ارتباط صحیح به ویژه در مواقع بحران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.گتی
در بحران Corona ، آژانس های کاریابی تعداد ثبت برنامه های مربوط به مزایای کوتاه مدت را ثبت می کنند. این باعث می شود شرکتها حاشیه اقتصادی مهمی باشند ، اما می تواند منجر به عدم اطمینان در بین کارکنان شود. بنابراین ، معرفی کارهای کوتاه مدت باید با حساسیت و شفافیت اجتماعی انجام شود.
پنج خطای ارتباطی وجود دارد كه شركتها برای ناسازگاری غیرقانونی نیروی كار خود و به خطر انداختن اعتماد به نفس نسبت به اقداماتشان استفاده می كنند.
1. سکوت: "اول از همه بهتر است که به هیچ وجه چیزی نگویید ."
از دید کارفرمایان ، عدم تمایل به برقراری ارتباط با از دست دادن حقوق به طور قابل توجهی عالی است. با این وجود ، برای گزارش دادن به نیروی کار در یک روز مبنی بر اینکه حقوق در امان است و سپس اعلام اینکه در مدت چند روز از ساعت کار کاهش می یابد ، با این حال باعث از بین رفتن اعتماد کارمندان به مدیریت شرکت می شود که در هفته های آینده کاملاً ضروری است.
خیلی برای تئوری. با این حال ، با توجه به اینکه بسیاری از شرکت ها این روزها فقط می توانند از بین بروند و به تصمیمات سیاسی چند روز آینده وابسته باشند ، اجرای برنامه ریزی و ارتباطات آینده نگر دشوار است. مهمتر از همه اطلاع رسانی در مورد شرایط ویژه در مراحل اولیه و اطمینان از شفافیت هر زمان که می توان دوباره ارزیابی کرد و یا شرایط سیاسی و اقتصادی تغییر کرد. مقررات مربوط به زبان برای مدیران بسیار مهم است زیرا آنها ارتباط مستقیمی را تضمین می کنند و خطر سوء تفاهم یا شایعات را کاهش می دهند.
همه اینها نه تنها به شفافیت حداكثر از طرف مدیریت نیاز دارد ، بلكه به معنای این است كه تصمیم ها و تغییر در فعالیت های كارآفرینی نیز باید قانونی شوند و دوباره و دوباره به آنها ابلاغ شود. اگر فقط "نتیجه نهایی" به نیروی کار ابلاغ شود ، اعتماد زیادی در حال حاضر از بین رفته است.
2. وضعیت را دست کم ارزیابی کنید: "خوب خواهد بود."
این واقعیت که موجب شغل در شرکت می شوند ، آنها را از مسئولیت توضیح کاهش نیروی کار به روشی قابل فهم و با همدلی رهایی نمی بخشد. برای بسیاری از کارگران ، کار کوتاه مدت به معنای کاهش چشمگیر اقتصادی است و در اکثر موارد تهدید معیشت مردم است. علاوه بر این ، بسیاری از صنایع و نسل جدیدی از کارگران برای اولین بار با کار کوتاه مدت در تماس هستند. هر تصمیم گیرنده باید از این واقعیت آگاه باشد و به همین دلیل باید همه افراد موجود در شرکت را تا حد ممکن با خود ببرد و در مورد چالش های فردی بحث کند.
Heiko Kretschmer ، بنیانگذار و مدیر عامل مشاوره ارتباطات Johanssen + Kretschmer.J + K
تا کنون خوب است. اما این واقعیت که بیشتر کارکنان از مکالمات شخصی و شخصی با مدیران و افسران منابع انسانی کار می کنند به حداقل می رسد. اگر مدیریت ارتباط برقرار نکند ، انزوا در خانه داری این خطر را به وجود می آورد که نیروی کار با منابع اطلاعاتی ، اغلب متناقض اطلاعات مشورت کند و توسط نقاشان سیاه در اینترنت حل و فصل نشود.
در چنین شرایطی ، کارمندان نباید دلیلی برای تحقیق در مورد سؤالات باز در اینترنت یا حتی به دنبال کمک های حقوقی داشته باشند. به همین دلیل فرمتهایی ارائه می شود که امکان تبادل افقی و عمودی در شرکت را در مراحل اولیه مانند تماس های تیمی یا بحث های فردی بین کارمندان و مدیران یا بخش منابع انسانی فراهم می کند.
3. به خدا اعتماد کنید: "کارمندان می دانند که ما کار درستی انجام می دهیم."
یک کالای موجود
رابطه بین سطح مدیریت و کارگران یک امتیاز بزرگ است
هر شرکتی با این حال ، زمان بسیار بدی است
برای آزمایش این
در حال حاضر مهم است که به هم بچسبیم و راه حل های جدیدی را برای آن ایجاد کنیم
برای جعل کار مشترک و بقای اقتصادی. این
روحیه تیمی فقط با تصمیمات شفاف و شفاف حاصل می شود
مدیریت شرکت.
همچنین اگر اعتماد به نفس کارمندان بیفتد ، می تواند به سرعت تبخیر شود. این بدان معناست که شرکت انگیزه ای را که در حال حاضر از همیشه مهمتر است از دست می دهد. نه تنها تصمیم گیرندگان در این شرکت بلکه کارکنان نیز با توجه به وضعیت اقتصادی بسیار عصبی هستند. بنابراین موارد زیر اعمال می شود: با اجرای کار قدم به قدم با اجرای آن بردارید و همیشه برش ها را شفاف توضیح دهید ، به عنوان مثال به صورت نامه های پستی معمولی یا پرسش و پاسخ.
4. کلمات بزرگ : "هر چه می خواهد."
"ما
این کار را بکن "- بله ،" هرچه که طول بکشد "- نه. در مواقع بحران مهم است
خطاب به کارمندان با این پیام که همبستگی و روحیه جامعه را دارند
پیش نیازهای مهم این شرکت تقویت شده از بحران است
رهبری کردن با این حال ، ارتباطات بیش از حد انتزاعی یا قابل توجه می تواند منجر به آن شود
عدم اطمینان اگر اقدامات و اهداف کارآفرینی مشخص نباشد ، کمک می کند
نامگذاری و طبقه بندی می شود.
کارگر
حاضر نیستند همه چیز را بپذیرند. شورای کار یکی را دریافت می کند
نقش ویژه ، زیرا این فقط یک نهاد کنترل رسمی نیست
لگد زدن به کار کوتاه مدت ، بلکه دارای کارکردهای ارتباطی است. بیشتر از همه
برای سوال در مورد محدودیت فردی کارمند و
شورای کار دارای اعتبار اضافه شده است.
با این وجود ، مدیریت نباید به آن متکی باشد و باید از همان ابتدا مشخص کند که کار کوتاه مدت فقط یک راه حل موقت است ، که با اقدامات بعدی مانند معوقات مالیاتی یا وام های دولتی همراه است. این امر از این تصور جلوگیری می کند که تنها کاری که هنگام مقابله با بحران مهم است کارمندان بدون آن هستند.
5. سیاه را مشاهده کنید: "اکنون این فقط سرازیری است! "
در نهایت ، همه چیز در مورد صادقانه برخورد با اوضاع است ، اما در حال و هوای اوقات آخر نیست. نیاز به تکانه های مثبت دارد. درست به شعار "ضرورت ابداع است" ، باید به كاركنان بستری برای مبادلات منظم ارائه شود. اما ایده ها و پیشنهادات مربوط به بازاریابی ، آموزش بیشتر یا حتی تعدیل مدل تجاری در حال حاضر ظهور می یابد.
کاملاً مستقل از جریان فعلی
بحران در مقابله با ویروس تاج به این ترتیب کارکنان در مواقع دچار می شوند
کار کوتاه مدت این فرصت را فراهم کرد تا خود را به عنوان بخشی از راه حل ببینید و نه
به عنوان بخشی از مشکل درک شود. این خودپنداره با آن مهم است
کل شرکت در حال یادگیری از بحران است و شاید حتی یک
گام توسعه تکذیب شد.
