکسا عمدتا یک ابزار تجزیه و تحلیل رقبا است ، اما همچنین دارای یک مولفه تحقیق کلمات کلیدی گسترده است.

    به عنوان یک مدیر محتوا ، می توانم بگویم که دانش کلمات کلیدی مرتبط برای ایجاد محتوای محکم و استراتژی SEO بسیار مهم است. به همین دلیل است که ارزش وقت گذاشتن و یافتن عبارات مناسب را دارد.

    اگرچه الکسا ردیاب رتبه کلمات کلیدی نیست ، اما روند تحقیق کلمات کلیدی شما را بهبود می بخشد. شما قادر خواهید بود:

    • کشف کلمات کلیدی با رتبه بندی آسان
    • شناسایی کلمات کلیدی گم شده
    • پیدا کردن عبارات خریدار
    • تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی برتر رقبا
    • مقایسه ترافیک جستجو با رقبا
    • کشف سهم صدا در جستجو
    Alexa-Keyword Research Tool

    Ubersuggest-ابزار ردیابی کلمات کلیدی

    آزمایشی رایگان 7 روزه. برنامه شخصی 29 دلار.

    Ubersuggest نرم افزاری است که توسط یک نفر و تنها نیل پاتل تولید شده است. بسیار ارزان تر از سایر ابزارهای SEO است که در این مقاله ارائه می دهم. با این وجود ، قیمت پایین به معنی کیفیت پایین نیست.

    این یک ابزار SEO است که کلمات کلیدی پیشرفته و تجزیه و تحلیل رقبا را ارائه می دهد. با استفاده از این ابزار ، شما همچنین می توانید وب سایت خود را بهینه کرده و پیشرفت را ردیابی کنید. کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل حجم ترافیک ، روندها و دشواری آنها

  • تجزیه و تحلیل رقابتی – بینش هایی را در مورد بهترین استراتژی ها توسط تجزیه و تحلیل ترافیک رقبا ، کلمات کلیدی و صفحات برتر
  • SEO Explorer نشان می دهد – وب سایت را برای مسائل SEO بررسی می کند و دستورالعمل های مربوط به آن را ارائه می دهد چگونه می توان آنها را برطرف کرد ، و فرصتهای پیوندها را پیدا کرد
  • Ubersuggest-Keyword Tracking Tool

    SERPWatcher by Mangools-keyword rank tracker

    10 روز آزمایشی رایگان. برنامه اصلی 29 دلار.

    Mangools دارای 5 ابزار SEO در مجموعه خود هستند. با وجود SERPWatcher ، این مجموعه شامل KWFinder ، SERPChecker LinkMiner و SiteProfiler است. ما قصد داریم روی نرم افزار ردیابی رتبه ای که توزیع و جریان موقعیت کلمات کلیدی را نشان می دهد تمرکز کنیم.

    با SERPWatcher ، شما می توانید رتبه بندی کلمات کلیدی وب سایت خود را هر روز ردیابی کنید. ردیابی در هر دستگاهی در دسترس است و می توانید گزارشات را با مشتریان/هم تیمی های خود با پیوند به اشتراک بگذارید.

    SERPWatcher ارائه می دهد:

    • شاخص عملکرد
    • جریان موقعیت کلید واژه
    • توزیع موقعیت کلید واژه
    SERPWatcher by Mangools -Keyword Rank Tracker

    Serpwatch-ردیاب رتبه کلمات کلیدی

    دوره آزمایشی 15 روزه رایگان. برنامه اولیه برای 29 دلار.

    Serpwatch یک ابزار ردیابی کلمات کلیدی پیشرفته با بسیاری از ویژگی های مفید است. به دلیل مدیریت آسان مشتری ، این ابزار کاملی برای نمایندگی ها است.

    با استفاده از این ابزار ، می توانید ترافیک ارگانیک را ردیابی کنید ، تلاش های SEO را بهینه کنید ، کلمات کلیدی مناسب را بیابید و گزارش ها و اعلان های خودکار تنظیم کنید. می توانید آن را با Google Search Console و Google Analytics متصل کنید. بنابراین داده های جمع آوری شده دقیق تر خواهند بود. -کلید واژه رتبه بندی ردیاب

    رتبه بندی SE-ابزار SEO همه کاره

    آزمایش رایگان 14 روزه. برنامه اساسی 31 دلار.

    من فکر می کنم یکی از قوی ترین ابزارهای SEO است که امروز به شما ارائه کردم. اول از همه ، این یک ردیاب رتبه بندی کلمات کلیدی است که ویژگی های Google ، Bing ، Yahoo ، YouTube ، Maps ، Ads و SERP را بررسی می کند.

    همچنین دارای ویژگی های B2B (مانند تولید سرب) ، تجزیه و تحلیل رقابتی و حتی رسانه های اجتماعی است مدیریت. با رتبه بندی SE ، می توانیم وقفه های هر وب سایت را پیدا کرده و برطرف کنیم ، بهترین کلمات کلیدی را جستجو کنیم و بهترین استراتژی محتوا را تعیین کنیم.

    با رتبه بندی SE ، می توان کارهای زیادی انجام داد:

    • رتبه بندی کلمات کلیدی
    • بررسی وب سایتها
    • تحقیق در مورد کلمات کلیدی
    • نظارت بر پیوندها
    • نظارت بر تغییرات وب سایتها و دریافت هشدارها
    رتبه بندی SE-ابزار SEO همه کاره

    Rank Checker by Moz-رتبه بندی کلمات کلیدی [19659022] آزمایشی رایگان 30 روزه. برنامه اساسی 99 دلار.

    Moz در بین بازاریابان و آژانس ها بسیار محبوب است. به این دلیل است که با Moz Pro می توانید استراتژی SEO و بازاریابی دیجیتال را به خوبی تقویت کنید. در عین حال ، این یکی از گرانترین ابزارها در نمای کلی است.

    برخورد با فرآیند SEO گاهی اوقات طاقت فرسا است. به همین دلیل است که ما از برخی ابزارها استفاده می کنیم ، درست است؟ با Moz ، ما می توانیم ایده های کلمات کلیدی را کشف کنیم ، رتبه بندی کلمات کلیدی را پیگیری کنیم ، ممیزی سایت را انجام دهیم و موارد دیگر.

    Rank Checker by Moz بر بهبود عملکرد وب سایت ها تمرکز می کند. شما می توانید:

    • گزارش های رتبه بندی ایجاد کنید
    • کلمات کلیدی را از نظر دشواری و حجم جستجو تجزیه و تحلیل کنید
    • رقبا را تجزیه و تحلیل کنید و تحقیق کنید
    • پیشرفت SEO خود را پیگیری کنید
    • کلمات کلیدی بلند مدت
    رتبه بندی را توسط Moz پیگیری کنید -کلید واژه رتبه بندی ابزار ردیابی

    Awario-ابزار نظارت بر نام تجاری

    آزمایشی رایگان 30 روزه. برنامه اولیه با 29 دلار.

    Awario یک ابزار نظارت بر نام تجاری است که افراد را ردیابی می کند ، رقبا را زیر نظر دارد و به ایجاد سرنخ کمک می کند. آشنا به نظر می رسد؟ بله ، این یک ابزار بسیار شبیه به Brand24 است.

    با Awario ، ما می توانیم کلمات کلیدی مورد نظر را زیر نظر داشته باشیم و نحوه استفاده از آنها را در استراتژی های خود تجزیه و تحلیل کنیم. وقتی ما از شهرت برند مراقبت می کنیم ، می تواند ضروری باشد.

    ویژگی های Awario:

    • نظارت بر کلمات کلیدی در میان رسانه های آنلاین (وب سایت ها ، سایت های خبری ، وبلاگ ها)
    • نظارت بر کلیدواژه در میان رسانه های اجتماعی (توییتر ، یوتیوب ، Reddit)
    • ردیابی هشتگ ها
    • تجزیه و تحلیل احساسات
    • تجزیه و تحلیل رقبا
    • بازاریابی تأثیرگذار
    • گزارش
    Awario – ابزار نظارت بر برند

    همانطور که در بالا اشاره کردم ، Awario ابزاری با همان هدف برنامه نظارت بر مارک ما است.

    بنابراین ، Brand24 یا Awario؟ به نظر من ، Brand24 ابزاری بسیار پیشرفته تر است. علاوه بر این ، Awario داده های دو کانال رسانه های اجتماعی محبوب – فیس بوک و اینستاگرام را ارائه نمی دهد. و باید اعتراف کنید که ابزار ما طراحی UX دوستانه تری دارد.

    اما شما باید دیدگاه خود را پیدا کنید. این مقاله مفید خواهد بود: Awario alternative: Brand24.

    آیا کنسول جستجوی Google کافی نیست؟

    همه ابزارهای ذکر شده در بالا پرداخت می شوند. اگرچه برخی از آنها آزمایشی رایگان را فعال می کنند (به عنوان مثال ، Brand24) ، برخی از همان ابتدا نیاز به پرداخت دارند. جایگزین ابزارهای پولی GSC است.

    Google Search Console یک ابزار ردیابی SEO رایگان است که بهینه سازی وب سایت ها برای رتبه بندی موتورهای جستجو کمک می کند. یکی از ویژگی های مورد علاقه من ردیابی کلمات کلیدی است که نشان می دهد وب سایت برای چه سeriesالات دقیق رتبه بندی می کند. این یک دیدگاه واقعی در مورد نحوه استفاده کاربران از کلمات کلیدی به من می دهد.

    من می دانم که شما در حال حاضر چه فکر می کنید. آیا در حالی که این ابزار رایگان است به ابزارهای دیگر برای نظارت بر کلمات کلیدی پولی نیاز دارید؟ همه چیز بستگی به این دارد که کسب و کار شما در چه مرحله ای از توسعه است.

    شرکتهای کوچک تنها با استفاده از GSC خوب خواهند بود. اما اگر هدف شما مقیاس بندی ترافیک ، توسعه بازاریابی محتوا و تقویت استراتژی SEO است ، به داده های پیشرفته تری نیاز خواهید داشت.

    به چند ابزار نظارت بر کلمات کلیدی نیاز دارید؟ خلاصه:

    من به شما توصیه می کنم از ابزارهای SEO زیاد استفاده نکنید. معمولاً ، قابلیت های پیاده سازی شده در چنین نوع نرم افزاری تقریباً یکسان است. بهتر است روی 2 یا 3 ابزار تمرکز کرده و آنها را به خوبی کشف کنید. بنابراین شما قادر خواهید بود نتیجه گیری دقیقی بکنید. همه انتظارات شما

    من Ahrefs و Semrush را برای ردیابی رتبه انتخاب می کنم (اما اگر مجبور بودم یکی از این ابزارها را انتخاب کنم ، Ahrefs را ترجیح می دهم). نه Ahrefs و نه Semrush به شما اجازه نمی دهند کلمات کلیدی را مانند Brand24 نظارت کنید.

    بنابراین اگر در مورد اندازه گیری میزان مشارکت و آگاهی کلمات کلیدی فکر می کنید ، باید ابزار نظارت ما را امتحان کنید.

    فقط كليك كنيد و هم اكنون آزمايش رايگان را آغاز كنيد!