یافتن گزینه هایی برای راه حلهای گران قیمت گوش دادن به اجتماعی نوعی چالش است ، زیرا گزینه های رایگان ، مانند Google Alerts ، اغلب داده ها یا تجزیه و تحلیل های زیادی را ارائه نمی دهند که به شما در کشف بینش ها و نتیجه گیری های جالب کمک کند.
در این حالت ، آیا انتخاب ابزاری است که مقرون به صرفه تر باشند اما در عین حال پیشرفته باشند. Brand24 یک نرم افزار شنیداری اجتماعی است که با این توصیف مطابقت دارد ، بنابراین به نظر می رسد گزینه مناسبی برای Brandwatch باشد.
اگر علاقه دارید این مقایسه را ببینید ، به یادگیری اینکه Brandwatch و Brand24 چه تفاوتی با یکدیگر دارند و آیا گزینه های مناسبی برای یکدیگر هستند ، ادامه دهید.

گزینه های Brandwatch: Brand24. بررسی اجمالی
Brandwatch ابزاری اجتماعی برای گوش دادن است که توسط بزرگترین مارکهای جهان استفاده می شود. این یکی از معروف ترین نرم افزارهای نظارت است.

Brandwatch در طول سالها به قدری رشد کرده است که اکنون یک شرکت هوشمند مصرف کننده دیجیتال است که طیف گسترده ای از محصولات را برای اهداف مختلف ارائه می دهد. Brandwatch شش محصول مختلف به فروش می رساند: تحقیقات مصرف کننده ، مخاطبان ، ویزیا ، Qriously ، نظرات و BuzzSumo.
Brandwatch برای 6 هدف اصلی انجام می شود:
- مدیریت برند
- مدیریت بحران
- تحلیل رقبا
- تحلیل روند
- تحقیقات بازار
- تحول دیجیتال
Brandwatch یک راه حل چند منظوره است ، اما مأموریت اصلی آن کمک به شرکت ها برای درک خود ، مشتریان و بازارشان است.
Brand24 ابزاری اجتماعی است که توسط هزاران مارک در هر اندازه استفاده می شود. این یک جایگزین قابل دسترس و شناخته شده برای راه حل های نظارت بر گران قیمت است زیرا عملکرد آن به همان اندازه خوب است.

Brand24 ویژگی های مختلف و توابع نظارت ، تحلیلی و گزارشگری را ارائه می دهد. ماموریت اصلی آن شناسایی و تجزیه و تحلیل مکالمات آنلاین مرتبط با مشاغل و ارائه بینش ، رشد رضایت مشتری و افزایش فروش است.
بسیاری از متخصصان مختلف – کارشناسان روابط عمومی ، بازاریابان یا صاحبان مشاغل – از Brand24 می توانند استفاده کنند. این می تواند جایگزین مناسبی برای Brandwatch باشد ، زیرا همچنین نظارت بر آن تمرکز دارد ، اما می تواند برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار گیرد.
8 هدف اصلی از Brand24:
- حفاظت و مدیریت شهرت آنلاین ،
- جلوگیری از بحران روابط عمومی ،
- بهبود روابط و ارتباط با مشتریان ،
- اندازه گیری تلاش بازاریابی / روابط عمومی ،
- هشتگ و پیگیری کمپین ،
- یافتن سفیران و تأثیرگذاران برند ،
- نظارت بر رقبا و تحقیق در بازار ،
- کشف بینش مشتری در مورد محصولات و خدمات.
Brandwatch و اهداف Brand24 با هم همپوشانی دارند ، بنابراین ممکن است شروع خوبی باشد. برای یافتن گزینه های Brandwatch. تنها تفاوتی که من در این مرحله می بینم نوع مشتری هر دو این راه حل ها است.
شماره 1 جایگزین Brandwatch
را امتحان کنید از آنجا که Brandwatch ابزاری گران قیمت است ، قطعاً برای شرکت های بزرگ ساخته شده است. و شرکتها Brand24 می تواند توسط شرکت های کوچک ، متوسط و بزرگ مورد استفاده قرار گیرد زیرا انتخاب انعطاف پذیری از توابع و برنامه های قیمت گذاری را ارائه می دهد.
گزینه های Brandwatch: Brand24. ویژگی ها
هر دو ابزار در مورد ویژگی های آنها مشابه هستند. Brandwatch حتی تجزیه و تحلیل و معیارهای بیشتری را ارائه می دهد ، اما همه اینها با قیمت بالاتر آن ارائه می شود. Brand24 به شما امکانات دقیقاً مشابه Brandwatch را می دهد اما بسیار ارزان تر است.
من تصمیم گرفتم مقایسه ویژگی ها را در جدول زیر نشان دهم.
BRANDWATCH | BRAND24 |
نظارت بر رسانه های اجتماعی | نظارت بر رسانه های اجتماعی |
تجزیه و تحلیل احساس | تجزیه و تحلیل احساس |
شناسایی تأثیر | شناسایی تأثیر » |
تجزیه و تحلیل رقبا | |
گزارش قابلیت شخصی سازی و صادرات | گزارش قابلیت سفارشی سازی و صادرات |
هشدارهای ایمیل | هشدارهای ایمیل و اعلان های فشار |
جمعیت شناسی | ✕ |
✕ ![]() |
ردیابی هشتگ |
تجزیه و تحلیل | تجزیه و تحلیل |
آنچه این دو راه حل را از همه متفاوت می کند ، سیستم عامل های تحت نظارت و تعداد معیارهای ارائه شده آنها هستند. به همین دلیل است که من فهمیدم در مورد این دو جنبه جزئیات بیشتری ارائه خواهم داد.
احساسات مربوط به شرکت خود را بررسی کنید
سیستم عامل های نظارت شده
Brandwatch نظارت سنتی رسانه هایی مانند سایت های ویدئویی ، وبلاگ ها ، انجمن ها و سایت های خبری. تا آنجا که به رسانه های اجتماعی مربوط می شود ، کاربران Brandwatch می توانند Reddit و کانال های Facebook ، Instagram و Twitter خود و همچنین رقبا را ردیابی کنند.


Brand24 بر منابع بیشتری نظارت دارد از آنجایی که پادکست ها و خبرنامه ها را تحت نظارت وبلاگ ها ، انجمن ها ، سایت های خبری ، سایت های بررسی قرار می دهد ، نظارت می کند. وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود ، Brand24 نظارت بر توییتر ، یوتیوب ، TikTok ، Twitch ، Reddit را ارائه می دهد. Brand24 همچنین یک ادغام اختصاصی دارد که به کاربران امکان می دهد کانال های فیس بوک و اینستاگرام و همچنین هشتگ های اینستاگرام خود را رصد کنند.

ویژگی های Brand24 را بررسی کنید!

Metrics
Brandwatch مقدار زیادی اندازه گیری را ارائه می دهد که به کشف بینش و کنترل برند کمک می کند عملکرد آنلاین. معیارهای نمونه ای که در داشبورد های Brandwatch مشاهده خواهید کرد عبارتند از: تأثیر ، احساسات ، ابر کلمه ، آمار جمعیتی ، میزان ذکر ، تعداد ذکر ، تعداد نویسندگان منحصر به فرد ، تعامل ، موضوعات پرطرفدار


Brand24 شاید معیارهای کمی را ارائه دهند ، اما از نظر مغرضانه من به همان اندازه ارزش دارند. نمره حضور ، امتیاز تأثیر ، فعل و انفعالات ، حجم ذکر (دسترسی رسانه های اجتماعی ، دسترسی غیر اجتماعی) ، تعداد ذکرها ، احساسات ، کلمه ابری ، هشتگ های پرطرفدار ، AVE – معادل ارزش تبلیغات.


گزینه های Brandwatch: Brand24. قیمت گذاری
Brandwatch یک نسخه آزمایشی رایگان ارائه نمی دهد. اگر می خواهید جزئیات بیشتری در مورد این ابزار بدست آورید ، می توانید جلسه ای را رزرو کرده و نسخه ی نمایشی را که شامل نمایش Brandwatch و بحث با یک متخصص است ، تهیه کنید.
هیچ اطلاعاتی درباره قیمت گذاری Brandwatch در وب سایت آن وجود ندارد. در حالی که تحقیق می کردم ، اطلاعات مختلفی در مورد قیمت گذاری پیدا کردم. یکی از منابع می گوید Brandwatch با پرداخت 1000 دلار در ماه به ازای 10،000 مورد ذکر شده آغاز می شود.
اگرچه فرض می کنید Brandwatch یکی از گران ترین راه حل های نظارت است ، به اطلاعات زیادی نیاز ندارید.
این شرکت بزرگ هدف قرار گرفته است که توانایی تهیه ابزاری را دارند که سالانه هزاران دلار هزینه دارند. اگر چنین مارکی را اجرا می کنید یا برای یکی کار می کنید ، با توجه به اینکه Brandwatch مطمئناً داده ، تجزیه و تحلیل و بینش خوبی را به شما ارائه می دهد ، قطعاً می توانید آن را در نظر بگیرید.
از طرف دیگر ، اگر نمی خواهید این میزان بودجه را خرج کنید یا صاحب مشاغل کوچکتری هستید ، می توانید از گزینه های Brandwatch استفاده کنید. از آنجا که در این مورد ، ما از نزدیک به Brand24 نگاه می کنیم ، بیایید نگاهی به قیمت آن بیاندازیم.
Brand24 سه طرح قیمت گذاری ارائه می دهد. به نظر من مغرضانه ، این بسیار راحت است ، زیرا از همان ابتدا می توانید بدون نیاز به تماس با کسی ، گزینه ای را که مناسب شما است ، انتخاب کنید. اگر به موارد بیشتری نیاز دارید – مشکلی نیست! اگر بخواهید همزمان برنامه و قیمت گذاری خود را شخصی کنید ، تیم Brand24’s همیشه در آنجا حضور دارد.
- اولین برنامه با نام Personal Plus فقط ماهیانه 49 دلار دلار هزینه دارد.
- مورد دوم به نام Professional Premium هزینه 99 دلار در ماه دارد. این طرح 100k ذکر در ماه به شما می دهد. Brandwatch ده برابر داده کمتر با بیش از ده برابر قیمت بالاتر به شما می دهد (تکان دهنده است ، نه؟)
- برنامه سوم به نام Max Professional ، که شامل تمام ویژگی ها و حداکثر داده ها و تجزیه و تحلیل ها ، هزینه ها است 199 دلار دلار ماهانه.

Brand24 یک آزمایش آزمایشی رایگان در مقایسه با Brandwatch ارائه می دهد. دوره آزمایشی رایگان 14 روزه تست ابزار و بررسی اینکه آیا با نیازها و انتظارات شما مطابقت دارد را آسان می کند.
شروع یک آزمایش رایگان
گزینه های Brandwatch: Brand24. نظرات
Brandwatch و Brand24 هر دو در سایت های معروف مانند G2 یا Capterra نظرات خوبی دارند. آنها همچنین در مقایسه با سایر راه حل های نظارت ، بررسی بیشتری دارند. تعداد نظرات و رنگ و بوی آنها را می توان به عنوان اثبات اجتماعی در نظر گرفت ، که می تواند به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید کدام ابزار را انتخاب کنید.

گزینه های Brandwatch: Brand24. خلاصه
Brandwatch یک ابزار پیشرو در گوش دادن به اجتماعی است که بسیار ارزشمند و موثر است. این مطمئناً بینش قدرتمندی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد ، زیرا نه تنها داده ها را تحویل می دهد بلکه آنها را تجزیه و تحلیل می کند تا شرکت ها درک بهتری از عملکرد خود و درک مشتری خود داشته باشند.
یکی از مواردی که می توانم آن را به عنوان نقطه ضعف Brandwatch در نظر بگیرم قیمت آن است. بیایید صادق باشیم ، این ابزار نظارت گران است.
ممکن است برای بسیاری از مشاغل بسیار گران باشد ، به همین دلیل ممکن است به گزینه های Brandwatch علاقه مند باشند – راه حل هایی که ویژگی ها و امکانات مشابهی را ارائه می دهند ، اما قطعاً ارزان تر هستند.
بعد از این مقایسه ، كه می توانم آن را تا آنجا كه می توانم منصفانه و بی طرفانه بدانم ، احساس كافی می كنم كه بنویسم Brand24 جایگزین مناسبی برای Brandwatch است. چرا؟
- Brand24 حداقل 10 برابر ارزان تر از Brandwatch است.
- Brand24 ویژگی های مشابه Brandwatch را ارائه می دهد.
- Brand24 ویژگی های تحلیلی و گزارشگری مانند Brandwatch را ارائه می دهد.
- Brand24 دارای همان نظرات Brandwatch است.
- Brand24 و Brandwatch هر دو مقدار مناسبی از داده ها ، معیارهای قدرتمند و بینش های مهم را ارائه می دهند.