هفته گذشته ، همزمان با انتشار COVID-19 در سراسر جهان ، من در اینجا خاطرنشان كردم كه اپیدمی موجب تغییر چشمگیر در سیستم عامل های بزرگ فناوری شده است. جایی که آنها یک بار دلخوش مداخله در امور الگوریتم های خودشان شدند ، حتی اگر ضررهای احتمالی برای سلامتی عمومی مشخص بود ، ورود یک coronavirus رمان آنها را در یک ذهنیت تازه مداخله گر قرار داد.
امروز می خواهم یک فناوری دیگر را برجسته کنم. غول پیکر ، بی وقفه ، به ایده مداخله سرمقاله در یک بحران می رسد. این غول گوگل است و در حالی که این شرکت قبلاً کارگردانی نمایش داده های COVID-19 در YouTube را به سازمان بهداشت جهانی آغاز کرده بود ، از آن زمان به بعد فراتر رفته است. در اینجا مارک برگن و گریت دی وینک در بلومبرگ آورده شده اند:
جستجوهای Google مربوط به ویروس اکنون با انتشار اخبار منتشر شده از نشریات اصلی از جمله رادیو عمومی ملی ، "SOS Alert" را ایجاد می کند و اطلاعاتی را از مرکز کنترل بیماری و پیشگیری از ایالات متحده دریافت می کند. و سازمان بهداشت جهانی برجسته نمایش داده می شود. در مقابل ، یک جستجوی اخیر برای "فصل آنفولانزا" وب سایت verywellhealth.com را در صدر نشان داد ، در حالی که جستجوی دیگری برای "آنفولانزا" توئیت هایی را تولید کرد ، از جمله یکی از رئیس جمهور ایالات متحده ، دونالد ترامپ در مقایسه Coronavirus با آنفولانزای مشترک . […]
در یوتیوب ، سرویس ویدیویی Google ، این شرکت در تلاش است تا فیلم های ادعا شده برای جلوگیری از ویروس را به جای جستجوی معالجه پزشکی ، به سرعت فیلم ها حذف کند. و برخی از برنامه های مرتبط با این ویروس از فروشگاه برنامه Google Play ممنوع شده است و باعث شکایت برنامه نویسان می شود که می گویند فقط می خواهند به کمک کنند. ZDNet گزارش داد كه يك برنامه دولتي ايران كه براي رديابي از عفونت ها ساخته شده بود ، از فروشگاه Play نيز حذف شد.
اين شركت نيز در حال درآمدزايي است. پیچای در یادداشت اخیر دیگری گفت که گوگل ده ها هزار تبلیغات را "سرمایه گذاری" بر ویروس مسدود کرده است. این تبلیغات همچنین از ویدیوهای YouTube که در مورد Covid-19 بحث می کنند ، گرفته شده است ، در حالی که به دولت ها و سازمان های مردم نهاد اجازه تبلیغات رایگان در سرویس ویدیو می دهد.
همانند تغییراتی که هفته گذشته برجسته کردم – فیس بوک ، توییتر و پینترست اقدامات مشابهی را انجام داده اند – هیچ چیز. شرح داده شده فوق العاده است اما مسئولیت آن است ، و نمایانگر عزیمت از گوگل حتی دو سال پیش است. شما می توانید آن را به یک کمپین فشار چند ساله عمومی از دانشگاهیان ، فعالان ، قانونگذاران ، کارمندان یا روزنامه نگاران نسبت دهید. یا می توانید با توجه به اینکه شماری از کارگران فن آوری در بین کسانی هستند که به این بیماری مبتلا شده اند ، حساسیت های بیشتری را افزایش دهید. به هر صورت ، نکته مهم این است که گوگل و دیگران دست خود را کثیف می کنند.
حتی در خارج از بحران فعلی پیرامون شیوع بیماری – و من می دانم که اکثریت قریب به اتفاق تمرکز مردم بر روی آن ، همانطور که باید باشد – شما علائم این طرز فکر مداخله گر جدید را ببینید. من در تعطیلات آخر هفته نسبتاً متعجب شدم ، هنگامی که توییتر برچسب "رسانه دستکاری شده" را روی یک فیلم مستند اعمال کرد – و دیگری که توسط رئیس جمهور ترامپ بازخوانی شد ، نه کمتر.
این ویدئو به طرز فجیعی ویرایش شد تا به نظر برسد که جو بایدن انتخاب مجدد ترامپ را تایید کرده بود. . (از جمله جاهای دیگر ، در فیس بوک و TikTok نیز بارگذاری شده است.) پنجشنبه گذشته ، توییتر سیاست جدیدی را برای برچسب گذاری توییت هایی که حاوی رسانه های فریبنده یا مصنوعی است ، تنظیم کرد. اما ، همانطور که می خواهم بگویم ، این همان چیزی است که شما اجرا می کنید ، و با توجه به بی اعتنایی تاریخی توییتر به اجرای برجام ، دلیلی برای تعجب وجود دارد که چقدر تهاجمی این دستور جدید را اعمال می کند. به اعتبار شرکت ، بلافاصله این سیاست را اجرا کرد.
البته ، این اقدام منتقدان خود را داشت – و نه فقط در میان جمهوری خواهان آسیب دیده. بسیاری خاطرنشان كردند كه برچسب كوچك و آسان از دست رفته است. همچنین این سؤال وجود دارد که آیا چنین برچسب هایی به طور موثر کاربران را در مورد ماهیت پست اطلاع می دهد یا خیر. آیا واضح است که "رسانه دستکاری شده" رسانه ای فریبنده و بالقوه مضر است؟ ممکن است بهتر شود حداقل به خاطر فیلم های فریبنده به شکل اخطار قبل از رول ، استفاده شود؟
اینها سؤالاتی هستند که ارزش پرسیدن دارند. اما در این میان قابل توجه است که گفتگو کاملاً از "اینکه شرکتهای فناوری مداخله کنند باید تغییر کرده باشند" تغییر کرده است. به "چه مداخلات موثرترند؟" این یک تغییر است که همه ما احتمالاً از آن سود خواهیم برد.
Pushback
من در ستون دیروز بازخورد مختلط گرفتم که می گویم ممکن است روزهای جک دورسی پس از برخورد شرکت با سرمایه گذار فعال الیوت مدیریت ، هنوز شماره گذاری شود. چند نفر از افراد به من گفتند كه این معامله در حقیقت موجب صرفه جویی در كار دورسی شد و او برای ماندن در اینجا بود. یک نفر پس از صحبت با یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره توییتر ، این موضوع را به من گفت.
از طرف دیگر ، استیون لوی با بررسی توافق بین توئیتر و الیوت ، تمام عقاید مشابه من را داشت. و مت لووین یک مورد عددی محکمی را برای ضعف نسبی دورسی ایجاد می کند: برای یک مدیر عامل بزرگ فناوری ، دورسی به سادگی مالک بسیاری از شرکت خود نیست.
The Ratio
امروز در اخبار که می تواند درک عمومی از سیستم عامل های بزرگ فناوری را تحت تأثیر قرار دهد.
روند صعودی : مدیران آمازون یک صندوق 5 میلیون دلار برای حمایت از مشاغل کوچک در اطراف خود تصویب کردند. دفتر مرکزی سیاتل با یک کندی چشمگیر درگیر است زیرا شرکت دستور می دهد کارمندان خود در صورت امکان از خانه کار کنند.
Trending up : Google صندوق تأسیس کرد تا کارگران ساعتی بتوانند مرخصی مریض را دریافت کنند. علائم کروناویروس را تجربه کنید. این سیاست همچنین اعمال می شود اگر افراد نتوانند به دلیل کاروتان شدن در کار خود بیایند ، کار کنند.
Trending up : اپل به کارمندان ساعتی ، از جمله کارگران خرده فروشی ، در صورت تجربه coronavirus مرخصی مریض می دهد. علائم. آنها نیازی به ارسال یادداشت پزشک ندارند.
شیوع
برنی سندرز و جو بایدن تظاهرات برنامه ریزی شده امروز را برای کاهش خطر انتقال ویروس لغو کرد. (Makena Kelly / The Verge )
دو نفر که ماه گذشته در کنفرانس امنیتی RSA در سانفرانسیسکو شرکت کردند ، با این بیماری منعقد شده و یک نفر در حالت اغما قرار دارد. (Jeran Wittenstein and Kartikay Mehrotra / Bloomberg)
"صاف کردن منحنی" ، توضیح داد. (الیزا بارکلی و دیلان اسکات / وکس )
آیا دفاتر باز کفپوش باعث گسترش ویروس می شوند؟ (کنراد پاتزایر / وال استریت ژورنال )
میزبان فاکس بیزنس نگرانی های COVID-19 را به عنوان "کلاهبرداری استیضاح" در آخرین نمونه از اخبار فاکس ترویج اطلاعات نادرست خطرناک محکوم کرد. (مت استیب / Intelligencer )
این لیست بدترین چیزهایی است که رئیس جمهور ترامپ در تلاش برای خنثی کردن بحران گفته است. ( Daily Edge )
در جبهه دفتر:
آمازون سیاست حضور و غیاب خود را برای کارگران انبار به دلیل گسترش کروناویروس آرامش می بخشد. این شرکت به کارمندان گفته است که در صورت نیاز به مصرف آن در ماه مارس ، هیچ وقت مرخصی پرداخت نمی کنند. (آنی پالمر / CNBC)
Google اکنون توصیه می کند که همه کارمندان آمریکای شمالی از خانه کار کنند. (Rob Price / Business Insider )
پیمانکاران در Google و Facebook نگران هستند که ممکن است آنها به یک مرخصی بیمار و مزایای کار از راه دور دست یابند. شرکت ها به کارمندان تمام وقت خود گسترش می دهند. (نیتاشا تیکو و الیزابت دووزکین / واشنگتن پست )
همچنین: شیوع coronavirus باعث می شود که بسیاری از مردم شروع به کار از خانه کنند. و در حالی که این امر در طول بیماری همه گیر است ، لزوماً برای خلاقیت و سلامتی آنها خوب نیست. من به عنوان یک کار مشکوک از راه دور ، از کوین به خاطر نوشتن این ستون تشکر می کنم! (کوین روز / نیویورک تایمز )
کنفرانس توسعه دهندگان بازی ، که لغو شد ، به جای آن ، جلسات برنامه ریزی شده ای را در Twitch پخش می کند. (مگان Farokhmanesh / The Verge )
اقتصاد:
Costco از خرید وحشت coronavirus دست به دست می شود. میزان فروش فوریه این شرکت نسبت به سال گذشته 12.4 درصد افزایش داشته است. (ناتانیل میرسون / سی ان ان)
برادوی برای افزایش تقاضا قیمت بلیط را کاهش می دهد. زمان بسیار خوبی برای دیدن کتاب مورمون ! در واقع احتمالاً اینطور نیست. (دیوید رونی / هالیوود ریپورتر )
در اینجا آمده است که چگونه شیوع coronavirus می تواند بر آینده فناوری ، به ویژه اقتصاد تقسیم و شرکتهای بزرگ فناوری تأثیر بگذارد. (سام لسین / اطلاعات )
جای دیگر:
دنیای ورزش آمریکا در حال کشیدن پاهای خود بر روی COVID-19 است. در حالی که کنفرانس های بزرگ فناوری همه لغو شده اند و شرکت ها باعث می شوند کارمندان از خانه کار کنند ، Major League Baseball همچنان 15 بازی با آموزش بهاری را در فلوریدا و آریزونا برگزار می کند ، دو کشور با موارد تایید شده ویروس. (ویل لیچ / Intelligencer )
Coachella تا اکتبر به تعویق افتاد. (گبه ملین / KQED)
حاکمیت
Committee کمیته دادگستری سنای آمریکا Google را درمورد مسائل ضد انحصارى طی یک جلسه شنبه سه شنبه فشار داد. در میان چیزهای دیگر ، سناتور امی کلوبوچار (D-MN) لایحه ای را برای محدود کردن توانایی شرکت های بزرگ برای خاموش کردن رقبای کوچکتر اعلام کرد. آدی رابرتسون در The Verge توضیح می دهد:
كلوباچار لایحه خود را كه به عنوان "قانون پیشگیری از رفتارهای غیرقابل انعطاف پذیری ضد شركت" شناخته می شود ، توصیف كرد ، به عنوان یك اصلاحات در همه جا. این امر اثبات اینكه آنها رقابت را سرکوب نمی كنند ، فشار اثبات بر انحصارگراها را افزایش می دهد ، و دادگاهها را از مجازات مصونیت از اجرای ضد انحصار منع می كند. وی در بیانیه ای گفت: "ما یک مشکل انحصاری بزرگ در این کشور داریم که به مصرف کنندگان آسیب می رساند و رقابت آزاد و عادلانه را در سراسر اقتصاد ما تهدید می کند." "شرکت ها باید مورد توجه قرار گیرند."
اما او این کار را در طی جلسه سنا در سکوهای دیجیتال ارتقا داد ، یکی از چندین رویداد ناشی از واکنش شدید شرکت های بزرگ فناوری. این جلسه تاکتیک پیش نویس خود را شامل می شود – جایی که یک شرکت از یک سلطه در یک منطقه برای امتیاز دادن به خدمات دیگر خود استفاده می کند ، چه بهترین گزینه برای مصرف کنندگان باشد یا نه. کلوبوچار گفت: "بسته به شرایط ، این نوع اعمال می تواند اثر مخربی از رقابت بگذارد."
judge قاضی فدرال پاتریشیا کمپبل- اسمیت گفت: آمازون در یک استدلال اصلی "احتمالاً موفق می شود". در دادخواست ابر پنتاگون. کمپبل اسمیت با این ادعا که آمازون در مورد این که پنتاگون در ارزیابی قیمت پیشنهادی رقیب از آمازون و مایکروسافت ، تحت فشار پرزیدنت ترامپ اشتباه کرده است ، صحبت کرد. آرون گرگ در واشنگتن پست این داستان را دارد:
در ضربه ای به مایکروسافت و وزارت دفاع ، کمپبل اسمیت به پنتاگون دستور داد که کار خود را با JEDI متوقف کند. در یک نظر طولانی با توضیح استدلال خود ، او با ادعای آمازون طرفداری كرد كه پنتاگون در ارزیابی قیمت پیشنهادی رقیب آمازون و مایکروسافت اشتباه كرده است. (جف بزوس ، بنیانگذار و مدیر اجرایی آمازون ، صاحب واشنگتن پست است.)
او همچنین گفت این اشتباه به احتمال زیاد به آمازون آسیب می رساند ، صلاحیت مهمی برای اعتراض به پیشنهادات دولت در قرارداد است. وی استدلال های پیشین مایکروسافت و وزارت دفاع را رد کرد که آمازون باید زودتر نگرانی های خود را مطرح کرد.
روسیه تلاش خود را برای ایجاد تنش های نژادی در ایالات متحده به عنوان بخشی از تلاش خود برای تأثیرگذاری در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر افزایش داده است. این استراتژی شامل تلاش برای تحریک خشونت توسط سوپر مارالیست های سفیدپوست و برانگیختن خشم بین آمریکایی های آفریقایی تبار است. (جولیان ا. بارنز و آدام گلدمن / نیویورک تایمز )
سال گذشته ، سایت رافری ، کلیه مطالب طرفدار ترامپ را ممنوع اعلام کرد. این اوضاع باعث ناراحتی در میان زنان مسن در سایت شد که تلاش می کردند با موضوعات سانسور و گفتار نفرت مقابله کنند. (Tanya Basu / MIT Technology Review )
صنعت
⭐ توییتر سیاست توسعه دهنده خود را در تلاش برای شناسایی رباتهای "خوب" بازنویسی کرد و استفاده از دانشگاهیان را آسان تر کرد. . این شرکت سارا پرز در TechCrunch آورده است:
از داده های توییتر برای مطالعه مباحثی مانند اسپم ، سوءاستفاده و سایر زمینه های مرتبط با سلامت گفتگو استفاده می شود ، این شرکت خاطرنشان کرد ، و می خواهد این تلاش ها ادامه یابد. سیاست اصلاح شده اکنون استفاده از API توییتر را برای اهداف تحقیق دانشگاهی امکان پذیر می کند. علاوه بر این ، توییتر قوانین خود را در مورد توزیع مجدد از داده های توییتر برای کمک به محققان ساده می کند. اکنون ، محققان می توانند تعداد نامحدود شناسه های توییتر و / یا شناسه کاربری را به اشتراک بگذارند ، اگر این کار را به نمایندگی از یک موسسه دانشگاهی انجام دهند و تنها با هدف تحقیقات غیرتجاری ، مانند بررسی همسالان ، انجام دهند.
دانشمندان می گویند که کم شنیدن در رسانه های اجتماعی احتمالاً مغز شما را از بین نمی برد. مگر اینکه شما یک نوجوان باشید ، در این صورت ممکن است. (کیتی نوتوپولوس / BuzzFeed )
فیس بوک در حال آزمایش است که به کاربران اجازه می دهد تا داستان های خود را به جای پیام های دیگر به Instagram (19459021) ارسال کنند. این ویژگی می تواند باعث صرفه جویی در وقت مردم شود در حالی که به آنها امکان می دهد دید بیشتری در مورد داستانهای خود بدست آورند. از طرف دیگر ، چه کسی اهمیت می دهد. (جاش کنستین / TechCrunch )
Mark Zuckerberg ، Elon Musk ، and Jeff Bezos از جمله سرمایه گذاران یک راز مخفی رابط شناخته شده ویکاریوس . روبات های آن اکنون بسته های نمونه را برای Sephora جمع می کنند. (Tom Simonite / Wired )
برنامه اشتراک گذاری مخفی Whisper سالها از صمیمی ترین اعترافات کاربران در اینترنت را پشت سر گذاشت. این پیام ها به سن و مکان افراد گره خورده است و این نگرانی را در مورد اینکه می توان از این اطلاعات برای dox یا باج خواهی افراد استفاده کرد ، گره خورده است. (درو هارول / واشنگتن پست )
برچسب "فناوری هوشمند" ، روی همه چیز از مسواك تا تلویزیون ، ماسك های جمع آوری داده ها و قابلیت های نظارتی كه در طراحی دستگاه ها تعبیه شده است ، اعمال می شود. (Jathan Sadowski / OneZero )
یک مرد گاینزویل ، فلوریدا ، برای ردیابی دوچرخه های خود از یک برنامه تمرینی استفاده می کرد. برنامه محل سکونت خود را به Google ، که بعداً به لطف "حکم جابجایی" وی در صحنه جرمی که مرتکب نشده بود ، قرار داد. این ضمانت ها ، که به پلیس اجازه می دهد داده های مکان Google را جابجا کند ، طی دو سال گذشته بطور چشمگیری افزایش یافته است. (جان شوپه / NBC)
نام سریع شرکت اسنپ خلاق ترین شرکت سال 2020. مارک ویلسون مصاحبه ای با مدیرعامل اوان اشپیگل از این قرارداد انجام داد. اشپیگل می گوید: "منظور من است. . . مردم می آیند و از من تشکر می کنند. مثل افراد تصادفی ‘سلام ، متشکرم که به فیس بوک فروختید. عجیب است ، درست است؟ این بسیار عجیب است. " (مارک ویلسون / شرکت سریع )
یوجین وی اصل قطعیت هایزنبرگ از رسانه های اجتماعی را به ما می دهد:
آنلاین ، همه به نظر می رسد مطمئن تر از آنچه در واقع هستند.
و سرانجام …
Tinder تبدیل به یک سرویس خبری درباره Coronavirus ، که چیزی نیست که خدا در نظر داشته باشد می باشد
متأسفم ، کامرون ویلسون ، اما چه؟!
علیرغم ممنوعیت Tinder در چین ، کاربران می گویند که آنها شانس دارند. با قرار دادن موقعیت مکانی خود به ووهان ، به آنها اجازه می دهد تا با ساکنان هماهنگ شوند و با ساکنان گپ بزنند تا دیدگاه خود را درباره داستان جهانی بشنوند.
کاربر توییتر مستقر در ایالات متحدهdrethelin با صدای جیر جیر در توییتر گفت: "تنظیم كننده من به ووهان است تا من بتوانم چگونگی واقعی آن را بدست آورم. در تاریخ 28 ژانویه ادامه می یابد – درست قبل از آنكه سازمان بهداشت جهانی اعلام كند COVID-19 یک اورژانس بهداشت عمومی است.
ووهان به اندازه كافی بدون داشتن صحبت با این مرد در صفحه خود است. بگذارید Tinder Tinder be!
با ما صحبت کنید
نكات ، نظرات ، سؤالات و دستور العمل های قرنطینه را برای ما ارسال كنید: [email protected] و [email protected].