چگونه یک استراتژی ایجاد کنیم که به نتیجه برسد

چگونه یک استراتژی ایجاد کنیم که به نتیجه برسد

Reddit یک سایت رسانه اجتماعی محبوب با بیش از 200 میلیون کاربر ماهانه است. آن را «صفحه اول اینترنت» می نامند زیرا محتوا را از همه محبوب ترین وب سایت ها سازماندهی می کند و افراد زیادی هر روز از آن پلتفرم رسانه اجتماعی بازدید می کنند تا از اخبار به روز بمانند یا فقط سرگرم شوند. این مقاله به شما می‌آموزد که چگونه با ایجاد یک استراتژی بازاریابی که به نتایجی می‌رسد، شرکت خود را در میان این جمعیت عظیم متمایز کنید!

  • 70% از بازدیدهای ویدیوی Reddit از طریق تلفن همراه می‌آید (foundationinc.co)
  • بیش از 50% از از محتوای فرعی[1900059فرعی] co)
  • Reddit یک 38% نرخ رشد برای ویدئو (foundationinc.co)
  • Reddit 5090915 بیشترین استفاده را در رسانه اجتماعی دارد. com)

به یاد داشته باشید که Reddit با سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، لینکدین و پینترست متفاوت است. آنها یک نوع وب سایت نیستند و به یک شکل عمل نمی کنند. هنگام نوشتن استراتژی‌ها و ارسال ایده‌های خود از این موضوع آگاه باشید، زیرا اگر روش‌هایی را از یک پلتفرم دیگر در بازاریابی Reddit به کار ببرید، ممکن است نتیجه‌گیری دشوار باشد – تلاش‌های شما حتی ممکن است مورد توجه قرار نگیرد.

چگونه Brand24 می‌تواند به بازاریابی Reddit کمک کند؟

]در ابزار Brand24، می‌توانید به طور کامل تمام ذکرهای مربوط به شرکت خود را در Reddit نظارت کنید. این یک راه ارزشمند برای حفظ ارتباط با آنچه در محصول، شرکت و جامعه شما می‌گذرد است. همچنین به شما امکان می دهد یک استراتژی رسانه ای ایجاد کنید که با شناسایی هرگونه تغییر احساسات در مکالمات مربوط به شرکت شما در زمان واقعی به نتیجه برسد. چند استراتژی برای شما:

  • کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را بیابید و رشد یا کوچک شدن آنها را مشاهده کنید
  • نظرات مربوط به شرکت خود را در طول زمان نظارت کنید
  • مشاهده تأثیرگذاران برتر برای هر Subreddit و نحوه تعامل آنها با سایر کاربران و پست‌ها
  • فعالیت روزانه Reddit را برای همه این معیارها و موارد دیگر ردیابی کنید!
 چگونه Brand24 ردیابی می‌کند Reddit ذکر می‌کند
چگونه Brand24 ردیابی می‌کند Brand24 ابزاری را ذکر می‌کند[29] در Reddit آن را در طول یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه امتحان کنید!

کاربران Reddit چگونه هستند؟

کاربران Reddit گروه بسیار متنوعی از مردم از سراسر جهان هستند. آنها علایق متعددی دارند، به همین دلیل است که برای هر چیزی که شما به آن علاقه دارید، زیرمجموعه های زیادی وجود دارد.

برخی افراد ممکن است وقتی از سر کار به خانه می‌رسند و می‌خواهند قبل از رفتن به رختخواب برخی داستان‌ها را بخوانند، به دنبال آرامش باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است عجله داشته باشند و فقط چند دقیقه ویدیوهای کوتاه بازی برای تماشا یا مقاله داشته باشند. در مورد ارز دیجیتال!

کاربران Reddit از دنیای اطراف خود آگاه و آگاه هستند. آنها دائماً به دنبال اطلاعات جدید هستند و با محتوایی که در سایت وجود دارد بسیار درگیر هستند. این امر Reddit را به یک پلتفرم عالی برای بازاریابی شرکت شما تبدیل می‌کند.

بیایید مستقیماً به استراتژی‌های بازاریابی Reddit بپردازیم! یک حساب.

نام کاربری

وقتی نوبت به ایجاد یک حساب Reddit برای کسب و کارتان می‌رسد، می‌خواهید مطمئن شوید که از یک تغییر نام شرکت خود به عنوان نام کاربری خود استفاده می‌کنید. این کار باعث می شود افراد راحت تر شما را پیدا کنند و برند شما را دنبال کنند. همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که یک حساب شخصی ایجاد می‌کنید که حرفه‌ای است و به خوبی کسب‌وکار شما را نشان می‌دهد. به عنوان یک صاحب کسب و کار، شما دوست ندارید که به عنوان یک شرکت بدنام شناخته شوید. برای بازاریابی رسانه های اجتماعی در Reddit، پیدا کردن یا ایجاد یک subreddit برای جایگاه شما مهم است. این به این دلیل است که subreddit ها جوامع آنلاین افرادی هستند که به یک موضوع خاص علاقه مند هستند.

با پست کردن محتوا در یک subreddit که به کسب و کار شما مرتبط است، می توانید به مخاطبان زیادی از افرادی که علاقه مند به آنچه شما ارائه می دهید دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، با ارسال متقابل محتوا در سایر subreddits در همان جایگاه، می توانید حتی به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید که ممکن است به آنچه می خواهید بگویید علاقه مند باشند. شروع به ایجاد روابط با مشتریان بالقوه کنید و ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

در اکثر موارد، همه افراد در Reddit ناشناس هستند – آنها از رشته هایی از حروف برای نشان دادن خود به جای نام یا آدرس ایمیل خود استفاده می کنند. ساب ردیت های مختلفی وجود دارد که در آن کاربران موضوعات مرتبط با فرهنگ پاپ، اخبار فوری، امور جاری و مواردی مانند بازی های ویدیویی، فیلم ها، هنرها و موسیقی را مورد بحث قرار می دهند. این مهم است که در مورد آنچه سایر کاربران پست می‌کنند تحقیق کنید تا بتوانید استراتژی ایجاد کنید که به نتیجه برسد.

یکی از راه‌هایی که ممکن است استراتژی کمپین بازاریابی شما با دیگران متفاوت باشد، این است که چند بار در مورد محصول یا خدمات خود پست می‌کنید. . اگر فکر می کنید مخاطبان شما این را بهتر دوست دارند، می توانید بیشتر از آنها پست بگذارید.

با این حال، اگر نگران ارسال هرزنامه به افراد هستید، ممکن است این بهترین ایده برای کمپین بازاریابی خاص شما نباشد. و در مورد محصول یا خدمات خود دقیقاً نحوه عملکرد آنها را پست کنید. شما باید عناصر خلاقانه ای را در استراتژی خود بیاورید که به شما کمک می کند از رقبا متمایز شوید.

چنین عناصر خلاقانه می‌تواند شامل ویدیویی باشد که به مردم می‌گوید چرا به محصول یا خدمات شما نیاز دارند، به جای اینکه متن زیادی را در یک مقاله بنویسند. مردم معمولاً زمانی که می‌خواهند چیزی را به‌جای خواندن یک بلوک بزرگ از متن برایشان توضیح داده شود، از ویدیوهای YouTube استفاده می‌کنند. از محتوایی که می‌خواهید منتشر کنید، زمان توسعه آن فرا رسیده است.

پست‌های برتر Reddit کمتر از 120 کاراکتر هستند

برای اینکه بیشترین تعامل را در Reddit داشته باشید، بهتر است پست‌های خود را کوتاه و دقیق نگه دارید. این به این دلیل است که کاربران Reddit تمایل بیشتری به خواندن پست‌های کوتاه‌تر دارند و همچنین اگر مطالبی را که خوانده‌اند دوست داشته باشند، احتمالاً آنها را به اشتراک می‌گذارند.

اگر نمی‌توانید همه اطلاعات خود را در یک پست کوتاه قرار دهید، سپس می توانید همیشه پیوندی به یک مقاله یا صفحه طولانی تر در وب سایت خود قرار دهید. این به خوانندگان شما این امکان را می‌دهد تا در صورت علاقه، اطلاعات بیشتری کسب کنند، بنابراین از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند.

یکی دیگر از دلایلی که پست‌های برتر Reddit کمتر از 120 کاراکتر دارند این است که مردم اغلب مشغول هستند و زمانی برای خواندن پست‌های طولانی ندارند. وقتی مردم پستی را می بینند که طولانی به نظر می رسد، ممکن است حوصله خواندن آن را نداشته باشند و فقط به سراغ چیز دیگری می روند. خیلی بهتر است که موارد را کوتاه و شیرین نگه دارید تا مردم از دیدن محتوای عالی که برای آنها ساخته اید غافل نشوند. نظرات کسانی هستند که سوال می پرسند. دو دلیل برای این وجود دارد – اولی این است که مردم به سمت پاسخ دادن به سوالات کشیده می شوند. مردم دوست دارند کارها را انجام دهند زیرا این به آنها احساس موفقیت می دهد که بدانند شما به شخص دیگری کمک می کنید. دلیل دوم این است که مردم فقط از یادگیری نظرات دیگران لذت می برند زیرا باعث می شود آنها احساس کنند در مکالمه مشارکت دارند. زیرا هر نوع پستی نمی تواند سوالی بپرسد. اگر نمی‌توانید سؤالی بپرسید، یکی از راه‌هایی که می‌توانید پست خود را تعاملی کنید این است که مطمئن شوید چندین نقطه بحث خوب در متن وجود دارد که می‌تواند باعث ایجاد بحث‌ها شود. این کار باعث می‌شود که مردم با پست شما صحبت کنند و درگیر آن شوند، چیزی که شما می‌خواهید.

برای اینکه مطمئن شوید پست شما بیشترین نظرات را دریافت می‌کند، حتماً در مورد آنچه که سایر کاربران پست می‌کنند تحقیق کنید تا بتوانید سؤالاتی بپرسید یا درج کنید. نکات بحثی که قبلاً در مورد آنها صحبت نشده است. این به شما کمک می‌کند تا از رقبا متمایز شوید و همچنین افراد را به خواندن پست‌های شما علاقه مند می‌کند.

پست‌های بدون سوال نظرات مثبت بیشتری دریافت می‌کنند

کاربران Reddit تازگی را دوست دارند و نمی‌خواهند کار ذهنی زیادی انجام دهند. بفهمید چرا یک پست جالب است این به این معنی است که پست‌های بدون سؤال معمولاً از نظر رأی موافق بسیار بهتر عمل می‌کنند.

اکنون، بسته به آنچه نیاز دارید، باید هر نوع پست را بر اساس آن انتخاب کنید.

در اینجا چند نکته دیگر برای اطمینان از مطابقت محتوای شما با مخاطبان شما:

معتبر باشید

وقتی در Reddit بازاریابی می کنید، معتبر بودن ضروری است. اگر مردم بگویند که شما فقط می‌خواهید چیزی به آنها بفروشید، اعتمادشان را به شما از دست می‌دهند و احتمالاً چیزی از شما نمی‌خرند. در عوض، در مورد آنچه ارائه می‌دهید صادق و صریح باشید. به مردم اجازه دهید بدانند چه چیزی را می فروشید و چرا باید آن را بخرند.

با این وجود، جلب اعتماد در جامعه Reddit کار آسانی نیست. شما نمی توانید بیایید و بدون معرفی مناسب شروع به فروش کنید. مدتی طول می کشد تا کاربران Reddit با شما به عنوان یک شخص آشنا شوند. به همین دلیل، باید در پشت حساب شما فقط یک شخص وجود داشته باشد، نه یک شرکت.

تحت تاثیر قرار دادن آنها با طرح های بازاریابی با مضمون مناسب و هوشمندانه اجرا شده برای شما مفید خواهد بود. به یاد داشته باشید که Redditors یک دسته باهوش هستند، بنابراین خارج از جعبه در مورد این یکی فکر کنید. کورکورانه روندهای رسانه های اجتماعی را دنبال نکنید.

مفید باشید

علاوه بر معتبر بودن، باید در Reddit نیز مفید باشید. هنگامی که مردم برای مشاوره یا توصیه می خواهند، حتما کمک خود را ارائه دهید. دانش و تخصص خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و آنها از آن قدردانی خواهند کرد. بعلاوه، مفید بودن باعث می‌شود شما مانند یک منبع اطلاعاتی معتبر به نظر برسید، که می‌تواند در درازمدت به فروش بیشتر منجر شود. در subreddits مربوطه مشترک شوید، در مورد پست ها نظر دهید، و محتوا را از سایر کاربران به اشتراک بگذارید. هرچه بیشتر درگیر باشید، افراد بیشتری شما را خواهند شناخت و به شما اعتماد خواهند کرد.

به بازخوردها گوش دهید و نظرات را تجزیه و تحلیل کنید

مهمترین چیز در بازاریابی در Reddit این است که به بازخورد کمپین خود گوش دهید. شما باید نظراتی را که دریافت می کنید تجزیه و تحلیل کنید و بفهمید که چرا مردم در مورد چیزهای خاصی نظر می دهند. اگر این کار را انجام دهید، شانس بیشتری برای موفقیت در کمپین بازاریابی شما وجود دارد. همچنین به این معنی است که اگر مشکلی در بازاریابی پیش بیاید، عموم مردم می‌توانند نکاتی را در مورد چگونگی رفع آن ارائه دهند! هنگام خواندن نظرات چند سوال از خود بپرسید:

  • نظرات مثبت در مورد کمپین چه می گویند؟
  • این چگونه با نظرات منفی مقایسه می شود؟ نظرات زیاد اما تعداد کمی رای موافق یا برعکس؟
  • آیا می توانید شکایات رایجی را مشاهده کنید؟ متفاوت از یکدیگر؟

اگر افراد زیادی در مورد جنبه خاصی از کمپین شما اختلاف نظر دارند، شاید ارزش بررسی این بخش را داشته باشد تا ببینید چرا چنین اختلاف نظری وجود دارد. فقط یک شکایت وجود دارد که مدام مطرح می شود. شما باید سعی کنید و درک کنید که چرا ذکر این موضوع برای افراد خاص بسیار مهم بود.

اگر بتوانید به این سؤالات پاسخ دهید، آنگاه این به شما مبنای خوبی برای ساختن آن می دهد. اگر تجزیه و تحلیل داده ها بسیار دشوار است، از نرم افزار استفاده کنید. تجزیه و تحلیل احساسات و نظارت بر رسانه اغلب می‌تواند به حجم زیادی از متن کمک کند.

مخاطب مناسب را هدف قرار دهید

وقتی نوبت به بازاریابی در Reddit می‌رسد، مهم است که مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید. اگر سعی کنید همه را هدف قرار دهید، در نهایت به هیچ کس نخواهید رسید. شما باید بازار هدف خود را شناسایی کنید و استراتژی ایجاد کنید که برای آنها جذاب باشد.

یکی از بهترین راه ها برای شناسایی بازار هدف خود این است که به مشتریان فعلی خود نگاه کنید. آنها چه کسانی هستند؟ اونها چی دوست دارن؟ آنها چه میخواهند؟ هنگامی که درک بهتری از بازار هدف خود پیدا کردید، می‌توانید شروع به ایجاد محتوایی کنید که برای آنها جذاب باشد.

Brand24 را راه‌اندازی کنید، شروع به ردیابی کلمات کلیدی در زیر ردیت‌ها کنید و مخاطبان هدف خود را کشف کنید.

محتوای جذاب ایجاد کنید

نکته مهم دیگری که هنگام بازاریابی در Reddit باید در نظر داشته باشید این است که مطمئن شوید محتوای شما مرتبط است. اگر مرتبط نباشید، مردم به سرعت علاقه خود را نسبت به چیزی که تبلیغ می‌کنید از دست می‌دهند و کمپین شما شکست می‌خورد.

با این حال، شما نمی‌خواهید فقط محتوا را برای مخاطبان خود تبلیغ کنید. اگر آنها به Reddit بروند و ببینند هر کاری که شما انجام می دهید مربوط به تبلیغات است، متوجه می شوند که هدف قرار گرفته اند. در عوض، از تبلیغات ظریف، هرچند به راحتی قابل تشخیص، در پست های بسیار جذاب و خلاقانه خود استفاده کنید. اگر پست ارزشمند باشد، کاربران Reddit اهمیتی به تبلیغات نمی‌دهند.

همچنین باید سعی کنید انواع مختلفی از محتوا را روی پلتفرم پست کنید، زیرا اگر افراد پست‌های متنوعی را از شما می‌بینند به جای یک یا فقط برای تعامل بهتر است. دو نوع پست

هرچه افراد در مورد نوع کسب‌وکار شما در چندین کانال امتیاز بیشتری کسب کنند، احتمال بیشتری دارد که به برند شما اعتماد کنند زیرا به نظر می‌رسد در نقاط تماس مختلف با شرکت شما سازگاری وجود دارد.

به طور مداوم پست کنید

اگر می خواهید در بازاریابی در Reddit موفق باشید، مهم است که به طور مداوم پست کنید. اگر اغلب پست نمی‌گذارید، مردم علاقه خود را نسبت به کاری که انجام می‌دهید از دست می‌دهند و کمپین شما شکست می‌خورد.

برای اینکه مطمئن شوید می‌توانید به طور منظم پست کنید، ایده خوبی است که یک تقویم محتوا ایجاد کنید. این به شما کمک می‌کند سازماندهی کنید و مطمئن شوید که می‌توانید به طور منظم محتوا پست کنید.

هنگام ایجاد تقویم محتوای خود، مطمئن شوید که انواع مختلفی از محتوا را درج می‌کنید. این کمک می‌کند تا چیزها برای مخاطبان شما جذاب بماند و اطمینان حاصل شود که آنها همچنان با پست‌های شما درگیر هستند.

از دکمه اشتراک‌گذاری استفاده کنید

Reddit دارای یک ویژگی آشکار است، اما تقریباً کم استفاده شده و کمتر از آن استفاده شده است، دکمه اشتراک‌گذاری. با استفاده از آن، می‌توانید محتوای Reddit خود را به کانال‌های رسانه‌های اجتماعی دیگر ارسال کنید، جایی که دسترسی بالاتر و تعامل بیشتری را به دست می‌آورد.

این یک راه عالی برای اطمینان از اینکه محتوای شما توسط مخاطبان بزرگ‌تری دیده می‌شود و به شما کمک می‌کند رشد خود را افزایش دهید. نام تجاری در Reddit.

برای استفاده حداکثری از این ویژگی، مطمئن شوید که از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا در پست‌های خود استفاده می‌کنید. این به آن‌ها کمک می‌کند زمانی که در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی دیگر به اشتراک گذاشته می‌شوند برجسته شوند.

بهینه‌سازی برای SEO

مانند هر وب‌سایت دیگری، اگر می‌خواهید در بازاریابی در Reddit موفق باشید، باید محتوای خود را برای SEO بهینه کنید. . این بدان معناست که کلمات کلیدی را در عناوین و توضیحات خود بگنجانید تا افراد بتوانند محتوای شما را هنگام جستجوی عبارات مرتبط بیابند. اغلب، پست‌های ردیت در جستارهای مختلف گوگل رتبه بالایی دارند، به‌ویژه وقتی صحبت از سؤالات می‌شود، که کاملاً شبیه Quora است. برای رتبه بندی اگر از من بپرسید اگر آنها این کار را کرده اند، شما هم می توانید با یک پست عالی این کار را انجام دهید. با این حال، من بیش از حد مطمئن هستم که آنها این پست را با در نظر گرفتن جستجوی Google ایجاد نکرده اند. با استفاده از چند ترفند، می‌توانید شانس رتبه‌بندی پست Reddit خود را بالا ببرید.

ابتدا، همیشه یک پیوند را در کادر نویسنده قرار دهید. این امر باعث می‌شود افراد به راحتی اطلاعات بیشتری را پیدا کنند و به شما امکان می‌دهد از کاربران Reddit که محتوای شما را دوست دارند و می‌خواهند بیشتر در مورد موضوع مطالعه کنند، ترافیک کسب کنید. پست شما مطمئن شوید که آنها را برای سئو نیز بهینه کرده اید. این به معنای گنجاندن کلمات کلیدی در نام فایل این موارد و در تگ های متن جایگزین آنها است. می‌توانید از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند SEMrush یا AnswerthePublic استفاده کنید تا به شما کمک کند تعیین کنید کدام عبارات در بهینه‌سازی این فایل‌ها مؤثرتر هستند.

یکی دیگر از راه‌های افزایش نتایج موتور جستجو، استفاده از ویژگی Subreddits Reddit است. اگر شخصی به دنبال موضوعات مرتبط با کسب و کار شما است، مطمئن شوید که تا حد امکان در آن subreddits شرکت می کنید. این به شما کمک می‌کند تا برای آن شرایط رتبه خوبی کسب کنید و به مخاطبان جدیدی دسترسی پیدا کنید که ممکن است در غیر این صورت در معرض برند شما قرار نگرفته باشند. البته، باید بازنویسی شود تا با سبک سایت شما مطابقت داشته باشد و از محتوای تکراری جلوگیری شود.

همچنین شایان ذکر است که باید مطمئن شوید که پست‌های شما یکدیگر را آدمخواری نمی‌کنند. این به معنای رتبه بندی برای همان کلمات کلیدی است زیرا ممکن است به رتبه بندی یکدیگر آسیب برساند. داشتن یک پست در 3 پست برتر بسیار بهتر از دو پست در قسمت پایین 10 پست برتر است. سه پست اول نرخ کلیک به طور نمایی بالاتری دارند. طبق گفته Backlinko، 3 مورد برتر سه چهارم کل کلیک‌ها را ایجاد می‌کنند.

در اینجا یک نمونه عالی از یک کمپین تبلیغاتی خود در Reddit توسط Uniqlo است که به درستی انجام شده است. قوانین بسیار خاصی در مورد مواردی که در پلتفرم آنها مجاز است و چیزهایی که مجاز نیستند، دارد. اگر می خواهید در بازاریابی در Reddit موفق باشید، مهم است که این قوانین را زیر پا نگذارید زیرا انجام این کار می تواند حساب شما را مسدود کند یا منجر به کاهش قابل توجه ترافیک وب سایت شما از کاربران Reddit شود.

به منظور کمک به شما. از این نوع موقعیت ها اجتناب کنید، قبل از راه اندازی کمپین در آنجا مطمئن شوید که با قوانین سایت آشنا هستید. می‌توانید پیوندی به خط‌مشی محتوای آن‌ها را در اینجا پیدا کنید.

این شامل پیروی از دستورالعمل‌های آداب معاشرت Reddit نیز می‌شود. به عنوان مثال، فقط پیوندهایی به وب سایت یا وبلاگ خود ارسال نکنید و آن را یک روز تماس بگیرید. مطمئن شوید که در بحث هایی که در سایت در حال انجام است شرکت کنید و به آنها کمک کنید. این به شما کمک می کند تا با سایر کاربران Reddit ارتباط برقرار کنید و شانس تعامل آنها با محتوای شما را افزایش دهید.

اکنون، اینها فقط قوانین کلی هستند. هر زیرگروه رددیت تا مجموعه خود را از اصول فردی، مانند، برای مثال، R / DataIsBeautiful:

 فردی اصول زیرگروه رددیت DataIsBeautiful "داده تنبل-SRC =" https://lh5.googleusercontent.com/crcZchc7UkesDGCq7dgnrahBGnhzu54pR4_z42JyFY2NNKybIszHuwUpZY7NdRpry5F3Lh9rV0_l1iNFQW0M38pP5EMo4L29L-hBgZFjzXh6ACzo5C38o_IgQulHoQ5hed2EufN_[19659112]اصول فردی subreddit DataIsBeautiful

پست متقابل در سایر subreddits در همان جایگاه

هنگام بازاریابی در Reddit، مهم است که به مخاطبان هدف خود فکر کنید و به احتمال زیاد آنها در کجا فعال هستند. اگر افرادی را هدف قرار می دهید که به یک موضوع خاص علاقه مند هستند، منطقی است که در subreddits مرتبط با آن موضوع پست کنید.

این به شما کمک می‌کند به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید که به آنچه می‌گویید علاقه‌مند هستند، و همچنین به شما کمک می‌کند تا با سایر اعضای انجمن Reddit ارتباط برقرار کنید. می‌توانید آن را با پست کردن در پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف مقایسه کنید.

تحقیق کنید که مخاطبان هدف شما روی چه زیرمجموعه‌هایی قرار می‌گیرند

یکی از بهترین راه‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان هدف خود، تحقیق در مورد زیرمجموعه‌هایی است که به احتمال زیاد به آنها دسترسی دارند. بیرون در با انجام این کار، می توانید درک بهتری از انواع موضوعات مورد علاقه آنها داشته باشید، و همچنین می توانید ببینید که چه نوع محتوایی در آن subreddits محبوب است. این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا استراتژی ایجاد کنید که با مخاطبان هدف شما طنین انداز شود و نتایج را به دست آورید.

برای تحقیق در مورد کدام زیرمجموعه هایی که مخاطبان هدف شما از آنها استفاده می کنند، می توانید از نوار جستجو در Reddit استفاده کنید یا از ابزاری مانند Subreddit Finder استفاده کنید. این ابزار به شما امکان می دهد کلمات کلیدی خاصی را جستجو کنید و ببینید کدام زیرردیت ها به آن کلمه کلیدی مرتبط هستند.

به کارما خود توجه کنید!

یکی از مهمترین جنبه های بازاریابی در Reddit داشتن یک شهرت مثبت هر زمان که چیزی را در Reddit پست می‌کنید، رأی موافق یا مخالف دریافت می‌کنید – درست است که این موارد لزوماً نشان‌دهنده خوب بودن یا نبودن محتوای شما نیستند، اما بر دید دیگران از محتوای شما تأثیر می‌گذارند.

اگر به عنوان یک پوستر شهرت منفی دارید، دیگر کاربران تمایل کمتری به پذیرش هر چیزی که شما می نویسید ندارند. در مقابل، اگر موفق شوید به عنوان یک پوستر با اطلاعات ارزشمند، شهرت خوبی کسب کنید، احتمال اینکه مردم آنچه را که برای گفتن دارید بررسی کنند و از آنها حمایت کنند، بسیار بیشتر خواهد بود. در تعادل کارما.

کارما در Reddit چیست، و چگونه آن را دریافت می‌کنید؟ - وی "داده تنبل-SRC =" https://rahpoyanferdos.ir/wp-content/uploads/2021/12/چگونه-یک-استراتژی-ایجاد-کنیم-که-به-نتیج

هرچه در Reddit فعالتر و مفیدتر باشید، پست‌های شما بیشتر مورد رأی مثبت قرار می‌گیرند.

یکی از راه‌های همکاری بیشتر این است که برای خواندن پست‌های کاربران دیگر وقت بگذارید و با تفکری به آنها پاسخ دهید. مسیر. شما همچنین می توانید با افزودن بینش یا دیدگاه های جدید به بحث ها کمک کنید. به این ترتیب، نه تنها به دیگران در Reddit کمک خواهید کرد، بلکه شهرت خود را به عنوان عضوی ارزشمند از جامعه نیز افزایش خواهید داد. جلسه Ask Me Anything (AMA) در Reddit می تواند راهی عالی برای تبلیغ برند شما و تعامل مستقیم با مشتریان بالقوه باشد. با پرسیدن سؤال، می‌توانید درباره مواردی که به آنها علاقه دارد و اینکه چگونه می‌خواهند محصول شما را توسعه دهند، اطلاعات بیشتری کسب کنید – این اطلاعات برای اهداف بازاریابی بسیار ارزشمند است.

شما همچنین این شانس را خواهید داشت که با افراد واقعی که به چیزهای مشابه شما علاقه مند هستند، ارتباط عمیق تری ایجاد کنید، که همیشه برای تجارت خوب است. تنبل-SRC = "https://rahpoyanferdos.ir/wp-content/uploads/2021/12/_619_چگونه-یک-استراتژی-ایجاد-کنیم-که-به-نتیج”/>

البته، یک AMA را به شخصی است. شما نمی توانید فقط درباره شرکت خود پست بگذارید و Redditors از شما سوال بپرسد. آنها چندان به محصول شما اهمیت نمی دهند.

با این وجود، اگر موفق به تولید یک AMA موفق شوید، می‌توانید فقط در یک روز نام خود را به هزاران نفر برسانید. به شرطی که داستان شما جالب باشد، Redditors بیشتر از شما مشتاق خواهد بود که از شما سؤال بپرسد.

در اینجا یک نمونه از AMA با یک طراح لباس آورده شده است:

 پست Reddit - هر چیزی در مورد صنعت مد از من بپرسید" data-lazy-src= "https://rahpoyanferdos.ir/wp-content/uploads/2021/12/_907_چگونه-یک-استراتژی-ایجاد-کنیم-که-به-نتیج

به غیر از بیش از 1000 upvotes، پست تقریبا 300 نظرات مطرح کنید من. این یک مقدمه واقعاً خوب نوشته شده برای یک پست است، و همانطور که می بینید، آن شخص پیوندی به وب سایت خود نیز ارسال کرد و هزاران چشم را به آن جلب کرد. ضربه عظیم:

 پست Reddit با بیش از 8K نظرات "داده تنبل-SRC =" https://rahpoyanferdos.ir/wp-content/uploads/2021/12/_397_چگونه-یک-استراتژی-ایجاد-کنیم-که-به-نتیج

این نمیدهد با این حال، بدون خطر نمی آیند. جلسه AMA ضعیف ممکن است یک کابوس روابط عمومی را برای شما و کسب و کار شما

 ق پست - از من بپرسید هر چیزی (AMA) "داده تنبل-SRC =" https://lh5.googleusercontent.com/ri7ZBUXrBGWDeKteeurhODMW5QI7vt14CqjihO944CQe6zoUU-5ZoTMxgIh4VCbRjE0_DankUPeQkbVvKTC95dlu0-403F7cG0lEBkEowgwjvutJ3WzBLwX -g1_k0yHdGo9LUXWA

5500 نظر. اما خوزه کانسکو واقعاً به AMA اهمیتی نداد و فقط به 50 سؤال پاسخ داد. درباره شکست صحبت کنید.

از تبلیغات Reddit استفاده کنید

تبلیغات ردیت به روشی مشابه تبلیغات فیس بوک یا تقریباً در مورد هر استراتژی دیگر رسانه های اجتماعی پولی عمل می کند.

هنگام بازاریابی در Reddit، ایجاد یک حساب کاربری مهم است. با تبلیغات Reddit این به شما این امکان را می دهد که به طور خاص افرادی را هدف قرار دهید که به احتمال زیاد به محصول شما علاقه مند هستند. همچنین می‌توانید از تبلیغات Reddit برای ایجاد پست‌های حمایت‌شده استفاده کنید، که به شما بیشتر در معرض دید قرار می‌دهد.

علاوه بر این، با ایجاد یک حساب کاربری با Reddit Ads، می‌توانید گزارش‌های دقیق در مورد نحوه عملکرد کمپین‌های خود را مشاهده کنید. این اطلاعات برای بهینه سازی تلاش های بازاریابی شما بسیار ارزشمند است.

گزارش تفصیلی کمپین Reddit " class="wp-image-151576" data-lazy-srcset="https://brand24.com/blog/wp-content/uploads /2021/12/reddit-ads-new-reporting-1140x783.png 1140w, https://brand24.com/blog/wp-content/uploads/2021/12/reddit-ads-new-reporting-1536x1053.png ، https://brand24.com/blog/wp-content/uploads/2021/12/reddit-ads-new-reporting-2048x1407.png 2048w, https://brand24.com/blog/wp-content/uploads/ 2021/12/reddit-ads-new-reporting-300x206.png 300w" data-lazy-sizes="(max-width: 1140px) 100vw, 1140px" data-lazy-src="https://brand24.com/ blog/wp-content/uploads/2021/12/reddit-ads-new-reporting-1140x783.png
Reddit Ads داشبورد

راهنمای دقیق نحوه راه اندازی Reddit Ads[19] توسط ads50 در اینجا یافت می شود. علاقه، مکان، و آمار جمعیتی

درباره اینکه چرا و چگونه باید تبلیغات Reddit را بر اساس علاقه، مکان و جمعیت هدف قرار دهید بنویسید.

هدف‌گیری تبلیغات بر اساس علاقه، مکان و جمعیت یکی از مهم‌ترین جنبه‌هایی است که باید در نظر گرفته شود. هنگام ایجاد یک استراتژی بازاریابی Reddit برای شرکت شما. وقتی وارد پورتال Reddit Ads می شوید، این گزینه را خواهید داشت که کاربرانی را با علایق مرتبط با صنعت، مکان و اطلاعات جمعیتی خود هدف قرار دهید. این به شما امکان می دهد به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید که احتمالاً به آنچه شرکت شما ارائه می دهد علاقه مند هستند.

یکی از مواردی که می تواند یک تبلیغ را در Reddit ایجاد یا خراب کند، تصویر کوچک آن است. این اولین چیزی است که مردم هنگام رفتن به سایت می بینند، بنابراین مهم است که توجه آنها را جلب کند و آنها را به سمت خود جلب کند. اگر اینطور نباشد، مردم بدون اینکه حتی موضوع را ببینند به سمت راست می روند.

تصویر کوچک Reddit. پست "داده تنبل-SRC =" https://rahpoyanferdos.ir/wp-content/uploads/2021/12/_121_چگونه-یک-استراتژی-ایجاد-کنیم-که-به-نتیج

راه اندازی به اهداف کمپین و مدیریت مناقصه

هنگامی که شما تنظیم هستیم کمپین تبلیغاتی Reddit خود را تنظیم کنید، مهم است که اهداف کمپین را تنظیم کنید و پیشنهادات خود را مدیریت کنید. این کمک می‌کند مطمئن شوید که بیشترین بهره را از تلاش‌های بازاریابی خود می‌برید.

اهداف کمپین می‌تواند شامل مواردی مانند افزایش ترافیک وب‌سایت، ایجاد سرنخ، یا فروش محصولات/خدمات باشد. هنگامی که اهداف خود را تعیین کردید، باید تبلیغاتی مطابق با آنها ایجاد کنید. این بدان معناست که کپی تبلیغات، تصاویر و هدف شما باید با یکدیگر همسو باشند.

وقتی پیشنهادهای خود را در Reddit Ads مدیریت می‌کنید، مهم است که در نظر بگیرید که می‌خواهید با کمپین خود به چه چیزی برسید. اگر به دنبال ایجاد ترافیک وب سایت هستید، می خواهید قیمت پیشنهادی بالاتری نسبت به زمانی که به دنبال تولید سرنخ هستید تعیین کنید.

با این حال، به خاطر داشته باشید که اگر تبلیغات شما نتایجی را که می‌خواهید ایجاد نمی‌کند، نمی‌خواهید زیاد خرج کنید. سعی کنید با قیمت‌های پیشنهادی مختلف آزمایش کنید تا بهترین نقطه را برای کسب و کارتان بیابید.

بر عملکرد تبلیغات در طول زمان نظارت کنید تا نرخ تعامل و نرخ تبدیل را افزایش دهید

برای انجام این کار، مهم است که بتوانید آن را ردیابی کنید. عملکرد تبلیغات شما در طول زمان این به شما امکان می دهد ببینید کدام تبلیغات کار می کنند و کدام نه. همچنین با نظارت بر عملکرد تبلیغات خود، می‌توانید متوجه شوید که یک کمپین خاص چه زمانی اثربخشی کمتری دارد و قبل از هدر رفتن پول بیشتر آن را متوقف کنید.

علاوه بر این، با ردیابی نحوه عملکرد تبلیغات خود در طول زمان، می‌توانید ایده بهتری در مورد اینکه چه نوع چیزهایی برای کسب و کار شما بهتر عمل می‌کنند به دست آورید. به عنوان مثال، اگر یکی از کمپین‌های شما خوب عمل کند اما دیگری عملکرد خوبی ندارد، می‌دانید که هدف‌گیری کاربران بر اساس علایق ممکن است بهتر از هدف‌یابی مبتنی بر مکان برای محصول/خدمت شما کار کند.

از ابزار Brand24 برای ردیابی استفاده کنید. موارد ذکر شده در Reddit!

نتیجه گیری

پلتفرم Reddit یک شبکه رسانه اجتماعی با بیش از 200 میلیون کاربر فعال ماهانه است. همچنین یکی از محبوب‌ترین سایت‌ها در اینترنت است که در رتبه پنجم از نظر ترافیک پشت سر گوگل، یوتیوب، فیس‌بوک و ویکی‌پدیا قرار دارد. به این ترتیب، اگر استراتژی بازاریابی Reddit درستی داشته باشید، می‌تواند یک کانال بازاریابی بسیار مؤثر برای تبلیغ شرکت یا محصول شما باشد. Brand24 همه ابزارهای مورد نیاز شما را دارد.

اکنون Brand24 خود را برای یک آزمایش رایگان دریافت کنید.