مدیر عامل شرکت Uber تصمیم گرفت که ایمنی درایور مشکل او نیست

مدیر عامل شرکت Uber تصمیم گرفت که ایمنی درایور مشکل او نیست

 تصویرگری برای مقاله با عنوان مدیر عامل شرکت Uber تصمیم می گیرد که ایمنی درایور مشکل خود را نباشد

عکس ]: Getty

کارگران گیگ خطرناکی را برای گسترش شیوع c ovid-19 در نظر می گیرند. پاسخ در پاسخ به این سؤال كه چگونه مسئولیت رسیدگی به این بردار عظیم كارگران ، كه غالباً بیمه نشده هستند و قادر نیستند به رغم خطرات ، مشغول كار نباشند ، Uber مدیرعامل Dara خسروشاهی ظاهرا دستان خود را شسته است.

خسروشاهی در نوشت: "من به عنوان مدیرعامل Uber ، من پاسخگوی بسیاری هستم ، اما معتقدم بزرگترین مسئولیت من در مواجهه با چالش بی سابقه اقتصادی بر عهده میلیون ها انسان است که بر روی سکوی Uber رانندگی و تحویل می گیرند." ] نامه خطاب به رئیس جمهور دونالد امروز ترامپ. وی گفت: "با توجه به این مسئولیت ، من با احترام و فوریت می خواهم که محرک اقتصادی که شما درنظر می گیرید ، همراه با سایر اقدامات قانونی بعدی در پاسخ به Covid -19 ، شامل حمایت و مزایایی برای کارگران مستقل ، نه فقط کارمندان باشد. الگوی بسیار تجاری Uber ، مطمئناً به طبقه بندی این درایورها به عنوان پیمانکاران مستقل متکی است و هزینه های حمایت های اولیه مانند بیمه درمانی را در سال 1945900 به خود رانندگان منتقل می کند. قبل از همه گیری ، این نوع از وسایل مالی در اقتصاد کلاهبرداری به عنوان راهی برای پیشبرد شرکت های ناپایدار با جمع آوری نیروی کار خود می خواندند. در طول c ovid-19 ، تلاش برای رسیدن به همان رویکرد صرفاً غیرمسئولانه است.

خسروشاهی می نویسد: "رانندگان و افراد زایمان در خط مقدم نگه داشتن جوامع ما ، کمک به گرفتن غذا برای کسانی که در خانه هستند و ارائه خدمات حمل و نقل اساسی برای کسانی که باید در آنجا حرکت کنند ، هستند." به همین دلیل است که Uber صنعت ما را راهنمایی کرد تا تا 14 روز مساعدت مالی به رانندگان فعال و تحویل افرادی که مبتلا به کووید -19 هستند یا به دلیل خطر انتقال آنها به کوارین یا 19 در قرنطینه شخصی قرار دارند ، ارائه دهد. -19. "

اگرچه درست است که Uber شروع به ارائه چیزی برای پرداخت هزینه های بیمار برای رانندگان قرنطینه کرده است ، این ناشی از وظیفه شهروندی شرکت نبود ، بلکه از خواستار کنگره شد . این شرکت همچنین از ارائه پاسخ مستقیم در مورد اینکه آیا به مسافران [در معرض قرار گرفتن در معرض احتمالات] ، یا از رانندگان با تشخیص مثبت یا کسانی که تحت قرنطینه قرار دارند ، خودداری کرده است (از فراوانی احتیاط و کمبود کیت های تست) ، خودداری کرده است. )

قابل توجه ، خسروشاهی اشاره ای به آنچه که حمایت ها یا مزایای خاصی از دولت فدرال می کند باید به کارگران خود ارائه دهد ، ندارد و سخنگوی شرکت از شرح آن خودداری کرد. اما واقعاً هدف این نامه نیست؟

"هر وقت یک شرکت مزایای دیگری را برای کارگران مستقل فراهم می کند ، هرچه مستقل تر شوند ، کمتر مستقل می شوند. و بدون وضوح قانونگذاری ، عدم اطمینان و خطر بیشتر شرکت را تحمل می کند ، "خسروشاهی می نویسد. با این حال ، اشتغال كامل برای رانندگان ، "خدمات بنیادی و تجاری اصلی Uber را تغییر خواهد داد."

چندین گروه طرح های سیاستگذاری را برای كمك به رانندگان برای طوفان طوفان همه گیر ، از جمله انجمن انجمن كارگران تاكسی لس آنجلس ، Rideshare Drivers United Georgia ، the اتحاد کارگران تاکسی در نیویورک ، اتحاد کارگران موبایل متحد کارگران متحرک ، و دیگران . قابل توجه است ، این خواسته ها همه از رانندگان واقعی با آگاهی دست اول از وضعیت موجود در زمین ناشی می شود و هیچ علاقه ای به حفظ مدل کسب و کار بهره برداری ندارد. اگر دولت فدرال بخواهد قوانین این بخش را بازنویسی کند ، ممکن است آنها را به مشورت با اشخاصی که ضرر بیشتری نسبت به خسروشاهی دارند ، مشورت کند.

.