وقتی احساس بازاریابی رسانه های اجتماعی می شود ، تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی معیار نسبتاً جدیدی است. احتمالاً این یکی از دلایلی است که بسیاری از مدیران رسانه های اجتماعی هنوز فواید تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی را نمی بینند.
مسئله تحلیلی در مورد احساسات رسانه های اجتماعی چیست؟
تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی دانش اساسی را درباره عملکرد بازاریابی رسانه های اجتماعی
- میزان تعامل ؛
- رسانه های اجتماعی برسید ؛ تعداد و نوع تعامل ؛
- اشتراک رسانه های اجتماعی.
- اشتراک رسانه های اجتماعی.
در حال پاسخ به تاکتیک های بازاریابی شما است.
آیا مخاطب شما درگیر مطالبی است که باید ارائه دهید؟ آیا کمپین بازاریابی شما آگاهی از برند شما را بالا برده است؟ مشتریان شما نسبت به شرکت شما چه احساسی دارند؟
با مطالعه دقیق بخش تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی ، به همه این سؤالات پاسخ داده می شود.
یک فیلم کوتاه کوتاه وجود دارد که به خوبی خلاصه می شود چه تجزیه و تحلیل احساساتی دیگری به شما نشان می دهد (مانند آنچه مشتریان شما دوست دارند و دوست ندارند):
چرا شما نیاز دارید تا احساسات رسانه های اجتماعی را در مورد برند خود تجزیه و تحلیل کنید؟ سایر معیارها باید درباره حضور آنلاین مارک شما بینش زیادی را ارائه دهد.
تجزیه و تحلیل احساس گیلاس در بالای تحلیل رسانه های اجتماعی شما است. تجزیه و تحلیل احساسات داده های ارزشمندی را به استراتژی بازاریابی شما اضافه می کند و به شما کمک می کند مخاطبان خود را بهتر هدفگذاری کنید.
تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی برای اجرای یک کمپین موفق در رسانه های اجتماعی و تقویت آگاهی از نام تجاری شما ضروری است. شروع به ردیابی احساسات در رسانه های اجتماعی کنید!
آنچه در پیش روی ما قرار دارد این است:
تجزیه و تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی تعیین می کند که آیا کاربر در مورد محصول شما به صورت مثبت ، منفی یا خنثی صحبت می کند. برای انجام این کار ، الگوریتم های تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی پردازش زبان طبیعی (NLP) را به ذکرهای اجتماعی از منابع مختلف رسانه های اجتماعی اعمال می کنند.
تجزیه و تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا دمای فعالیت های آنلاین خود را اندازه گیری کنید. شما می توانید به احساسات پیرامون برند خود به عنوان یک موجودیت کامل نگاهی بیندازید ، یا احساساتی را که توسط کمپین ها ، محصولات یا خدمات خاص رسانه های اجتماعی ایجاد می شود ، بسنجید.
در نام تجاری24 ، ما به تجزیه و تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی اضافه می کنیم به تمام موارد ذکر شده از رسانه های اجتماعی و منابع دیگر ، به عنوان مثال ، توییتر یا اینستاگرام.
به این ترتیب یک ذکر مثبت به نظر می رسد:

اینگونه به نظر می رسد یک ذکر منفی:

یک ذکر خنثی به این صورت است:

تجزیه و تحلیل را شروع کنید احساسات رسانه های اجتماعی! Brand24 یک آزمایش رایگان 14 روزه (بدون نیاز به کارت اعتباری) ارائه می دهد.
نظارت بر رسانه ها و تجزیه و تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی کدام یک از منابع را پوشش می دهد؟
Brand24 فقط داده های در دسترس عمومی را از کانال های مختلف رسانه های اجتماعی ، از جمله اینستاگرام ، توییتر ، فیس بوک ، یوتیوب ، TikTok و Twitch جمع می کند.
این ابزار مطابق با قوانین دقیق API فیس بوک و GDPR است.
وقتی به فیس بوک می رسد ، Brand24 ذکرهای عمومی را جمع می کند از جمله:
- پست های عمومی که در آن صفحه FB شما برچسب گذاری شده است
- پست های عمومی که توسط صفحه FB شما
- پست های عمومی منتشر شده توسط کاربران شخصی در صفحه FB شما
- نظرات به پست های عمومی منتشر شده توسط صفحه FB شما
- نظرات صفحه فیس بوک
وقتی اینستاگرام فرا می رسد ، Brand24 جمع آوری خواهد کرد:
- عکس های عمومی و فیلم های حاوی هشتگ / هشتگ خاص
- عکس ها ، فیلم ها و نظرات عمومی که در آن یک کسب و کار اینستاگرام یا نام خانوادگی خالق نشان داده شده است و یا [ذکرشدهاست
- عکس های عمومی ، فیلم هایی که توسط یک حساب کاربری یا ایجادکننده در اینستاگرام ارسال شده است
چگونه تحلیل احساسات کار می کند؟
تجزیه و تحلیل احساسات به هر کلمه نگاه می کند و معنای آن را تحلیل می کند.
یک الگوریتم مناسب برای تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی ، ذکر های رسانه های اجتماعی را در طبقه بندی صحیح قرار می دهد.
تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی از برخی الگوریتم های یادگیری عمیق انقلابی استفاده می کند و متن ارسال شده بصورت آنلاین را تحلیل می کند.
چه چیزی انقلابی در مورد این رویکرد به تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی؟
متونی که برای انسان معنای مشابهی دارند با الگوریتم احساسات رسانه های اجتماعی نیز معنای مشابهی خواهند داشت. از این طریق ، الگوریتم می تواند مترادف را تشخیص داده و احساسات صحیح را پیوست کند.
بهترین بخش از احساسات رسانه های اجتماعی و الگوریتم پیشرفته ما چیست؟
برند24 اکنون می تواند بیش از 100 زبان را تجزیه و تحلیل کند و تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی بی عیب و نقص را ارائه دهد.
آیا نمی دانید چگونه تجزیه و تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی با طعنه و طعن برخورد می کند؟
این الگوریتم هنوز هم اشکالاتی دارد ، اما به لطف یادگیری عمیق ، این کار بهتر می شود. علاوه بر این ، وقتی صحبت از مشتری و پست های رسانه های اجتماعی می شود ، طعنه امری عادی نیست.
بیایید با یک ابزار مناسب برای انجام تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی شروع کنیم.
من Brand24 را نه تنها به خاطر اینکه در اینجا کار می کنم ، بلکه به این دلیل که یکی از مقرون به صرفه ترین و بهترین ابزارهای گوش دادن به رسانه های اجتماعی (با توجه به بافر) است ، بسیار توصیه می کنم.
در جادوگر ایجاد پروژه کلمات کلیدی را که می خواهید نظارت کنید را وارد کنید. می توانید از عباراتی مانند:
- نام شرکت خود ؛
- نام محصول یا خدمات خود استفاده کنید ؛
- هشتگ مارک تجاری خود ؛
- – هشتگ اختصاصی کمپین خود را.

شما می توانید یک پروژه دوم برای رقبای خود تنظیم کنید تا بر حضور آنلاین آنها نظارت داشته و از فعالیت های رسانه های اجتماعی آنها آگاه باشد.
احساسات رسانه های اجتماعی را تحلیل کنید. محاکمه رایگان 14 روزه (بدون نیاز به کارت اعتباری) را شروع کنید!
تجزیه و تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی در برگه ذکر
در مرحله اول ، در تب ذهنی با تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی روبرو خواهید شد. این مکان جایی است که می توانید ابزار ذکر شده در اینترنت را پیدا کنید.
در سمت راست صفحه ، در بخش فیلترها ، یک نوار لغزنده احساسات پیدا خواهید کرد.

می توانید فقط ذکرهای مثبت را ببینید ، فقط موارد منفی یا مثبت ، منفی و خنثی.
شما می توانید محدوده زمانی را آزادانه تنظیم کنید ، بنابراین می توانید احساسات رسانه های اجتماعی را از یک دوره دقیق تحلیل کنید.
تجزیه و تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی در برگه خلاصه
برگه خلاصه آنچه را که در پروژه شما به صورت روزانه تغییر کرده است نشان می دهد. همچنین تغییر در تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد ، بنابراین آیا افراد نسبت به دوره قبل در مورد شرکت شما مثبت یا منفی صحبت می کنند.
تجزیه و تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی در برگه تجزیه و تحلیل
مقام سوم در Brand24 که می توانید تجزیه و تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی را بیابید ، برگه آنالیز است.
برگه تجزیه و تحلیل تحلیلی عمیق تر ارائه می دهد. اگر به رسانه تخمینی اجتماعی برآورد شده علاقه دارید یا می خواهید عملکرد یک کانال رسانه اجتماعی را تحلیل کنید ، می توانید معیارهای لازم را در برگه تجزیه و تحلیل پیدا کنید.
تجزیه و تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی
تمام کارهای سخت شما هنگام تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی بی اعتبار خواهند بود اگر یک ذکر منفی از دست بدهید یا به موقع به آن پاسخ ندهید.
ما می دانیم که زندگی گیج کننده چگونه می تواند باشد ، به همین دلیل ما یک سیستم اعلامیه ضد گلوله ایجاد کردیم.
پس از ورود به حساب Brand24 خود ، به برگه تنظیمات پروژه بروید.
اعلان ها را انتخاب کنید ، و روی اعلان های بیشتر کلیک کنید.
یک پنجره بازشو ظاهر می شود که می توانید آدرس ایمیلی را که نامه دریافت می کند و فراوانی اعلان ها را مشخص کنید.
سپس روی افزودن یک فیلتر جدید کلیک کنید. شما باید فیلتر را نامگذاری کنید و نوار لغزنده تحلیل احساسات را به منفی منتقل کنید.

فیلترها و voila را ذخیره کنید! هر بار که یک یادداشت منفی با کلمه کلیدی خود دریافت می کنید ، یک اعلان دریافت می کنید.
تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی زمینه حیاتی را به تمام معیارهای رسانه های اجتماعی که قبلاً مرتباً آنالیز می کنید فراهم می کند.
درباره تخمین زده شده در رسانه های اجتماعی فکر کنید. این اطلاعات را در مورد تعداد کاربران رسانه های اجتماعی که ممکن است در محتوای شما در اینترنت گیر بیاورند ، فراهم می کند.
در تئوری ، هرچه رسانه های اجتماعی تخمین زده می شوند بالاتر ، بهتر می شوند. اما این همیشه درست نیست
شرایطی را تصور کنید که شخصی از نام تجاری شما به روشی منفی استفاده کند. اظهارنظرهای منفی تمایل دارد که به سرعت در اینترنت سفر کنید و مقدار زیادی از صدا و سیما در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. و این پوششی نیست که شما بخواهید در مورد نام تجاری شما باشد!
تجزیه و تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی باید جزئی ضروری از فعالیت های نظارت بر رسانه های اجتماعی شما باشد.
ما ثابت کردیم که احساسات رسانه های اجتماعی باید یک بخش اساسی در تحلیل بازاریابی باشد. این یک زمینه کیفی به داده های کمی شما اضافه می کند.
این سؤال باقی می ماند كه كاربردهای عملی تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی چیست؟ من حداقل می توانم نام چند!
1. خدمات بهبود یافته مشتری
وقتی صحبت از خدمات به مشتریان و تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی می شود ، دو عامل وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید.
اول ، یک بررسی منفی پایان جهان نیست. در مقابل ، بررسی
اما اگر یک بررسی منفی برای شغل شما باشد ، باید سریعاً مسئله را حل کنید.
سعی کنید ظرف یک ساعت از دریافت بررسی پاسخ دهید ، تا بتوانید نشان دهید که چقدر به مشتریان خود اهمیت می دهید. شما ممکن است در نهایت تبدیل مشتری دلخور خود را به یک وفادار تبدیل کنید.
2. از بروز بحران در رسانه های اجتماعی جلوگیری کنید
آیا می دانید این عبارت "خبر بد سفر سریع" است؟ خوب ، خبرهای بد سفر آنلاین حتی سریعتر!
یک نظر منفی می تواند بهمن شکایات را آغاز کند. در عصر ترول های اینترنتی
اما اگر زود هنگام شکایت اصلی را گرفتید و مشکل را حل کردید ، ممکن است از این امر جلوگیری کنید. یک بحران رسانه های اجتماعی.
و حتی اگر این بحران رخ دهد ، می توانید به سرعت مطابق با احساسات و کانال رسانه های اجتماعی ، ذکرها را فیلتر کنید ، و این امر مقابله را آسان می کند.
3. نتایج نتایج a مبارزات انتخاباتی رسانه های اجتماعی
را اندازه گیری کنید [تحلیلیدررسانههایاجتماعیمهمترینبخشازهرکمپینرسانههایاجتماعیاستوتحلیلاحساساترسانههایاجتماعیممکناستفقطافزونهایباشدکهشمابرایبهبودتلاشهایبازاریابیرسانههایاجتماعیخودنیازدارید
تجزیه و تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی به شما می گوید مخاطبان هدف شما در مورد کمپین شما چه فکر می کنند. ایجاد وزوز و شمارش برداشت های رسانه های اجتماعی مهمترین قسمت از فعالیت بازاریابی نیست. دستیابی به مخاطب مناسب با پیام مثبت است.
کمپین شما ممکن است آنقدر وزوز منفی ایجاد کند که نتواند به هدف خود برسد. با تجزیه و تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی ، می توانید اظهارات منفی را فوراً متوجه شوید و کمپین را نیشگون بگیرید ، بنابراین این نیازهای شما را تأمین می کند.
4. بر رقبای خود نظارت داشته باشید
برای ماندن در مقابل رقبا ، باید بدانید که دقیقاً چه کاری انجام می دهند.
در داخل داشبورد Brand24 ، می توانید به راحتی یک پروژه جداگانه با کلمات کلیدی مربوط به مشاغل
پس از درک احساسات در اطراف رقبا ، می توانید از دانش استفاده کنید برای تنظیم محصول خود یا برجسته کردن مزایای آن.
علاوه بر این ، شما می توانید ذکر های منفی را قبل از رقبا نشان دهید و راه حل خود را پیشنهاد دهید.
Brand24 به شما فرصتی می دهد تا نتایج رسانه های اجتماعی خود را با رقبای خود مقایسه کنید.
از فهرست سمت چپ مقایسه را انتخاب کنید و می توانید مقایسه کنید:
- احساسات مثبت و منفی
- اکثر کانال های رسانه ای اجتماعی فعال
- تعداد نتایج رسانه های اجتماعی برای هر پروژه.
5. محصول خود را مطابق نیاز مشتری خود بهبود بخشید
با تجزیه و تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی ، شما می توانید مشکل را در منبع مشاهده کنید. شما می توانید قبل از تشدید آن را ریشه کن کنید و قادر خواهید بود دقیقاً مسائلی را که مشتریان می خواهید به آن بپردازید ، حل کنید.
ثانیاً ، احساسات منفی رسانه های اجتماعی می تواند بینش ارزشمندی را در مورد ویژگی های محصول شما ارائه دهد. نگاهی عمیق تر به همه ذکرهای منفی بیندازید و بدانید مشتریان شما بیشترین شکایت را دارند. تحلیل احساسات منفی رسانه های اجتماعی مهمترین ویژگی مورد نیاز برای بهبود را نشان می دهد.
شاید محصول شما عالی باشد ، اما شما می توانید بسته بندی را بهبود ببخشید؟ یا شرکت تحویل با شما همکاری می کنید قابل اعتماد نیست؟ اینها عواملی هستند که شما به سرعت می توانید آنها را بهبود ببخشید تا مشتری خود را خیلی بهتر تجربه کنید.
تجزیه و تحلیل احساسات رسانه های اجتماعی می تواند به شما بینش دهد که هیچ معیارهای رسانه های اجتماعی دیگر نمی توانند.
استراق سمع در مشتریان و رقبا کمک می کند تا محصول خود را بهبود ببخشید ، مشتریان را حفظ کنید و به مخاطبان جدید برسید. همه اینها با اجرای تنها یک معیار اضافی برای تحلیل رسانه های اجتماعی شما است؟ آماده برای امتحان کردن
محتوای مرتبط با دسترسی
چگونه می توان از تجزیه و تحلیل احساسات در Brand24 برای ساختمان سازی استفاده کرد
چگونه می توان از تحلیل احساسات توییتر
نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات در بورس استفاده کرد؟
<! –
->
<! –
<! –
<! –
->
<! –
->
<! –
<! –
-> <! –
->
<! –
-> <! –
->
<! –
-> <! –
->
<! –
->
<! –
->
.
<! –
-> <! –
->
<! –
->
<! –
->
<! –
->
<! –
<! –
->
<! –