جعبه های مجهز به هنر پیکسل گرامی اما محتاطانه Minecraft قرار است یک تعمیرات اساسی بصری را بدست آورند ، زیرا مایکروسافت و انویدیا درحال اعلام ردیابی پرتوهای RTX هستند و در نسخه بتا به نسخه ویندوز Minecraft در اواخر این هفته می رسد. .
بتا در 1PM ET در روز پنجشنبه ، 16 آوریل راه اندازی می شود و ارتقاء بزرگی را به روشنایی ، بازتاب ها ، سایه ها و سایر عناصر گرافیکی مهم برای هر کسی که از کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX استفاده می کند ، خواهد آورد. ردیابی پرتوی Minecraft اولین بار در اکتبر گذشته اعلام شد ، اما در آن زمان فقط تاریخ انتشار 2020 وجود داشت.
در کنار رزولوشن 4K با نرخ فریم مناسب ، ردیابی اشعه در زمان واقعی کلید اصلی کارتهای RTX مبتنی بر Nvidia Turing است که برای اولین بار در پاییز سال 2018 منتشر شد. تکنیک رندر ، زمانی فقط برای پست- ذخیره می شود. پردازش تصاویر متحرک کامپیوتر ، با ارائه دقیق تر نحوه روشن شدن یک محیط مجازی و نحوه حرکت نور از طریق آن محیط ، تصاویری واقع گرایانه تر ایجاد می کند.
از زمان راه اندازی کارت های RTX ، Nvidia خط RTX را به ماشین های قابل حمل رسانده است ، و این شرکت همچنین یک نوع فوق العاده را هم برای دسک تاپ و هم اوایل این ماه برای لپ تاپ ها نیز معرفی کرده است.
علاوه بر تاریخ انتشار Minecraft تاریخ رونمایی بتا ، Nvidia همچنین اعلام کرده است که پشتیبانی RTX خود را برای بازی نیز شامل DLSS 2.0 ، کوتاه برای Deep Learning Super Samample است. این یک تکنیک تقویت وضوح یادگیری با دستگاه نسبتاً جدید و جدید از انویدیا است که با استفاده از همان نوع هوش مصنوعی که توانایی تشخیص شی ، ترجمه ماشین و سایر موارد برجسته AI را فراهم می کند ، تصاویر واضح تری را با نرخ فریم بالاتر تولید می کند.
Nvidia همچنین شش سازنده برتر Minecraft را ایجاد کرده است که هر یک نقشه سفارشی ایجاد می کنند که به عنوان نمونه ای از اثرات ردیابی پرتوهای جدید طراحی شده است ، با هر یک طراحی شده است تا بتواند مقادیر زیادی از نور طبیعی را در فضاهای باز ریخته شود.