چه کسی برنده جنگ جریان می شود؟

چه کسی برنده جنگ جریان می شود؟

ما در میانه جنگ هستیم … جنگی جریان بین نتفلیکس ، HBO ، دیزنی + و اپل تی وی. Netflix از مزیت رقابتی برخوردار است زیرا این سرویس اساساً بازار پخش ویدیو را ایجاد می کند. اما سیلیکون ولی و هالیوود در حال آماده سازی برای به چالش کشیدن نتفلیکس و مبارزه برای بخشی از بازار هستند.

چه کسی می خواهد نبرد را برنده کند؟ همه اینها به واکنش مخاطبان به نمایش ها ، کمپین های بازاریابی و تجربه کاربران آنها بستگی دارد.

به همین دلیل ما صحبت های آنلاین راجع به Netflix ، HBO ، Disney + و Apple TV را برای سه ماه گذشته تحلیل کرده بودیم.

Brand24 5.8 میلیون ذکر آنلاین از کانال های رسانه های اجتماعی ، از جمله توییتر و یوتیوب ، و همچنین از منابع مختلف آنلاین جمع آوری کرده است: انجمن های تخصصی ، reddits ، مقالات خبری و مجلات افکار.

شما می توانید قدرت نظارت رسانه ای خود را ببینید! یک دادگاه آزمایشی را در اینجا تنظیم کنید.

اولین چیزی که ما آنالیز کردیم تعداد تعداد ذکرهای آنلاین برای سه ماه گذشته بود.

سپس ، الگوریتم تجزیه و تحلیل احساسات AI احساسات ذکر آنلاین را تشخیص داد. Brand24 به طور خودکار احساسات مثبت ، منفی یا خنثی را تعیین می کند.

در مرحله سوم ، ما نگاهی دقیق تر به ذکر ها داشتیم. کاربران چه چیزی را دوست دارند؟ حیوان خانگی آنها چه بود؟ آیا آنها با مشکل جریانی مشکل خاصی داشتند؟ اگر بله ، آنها به دنبال راه حل بودند؟

بیایید شروع کنیم!

آیا مردم در مورد سرویس های جریان صحبت می کنند؟

بدون شک ، بله! خدمات جریان امروز موضوع داغی هستند و جای تعجب نیست که آنها حواشی زیادی را به صورت آنلاین ایجاد می کنند.

علاوه بر این ، اتفاقات زیادی در طول 6 ماه گذشته رخ داده است. علاوه بر تبلیغ محتوای جدید ، به عنوان مثال ، "Witcher" توسط Netflix یا "The Watchmen" در HBO ، بازیکنان جدیدی به بازار پیوستند.

دو غول از کالیفرنیا به این بازی پیوسته بودند – اپل تی وی مستقیم از سیلیکون ولی و یک غول هالیوود ، دیزنی. سرویس استریم ، محتوای خود را از سیستم عامل های دیگر ، از جمله Universal Cinematic Universal Marvel بیرون کشید و به سایت sitcom Friends از Netflix رسید.

دیزنی + راه اندازی جهانی نداشته و هنوز هم توانسته است بیش از 10 میلیون نفر را برای اشتراک در محتوای آن متقاعد کند. این تعداد برای بسیاری شگفت زده شد ، از جمله مورگان استنلی ، یک بانک سرمایه گذاری.

اپل تلویزیون موفقیتی کوچکتر بود ، اما این سیستم عامل هنوز هم توانایی ایجاد اختلال در بازار را دارد. اپل سرویس هایی را در واحد اصلی تجارت خود درج خواهد کرد. مردم برای به روزرسانی تلفن های هوشمند یا لپ تاپ طولانی تر صبر می کنند ، از این رو فشار وارد شدن به خدمات دیجیتالی مانند Apple Music یا Apple TV.

نظارت رسانه ای در مورد سیستم عامل های جریان به ما چه می گوید؟

حجم ذکر

برای مبتدیان ، اجازه دهید نگاهی به متریک اساسی بیاندازیم – جلد ذکر .

حجم ذکرها به ما می گوید که چند بار یک کلمه کلیدی داده شده بصورت آنلاین استفاده می شود.

کدام پلتفرم جریان بیشتر مورد بحث قرار گرفت؟

جای تعجب در اینجا نیست ، Netflix بیشترین وزوز آنلاین را با نتیجه چشمگیر 4،460،829 ذکر آنلاین در فقط 3 ماه ایجاد کرد!

انتظار می رود با توجه به این واقعیت که Netflix چه مدت در زندگی ما حضور داشته است و تعداد نمایش های جدید آنها را به مخاطبانش جلب می کند.

وقتی تجزیه و تحلیل شماره های بقیه بسته را انجام می دهیم ، چیزها جالب تر می شوند. HBO 643.160 ذکر ، دیزنی + 452.266 ، و اپل تی وی 250،882 تولید کرد.

نتفلیکس رقبای خود را بسیار عقب گذاشت. این بیانیه مخصوصاً برای HBO که یک برند مستقر است و محتوای اصلی زیادی تولید می کند صادق است.

در نگاه اول ، نتیجه دیزنی + بسیار چشمگیر به نظر می رسد. بیش از 450،000 نتیجه درست پس از شروع سکوی که فقط در بازارهای منتخب راه اندازی شده است می تواند نشانگر موفقیت باشد.

بگذارید نتیجه را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

تجزیه و تحلیل احساسات

تجزیه و تحلیل احساسات زمینه لازم را به حجم ذکرها می دهد.

Brand24 یک الگوریتم تجزیه و تحلیل احساسات پیشرفته ارائه شده توسط هوش مصنوعی ارائه می دهد. این الگوریتم می تواند طعنه ، ایموجی ، و کار در بیش از 80 زبان را تشخیص دهد.

چگونه می توان تجزیه و تحلیل احساسات را وقتی به چهار افسانه ما می رسد؟

این تجزیه و تحلیل نور به حجم ذکرها می پردازد.

بیایید پرونده دیزنی + را ابتدا بررسی کنیم ، زیرا جالب ترین مورد است.

کاربران در مورد دیزنی + زیاد صحبت کردند ، اما تقریبا نیمی از ذکرها منفی بودند. به طور دقیق ، 43.1٪ از موارد ذکر شده در طی سه ماه گذشته جمع آوری شده است.

این بسیار است.

مردم وقتی از دیزنی + می روند شکایت های بسیاری داشتند.

برخی از آنها به این واقعیت مربوط بودند که دیزنی نتوانسته است همه جنبه های فنی وب سایت خود را به ترتیب به دست آورد.

برخی از کاربران یک لیست کامل از شکایات داشتند و برنامه ریزی کرده اند تا آنها را به یک پست وبلاگ تبدیل کنند:

سایر در مورد میزان و نوع محتوای موجود دارای رزرواسیونی بودند:

فیلتر کردن ذکرها به وسیله احساسات می تواند در یافتن نقاط درد و استفاده از آنها به نفع شما.

وقتی صحبت از سایر سرویس های پخش می شود ، HBO و Apple TV تقریباً به همان تعداد ذکرهای مثبت اشاره کردند – به ترتیب 71٪ و 71.4٪.

نتفلیکس با احساس مثبت در 67.3٪ مقام سوم را کسب کرد.

اختلاف بین نتایج احتمالاً به دلیل اندازه شرکت ایجاد می شود. با بیش از 158 میلیون مشترک ، این هنوز یک نتیجه چشمگیر است.

از نظارت رسانه چه می توانید بیاموزید؟

نظارت بر رسانه وقتی به مشتری ها ، محصول شما یا خدمات شما می آید ، معدن طلای دانش است.

مردم در مورد نقاط درد ، لایک و دوست نداشتنشان صحبت می کنند. دانستن نیازهای مشتریان سنگ بنای موفقیت شما است.

مردم درباره Netflix و باند چه می گویند؟

بیایید با یکی از شناخته شده ترین مارک ها – نتفلیکس شروع کنیم. بازاریابی Netflix هنگام ساخت آگاهی از برند و تصویر برند ، کار بسیار خوبی را انجام می دهد.

اشتراک گذرواژه Netflix مترادف با نشان دادن محبت شما نسبت به شخصی است:

Netflix به مشتریان خود اهمیت می دهد تا جایی که ترجیح می دهند یک برنامه را کاهش دهند تا اینکه هزینه خدمات برای آنها لازم نیست. این مورد قدردانی مشتریان قرار گرفته است:

همچنین شایان ذکر است که نتفلیکس کمترین میزان شکایت مربوط به جنبه فنی خدمات آنها را دارد.

احساسات منفی بیشتر مربوط به بررسی نمایش های آنها است ، به عنوان مثال ، "Witcher" یا لغو "آن با E"

اپل تلویزیون فقط چند نمایش را منتشر کرد و استقبال بسیار مثبت بود .

Apple TV محصولی اپل است ، بنابراین با همان مشکلات بقیه آنها روبرو می شود. بزرگترین؟ با دستگاه های دیگر سازگار نیست ، به ویژه دستگاه های ساخته شده توسط سامسونگ:

مردم چه می گویند درباره دیزنی +؟ البته تقریبا همه اپل را می شناسند ، اما این برند با صنعت فیلم سازی در ارتباط نیست.

این با دیزنی متفاوت است.

مردم خدمات را فقط بخرند زیرا آنها دوست دارند … میکی ماوس:

سؤال این است که آیا آنها می خواهند برای مدت طولانی با دیزنی بمانند. به خصوص با توجه به اینکه برخی فیلم ها از سرویس ناپدید می شوند.

HBO تا حدودی زیر مجموعه رتبه بندی بوده است. اما تصمیمات اخیر در مورد محتوای اصلی ، این بستر را به عنوان پیشگام قرار داده است.

"نگهبانان" سریال مورد توجه بسیاری بود:

نقاط درد مشترکی برای کل صنعت وجود دارد. ایجاد محتوای اصلی که باعث جذب میلیون ها نفر می شود یکی از آنهاست.

اما برخی به مشکل دیگری ، عمدتا توصیه ها اشاره می کنند.

توصیه ها مبتنی بر الگوریتم های هوش مصنوعی است و در حالی که برخی سرویس ها کار بسیار خوبی را برای ارائه مطالب انجام می دهند ، ممکن است از دیگران لذت ببرید هنوز راه طولانی را طی کرده اید.

علاوه بر این ، برخی از کاربران هنوز به دنبال توصیه هایی به شیوه ای قدیمی هستند – با پرسیدن سایر کاربران:

چه کسی جنگ های جریان را پیروز خواهد کرد؟

پیش بینی آینده غیرممکن است ، اما ، بر اساس تجزیه و تحلیل ما ، ما می توانیم چند حدس و گمان تحصیل کنیم.

Netflix هنگام صحبت از خدمات استریم قطعاً شماره یک است. در همه اهداف پیروز می شود – از دیدگاه تکنولوژیکی ، کیفیت محتوا ، کمپین های بازاریابی و خدمات به مشتری.

دیزنی + و اپل تی وی بچه های جدیدی هستند. آنها هنوز بانک اطلاعاتی فیلم ها را در اختیار ندارند ، اما مطمئناً ابزاری برای ایجاد محتوای جالب و سرمایه گذاری کلانی در فعالیت های بازاریابی دارند. علاوه بر این ، هر دو مارکهای قابل تشخیص با پیروان فداکار هستند.

و HBO نیز وجود دارد. HBO مدتی است که در بازار حضور دارد و می بینید که با نمایش هایی مانند "The Watchmen" یا "Chernobyl" در حال پیشرفت بازی خود هستند.

ممکن است متقاضیان جدیدی در بازار حضور داشته باشند. آیا YouTube وارد بازی خواهد شد؟ آیا نتفلیکس سهم بازار خود را از دست خواهد داد؟ در حال حاضر ، این یک برنده واضح است ، اما رقابت شدید است.

BTW ، مشتری جذاب ما ، Wondery ، یک سری پادکست شگفت انگیز – جنگ های تجاری – Netflix در مقابل Blockbusters!



<! –

->
<! –

-> <! –

->

<! –

    ->
    <! –

->

<! –

->

<! –

->
<! –

->
<! –

->

<! –

->
<! –

->
<! –

->
<! –

->

<! –

->
<! –

-> <! –

->
<! –

-> <! –

->
<! –

-> <! –

->
<! –

-> <! –

->
<! –
<! –

->
<! –

->
<! – ->
<! – <! –

->
<! –

->
<! – ->
<! – <! –

->
<! –

->
<! – ->
<! – -> <! -
-> <! –

->
<! – ->
<! – ->
<! –

->
<! –

-> <! –

->
<! –

->

.