چگونه دسترسی توییتر را افزایش دهیم؟

چگونه دسترسی توییتر را افزایش دهیم؟

در صورت استفاده صحیح از توییتر ، ابزاری قدرتمند برای بازاریابی رسانه های اجتماعی است که به شما در تولید مسیرهای جدید ، ایجاد روابط با مشتریان و ارائه خدمات عالی مشتری کمک می کند. به همین دلیل توسعه دسترسی ارگانیک توییتر برای موفقیت در رسانه های اجتماعی شما بسیار مهم است.

برای بهره مندی از تمام خوبی هایی که توییتر ارائه داده است ، باید یک حضور توئیتر قوی ایجاد کنید که به زبان Twitter خوب باشد.

در زمان ربات ها و الگوریتم ها ، ساختن توییتر برای تلفن های موبایل مانند یک کار دلهره آور است. خوشبختانه ، با کمی کمک از این پست وبلاگ ، شما قادر خواهید بود به مخاطبان بزرگتر در توییتر برسید و پیام خود را حتی بیشتر پخش کنید!

قبل از اینکه ما برای پیشرفت در توییتر خود به برخی تکنیک ها عمیق تر شویم ، باید بدانید نحوه کار الگوریتم توییتر این الگوریتم تعیین خواهد کرد که آیا محتوای شما برای مخاطبان گسترده تری قابل مشاهده است ، به همین دلیل بسیار مهم است که طبق قوانینی که توسط الگوریتم تنظیم شده است عمل کنید.

اینجا برنامه امروز ما برای امروز است:

  • درک الگوریتم توییتر
  • Of a Timeline Twitter
  • نحوه افزایش دستیابی توییتر
  • چگونه می توان Twitter را اندازه گیری کرد؟
  • Cracking The Twitter Organic Reach
  • درک الگوریتم توییتر

    برای بازی با الگوریتم توییتر ، باید بدانید

    بیایید با نگاهی کلی به حساب توییتر شما شروع کنیم. برای الگوریتم توییتر ، مهمتر اینکه عملکرد توئیت های جداگانه است ، حضور کلی توئیتر شماست.

    چند بار انتشار می کنید؟ متوسط ​​نرخ درگیری چیست؟ چند توییت شما ایجاد توییت می کند؟ این موارد و موارد دیگر بسیاری از این موارد مهم است که الگوریتم توییتر و در نهایت ، توییتر شما به دست شما می رسد.

    توییتر ، برخلاف اینستاگرام یا فیس بوک ، در مورد الگوریتم خود کاملاً باز است و یک راهنمای ژرف منتشر کرده است. در مورد نحوه کار آن. مطابق این سند ، توییتر در حالی که توییتها را در جدول زمانی ما قرار داده است سه عامل را در نظر می گیرد:

    • صدای جیر جیر – هنگامی که منتشر شد (جدیدترین صدای جیر جیر ، بهتر است) ، آیا شامل یک فیلم یا عکس است ، تعداد تعاملات رسانه های اجتماعی به دست آمده ؛
    • نویسنده – تعامل شما با نویسنده ، چگونه رابطه شما شروع شد ، چند بار با یکدیگر درگیر می شوید ؛
    • شما – در گذشته چه چیزی را دوست داشتید ، چند بار شما از توییتر استفاده می کنید.

    ترکیب یک جدول زمانی توییتر

    یکی دیگر از جنبه های مهم افزایش استراتژی دستیابی توییتر ترکیب جدول زمانی توییتر شما است.

    جدول زمانی توئیتر شما به این شرح خواهد بود:

    • توییتهای با رتبه برتر
    • ICYMI (در صورت از دست دادن آن)
    • توییت های ترتیب زمانی معکوس.

    در بخش اول ، توییت های برتر ، الگوریتم توییتر توئیت های شما را بیشتر انتخاب می کنید.

    رتبه بندی ICYMI نشان می دهد توییتهای حسابهایی که در گذشته با آنها کار کرده اید و در زمان دور بودن چیز جالبی را جلب کرده است. در بخش ICYMI ، توییتر تمام توییت های مورد نظر خود مهم را نشان می دهد ، صرف نظر از زمان ارسال آنها.

    این یک اطلاعات حیاتی برای شرکت های حاضر در توییتر است. اگر دنبال کنندگان شما بتوانند پیام های شما را هنگام باز کردن برنامه ، مستقیماً مشاهده کنند ، توییت شما را تقویت می کند.

    یک جدول زمانی زمانی معکوس زمانی است که فید توییتر شما شروع می شود. جدیدترین توییتها را از اولین موارد زیر مشاهده خواهید کرد.

    برای ایجاد یک حضور توئیتر قوی و افزایش توییت های خود ، باید بیشتر با مخاطبان خود درگیر شوید.

    دقیقاً چطور این کار را می کنید؟ بیایید به انتهای آن برسیم!

    نحوه افزایش دستیابی به توییتر

    از آنجا که دانش علمی نظریه ای در حال حاضر دارید ، وقت آن است که نگاهی دقیق تر به برخی نکات و ترفندهای عملی برای افزایش میزان ارگانیک خود در توییتر بیاندازید.

    توییت کنید به صورت منظم

    هدف شما برای پخش پیام هنگامی که مخاطب هدف شما مشغول انجام کارهای دیگری است ، وجود ندارد.

    شما می توانید زمان مناسب ارسال را با روش آزمایش و خطا تعیین کنید. به سادگی در زمان های مختلف روز صدای جیر جیر کنید و آنالیز کنید که کدام یک بیشترین لایک و بازتوییت را دریافت کرده است.

    همچنین ، می توانید از یک ابزار تحلیلی توییتر ، به عنوان مثال ، تحلیلگر بومی ، رایگان و توییتر استفاده کنید تا مشخص شود مخاطبان شما آنلاین هستند.

    خوشبختانه ، ابزارهای مختلفی وجود دارند که به شما امکان می دهند توییت های خود را از قبل برنامه ریزی کنید ، بنابراین نیازی نیست توییت های دستی را در ساعت های عجیب ارسال کنید. در Brand24 ، ما از CoSchedule استفاده می کنیم ، و از همه ویژگیهای آن بسیار خوشحالیم.

    پس از آنکه زمان مناسبی برای صدای جیر جیر ایجاد کردید ، فقط به دنبال آن بروید و به طور منظم صدای جیر جیر کنید. نیمه عمر یک صدای جیر جیر بسیار محدود است (طبق برخی تحقیقات فقط در حدود 24 دقیقه طول می کشد) بنابراین مطمئناً شما پیروان خود را اسپم نخواهید کرد.

    هرچه صدای جیر جیر بیشتر شود ، پیام شما بیشتر دیده می شود.

    اجتماعی باشید

    در حالی که ما در مورد جزئیات فنی در مورد افزایش دسترسی توییتر شما زیاد صحبت می کنیم ، ما می خواهیم فراموش کنیم که توییتر یک شبکه اجتماعی است. هدف اصلی ایجاد یک حضور توییتر قوی برای نام تجاری شما این است که با طرفداران خود درگیر شوید و با آنها گفتگو کنید.

    پس از ورود به توییتر ، در مورد دنبال کنندگان خود فکر کنید ، نه از نظر پتانسیل بالقوه شما مجبور هستید که به پرداخت مشتری بپردازید. ، اما افراد واقعی شما می توانید به آنها کمک کنید.

    اگر نگاهی دقیق تر به مارک های موفق توییتر بیندازید ، کسی را پیدا نمی کنید که فقط در مورد خودشان پخش شود. نگاهی به توییتهای ارسال شده توسط Innocent ، شرکتی که نوشیدنی های سالم تولید می کند و 10 درصد از سود خود را به امور خیریه اهدا می کنند.

    آنها با هر توییتی که می فرستند فریاد نمی زنند. در عوض ، آنها با پیروان خود صحبت می کنند. مثل اینجا:

    این رویکرد برای افزایش دسترسی توییتر شما به وضوح کار می کند ، به عنوان توییت 24 نظر ، 33 بازتوییت و بیش از 700 لایک ایجاد کرد. و هنوز رو به رشد است!

    بسیاری از بازاریابان رسانه های اجتماعی ادعا می کنند که 80/20 نسبت طلایی است. این بدان معناست که شما باید 80٪ از توییتهای خود را صرف محتوایی کنید که به طور مستقیم با فروش مربوط نباشد ، به عنوان مثال. فیلم های خنده دار ، محتوای آموزنده یا سؤال از پیروانتان. فقط 20٪ از توییت های شما باید با هدف فروش محصول یا خدمات شما (اطلاع رسانی در مورد معاملات و تبلیغات و داشتن تماس صریح برای خرید محصول شما) انجام شود.

    تبلیغات توییتر خود را اجرا کنید

    برای افزایش صدای توییتر ارگانیک خود ، صداهایی مانند فلفل و نمک یا زمستان و تابستان را در اختیار شما قرار می دهد.

    اما ، به طور ضد حمله ، می تواند میزان دسترسی ارگانیک شما را افزایش داده و پیروان شما را تقویت کند.

    اگر پستی را انتخاب می کنید که بالاترین میزان درگیری ارگانیک را ایجاد می کند و شما آن را از طریق یک تبلیغ در توییتر تبلیغ می کنید ، تعامل این پست رشد خواهد کرد. در جدول زمانی بهتر رتبه بندی می شود ، که ممکن است نمایه شما را برای دیگران قابل مشاهده تر کند.

    سوال این است که کدام پست را انتخاب کنید.

    یک دست کمکی یک ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی خواهد بود ، برای مثال ، Brand24. من Brand24 را توصیه می کنم زیرا ابزاری بسیار متنوع و مقرون به صرفه است. حداقل مطابق بافر.

    من چندین ویژگی Brand24 را به نمایش می گذارم که به شما در رشد توییتر ارگانیک شما کمک می کند ، بنابراین اجازه دهید نگاهی بیندازیم که چگونه Brand24 دقیقاً کار می کند!

    توییتر را شروع کنید تا به تجزیه و تحلیل بپردازید! Kickoff یک محاکمه رایگان 14 روزه (بدون نیاز به کارت اعتباری)

    با ایجاد یک پروژه شروع کنید.

    زیبایی نظارت بر رسانه های اجتماعی این است که شما می توانید عنوان های مربوط به هر کلمه کلیدی را که می توانید بیابید ، مشاهده کنید و ببینید. در این حالت ، توصیه می کنم نام و نشان تجاری شما یا (هشتگ) مارک تجاری خود را در Twitter دنبال کنید.

    به سادگی ، شرایط را در جادوگر ایجاد پروژه وارد کنید. در برگه تنظیمات پروژه ، می توانید نتایج را به توئیتر ببندید.

     صفحه چاپی که نشانگر جادوگر ایجاد پروژه در Brand24

    است ، مهم است که به یاد داشته باشید که ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی ، به طور کلی ، داده های تاریخی را ارائه نمی دهند.

    وقتی مدتی به Brand24 بدهید ، لیستی از توییت های برتر شما تولید می کند. آنچه می توانید انجام دهید ، استفاده از یکی از توییت ها به عنوان تبلیغ برای افزایش دسترسی توییتر خود است.

     نمونه ای از محبوب ترین توییت هایی که می توانید برای گسترش دسترسی توییتر خود استفاده کنید

    زمان و سرمایه گذاری را در ویدیو توییتر [19659034] چند بار شنیده اید که سال آینده "سال فیلم" خواهد بود؟ هرچند خیلی کند ، تغییر اتفاق می افتد. اما می توانید تغییراتی را در توییتر به راحتی مشاهده کنید ، به خصوص اگر شما دسترسی ارگانیک خود را در Twitter کنترل کنید.

    توییتی که حاوی یک رتبه ویدیویی است در مقایسه با آنهایی که فقط متن یا gif دارند ، در رتبه بندی به طور قابل توجهی بالاتر است.

    احتمالاً فکر کنید ایجاد یک ویدیوی توییتر بسیار وقتگیر و پرهزینه است.

    پیتزا DiGiorno نمونه خوبی برای ایجاد یک فیلم کم بودجه با حداکثر اثر است:

    و حتی اگر فیلم های شما حرفه ای تر به نظر برسند ، اصلاً کار نکنید. نگران بودن! دنبال کنندگان شما از ویدیوهای خودجوش و تازه خود را از مارک شما قدردانی می کنند.

    از هشتگ های توییتر درست استفاده کنید

    توییتر بدون هشتگ چیست؟ تصور این پلتفرم بدون علامت پوند کار دشواری است.

    وقتی نوبت به افزایش توییتر ارگانیک خود می رسد ، انتخاب هشتگ های مناسب مهم است.

    استفاده از هشتگ مارک دار فقط به ساخت کمک نمی کند. آگاهی از نام تجاری شما اما به شما کمک می کند تا ببینید که چگونه هشتگ شما در رسانه های اجتماعی گسترش می یابد.

    دو هشتگ دیگر باید به شما کمک کنند تا پیام خود را حتی در Twitter نیز گسترش داده و دسترسی ارگانیک خود را تقویت کنید. این یک کار مسئول است خوشبختانه ، Brand24 لیستی از هشتگ های معروف توییتر ایجاد می کند.

     لیستی از 100 هشتگ دارای گرایش توییتر که می توانید برای افزایش دستیابی ارگانیک توییتر خود از آنها استفاده کنید

    در این لیست 100 هشتگ توییتر پر روند ، همراه با تعداد کل ذکر شده وجود دارد. شما همچنین می توانید بازه های زمانی را تنظیم کنید تا بتوانید تمام تغییرات فصلی را مشاهده کنید و استراتژی توییتر خود را بر این اساس تطبیق دهید.

    اندازه گیری عملکرد هشتگ

    اگرچه ما در بازاریابی هشتگ هستیم ، اندازه گیری عملکرد تلاش های هشتگ شما به طور منظم است.

    شما می توانید تمام معیارهای مهم توییتر را در برگه تجزیه و تحلیل Brand24 پیدا کنید.

    اگر پروژه ای را در نام تجاری24 راه اندازی کنید ، می توانید عملکرد هشتگ خود را زیر نظر بگیرید ، این بدان معنی است که می توانید از نزدیک دنبال کنید معیارهایی مانند:

    • تخمین زده می شود رسانه های اجتماعی به [تعطیلات
    • برسند [تعامل
    • نوع تعامل
    • تعداد کل توییتها با احساسات مثبت و منفی.
     لیستی از معیارهای هشتگ توییتر ، به عنوان مثال ، رسانه های اجتماعی تخمین زده می شوند ، می توانید برای افزایش دسترسی توییتر خود تجزیه و تحلیل کنید

    این یک معیار بسیار مهم برای الگوریتم توییتر است زیرا سطح تعامل را تعیین می کند. یک لایک بسیار ارزشمندتر از اظهار نظر یا بازتوییت است. رها کردن نظیر ، یا اظهار نظر برای پیام خود با بازتوییت بسیار ساده تر است.

    آنچه در مورد تجزیه و تحلیل هشتگ توییتر در Brand24 بسیار جالب است این واقعیت است که به راحتی می توانید دو یا چند پروژه را از نظر مقایسه کنید: [19659016] تعداد ذکرها ؛

  • احساسات ؛
  • فعالترین نویسنده.
  •  مقایسه دو پروژه توییتر در Brand24 که در آن می توانید میزان دسترسی و احساسات رسانه های اجتماعی خود را در اطراف هشتگ ها مقایسه کنید

    حتی فیلترهای اختیاری در سمت راست صفحه نمایش.

    توییتر را افزایش دهید! محاکمه آزاد خود را شروع کنید!

    UGC

    محتوای تولید شده توسط کاربر یک ناجی واقعی است. مقدار محتوی مورد نیاز برای تولید برای ماندن در رادار و افزایش دسترسی ارگانیک توییتر بسیار زیاد است.

    خبر خوب این است که شما نیازی به تهیه تمام مطالب توسط خودتان ندارید. شما می توانید پیام های افراد دیگر را دوباره بازخوانی کنید.

    مزایای UGC عبارتند از:

    • آگاهی از نام تجاری ساختمان ؛
    • دسترسی ارگانیک توییت های خود را افزایش دهید ؛
    • نام تجاری خود را به عنوان رهبر صنعت تأسیس کنید؛ [19659017

    با به اشتراک گذاشتن توییت های دنبال کنندگان خود ، به آنها نشان می دهید که به آنچه می گویند گوش می دهید و به اندازه کافی مراقب باشید تا با اقتدار خود آن را تصویب کنید.

    کار با Microinfluencers

    برو به استراتژی برای افزایش دسترسی ارگانیک خود به هر بستر رسانه اجتماعی.

    تأثیرگذار توییتر به شما کمک می کند:

    1. محتوای جدید و جالب ایجاد کنید ؛ [
    2. اثبات اجتماعی محصول یا خدمات خود را ارائه دهید ؛
    3. جدید تولید کنید. منجر می شود ؛
    4. آگاهی از مارک شما را بالا ببرد ؛
    5. مخاطبان جدیدی را پیدا کنید که دیگر قادر نخواهید بود به آن برسید.

    کلید یک کمپین موفقیت آمیز توییتر با تأثیر گذاران میکرو انتخاب یک تبلیغ دهنده مناسب برای همکاری است. کسی که همان ارزش های شرکت شما را نمایندگی می کند و به نظر می رسد مانند یک سفیر برند معتبر برای دنبال کنندگان شما باشد.

    خبر خوب این است که این شخص قبلاً در شبکه شما قرار دارد ، شاید حتی در مورد محصول شما نیز صحبت کند.

    برای یافتن بهترین مناسب برای تجارت خود ، یک پروژه تنظیم کنید. به عنوان کلمات کلیدی از کلمات مرتبط با صنعت شما استفاده می کنند. Brand24 افرادی را پیدا می کند که از قبل در مورد موضوعات مربوط به شغل شما صحبت می کنند و براساس تأثیر آنها رتبه بندی می کنند. همه داده ها در برگه تجزیه و تحلیل جمع آوری شده اند.

    Brand24 همچنین سهم صدا (تعداد مباحث آنلاین که توسط تأثیرگذار آغاز شده است) را نشان می دهد و تعداد تأثیر را محاسبه می کند. مثل همیشه ، شما می توانید محدوده زمانی را تعیین کنید تا متناسب با نیازهای شما باشد.

     یک جدول با تأثیر گذاران بالقوه توییتر که می توانید با آنها کار کنید تا Twitter خود را افزایش دهید

    جدول دوم که ممکن است به آن علاقه مند شوید ، فعال ترین رسانه اجتماعی است. نویسندگان این نویسنده ها را نشان می دهد که بیشتر از کلمات کلیدی شما ، همراه با دسترسی آنها استفاده می کنند.

    Focus On Twitter Sentiment Analysis

    داشتن احساسات مثبت در مورد برند شما مهم است نه تنها به این دلیل که باعث ایجاد آگاهی از برند می شود و عملکرد عمومی شما را تقویت می کند.

    الگوریتم توییتر ، و در واقع ، هر الگوریتم رسانه های اجتماعی دائما در حال یادگیری است. بخشی از فرایند یادگیری عمیق ، ادغام با NLP است که مخفف پردازش زبان طبیعی است.

    مطابق ویکی پدیا ، NLP

    زیر مجموعه ای از علوم رایانه ، مهندسی اطلاعات و هوش مصنوعی است که مربوط به تعامل بین رایانه ها و انسان ها است. (طبیعی) زبانها ، به ویژه چگونگی برنامه ریزی رایانه ها برای پردازش و تجزیه و تحلیل مقادیر زیادی از داده های زبان طبیعی.

    این بدان معنی است که رایانه ها می توانند زبان انسانی را درک کنند و احساسات ، زمینه و معانی درست را تشخیص دهند.

    در آینده ، الگوریتم توییتر می تواند احساسات پیرامون توییتها و توییتهای مربوط به برند شما را درک کند. اگر توییت اطراف مارکهای شما مثبت باشد ، این بدان معنی است که کاربران توییتر ممکن است بخواهند مطالب بیشتری را از این طریق مشاهده کنند.

     نمونه ای از ذکر منفی توییتر

    این ترانه ای از آینده است ، اما می توانید شروع به کار کنید. احساسات مثبت فوراً.

     نمونه ای از دسترسی مثبت توییتر

    اولین کاری که شما باید انجام دهید ارزیابی ارزیابی احساسات شماست. با نام تجاری24 نتایج را بلافاصله به شما نشان می دهد ، حتی می توانید فهرست های مثبت و منفی را نیز مرور کنید.

    اگر احساسات شما به طور کلی مثبت است ، پس در موقعیت شروع خوبی هستید. می توانید با گفتگو با دنبال کنندگان خود یا میزبانی دادن هدایا ، حساب توییتر خود را گسترش دهید. همانطور که ممکن است کمک کنید!

    احساسات توییتر را دنبال کنید! پروژه رایگان خود را بسازید!

    یک انجمن مشغول در سراسر نام تجاری خود بسازید

    و این کار را از ابتدا انجام دهید! بخاطر بسپارید که وقتی توییتر را ارزیابی می کنیم در مورد زمان مهم برای توئیتر مهم است؟

    یکی از عوامل اصلی منشاء رابطه شما و قدرت ارتباط شما بود.

    به همین دلیل مهم است که رابطه ای محکم با پیروان شما از ابتدا قطعاً وقت گیرتر از آن است که فقط در مورد محصول و مارک تجاری خود توئیت کنید.

    اگر در ساخت یک اجتماع توییتر در اطراف نام تجاری خود به یک کمکی نیاز دارید ، نگاهی به این دو پست که توسط همکار من ، کوبا نوشته شده است نگاهی بیندازید:

    11 ابزارها و وب سایتهای ضروری برای مدیریت جامعه

    آیا باید یک انجمن ایجاد کنم یا به عضوی از اعضای موجود بپیوندم؟

    توییتهای خود را به رویدادها و تعطیلات اخیر پیوند دهید

    توییتر پادشاه بازاریابی در زمان واقعی است. افراد برای اطلاع از موضوعات گرایش ، اخبار ، رویدادها ، درباره آنچه در فرهنگ موسیقی پاپ یا سیاست اتفاق می افتد ، به توییتر می روند.

    یک نجات زندگی خوب این است که پیگیری وقایع فعلی باشید و سعی کنید آنها را در بازاریابی توییتر خود پیاده کنید. استراتژی.

    دقیقاً مانند Flightradar در روز جمعه ، سیزدهم:

    احتمالاً شما باید از موضوعات بحث برانگیز دوری کنید ، زیرا بسیاری از مارک های موجود در بازار وجود ندارند. اما نشان دادن چهره انسانی هرگز به کسی صدمه نمی زند!

    از مطالب خود استفاده مجدد

    طبق گفته Wisytics ، میانگین نیمه عمر یک توییت فقط 24 دقیقه است. صدایی ترسناک است ، اینطور نیست؟ شما باید دائماً توییت ، عکس و فیلم تهیه کنید تا طرفداران خود را درگیر خود کنند.

    اما سرعت بسیار زیاد توییتر می تواند به نفع شما باشد. این بدان معناست که می توانید چندین بار از محتوای شخصی خود استفاده کنید. بسیاری از طرفداران شما به هر حال فرصتی برای تعامل با پیام شما نخواهند داشت.

    با به اشتراک گذاشتن بهترین محتوای خود ، این امکان را برای مخاطبان توییتر فراهم می کند که توییت برای اولین بار در آن منتشر نشده است.

    همیشه به سایر موارد ذکر شده از نام تجاری شما پاسخ دهید

    آیا می دانید جذابیت همه موارد ذکر شده از سایر کاربران توییتر چه جالب است؟

    همه انتظار آن را دارند ، اما وقتی یک مارک به ذکر خود پاسخ می دهد همه تعجب می کنند. فقط نگاهی به این توییت بیندازید:

    مشاهده همه ی مستقیم های @ مستقیما آسان است ، اما چگونه می توانید بدون ذکر مستقیم توییتر ، یادداشت های توییتر را پیگیری کنید

    فقط کافی است به داشبورد ذکر شده های Brand24 نگاهی بیندازید.

    این ابزار به طور خودکار تمام موارد ذکر شده را از توییتر جمع می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که روی دکمه نامزدی کلیک کنید و با پیروان خود صحبت کنید!

    چگونه اندازه گیری توییتر را اندازه گیری کنیم؟

    پس از اینکه می دانید چگونه توییتر خود را افزایش دهید ، زمان آن رسیده است که یاد بگیرید چگونه آن را اندازه گیری کنید. پس از همه ، اگر متریک اندازه گیری نکنید ، نمی توانید آن را بهبود بخشید.

    به راحتی می توانید با استفاده از یک ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی ، میزان دسترسی به توییت های خود را اندازه بگیرید.

    هنگامی که یک هشتگ مارک تجاری را به توییت خود اضافه کنید و از آن به عنوان یک کلمه کلیدی در پروژه نظارت خود استفاده کنید ، Brand24 میزان تخمین رسانه های اجتماعی را اندازه گیری می کند.

    علاوه بر این ، می توانید به مرور زمان دسترسی توییتر خود را ردیابی کنید. این متریک نشان می دهد که آیا اقدامات شما نتایج مطلوب را به همراه دارد.

     صفحه چاپی نشان می دهد که دسترسی تخمینی توییتر برای حساب رسانه های اجتماعی

    Cracking The Twitter Organic Reach

    دسترسی ارگانیک توییتر یکی از مهمترین عوامل برای استراتژی بازاریابی توییتر شماست. دسترسی گسترده به ارگانیک به تعامل زیاد ، افزایش آگاهی از برند و پیروان وفادار تر تبدیل می شود. روی آوردن پیروان وفادار به مشتریان وفادار ، تنها یک قدم جلوتر است.

    برای شکستن کد برای ساختن یک دسترسی ارگانیک توییتر قوی ، باید مشکلات و پیامدهای الگوریتم توییتر را بفهمید ، که دائما در حال تغییر است.

    یک چیز وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی ، از جمله توییتر است ، مسلم است – الگوریتم ها بیشتر و بیشتر بر روی تعامل طبیعی بین کاربران متمرکز می شوند. ایجاد یک پروفایل مفید و جالب ، که کاربران به طور طبیعی می خواهند با آنها تعامل داشته باشند ، دسترسی توییتر شما را افزایش داده و نمایه شما را در برابر بیشتر تغییرات در الگوریتم توییتر ایمن سازی می کند.

    نمونه عالی برای افزایش دستیابی ارگانیک توییتر ، یک استراتژی بازاریابی توییتر است. توسط Nighwatch.io. ردیاب عملکرد سئو یک مطالعه موردی دقیق درباره ماجراهای توییتر خود تهیه کرد.

    چگونه ما درگیری ماهانه توییتر خود را در یک ماه ضرب کردیم (مطالعه موردی)

    محتویات مرتبط با دستی

    6 معیارهای توییتر برای دنبال کردن برای تقویت حضور آنلاین خود

    نحوه ردیابی و تجزیه و تحلیل هشتگ ها در توییتر ؟

    چگونه می توان از تجزیه و تحلیل احساسات برای بورس استفاده کرد؟



    <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->

    <! –

      ->
      <! –

    ->

    <! –

    ->

    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! –

    ->

    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! –

    ->

    <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –
    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! – ->
    <! – <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! – ->
    <! – <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! – ->
    <! – -> <! -
    -> <! –

    ->
    <! – ->
    <! – ->
    <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    ->