چگونه ممیزی برند را انجام دهیم؟

چگونه ممیزی برند را انجام دهیم؟

ممیزی برند به شما امکان می دهد چابک و ابتکاری باشید. این فرایند یک بررسی بهداشتی از شرکت شما به شما ارائه می دهد. حسابرسی مارک در لیست از بینش های عملی که می توانید برای افزایش نتایج کلی شرکت خود پیاده کنید ، نتیجه می گیرد.

با اجرای ممیزی برند ، می توانید:

  • موقعیت خود را در بازار تعیین کنید و استراتژی های پیشرفت را توسعه دهید
  • انتظارات مشتریان خود را کاوش کرده و محصول یا خدمات خود را مطابق با آن تراز کنید
  • تجزیه و تحلیل SWOT را انجام داده و کشف کنید نقاط قوت و ضعف شغل خود
  • تحلیل احساساتی که نام تجاری شما در بین مشتریان خود ایجاد می کند

ممیزی توسط یک آژانس خارجی می تواند انجام شود ، اما اگر خودتان این کار را انجام دهید ، این مقاله ارائه می دهد [19459003[الگویحسابرسیبرند

ممیزی برند فرایندی است برای بررسی موقعیت شما در بازار ، مقایسه آن با رقبای شما و ارزیابی اثربخشی استراتژی کلی تجارت شما.

هنگام انجام ممیزی برند ، ابتدا به وضعیت موجود در شرکت خود نگاه می کنید. نقاط قوت و ضعف آن را تحلیل می کنید. ممیزی نام تجاری چگونه مشتری شما نسبت به شرکت شما ، چگونگی مقایسه شرکت شما با رقبای شما و نحوه عملکرد آن را فاش می کند.

ممیزی برند به شما کمک می کند تا تجزیه و تحلیل SWOT را انجام دهید و جهت پیشرفت شرکت خود را تعیین کنید. این روند می تواند به شما در پیشبرد مسیر و به تبع آن رشد کسب و کار شما کمک کند.

چرا یک حسابرسی از برند انجام می شود؟

در نگاه اول ، ممکن است یک ممیزی نام تجاری یک فرایند غیر ضروری به نظر برسد. مقدار داده ای که شما باید تجزیه و تحلیل کنید بسیار زیاد است ، زیرا باید به جنبه های مختلف حضور برند خود ، چه به صورت آنلاین و چه به صورت آنلاین ، نگاه عمیق تری بیندازید.

ممیزی مارک تجاری برای ایجاد یک برند قوی ضروری است. مارک های قوی پول بیشتری کسب می کنند و از بحران مصون هستند. یک برند قدرتمند از سطح آگاهی بیشتر از برند برخوردار است که به طور مستقیم به فروش بالاتر و پایین تر بودن خرده ترجمه تبدیل می شود.

برندهای دارای جایگاه مستقر در بازار ، پول کمتری را برای جذب مشتری جدید هزینه می کنند. نرخ بازگشت مشتریان نیز برای مارک های سالم بالاتر است. مردم مارک هایی را که تعامل مثبتی با دوستان و خانواده هایشان دارند ، ارجاع می دهند.

همه جوانب ذکر شده عناصر یک مارک سالم هستند. همه آنها خط پایین شما را افزایش می دهند.

اولین قدم برای یک برند سالم ، ممیزی برند است.

چگونه یک ممیزی نام تجاری را انجام دهیم؟

اولا ، شما باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید ممیزی نام تجاری داخلی یا خارجی را انجام دهید یا هر دو آنها را ترکیب کنید . مطمئناً ، ادغام آنها نمایانترین شرکت را در اختیار شما قرار می دهد ، اما این یک پروژه بسیار زمان بر است. فرآیند حسابرسی برند را می توان به مؤلفه های مارک تجاری تقسیم کرد.

بخش داخلی:

  • ارزش های شما ؛
  • فرهنگ شما ؛
  • ارتباطات ؛

یا بخش خارجی:

  • وب سایت شما ؛
  • SEO ؛
  • رسانه های اجتماعی ؛
  • وقایع ؛
  • فعالیت های روابط عمومی ؛
  • بازاریابی محتوا.

1. یک چارچوب ایجاد کنید

قبل از جمع آوری داده ها و شروع به تجزیه و تحلیل ، باید بدانید که جنبه های عملکرد شما ممیزی نام تجاری شما را تحت پوشش قرار می دهد.

آیا می خواهید به عوامل داخلی یا خارجی توجه کنید؟ آیا می خواهید بدانید که زیرساخت شرکت شما در مقایسه با اهداف خود چگونه عمل می کند یا به طور عمده علاقه مند هستید که رقبایتان چگونه انجام می دهند؟

تمام اطلاعات را در یک سند قرار دهید. به این ترتیب شما می توانید یک وضعیت کلی در مورد وضعیت فعلی خود داشته باشید و در مورد اهداف می خواهید به برسید. چارچوب حسابرسی مارک تجاری همچنین باید شرح دهد که چگونه شما با مشکلات پیش آمده روبرو می شوید.

لازم نیست یک سند رسمی باشد. شما باید فرمی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد. من کمی مهربان کنترل هستم و جداول اکسل را دوست دارم ، اما نقشه برداری از ذهن یا داستان فیلمبرداری نیز یک تکنیک مفید است.

2. تجزیه و تحلیل وب را بررسی کنید

من نمی توانم به اندازه کافی استرس داشته باشم که چقدر مهم است که تحلیل وب سایت شما را بطور منظم بررسی کنید .

ما این کار را هر دو هفته در Brand24 انجام می دهیم و منشأ ترافیک را شروع می کنیم . در صورت هدف قرار دادن مناطق جغرافیایی خاص ، این منبع حیاتی است. اگر ترافیک شما از مکانهایی است که به آنها علاقه ای ندارید ، باید استراتژی خود را تنظیم کنید.

وقتی وب سایت شما فرا رسید ، به نرخ گزاف گویی نگاهی بیندازید. نرخ گزاف گویی نشان می دهد که مشکلی در سایت شما وجود دارد که باعث می شود افراد به سرعت از بین بروند.

بخش اساسی دیگر تجزیه و تحلیل وب سایت نرخ تبدیل است. ما در جلسات وضعیت ما درباره اثرات استراتژی های بازاریابی محتوا خود بحث می کنیم ، بنابراین می دانیم کدام محتوا برای خوانندگان ما با ارزش تر است و ما برنامه عمل خود را تنظیم می کنیم. . تنوع در منابع ترافیک شما ضروری است ، بنابراین از تغییر ناگهانی الگوریتم ها و افت در دسترسی های اجتماعی مصون خواهید بود.

3. با مشتریان خود صحبت کنید

مشتریان شما معدن طلای دانش هستند. از همه گذشته ، چه کسی از جنبه های خوب و بد محصول شما بهتر می داند؟

امکانات زیادی برای دریافت اطلاعات مورد نیاز وجود دارد. می توانید نظرسنجی انجام دهید ، یک نظرسنجی آنلاین انجام دهید ، از طریق تلفن یا ایمیل سؤال کنید. شواهد كيفي كه جمع آوري خواهيد شد علاوه بر داده هاي سخت . این پاسخها را به شما می دهد که نمی توانید در معیارها ، از قبیل میزان رضایت از تجربه خدمات به مشتری یا اینکه چرا افراد نام تجاری شما را براساس رقابت شما انتخاب می کنند ، به شما می دهند.

آیا تاکنون در مورد تکنیک خریدار رمز و راز شنیده اید؟ یک کارمند در لباس مبدل برای ارزیابی نحوه برخورد با مشتریان به یک فروشگاه آجر و ملات می آید. شما می توانید رویکردی مشابه با ممیزی نام تجاری تجارت آنلاین خود پیاده سازی کنید. یک گروه تصادفی از آزمایش کنندگان می توانند قابلیت استفاده و عملکرد سایت شما را بررسی کرده و بازخورد خود را ارائه دهند. اگر خود را در کفش مشتری قرار دهید ، می توانید همه اشکالات و اشکالات را در صفحه وب خود مشاهده کنید.

سایر عوامل مهم مانند [تنظیماتامنیتیوحریمخصوصی ، سهولت واردات داده را فراموش نکنید. عملکرد کلی صادرات یا وب سایت (هیچ چیز آزاردهنده تر از وب سایت پاسخگو به دلیل خرابی سرور نیست).

4. به داده های فروش نگاه کنید

تجزیه و تحلیل قیف مشتریان می تواند مناطق خاصی را نشان دهد که مشتریان شما را از خرید منصرف کند. شما می توانید برای اطمینان از تجربه مشتری راحت ، مشکلات را از قبل برطرف کنید. ما در Brand24 یک مشکل مشابه داشتیم و مایک می تواند به شما بگوید که چگونه ما با آن برخورد کردیم.

سال گذشته ، چالش اصلی ما کاهش فروش در نسخه جهانی Brand24 بود. بسیاری از مشتریان از صفحه "انتخاب یک نقشه" خود گزاف گویی می کردند ، و ما هیچ تصوری از این موضوع نداشتیم. ما نمی توانیم درک کنیم که مشکلی که وجود دارد ، اما به لطف کمکی از Paweł Tkaczyk ، راه حل را پیدا کردیم.

معلوم شد که ما از یک قلم دستیابی برای نشان دادن ویژگی هایی که در برنامه های پایین وجود ندارد استفاده کردیم. آیا می دانید با تاکید بر عدم ویژگی ها ، مشاغلی را که محصولات خود را تبلیغ می کند ، می شناسید؟ بله ، من نه ما "ویژگی های از دست رفته" را حذف کردیم ، و تبدیل ها نیز بالا رفت.

5. به داده های اجتماعی نگاه کنید

داده های اجتماعی گیلاس در بالای حسابرسی برند شما است. این امکان را به شما می دهد تا به بینش مشتریان درباره محصول خود که از طریق منابع دیگر در دسترس نیست ، دسترسی داشته باشید.

جمع آوری تمام داده ها هرگز آسان نبوده است. با یک ابزار نظارت بر رسانه ، مانند Brand24 ، تمام داده های لازم برای انجام ممیزی مارک در دست شماست.

با ایجاد یک پروژه شروع کنید. در جادوگر ایجاد پروژه کلمات کلیدی را که می خواهید نظارت کنید را انتخاب کنید. این می تواند نام شرکت شما باشد ، هشتگ رسمی که شما از آن استفاده می کنید یا نام محصول یا خدمات خاص شماست.

اگر برای تنظیم حساب کاربری خود به کمکی نیاز دارید ، قهرمانان خدمات مشتری ما بیش از این خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند.

پس از انتخاب کلمات کلیدی مربوطه ، روی Next کلیک کنید و Brand24 شروع به جمع آوری تمام موارد ذکر شده با کلمات کلیدی از پیش تعریف شده شما می کند. ابزارهای مانیتورینگ اینترنت ، به طور کلی ، داده های تاریخی را ارائه نمی دهند.

 گرافیکی که نشانگر حجم ذکر شده برای 30 روز گذشته از داشبورد Brand24

P e r f ] o r m a b r a n d a u d i t ! C h e c k u t B r a n n d 2 4 محاکمه آزاد 14 روزه. هیچ کارت اعتباری لازم نیست.

زمینه بحث و گفتگو

Brand24 همچنین بسیاری از ابزارهای مفید تجزیه و تحلیل را ارائه می دهد. وقتی صحبت از فرآیند حسابرسی برند می شود ، زمینه بحث بسیار مهم است.

شما می توانید زمینه ای را که افراد در آن کلمات کلیدی شما را ذکر می کنند بررسی کنید و ارتباطاتی که مشتریان با نام تجاری شما دارند را کشف کنید. به برگه بحث در برگه تحلیل ما نگاهی بیندازید – تمام کلماتی را که در رابطه با کلید واژه (های) نظارت شده شما ظاهر می شوند ، نشان می دهد.

 زمینه بحث از Brand24

Sentiment

یکی از ویژگی های مورد علاقه من تجزیه و تحلیل احساسات است. این یک مرور کلی از افکار عمومی در مورد نام تجاری ، کمپین یا محصول شما را ارائه می دهد. علاوه بر این ، شما در یک لحظه می دانید که ویژگی های قلب مخاطبان شما را به سرقت می برد و باید روی آن کار کنید.

نام تجاری24 ، به طور پیش فرض ، تمام انواع ذکرها (مثبت ، منفی یا خنثی) را نشان می دهد. اگر می خواهید فقط ملاحظات منفی یا مثبتی را برای حسابرسی برند خود تجزیه و تحلیل کنید (دانستن اینکه مزیت رقابتی شما چیست ، بسیار مهم است!) ، فقط کشویی را حرکت دهید.

این نمونه ای از ذکر منفی است.

 نمونه ذکر منفی در brand24

و این یک مثبت است.

 صفحه چاپی نمونه ای از ذکر آنلاین با احساسات مثبت

تجزیه و تحلیل احساسات به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا مشتریان شما از تغییراتی که بعد از ممیزی برند اعمال کرده اید خوشحال هستند.

شناسایی تأثیر گذاران

گوش دادن به رسانه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند تا تأثیرگذار برند خود را شناسایی کنید – افرادی که می توانند به فعالیتهای بازاریابی شما بیفزایند. در داشبورد Brand24 ، بلافاصله خواهید دید که چه کسی به وب سایت شما پیوند می زند و نمره تأثیرگذار آنها چیست.

 یک ذکر اجتماعی از نام تجاری24

ممکن است فکر کنید که بازاریابی تأثیرگذار نباید جزئی از ممیزی برند شما باشد. روند. اما نحوه ارتباط محصول یا خدمات خود بخشی جدایی ناپذیر از چارچوب حسابرسی مارک تجاری است.

دانستن اینکه چه کسی در مورد برند شما صحبت می کند ، دقیقاً چه می گویند ، و اینکه چگونه با مخاطبان شما طنین انداز باشد ، یک بخش اساسی از ارزیابی برند است.

نظارت بر رقابت خود

نظارت بر اینترنت همچنین می تواند یک ابزار مفید برای بررسی رقبا باشد. شما می توانید برای مخالفان اصلی خود پروژه های جداگانه ای تنظیم کنید و آنچه را که مشتریانشان در اینترنت می گویند نظارت کنید. برای به دست آوردن مشتری های وفادار ، شکاف های مربوط به تجربه مشتری را مشاهده و پر کنید.

شما قادر خواهید بود تعیین کنید که در کدام سیستم عامل های اجتماعی حضور دارند و آیا آنها یک کمپین بازاریابی جدید را راه اندازی کرده اند.

مزایای استفاده از حسابرسی برند [19659002] ممیزی برند مزایای بسیاری دارد. حسابرسی برند باید مجموعه ای از بینش های عملی را ارائه دهد که می تواند به طور مستقیم خط اصلی شما را بهبود ببخشد.

خروجی های یک ممیزی نام تجاری به طور معمول شامل موارد زیر است:

  • داده ها برای سنجش آگاهی از برند و ترفندهای احتمالی مورد نیاز برای ایجاد
  • تاکتیک های بهبود ارتباطات بازاریابی
  • افزایش آگاهی از برند
  • راهنمایی هایی برای توسعه آینده
  • ] در حال افزایش ارزش کلی برند شما با اجرای توصیه های مبتنی بر مجموعه ای قوی از اطلاعات
  • بینش در مورد موقعیت تجاری ، معماری برند و ساختار تجاری شما.

نتیجه یک ممیزی برند موفق باید یک برنامه باشد. عملی که زمینه های پیشرفت را برجسته می کند . این برنامه باید اهدافی را که می خواهید برای دستیابی به آن داشته باشید و یک جدول زمانی از نتایج مورد انتظار را مشخص کند.

حسابرسی برند یک تکنیک مفید برای به روز ماندن و پیشبرد رقابت شما است. این اطلاعات را برای کسب و کار شما در اختیار شما قرار می دهد. منظره ای که ما در آن کار می کنیم دائماً در حال تغییر است ، به همین دلیل لازم است که آن را یک روند مداوم انجام دهیم.

محتوای مرتبط با دستی

چگونه می توان سهم صدا را اندازه گرفت؟

چگونه می توان تجزیه و تحلیل رقبا را انجام داد؟

رسانه گزارش تجزیه و تحلیل نظارت: آنها چیست و چگونه می توان آنها را ایجاد کرد؟



<! –

->
<! –

-> <! –

->

<! –

    ->
    <! –

->

<! –

->

<! –

->
<! –

->
<! –

->

<! –

->
<! –

->
<! –

->
<! –

->

<! –

->
<! –

-> <! –

->
<! –

-> <! –

->
<! –

-> <! –

->
<! –

-> <! –

->
<! –
<! –

->
<! –

->
<! – ->
<! – <! –

->
<! –

->
<! – ->
<! – <! –

->
<! –

->
<! – ->
<! – -> <! -
-> <! –

->
<! – ->
<! – ->
<! –

->
<! –

-> <! –

->
<! –

->