لطفاً این جریان Pro Bowl Madden را به یک چیز عادی تبدیل کنید

لطفاً این جریان Pro Bowl Madden را به یک چیز عادی تبدیل کنید

 تیم AFC متشکل از Deshaun Watson ، Keyshawn Johnson ، Derrick Henry و Snoop Dogg بود ، در حالی که Team NFC Kyler Murray ، Bubba Wallace ، Jamal Adams و Marshawn Lynch بود.

تیم AFC متشکل از Deshaun Watson ، Keyshawn Johnson ، Derrick Henry و Snoop Dogg بود ، در حالی که تیم NFC Kyler Murray ، Bubba Wallace ، Jamal Adams و Marshawn Lynch.
تصویر صفحه : NFL Network

خیر ، این موردی نیست که Pro Bowl را برای همیشه در یک محیط مجازی نگه دارید. امیدوارم ، روزی به زودی ، می توانیم به طور معمول سفر کنیم تا بازیکنانی که این درآمد را کسب کرده اند ، می توانند به اورلاندو سفر کنند. اما NFL Madden Stream تا آنجا که به محتوای با کیفیت مربوط می شود ، کارایی داشت.

اگر آخر هفته آن را از دست ندهید ، لیگ تصمیم گرفت یک استریم رسمی کاسه Pro را پخش کند ، بازی هایی که به صورت مجازی در Madden 21 بازی می شد توسط ورزشکاران و مشاهیر ، که شامل اسنوپ داگ و مارشاون لینچ بود. اگرچه این بازی به دلیل اشکالات و تکرارپذیری های خود ، انتقاداتی را تحمل کرده است – از بسیاری جهات ، چندین سال است که تغییر چندانی در مجموعه نشده است – اما هنوز هم Madden است. برای طرفداران فوتبال ، هنوز هم بهترین راه برای بازی فوتبال به صورت مجازی است. تلاش های مستقل دیگر ، مانند Maximum Football و Axis Football ، فقط بودجه ای ندارند که بتوانند خود را به عنوان گزینه ای غیر از سبک بازی در بهترین حالت حفظ کنند. کسی شوخی می کند که این همان چیزی است که مادن خودش را به آن کاهش داده است ، اما این نه اینجا است و نه آنجا.

و منجی ترجیحی بازی فوتبال ، 2K Sports ، از زمان افسانه NFL 2K5 تاکنون عنوان فوتبال منتشر نکرده است. این شرکت با NFL معامله کرد ، که سال گذشته اعلام شد ، اما انتشار " تجربه بازی فوتبال غیر شبیه سازی " محدود خواهد بود. بنابراین ، احتمالاً این یک بازی سرگرم کننده و با بودجه بهتر خواهد بود.

تا آنجا که جریان Pro Bowl پیش رفت ، سه مورد بلافاصله مشخص شد. NFL سعی در ایجاد این قسمت از مطالب ندارد. به طور کلی ، همه لیگ ها و به طور کلی شرکت ها باید منابعی را برای توسعه حضور دیجیتالی خود به روش هایی اضافه کنند که فقط ارسال برخی از تبلیغات خودکار تصادفی نیست. که سریع و قدیمی می شود. مردم باید به بازی های ویدیویی متکی باشند به عنوان روشی برای استفاده از نسل های دیگر افرادی که بیش از آنچه تماشا می کنند بازی می کنند. چند نفر می دانید که چه کسی ترجیح می دهد Madden را بازی کند تا یک بازی فوتبال واقعی را تماشا کند؟ علاوه بر این ، این فقط به نوع محتوایی که شما تولید می کنید ، قابلیت انعطاف پذیری می بخشد ، که NFL می تواند با توجه به کمبودهای خود در جاهای دیگر ، مانند استخدام مربیان رنگی ، از آن استفاده کند.

2) L نیاز به بازی های ویدیویی احتیاج به حرکات Pro Bowl واقعی ندارد – اما برای انجام این رویداد به یک شخصیت ثابت درگیر ، حتی اگر هر بار فقط سه یا چهار نفر باشد ، نیاز دارد. جریان Pro Bowl به دلیل هشت بازیکن درگیر کار کرد: دشاون واتسون ، کیشاون جانسون ، دریک هنری و اسنوپ برای AFC ، که با Kyler Murray ، Bubba Wallace ، Jamal Adams و Lynch برای NFC روبرو شد ، همراه با میزبانان Charissa Thompson و Michael Strahan. پخش خود به صورت یک نمایش زنده انجام می شد ، اما به وضوح از قبل ضبط شده بود ، که با توجه به مقدار فحش هایی که باید پخش می شد ، ایده ای روشن از طرف لیگ بود. (من دوست دارم که فحاشی بشنوم ، اما آنها را به خاطر سانسور Pro Bowl سرزنش نمی کنم. این متفاوت است.)

3) T به این ترتیب در یک ورزش که در آن ورزشکاران نیاز به استفاده از کلاه ایمنی بازاریابی برای بازیکنان فوتبال دشوار است ، زیرا حتی در مورد برخی از بزرگان ، بسیاری از عموم مردم حتی نمی توانند با اطمینان بگویند که آنها چه ظاهری دارند – و در عین حال خنده دار بودن آنها در Twitch یا YouTube. همانطور که می توان انتظار داشت ، لینچ نمایش را به سرقت برد ، اما همه حداقل دو لحظه شایسته حلقه داشتند.

در ورزشی که مشاغل طولانی مدت آن نادر است ، همچنین می تواند برای بازیکنان یک راه تولید کننده باشد تا با استفاده از شخصیت خود و هر چیز دیگری که می توانند در این جریان ها ارائه دهند ، حضور خود را در خارج از زمین ایجاد کنند. چه می شود اگر در جریان مکالمه تصادفی ، یاد بگیریم که یک نگهبان تهاجمی یک آشپز شایسته آشپز است. یا اینکه پشتیبان در حال اجرا ، بازیکنی که از خیال می شناسید ، شاعر قانونی است. یا اینکه کرنر اسلات مورد علاقه شما یک رمزگذار خبره است. یا اینکه هر یک از آن بچه ها یک هیولا در مادن است.

درست مثل Pro Bowl واقعی ، نتایج در واقع مهم نیستند. وقتی مردم به پادکست گوش می دهند ، قبل از هر چیز به پویایی اهمیت می دهند. در Twitch نیز همین قوانین اعمال می شود. صرف نظر از نحوه عملکرد آن ، فقط محتوای خوب ایجاد کنید زیرا اگر باهوش باشید ، چیزها را با تأثیر اندازه می گیرید ، نه اعداد. و اگر یک نمایش منظم و منظم به ما ارائه شود ، تأثیرگذار خواهد بود.

.