چگونه اینفلوئنسرهای نانو به رشد کسب و کار شما کمک می کنند

چگونه اینفلوئنسرهای نانو به رشد کسب و کار شما کمک می کنند

اینفلوئنسرهای کوچکتر رسانه های اجتماعی معمولاً در جایگاه های بسیار خاصی قرار می گیرند که ممکن است به شرکت شما مرتبط باشد. با ابزارهای مناسب و رویکرد مناسب، آنها می توانند سفیران برند شما شوند و جریان ثابتی از ترافیک را برای شما به ارمغان بیاورند. برای کشف چگونگی یافتن اینفلوئنسرهای نانو و اینکه مشارکت شما چگونه می‌تواند باشد، بیشتر بخوانید.

 چگونه اینفلوئنسرهای نانو به رشد کسب‌وکار شما کمک می‌کنند و کجا می‌توان آنها را پیدا کرد
اینفلوئنسرهای نانو می توانند نقطه محکمی در استراتژی بازاریابی شما باشند.

اینفلوئنسرهای نانو چیست؟

صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ بزرگ است. بزرگتر از چیزی که فکرش را بکنید هر روز صدها هزار نفر در رسانه های اجتماعی در معرض محتوای مارکی قرار می گیرند که توسط نام های بزرگ تبلیغ می شود. دنبال‌کنندگان در اینستاگرام روزانه به اینفلوئنسرهای زیبایی گوش می‌دهند که در استوری‌های اینستاگرام درباره محصولات «مورد علاقه» خود صحبت می‌کنند.

بیشتر این محتوا صادقانه نیست و فالوورهای اینفلوئنسر از قبل همه چیزهایی را که باید درباره پست‌های حمایت شده بدانند می‌دانند. اما در میان نام‌های بزرگ، نمایه‌های تجاری و افراد مشهوری که از شراکت‌های جعلی پول بیشتری کسب می‌کنند، محتوای باکیفیت پنهانی وجود دارد که توسط اینفلوئنسرهای کوچک تولید می‌شود. ممکن است به لطف آنها کمی واقعی تر شود. به طور کلی، آنها پرسونای رسانه های اجتماعی با دسترسی کمتر هستند، که معمولاً به صورت محلی (محدود به یک شهر / کشور) یا در یک جایگاه بسیار خاص کار می کنند.

این افراد کمتر از 10000 دنبال کننده در اینستاگرام دارند که رایج ترین مکان برای یافتن اینفلوئنسرها است.

اینفلوئنسرهای نانو (یا گاهی اوقات "میکرو" نیز نامیده می شود، در آینده بیشتر در مورد آن صحبت می کنیم) در سوله ها کار می کنند. این بدان معناست که آنها بیشتر بر بازار محلی خود متمرکز هستند – برای مثال، غذاخوری ها، که رستوران های منطقه خود را بررسی می کنند. یا یک طاقچه خاص را کاوش کنید – برای مثال، افراد مد علاقه مند به لباس های پایدار.

اینفلوئنسرهای میکرو در مقابل اینفلوئنسرهای نانو

این تفاوت تا حدودی منعطف است و به تعداد فالوورها بستگی دارد. به طور کلی، نانو اینفلوئنسرها کمتر از 10000 دنبال کننده در اینستاگرام دارند، در حالی که یک میکرو اینفلوئنسر بین 10000 تا 50000 در نوسان است.

اینفلوئنسرهای کلان و اینفلوئنسرهای بزرگ نیز وجود دارند. همه چیز به تعداد فالوورهایی که آنها دارند خلاصه می شود.

چگونه لایه های مختلف اینفلوئنسرها را تشخیص دهیم. اینفلوئنسرها مهم هستند؟</h2>
<p>بعضی از شرکت ها تمایل دارند عمدا یا ناخواسته از پروفایل های رسانه های اجتماعی کمتر شناخته شده اجتناب کنند، زیرا آنها هیچ سودی در کار با چنین مخاطبان کوچکی نمی بینند. این رویکرد غیر قابل توجیه است! یک استراتژی بازاریابی نانو اینفلوئنسر با دقت برنامه ریزی شده می تواند هم برای برندها و هم برای اینفلوئنسرها مفید باشد، که بعداً می توانند به سفیران برند تبدیل شوند. شراکتی ایجاد کنید که هر دو طرف را راضی کند. </p>
<h2 id= مزایای بازاریابی اینفلوئنسر نانو

اینفلوئنسرهای نانو و میکرو واقعی تر در نظر گرفته می شوند. آنها طرفداران کوچکتری دارند، اما از طرف دیگر، صمیمانه تر و صمیمانه تر هستند.

ترجیح می دهید به چه کسی گوش دهید؟ فرد مشهوری که هر روز یک شراکت پولی جدید دارد و در یک حباب افراد مشهور زندگی می‌کند، یا شخصی که بیشتر در مورد چیزهای مرتبط با سبک زندگی شما صحبت می‌کند و در همان شهر شما زندگی می‌کند؟

آنچه در مورد نانوها خوب است این است که برخلاف اینفلوئنسرهای بزرگتر، آنها می توانند تا مدت ها پس از اتمام قراردادتان به تولید محتوای مارک دار ادامه دهند. ارسال برخی از محصولات رایگان ممکن است به عنوان یک استراتژی عمل کند و تنها چند اشاره در پست‌ها می‌تواند تصمیمات خرید مثبتی را برای دنبال‌کنندگان کوچک آنها افزایش دهد. این شانس آنها برای درخشش است و نشان می‌دهد که می‌توانند مانند شخصی با یک میلیون فالوور بر تصمیم خرید تأثیر بگذارند.

اینفلوئنسرهای کوچک ممکن است متخصصان صنعت باشند، اما همیشه توسط مخاطبان گسترده‌تری به این شکل در نظر گرفته نمی‌شوند. آن را با محتوای حمایت شده ترکیب کنید تا آنها به راحتی اعتماد خود را از دست بدهند. در مورد آن محتاط باشید.

اکثر اینفلوئنسرهای نانو، مخاطبان نسبتاً درگیر جمع آوری می کنند، اما هنوز یک عملیات در مقیاس کوچک است. شما به اندازه‌ای که از یک اینفلوئنسر بزرگ یا کلان دریافت می‌کنید، کاربران اینستاگرام عظیمی از یک اینفلوئنسر نانو به سایت شما سرازیر نمی‌شوند.

تعامل کوچک‌تر. اما حداقل ممکن است آگاهانه تر باشد.

محیط کاری حرفه ای کمتر. در حالی که با افرادی با شهرت تثبیت شده و مجموعه وسیعی از همکاری‌ها کار می‌کنید، می‌توانید حرفه‌ای بودن و انتظارات خاص را پیش‌بینی کنید، اینفلوئنسرهای نانو ممکن است به همکاری عادت نداشته باشند. به خصوص اگر در تلاش هستید تا با استراتژی‌های جدید آگاهی از برند خود دست و پنجه نرم کنید.

چگونه می‌توان اینفلوئنسرهای نانو را پیدا کرد؟

اگر می‌خواهید اینفلوئنسر نانو محلی خود را پیدا کنید اما چیزی در مورد رسانه‌های اجتماعی نمی‌دانید، نگران نباشید. ابزارهای بی شماری به شما کمک می کنند تا با اینفلوئنسرها در تماس باشید.

اول از همه، از همکاران خود بپرسید – این احتمال وجود دارد که شخصی قبلاً حسابی را دنبال کند که مطابق با توصیف ما از یک اینفلوئنسر نانو باشد.

ثانیاً، نام های تجاری و هشتگ ها را در اینستاگرام و توییتر مرور کنید. مرتب سازی بر اساس اخیر قطعا به شما کمک می کند تا پروفایل های کمتر شناخته شده را کشف کنید. اگر برای این کار وقت ندارید، در زیر چند ابزار وجود دارد که می‌توانند به شما کمک کنند.

ابزارهایی برای یافتن حساب‌های مرتبط

اینستاگرام

اول از همه، با اینستاگرام خوب قدیمی شروع کنید. این رایگان است و به احتمال زیاد شما احتمالاً یک حساب در آنجا (یا شرکت خود) دارید. هشتگ های مرتبط با برند خود را پیدا کنید و آخرین پست ها را بررسی کنید.

از برندهای دیگر در صنعت خود دیدن کنید. ببینید چه کسی آن‌ها را در پست‌ها برچسب‌گذاری کرده است.

این روش مطمئناً بسیار زمان‌بر است، اما می‌توانید حساب‌های زیادی پیدا کنید که ممکن است در ابزارهای دیگری که بعداً ذکر شد حذف شوند. از آنجا می‌توانید یک پیام مستقیم برای تماس ارسال کنید.

علاوه بر این، می‌توانید از ابزارهایی مانند All Hashtag یا Hashtagify برای یافتن هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید، که ممکن است به شما در یافتن اینفلوئنسرهای نانو بیشتر کمک کند.

Brand24

یکی از ویژگی های Brand24 که به شما در ایجاد مشارکت با اینفلوئنسرهای نانو کمک می کند ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی است. امتیاز اینفلوئنسر را در ذکر رسانه های اجتماعی تجزیه و تحلیل کنید تا نانوهایی را بیابید که نشان دهنده مفهوم برند شما باشد.

تجزیه و تحلیل احساسات برند24 به شما کمک می کند افرادی را پیدا کنید که نگرش مثبتی نسبت به برند یا کلمات کلیدی مرتبط دارند. امتیاز اینفلوئنسر به شما کمک می‌کند پروفایل‌های شخصی را از افراد مشهور تشخیص دهید، اما علاوه بر این، این ابزار تعداد فالوورها را به شما نشان می‌دهد. Brand24 نشان‌دهنده منشن‌های اینستاگرام.

Brand24 ابزاری است که نام‌های آنلاین درباره شرکت شما و کلمات کلیدی مرتبط را نظارت می‌کند. افرادی را پیدا کنید که درباره جایگاه شما مثبت صحبت می کنند.

ابزار ما به شما کمک می کند کمپین بازاریابی تأثیرگذار خود را نظارت کنید. نه تنها جدیدترین نام‌ها را مشاهده خواهید کرد، بلکه می‌توانید زمانی که هجوم اینترنت در مورد کلمات کلیدی مرتبط و نام‌های تجاری شما افزایش می‌یابد، هشداری را تنظیم کنید. در تماس با اینفلوئنسرهای نانو

مشابه Brand24، می توانید نام تجاری خود و کلمات کلیدی مرتبط را زیر نظر داشته باشید. گزارش‌های مختلف به شما کمک می‌کنند کمپین‌های بازاریابی تأثیرگذار را بررسی کنید.

این ابزار نسبتاً گران است، و برای شرکت‌های بزرگ‌تر طراحی شده است. بنابراین، مگر اینکه شرکت شما قبلاً از Brandwatch استفاده کند، سایر ابزارهای بازاریابی ارزان‌تر ممکن است راه‌حل مقرون‌به‌صرفه‌تری باشند. در Brandambassador، تأثیرگذاران شما را پیدا می‌کنند، نه برعکس. شما می توانید وظایفی را برای تکمیل پست ارسال کنید و اینستاگرامرهای مختلف برای ارائه نتایج ثبت نام می کنند.

اگر زمان زیادی برای تحقیق و اطلاع رسانی ندارید، این یک رویکرد خوب است، اما نقطه ضعف این است که این سفیران ممکن است همیشه ارزش های شما را به خوبی نشان ندهند، و احتمالاً ده ها مشارکت جدید در هر هفته دارند، بنابراین چنین نیستند. که روی جایگاه شما متمرکز بود.

Upfluence

یکی دیگر از ابزارهای اینترنتی که به شما کمک می کند تا با اینفلوئنسرهای مناسب ارتباط برقرار کنید. Upfluence به عنوان یک واسطه بین برند و اینستاگراممر عمل می کند. همچنین دارای سیستم مدیریت پرداخت و گزارش داخلی است.

باز هم، این ممکن است بهترین راه برای یافتن اینفلوئنسرهای نانو و میکرو نباشد. Upfluence دارای نقاط منفی مشابه Brandambassador است.

آژانس های بازاریابی تأثیرگذار

یک آژانس بازاریابی تأثیرگذار معمولاً با تأثیرگذاران برجسته تری سر و کار دارد، اما ممکن است افراد کمتر شناخته شده ای نیز در کارنامه خود داشته باشند.

یافتن تأثیرگذاران نانو ممکن است باشد. وقت گیر است، اما مطمئناً پاداش دارد.

چگونه با یک اینستاگرامر شراکت برقرار کنیم؟

هنگامی که تأثیرگذاران خرد را در صنعت خود شناسایی کردید، زمان آن رسیده است که یک استراتژی تهیه کنید و به سراغ آن بروید. خود و شرکتتان را معرفی کنید و پیشنهاد خود را به آنها ارائه دهید.

معمولاً نانوها هنوز با برندهای بزرگ "فاسد" نشده اند، بنابراین شانس شما برای ایجاد یک همکاری طولانی مدت است که هم رضایت شما را به همراه خواهد داشت. جریان مداوم کاربران را به سایت خود بیاورید.

هنگامی که با شخص مورد علاقه صحبتی در مورد کمپین اینفلوئنسر نانو شروع می‌کنید و آنها موافقت می‌کنند که سفیر برند شما شوند، وقت آن است که روی محتوایی که می‌خواهید تبلیغ کنید کار کنید.

از استفاده از این نترسید. تیم خلاق در شرکت شما ایده‌هایی را برای پست اینستاگرام جمع‌آوری کرده و آن را به اینفلوئنسر ارائه کند. همچنین ممکن است بخواهید با انتشار یک پست حمایت‌شده به آنها کمک مالی کنید تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کند.

نانو چقدر درآمد دارد؟ یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی راه های مختلفی برای پرداخت به فرد وجود دارد و پاسخ قطعی و جهانی وجود ندارد.

همانطور که گفته شد، اینفلوئنسرهای نانو به طور کلی مقرون به صرفه تر از شخصیت های رسانه ای برتر هستند. اکثر شراکت ها حتی می توانند بدون انتقال پول انجام شوند – در عوض می توانید کالاهای رایگان را در ازای بررسی ارائه دهید. هر چند سعی کنید زیاد حریص نباشید. یک شریک خوشحال به این معنی است که آنها احتمالاً برند شما را توصیه می کنند. به آنها خیلی کم بپردازید و آنها علاقه ای به همکاری بیشتر با شما نخواهند داشت.

متأسفانه، هیچ پاسخ قطعی در مورد اینکه چقدر باید به اینفلوئنسرهای نانو بپردازید وجود ندارد. همه چیز به بازاری که در آن فعالیت می کنید بستگی دارد.

نمونه هایی از اینفلوئنسرهای نانو

شما می توانید اینفلوئنسرهای نانو را در همه پلتفرم های رسانه های اجتماعی پیدا کنید، اما ما بر روی اینفلوئنسرهای مقیاس کوچکتر اینستاگرام و نحوه برخورد آنها با تایید برند تمرکز خواهیم کرد. .

Krzysztof Basel (@baselinbreslau)

baslinbreslau که در Wrocław، لهستان مستقر است، عکاس و عضو چند رسانه مرتبط با عکاسی است. حساب اینستاگرام او به تصاویر زیبا در سراسر جهان اختصاص دارد. او را می‌توان یک اینفلوئنسر نانو در نظر گرفت، زیرا به لطف کارش تقریباً نامحدود به تجهیزات مرتبط با عکاسی دسترسی دارد و بنابراین می‌تواند آن‌ها را با فالوورها به اشتراک بگذارد. ” class=”wp-image-150850″ />

پست اینستاگرام کریستوف بازل با ذکر نام DJI. او یک مجسمه ساز دیجیتال و علاقه مند به چاپ سه بعدی است. او در اینستاگرام، خلاقیت های خود را که می توان در سایت های دیگر خریداری کرد، منتشر می کند. به این ترتیب او می‌تواند چاپگرهای سه بعدی مختلف را تبلیغ کند و بر روی افراد روزمره تأثیر بگذارد که چه برندهایی را در نظر بگیرند.

یکی از آثار Fotis Mint به صورت سه بعدی روی Zmorph VX چاپ شده است. از آثار Fotis Mint به صورت سه بعدی روی Zmorph VX چاپ شده است.</figcaption></figure>
<p><strong>Dominika Muszyńska (@ninika.muszynka)</strong></p>
<p> اینستاگرامر لهستانی درباره زندگی کند و تجهیز خانه صحبت می کند. او همچنین در منطقه Wrocław مستقر است و برای یک فروشگاه لباس محلی کار می کند. او مخاطبانی با نرخ تعامل بالایی دارد و گهگاه همکاری هایی با محصولات زیبایی یا برندهای سبک زندگی به اشتراک می گذارد.</p>
<figure class= استوری پین شده اینستاگرام با راهنمای Birkenstocks. استوری اینستاگرام با راهنمای Birkenstocks.</figcaption></figure>
<p><strong>نمونه‌های دیگر برندهایی که با اینفلوئنسرهای نانو کار می‌کنند</strong></p>
<p> برند مد Pleasures با اینفلوئنسرهای نانو همکاری می‌کند تا نشان دهد که افراد روزمره چگونه لباس‌های خود را می‌پوشند. در اینجا نمونه‌ای از پست اینستاگرام با cristina.lafornara@ است که در زمان نوشتن این مقاله کمتر از 10 هزار دنبال کننده دارد. ” class=”wp-image-151089″  /></noscript><figcaption> اینفلوئنسر مد و زیبایی کریستینا در حال نمایش خدمه Pleasures. </figcaption></figure>
<h2 id= نکات کلیدی که باید در نظر بگیرید

در اینجا آنچه باید از این مقاله در مورد کار با اینفلوئنسرهای نانو به خاطر بسپارید: در اینستاگرام آنها بر بازار محلی یا محتوای خاص متمرکز هستند.

  • ابزار مناسبی را برای انجام تحقیقات رسانه های اجتماعی بیابید که به شما کمک می کند افراد مناسبی را برای ارتباط با آنها پیدا کنید. طرفین نانوها نیز می‌خواهند درآمد کسب کنند.
  • از هر ابزاری برای نظارت بر کمپین تأثیرگذار خود استفاده کنید. برخی از ابزارهای ذکر شده در این به شما کمک می‌کنند تا گزارش‌هایی تهیه کنید و بفهمید که مردم در مورد برند شما چه فکر می‌کنند. حتی هزاران فالوور می توانند در اطراف برند شما سر و صدای خوبی ایجاد کنند.
  • اینفلوئنسرهای نانو نسبت به افراد مشهور اصیل تر و صمیمانه تر هستند. از آن به نفع خود استفاده کنید.