چگونه می توان شهرت مثبت کسب و کار را حفظ کرد

چگونه می توان شهرت مثبت کسب و کار را حفظ کرد

هنگامی که شما یک کسب و کار را اداره می کنید ، مهم است که همیشه شهرت کسب و کار خود را حفظ کنید. اگر افراد نظر منفی در مورد تجارت شما دارند ، احتمال خرید آنها از شما کمتر خواهد بود و به احتمال زیاد به دوستان خود خواهند گفت که از شما خرید نکنند. اگر به درستی به کار گرفته نشود ، این می تواند منجر به از بین رفتن آن شود. در این پست وبلاگ ، ما در مورد چگونگی حفظ دست نخورده شهرت تجاری شما برای موفقیت طولانی مدت در هر مشاغل تجاری بسیار مهم هستیم!

خواهید آموخت:

  • چرا مدیریت شهرت تجاری مهم است؟
  • SEO چه تاثیری دارد؟ در مورد شهرت آنلاین؟
  • چگونه می توان شهرت آنلاین خود را کنترل کرد؟

بیایید سریع وارد شویم!

چرا مدیریت شهرت تجاری ضروری است؟

با شهرت تجاری ، آسمان محدود است. چه توسعه تجارت شما و چه گسترش بازارهای جدید ، شهرت تجاری خوب می تواند شما را سریعتر و م effectivelyثرتر از هر چیز دیگری به آنجا برساند و ارزش رسانه ای کسب شده را بهبود بخشد. ] نزدیک به 40 درصد از مصرف کنندگان تنها در صورتی به برندها اعتماد می کنند که در رسانه های اجتماعی با آنها تعامل داشته باشند. ، 60 said گفتند که نظرات با بازخوردهای منفی آنها را از استفاده از یک کسب و کار منع می کند. در برخی موارد ، کافی است که یک شرکت را به ورشکستگی کامل یا ضرر عظیم در سودهای غیرقابل ترمیم سوق دهیم. bra

Equifax

نقض داده های سال 2017 که اطلاعات 147 میلیون مشتری ، از جمله شماره های امنیت اجتماعی ، تاریخ تولد و شماره گواهینامه رانندگی آنها را به خطر انداخت ، منجر به یک فاجعه شده است. در حالی که نقض اطلاعات 100٪ قابل پیشگیری نیست ، بحران های روابط عمومی زیر قطعاً حداقل تا حدی قابل پیش بینی هستند. آنها به جای اطلاع رسانی به مردم در مورد نقض داده ها ، تصمیم گرفته اند تا یک ماه و نیم از این اطلاعات استفاده کنند و مشتریان خود را در این مدت در تاریکی نگه دارند. بیشتر از این ، آنها حتی مشتریان خود را مجبور کردند که شکایتی مبنی بر اعتراض دسته جمعی نداشته باشند. گرچه چهار سال پیش اتفاق افتاده بود روابط عمومی منفی Equifax از زمان وقوع نقض منجر به ضرر 1.7 میلیارد دلار شد.

 مدیریت شهرت آنلاین از طریق Brand24
آمار شهرت آنلاین Equifax

Electronic Arts [19659009] در حال حاضر یکی از بدنام ترین توسعه دهندگان بازی ، Electronic Arts به دلیل حریص بودن بیش از حد شناخته شده است. آخرین اشتباه آنها در Star Wars: Battlefront II بود. قبل از شروع بازی ، آنها به عدم توانایی پرداخت هزینه برق و بدون جعبه غارت اشاره کردند ، که به یک دروغ آشکار تبدیل شد.

نیازی به گفتن نیست ، بعد از اینکه گیمرها متوجه این واقعیت شدند که شخصیت های اصلی حداقل 40 ساعت زمان نیاز دارند تا قفل بازی باز شوند یا صدها دلار ، آنها خشمگین شدند. قدرت کامل نظر منفی باعث شده است که EA تمام پرداخت های درون بازی ، از جمله جعبه های غارت را متوقف کند. پس از تمام این سختی ، آنها ارزش سهام خود را 3 میلیارد دلار از دست دادند.

به غیر از این مورد ، چندین حساب وجود دارد که EA یک توسعه دهنده بازی خریداری کرده و آنها را به ایجاد عناوین وحشتناک غیر اصلی واداشته است یا فقط به طور کلی استودیو را به کلی کشته است. همه این رویدادها باعث شده است که EA مترادف با امپراتوری شیطانی بازی ها شود. می تواند یک شرکت را به سقوط یا حداقل ضرر برساند. از آنجا که مشتریان منبع درآمد هستند ، مشاغل باید با آنها برخورد جدی کنند و تمام تلاش خود را برای حفظ شهرت آنلاین مثبت انجام دهند. البته ، این تنها بخشی از بازار را تحت تأثیر قرار می دهد ، زیرا برخی از شرکت ها حتی از تبلیغات منفی نیز سود می برند. کسب رتبه تا آنجا که ممکن است یک امر ضروری است. رتبه بندی بیشتر برای کلمات کلیدی رقابتی شما را قابل اعتمادتر می کند و مشتریان بیشتر از حضور شما آگاه می شوند.

از آنجایی که می توانید بر نتایج جستجو تأثیر بگذارید ، باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا مردم به جای نقاط ضعف شما نقاط قوت شما را ببینند. به محض بروز بحران روابط عمومی ، رسیدگی به آن به بهترین شکل ممکن باید اولویت اصلی باشد. جایگزینی اخبار بد با خبرهای خوب م theثرترین است. البته ، شما بر آنچه Google تصمیم می گیرد رتبه بندی کند کنترل ندارید ، اما می توانید حداقل تا حدی بر آن تأثیر بگذارید. با این وجود ، برای انجام این کار ، به نوعی نظارت بر اخبار نیاز دارید.

پنج نتیجه اول در جستجوی Google 67.70 get کلیک می کنند. تمام تلاش خود را برای حضور در آنجا بکنید (مثبت!) و شهرت آنلاین شما افزایش می یابد.

چگونه می توانید شهرت آنلاین خود را در کنترل نگه دارید

کسب و کار شما بر اساس نحوه تعامل شما با مشتریان و مشتریان قضاوت می شود. این بدان معناست که یک کسب و کار باید از شهرت آنلاین خود یا آنچه مردم در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و Yelp در مورد آنها می گویند آگاه باشد. این ممکن است سخت باشد زیرا وقتی شخصی در مورد کسب و کار شما پست منفی می گذارد ، در عرض چند دقیقه ویروسی می شود ، در حالی که موارد مثبت مردم می گویند زمان می برد تا از طریق بازاریابی دهان به دهان گسترش یابد. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید شهرت آنلاین خود را با موفقیت مدیریت کنید.

استراتژی مدیریت شهرت تجاری را تدوین کنید

درست مانند زمانی که شما در حال اداره یک کسب و کار هستید ، داشتن یک استراتژی مدیریت شهرت آنلاین برای حفظ تصویر کسب و کار شما ضروری است. بهترین راه برای انجام این کار ، پیروی از سه دستورالعمل است: کنترل ، محتوا و صحیح.

کنترل: سایتهای رسانه های اجتماعی را برای هرگونه اشاره ای به کسب و کار یا صنعت آن در طول روز تحت نظر داشته باشید.

شامل: به سرعت پاسخ مثبت دهید نظرات در مورد آنچه آنها می گویند درست است ، مانند این که آیا بازخورد مفیدی بود یا چیزی که لازم بود به اشتراک بگذارید – اما خیلی زحمت نکشید!

درست: اگر کسی اطلاعات غلطی درباره کسب و کار شما منتشر کرد ، به طور خصوصی با او تماس بگیرید و تصحیح کنید اظهارات آنها به شیوه ای آرام است تا هیچ کس در مورد آنچه اتفاق افتاده دچار سردرگمی نشود. این به جلوگیری از ویروسی شدن سوء تفاهم ها کمک می کند.

شهرت فعلی خود را بررسی کنید

اگر چیزی را ندانید نمی توانید چیزی را بهبود بخشید. برای اینکه صاحبان مشاغل بتوانند شهرت آنلاین فعلی خود را شناسایی کنند ، باید این پنج س themselvesال را از خود بپرسند:

– مردم در مورد تجارت من چه می گویند؟

– وقتی در جستجوی کسب و کار خود به صورت آنلاین هستم چه احساسی دارم؟

– محتوا با چه کسانی صحبت می کند و چند وقت یکبار این اتفاق می افتد؟

– اگر مشتریان به یکی از پست های من نگاه می کردند ، بر اساس عکس/ویدئویی که در آن پست استفاده کردیم ، درباره من یا محصولات من چه فکر می کردند؟ و سرانجام… چند مثال شامل فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام است. شما می خواهید مطمئن شوید که هر بار که چیزی ارسال می کنید ، آن را در حساب تجاری ارسال می کنید. هنگام بررسی شهرت تجاری فعلی شما بسیار مفید است. این راهی است که صاحبان مشاغل می توانند بر آنچه مردم در مورد آنها صحبت می کنند و نحوه صحبت آنها در مورد تجارت نظارت کنند. با خواندن این پست ها ، می توانید ببینید آیا چیزی برای اصلاح شهرت آنلاین شما نیاز به اصلاح یا تغییر دارد.

فرهنگ شرکت خود را توسعه داده و ارتقا دهید

فرهنگ تجاری یک شرکت چه چیزی آن را از رقبا متمایز می کند این فراتر از داشتن یک فضای اداری است که زیبا به نظر می رسد یا صرفاً تنقلات رایگان به کارکنان ارائه می دهد – این بدان معناست که مطمئن شوید همه شیوه های تجاری شما با ارزشهایی که می خواهید تبلیغ کنید نیز مطابقت دارد.

اگر شما یک شرکت رقابتی دارید بازاریابی می کنند و می خواهند مصرف کنندگان وفادار باشند بدون توجه به پیروزی یا باخت آنها ، به عنوان مثال ، برای خریدهای بالای 100 دلار تخفیف ارائه می دهند در حالی که موارد زیر 30 دلار را حذف می کنند. به این ترتیب ، مردم بدون توجه به زمانی که پول خود را در آنجا خرج می کنند ، به مشاغل خود پی می برند! اگر می خواهید کارمندان جدیدی جذب کنید ، فرهنگ کسب و کار و آنچه را که نشان می دهد تبلیغ کنید. این امر افرادی را که به دنبال شغلی با معنا هستند ، جذب می کند ، که به احتمال زیاد آنها را به اقامت طولانی مدت سوق می دهد تا اینکه آنها فقط به پول آسان علاقه مند باشند.

شفافیت با کارکنان فعلی شما نیز بسیار اهمیت دارد. اگر مشاغل شما در حال حاضر با مشکل مواجه است ، باید مطمئن شوید که همه می دانند چه اتفاقی می افتد. این امر نه تنها به آنها می گوید که چگونه می توانند مشکل را برطرف کنند ، بلکه شفاف سازی می کند تا همه نقش خود را برای موفقیت درک کنند. وقتی مردم می دانند که چه کارهایی باید انجام شود (و درک می کنند که چگونه مشارکت می کنند) ، در این مورد هیچ ابهامی وجود ندارد که همه چیز باید به کجا برسد یا چه کسی مسئول است. هدف ارتباطات است!

اگر شرکت شما چیزی را تحت پوشش خود دارد ، با ترک کارکنان ، آنها ممکن است در مورد آن صحبت کنند و از جایگزینی های احتمالی در کار با شما جلوگیری کنند.

ببینید که چگونه با رقبای خود مقایسه می کنید [19659014] نظارت بر نه تنها خودتان ، بلکه رقابت شما نیز برای مدیریت شهرت تجاری ضروری است. این به شما کمک می کند تا ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند – و سپس از این اطلاعات به نفع خود استفاده کنید.

به عنوان مثال ، اگر رقیب شما دارای صفحه ای با بیش از دو برابر فالوور در فیس بوک باشد ، بهتر است به این نتیجه برسید دلیل اینکه چرا این اتفاق می افتد بنابراین آنها هیچ مزیت بزرگتری در تجارت ندارند! ارزش آن را دارد که مخالفان خود را با ابزارهای تجزیه و تحلیل رقبا نیز تجزیه و تحلیل کنید. پیام های شرکت و اهداف تجاری همچنین به مشتریان کمک می کند تا هنگام بازدید از وب سایت خود یا مرور سایت رسانه های اجتماعی خود ، همه چیز را یکدست نشان دهند. این استانداردهای نام تجاری می تواند شامل موارد زیر باشد:

– بیانیه ای در مورد این که کسب و کار به چه کسانی خدمت می کند

– لیستی از ارزش های تجاری

– مروری بر سابقه کسب و کار و دلایل اهمیت آن

– اطلاعاتی در مورد انواع محصولات که در دسترس خریداران است

به نام تجاری خود توجه شخصی کنید

اصالت برای 86٪ از مصرف کنندگان یک عامل کلیدی است. این بدان معناست که اگر مشتریان احساس کنند که به آنها فروخته شده است ، تأثیر متضاد بر شهرت کسب و کار خواهد داشت. شما می خواهید در مواد بازاریابی نمایندگی کنید. در عین حرفه ای ماندن واقعی باشید! به علاوه ، بازخورد بخواهید تا بتوانید با گذشت زمان پیشرفت خود را ادامه دهید. راه حل هایی را برای مشکلات آنها ارائه دهید ، نه لزوماً اجناس برای فروش. چرا؟ از آنجا که می توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید ، آنچه مورد علاقه آنها است را تبلیغ کنید (یا بر این اساس تخفیف دهید!) و محتوایی ایجاد کنید که مردم بخواهند بخوانند یا تماشا کنند در حالی که معتبر هستند.

نکته اصلی در اینجا ثبات است! شما نمی خواهید یک پست در مورد ارزش های تجاری و به دنبال آن تبلیغات برای جدیدترین محصول منتشر شود – این باعث می شود پیروانی که در حال حاضر سعی در پیگیری همه پست های کسب و کار دارند ، گیج شود. این امر در مورد اینفلوئنسرها نیز صدق می کند: اگر اخیراً پست های متفاوتی از آنها ارسال شده است ، اما فقط چند نظر اخیر وجود دارد ، ممکن است مشکلی پیش آمده باشد و دسترسی به رسانه های اجتماعی آنها نیز نسبت به قبل م lessثرتر باشد.

پیشرفت خود را اندازه گیری کنید [19659014] هر کارشناس مدیریت شهرت به شما می گوید که اگر آن را اندازه گیری نکنید نمی توانید مدیریت شهرت تجاری را انجام دهید. چگونه می دانید که تلاش های شما چقدر خوب کار می کند؟

با این حال ، روش اندازه گیری هرچه که باشد ، باید دقیق و قابل اعتماد باشد. به این ترتیب هیچ س aboutالی در مورد مهمترین نقاط داده وجود ندارد. همچنین به جلوگیری از اشتباهاتی مانند نداشتن فروش کافی کمک می کند زیرا همه ارقام بر اساس خریدهای خرده فروشی و نه سفارشات عمده و یا برعکس بوده است. شهرت:

– تجزیه و تحلیل Google

– فیس بوک بینش

– گروه های متمرکز با مصرف کنندگان

– عملکرد هشتگ

از این داده ها استفاده کنید تا ببینید چه معیارهایی نیاز به بهبود دارند و سپس به آنها رسیدگی کنید. بهترین راه این است که مشتریان خود را بشناسید و نیازهای آنها را بفهمید! به کسب و کار شما باید به عنوان توسعه ای از خود نگاه کرد – شخصی که می تواند به آن اعتماد کند زیرا با سبک زندگی آنها مطابقت دارد. و وقتی بتوانید این کار را با موفقیت انجام دهید ، همه چیز دیگر سر جایش قرار می گیرد.

از نظرات مشتریان استفاده کنید

84٪ مردم به اندازه دوستان به نظرات آنلاین اعتماد می کنند.

دلیلی وجود دارد که باعث می شود مدیریت شهرت کسب و کار آنلاین بسیار مهم است: مردم قبل از تصمیم گیری در مورد خرید تحقیق می کنند و وقتی مشتریان خوشحال می شوند ، آن را به دیگران اطلاع می دهند. چه راهی بهتر از دریافت نظرات وجود دارد؟

بعلاوه ، اینترنت می تواند مکانی ناشناس باشد و مردم ممکن است احساس کنند هیچ کس در صورت بازخورد منفی از آن اطلاع نخواهد داشت. این بدان معناست که شما باید فوراً به هر موضوعی رسیدگی کنید وگرنه اوضاع بدتر می شود! همه چیز این است که تجارت خود را در بهترین حالت ممکن نشان دهید – به ویژه در سایتهای رسانه های اجتماعی. مردم نمی خواهند از کسی پیروی کنند که واقعی به نظر نمی رسد زیرا در آن صورت هیچ چیز دیگری را که در آنجا نوشته شده است باور نمی کنند.

یک برنامه مدیریت بازبینی ایجاد کنید. با ارائه مشوق ها ، نظرات را تشویق کنید. شما نمی توانید آنها را مجبور کنید ، باید به آنها اجازه دهید یا مودبانه بپرسید. این بدان معناست که مشتریان را به هر نحوی که می توانند بازخورد شهرت کسب و کار را با مشکل مواجه نکنند و با تشویق این رفتار با مشوق هایی مانند تخفیف یا سایر مزایا مشکلی ایجاد نکنند. ایمیل یا یک فرم تماس) تا بتوانند افکار خود را در مورد تجارت شما بدون نیاز به دردسر ایجاد یک حساب دیگر به همین منظور ارائه دهند!

البته داشتن رتبه بندی تنها پنج ستاره مشکوک است و از خودش دریافت نظرات منفی در اینجا و آنجا در واقع طبیعی است. نکته این است که شما باید به طور مناسب پاسخ دهید. تا زمانی که نشان می دهید که مایل به کار بر روی نقص های خود هستید ، ممکن است نظر داور تغییر کند. واقعی هستند برخی از معتبرترین پلتفرم های بازبینی عبارتند از G2 ، Capterra ، Better Business Bureau و Trustpilot. حتی اگر آن رتبه بندی های پنج ستاره در وب سایت های سایه دار قرار گیرند ، هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت. شاید به هیچ وجه تقصیر شما نبوده باشد – شاید شخص دیگری در صنعت شما کاری غیراخلاقی انجام می دهد و شما کسی هستید که در نهایت به خاطر آن مقصر شناخته می شوید. خود به خود از بین می رود! به جای تلاش برای انکار هر چیزی و در نتیجه ایجاد مشکلات حتی بیشتر از قبل (زیرا مردم شما را باور نمی کنند) ، هرگونه اشتباه را در اسرع وقت با اظهار عذرخواهی و به دنبال آن برنامه اقدام پیش رو بپذیرید. این به پیروان نشان می دهد که شما نیز به مدیریت شهرت تجاری آنها اهمیت می دهید و مایل هستید در صورت لزوم هر کاری را برای بهبود اوضاع انجام دهید.

همانطور که در موارد قبلی EA و Equifax اشاره شد – نکته اصلی صداقت است: سعی کنید اطلاعات را پنهان کنید زیرا در این صورت مردم فقط می خواهند بیشتر بدانند و نظریه های خود را بسازند. اگر بتوانید اطلاعات کافی ارائه دهید ، مدیریت شهرت کسب و کار شما ممکن است با گسترش کلمات بهبود یابد! شما شفاف و واقعی به نظر خواهید رسید ، حتی اگر بحران واقعاً بد باشد ، حتماً مردم و مشتریان را در جریان آن قرار دهید.

ابزارهای مدیریت شهرت برند

اگر شهرت یکی از مهمترین چیزها برای شماست و کسب و کار شما ، پس ارزش سرمایه گذاری در برخی از نرم افزارهای مدیریت شهرت برند را دارد. این خدمات ارائه بازخورد در مورد محصولات یا خدماتی که تجربه کرده اند را برای مشتریان آسان می کند – این بدان معناست که تمام داده ها در یک سیستم واحد باقی می مانند ، که تجزیه و تحلیل را بسیار ساده تر می کند!

گوش دادن اجتماعی و تجزیه و تحلیل احساسات

مارک 24 [19659102] Brand24 ” data-lazy-src=”https://i.imgur.com/wdsbbRO.png”/>

Brand24 یک برنامه برنده جایزه است که به شما کمک می کند افرادی را که درباره شرکت شما صحبت می کنند ردیابی و درگیر کنید. Brand24 یک راه حل قابل اعتماد ، آسان برای استفاده و مقرون به صرفه است که به شما اجازه می دهد هم پیگیری کنید و هم مکالمات آنلاین مربوط به کسب و کار خود را انجام دهید. با تجزیه و تحلیل احساسات ، می توانید نیازهای مشتری و مسائل تجاری را شناسایی کنید ، در حالی که ماژول گوش دادن اجتماعی به شما امکان می دهد آنچه را که مردم در مورد تجارت شما می گویند پیگیری کنید.

Brand24 یک ابزار قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه برای مدیریت شهرت کسب و کار است که به اطمینان از همه مکالمات مربوط به تجارت شما در یک سیستم باقی می مانند.

خدمات به مشتریان

LiveChat

 LiveChat "data-lazy-src =" https://i.imgur.com/boeLjNj .png

با LiveChat ، بازدیدکنندگان وب سایت شما فقط یک مکالمه با شما فاصله دارند. با یک پنجره چت ساده یا دکمه تماس در سایت خود می توانید با افرادی که برای شما اهمیت بیشتری دارند تماس بگیرید و به آنها کمک کنید – آنها همیشه با تمام داده های وب خود ، آمار ترافیک و اطلاعات شخصی موجود در تماس هستند. اگر به دلایلی قصد خرید داشته باشند ، متخصصان مراقبت از مشتری ما آماده هستند تا آنها را در این زمینه راهنمایی کنند. روی هم رفته ، تجربه مشتری را بسیار افزایش می دهد.

مدیریت ارتباط با مشتری

Salesforce

 Salesforce "data-lazy-src =" https: //i.imgur .com/EgM78qG.png

راه حل مدیریت ارتباط با مشتری برای همه بخشهای شرکت شما. Salesforce به شما کمک می کند روابط شرکت خود را با مشتریان ، از جمله فروش ، بازاریابی و خدمات از یک پلت فرم یکپارچه که نمای واحدی از هر مشتری را ارائه می دهد ، مدیریت کنید. با بررسی سفر مشتری و فرایند تصمیم گیری ، Salesforce به شما اجازه می دهد تا بر هر نقطه تماس نظارت کنید.

مدیریت رسانه های اجتماعی

بافر