راهنمای نهایی آگاهی از برند

راهنمای نهایی آگاهی از برند

آگاهی از برند. چیه؟ آیا برای رشد تجارت شما مهم است؟ این فقط چند س youال است که باید قبل از فرو رفتن در ایجاد آگاهی از نام تجاری خود به آنها پاسخ دهید. امیدوارم که این راهنمای اساسی برای آگاهی از برند به بیشتر س questionsالات شما پاسخ دهد.

نقش آگاهی از برند در ایجاد تجارت شما چیست؟ آیا آگاهی از برند برای موفقیت ضروری است؟

ایجاد آگاهی از برند نه تنها برای شرکت های نوپا بلکه برای شرکت هایی که موقعیت مستقر در بازار دارند بسیار مهم است. تصویر برند می تواند عاملی تعیین کننده برای مخاطبان هدف شما باشد.

رقابت شدید است و جلب توجه مشتریان بالقوه شما برای رونق کسب و کار شما حیاتی است.

یک برنامه آگاهی از مارک ضد گلوله مزایای زیادی دارد: [19659006] این امر فرایند تصمیم گیری برای مصرف کنندگان را هنگام انتخاب بین شرکتهای مختلف تشویق می کند ؛

  • خریدهای مکرر را هدایت می کند ؛
  • به افزایش سهم بازار و تبدیل کمک می کند.
  • قرار دادن نام تجاری شما روی نقشه تجاری کار سخت. بازاریابی آگاهی از برند باید بخشی اساسی از استراتژی بازاریابی شما باشد.

    هویت برند چیزی است که مارک های موفق را از برندهای نه چندان موفق متمایز می کند.

    با کمک کمی از این پست ، شما می توانید آگاهی از برند را ایجاد کنید و در نهایت فروش خود را تقویت کنید!

  • آگاهی از برند چیست؟
  • مزایای آگاهی از برند چیست؟
  • چگونه می توان آگاهی از نام تجاری را ایجاد کرد؟
  • چگونه می توان آگاهی از نام تجاری را اندازه گیری کرد؟
  • معیارهای آگاهی از نام تجاری
  • چه چیزی هدف از آگاهی از برند چیست؟
  • آگاهی از برند چیست؟

    آگاهی از نام تجاری سطح شناخت یک برند در بین مخاطبان هدف خود است. سطح آگاهی از برند به این س answerال پاسخ می دهد – بازار هدف شما چقدر با نام تجاری شما آشنا است؟

    برای اینکه این ایده کمی عملی تر باشد ، درباره مارک هایی مانند کلینکس یا کوکاکولا فکر کنید. کک غالباً به عنوان یک مترادف برای یک نوشابه استفاده می شود ، صرف نظر از تولیدکننده آن.

    دلیل این امر این است که سطح آگاهی از برند در میان مصرف کنندگان آن در مورد Coca-Cola بالا است.

    آگاهی از برند یکی از مهمترین موارد است دارایی های تجاری شما می تواند ایجاد کند. سطح بالای آگاهی از برند می تواند ارزش محصول یا خدمات شما را افزایش دهد. ایجاد آگاهی از برند مزیت رقابتی ایجاد می کند.

    مزایای آگاهی از برند چیست؟

    آگاهی از برند می تواند تأثیرات ملموسی بر عملکرد تجاری شما داشته باشد.

    مزایای ایجاد آگاهی از برند قوی در لایه های مختلف تأثیر خواهد داشت. سازمان شما ، با بازاریابی شروع می شود تا با طراحی و خدمات به مشتری پایان می یابد.

    نگاهی به مزایای آگاهی از برند بیندازید!

    آگاهی از برند اعتماد را افزایش می دهد

    اعتماد اعتماد ارز قرن بیست و یکم است. مصرف کنندگان به توصیه های خانواده و دوستان اعتماد می کنند. آنها درباره نظرات مربوط به مارک ، کالا یا خدمات تحقیق می کنند و تصمیمات خود را بر اساس تحقیق تعیین می کنند.

    کمپین های آگاهی از برند به شما در ایجاد اعتماد مشتری کمک می کنند.

    آگاهی از برند را بسنجید! دوره آزمایشی رایگان خود را شروع کنید (نیازی به کارت اعتباری نیست)

    سطح بالایی از آگاهی از نام تجاری اطمینان مشتریان شما را به شما بازمی گرداند. به عبارت دیگر ، آگاهی از برند مشتریان را به نام تجاری شما پیوند می دهد. وفاداری مشتری تأثیر مستقیمی بر درآمد شما دارد.

    آگاهی از برند باعث افزایش ارزش ویژه برند می شود

    ارزش ویژه برند ارزش برند را اندازه گیری می کند. ارزش ویژه برند مستقیماً با آگاهی از برند ارتباط دارد.

    ارزش ویژه برند فقط با توجه به تعداد داراییهای مشهود شرکت تعیین نمی شود. همچنین باید اعتبار برند را در نظر بگیرید. انجمن های مثبت می توانند ارزش ویژه برند شما را افزایش دهند. به همین دلیل ایجاد آگاهی از برند مثبت مهم است.

    آگاهی از برند بازاریابی را آسان می کند

    یا حداقل راحت تر.

    آگاهی از برند انجمن ها را اجرا می کند. بسیاری از مردم از دستمال اما کلینکس استفاده نمی کنند ، کک سفارش می دهند و نه نوشابه ، و غیره. مصرف کنندگان از نام تجاری از بالای ذهن استفاده می کنند ، و همیشه تفاوت بین مارک ها نیستند.

    آگاهی از برند اقدامات یا رویدادها را با برخی از محصولات مرتبط می کند. ما اصطلاحات عمومی را با کلمات مارک دار جایگزین می کنیم. و این بخشی از بازاریابی ما برای ما انجام می شود.

    چگونه می توان آگاهی از نام تجاری را ایجاد کرد؟

    قبل از شروع به ایجاد و ارتقا awareness سطح آگاهی از نام تجاری خود ، باید معیاری تعیین کنید. شما باید دو معیار اندازه گیری کنید – سطح آگاهی از نام تجاری فعلی و سطح آگاهی از برند از نزدیکترین رقبا.

    با اندازه گیری سطح آگاهی از نام تجاری فعلی ، آن را تنظیم کنید.

    ساده ترین راه برای اندازه گیری سطح شناسایی مارک تجاری ، استفاده از یک ابزار نظارت بر رسانه است ، به عنوان مثال ، Brand24.

    یک ابزار نظارت بر رسانه همه موارد موجود در رابطه با نام تجاری ، محصولات و خدمات شما را جمع آوری می کند و تجزیه و تحلیل نتایج.

    در برگه آنالیز ، اطلاعات مربوط به موارد زیر را پیدا خواهید کرد:

    • تعداد کل موارد ذکر شده
    • اشاره های اجتماعی و غیر اجتماعی
    • دسترسی رسانه های اجتماعی برآورد شده
    • دسترسی غیر اجتماعی
    • ] تعداد تعاملات رسانه های اجتماعی
    • تجزیه و تحلیل احساسات

    همه این معیارها برای ارزیابی آگاهی از نام تجاری شما و کار بر روی مدیریت نام تجاری شما حیاتی است.

    برای ارزیابی واقعی اینکه آیا تلاش های آگاهی از برند شما نتایج مطلوبی را به همراه دارد ، شما باید سطح آگاهی از نام تجاری را از رقبای نزدیک خود تعیین کنید. برای بررسی سایر مارک ها ، به سادگی یک پروژه نظارت بر رسانه دیگر ایجاد کنید که فعالیت های بازاریابی و بازاریابی دهان به دهان را ردیابی کند.

    برای مقایسه دو پروژه در Brand24 ، به سادگی به برگه مقایسه بروید و پروژه هایی را که می خواهید مقایسه کنید انتخاب کنید. [19659030] آگاهی از برند را بسنجید! دوره آزمایشی رایگان خود را شروع کنید (بدون کارت اعتباری مورد نیاز است)

    ایجاد آگاهی از نام تجاری در صورت داشتن یک طرح ضدگلوله می تواند آسان باشد.

    تاکتیک های زیادی وجود دارد که می توانید برای افزایش آگاهی از نام تجاری خود اجرا کنید. با حضور پررنگ در رسانه های اجتماعی از طریق برنامه های ارجاع ، فعالیت های اختصاصی آگاهی ، مسابقه رسانه های اجتماعی ، یا با بهبود تجربه کاربر شروع می شود.

    چه چیزی برای شما در نظر گرفته شده است؟ بیایید ببینیم!

    در اینجا هشت استراتژی بازاریابی وجود دارد که می توانید برای ایجاد آگاهی از برند در میان مشتریان بالقوه و موجود خود استفاده کنید:

  • 1. برای آگاهی از برند از گوش دادن به رسانه استفاده کنید
  • 2. آگاهی از برند را در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید
  • 3. از توصیفات مشتریان
  • 4 استفاده کنید همکاری با تأثیرگذاران شبکه های اجتماعی
  • 5. تحقیقات SEO خود را انجام دهید
  • 6. محصول خود را منحصر به فرد
  • 7 کنید. کمپین های بازاریابی را اجرا کنید
  • 8. شریک تجارت محلی
  • 9. در برنامه ارجاع سرمایه گذاری کنید
  • بدون هیچ زحمتی بیشتر ، بیایید ببینیم چگونه آگاهی از برند و شناخت برند را افزایش دهیم!

    1. برای افزایش آگاهی از نام تجاری از گوش دادن به رسانه استفاده کنید

    عنصر مهم افزایش آگاهی از برند آگاهی از آنچه مشتریان بالقوه شما از برند شما انتظار دارند ، است. ایجاد روابط طولانی مدت به رونق برند شما کمک می کند تا در دنیایی کاملاً رقابتی رونق بگیرد.

    وقتی این همه سیستم عامل وجود دارد که باید آنها را تحت نظر داشته باشید ، چگونه می توانید به صحبت های مشتریان خود بپردازید؟

    خوب ، این وظیفه نظارت رسانه ای شماست.

    وقتی صحبت از نظارت بر رسانه برای آگاهی از برند می شود ، باید حداقل دو پروژه تنظیم کنید.

    یکی برای نظارت بر موارد ذکر شده در مورد نام تجاری یا محصولات و خدمات شما. پروژه دوم مباحث مربوط به صنعت شما را رصد می کند.

    چگونه آگاهی از برند را افزایش می دهد؟

    پاسخ ساده این است که به شما کمک می کند مکالمه هایی را پیدا کنید که می توانید در آنها وارد شوید. به این ترتیب ، می توانید مشتریان بلاتکلیف را به سمت مارک خود سوق دهید یا حتی مشتریان رقبایتان را مجبور به خرید محصول خود کنید.

    فقط کافی است نگاهی به این توییت بیندازید:

    اگر من صاحب یک رستوران مکزیکی در سن آنتونیو بودم ، مطمئناً کیمیا را برای بازدید از موسسه خود دعوت می کردم.

    شما می توانید یک پروژه را با یک عبارت کلیدی تنظیم کنید "چه کسی می تواند توصیه کند؟" و نتایج را با فیلتر جغرافیایی ما محدود کنید.

    یکی دیگر از جنبه های نظارت بر رسانه برای آگاهی از نام تجاری که می خواهم به آن اشاره کنم این واقعیت است که مردم از مارک هایی که چشم خود را به توپ نگاه می کنند قدردانی می کنند و به همه موارد ذکر شده ، حتی آنها بدون هشتگ مارک دار یا ذکر نام.

    نگاهی به این توییت بیندازید:

    چوبانی وقتی می خواهد از طریق گوش دادن به شبکه های اجتماعی به آگاهی از برند برسد ، کار بزرگی انجام می دهد. این مکالمه تا آنجا که می تواند از تغذیه و غذا فاصله دارد و با این وجود چوبانی به عنوان نمونه مطرح شد.

    آگاهی از برند خود را کنترل کنید! پروژه خود را ایجاد کنید!

    2. ایجاد آگاهی از نام تجاری در شبکه های اجتماعی

    کانال های بهینه سازی شده رسانه های اجتماعی می توانند شگفتی هایی در مورد آگاهی از برند شما ایجاد کنند!

    ادعا اینکه تقریباً اکنون همه در شبکه های اجتماعی هستند ، اغراق آمیز نیست. فقط اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد و این تعداد همچنان در حال رشد است. این بازاری است که نمی توانید آن را از دست بدهید.

    از یک طرف ، محبوبیت رسانه های اجتماعی یک نعمت است زیرا شما می توانید پیام خود را نسبتاً آسان و با کمترین هزینه به مخاطبان جدید برسانید. کانال های اجتماعی اشتراک گذاری مطالب را آسان می کنند ، به این معنی که یک نفر می تواند محتوای شما را به دوستان و خانواده خود نشان دهد. شما تقریباً بدون هیچ زحمتی به مخاطبان جدید می روید.

    اما از طرف دیگر ، این بدان معنی است که رقابت شدید است. پیام شما باید از بین مردم متمایز شود تا از مشتریان بالقوه شما و مخاطبان موجود به رسمیت شناخته شود.

    روش مناسب برای افزایش آگاهی از نام تجاری در رسانه های اجتماعی چیست؟

    بستر مناسب رسانه های اجتماعی را انتخاب کنید

    چیز عالی در مورد رسانه های اجتماعی این است که آنها به شما بستری مناسب برای پخش پیام شما می دهند. تمام کاری که شما باید انجام دهید ارسال پیام مناسب به افراد مناسب در زمان مناسب است.

    بیایید با شناسایی بستر مناسب رسانه های اجتماعی برای تبلیغات تجاری خود شروع کنیم.

    بستر مناسب برای تجارت شما بستری است که در آن مشتریان شما حضور دارند اگر می دانید اطلاعات جمعیتی شما در فیس بوک فعال نیست ، لازم نیست یک حساب فیس بوک تنظیم کنید. به همین ترتیب ، اگر کسی آنها را تماشا نمی کند ، مجبور نیستید وقت خود را صرف پی بردن به داستان های اینستاگرام کنید.

    نام برند خود را پیگیری کنید!

    درباره محتوایی که می توانید ارائه دهید ، فکر کنید. یک شرکت B2B معمولاً بیشتر در توییتر فعال است. مارک هایی که می توانند محتوای بصری جذاب تولید کنند ، به عنوان مثال تولید کنندگان جواهرات یا مارک های لوازم آرایشی ، در Instagram و Pinterest طرفداران وفاداری دارند. و برای برخی ایجاد یک گروه فعال در فیس بوک بهترین گزینه است.

    تاکتیک های رسانه های اجتماعی برای ایجاد آگاهی از نام تجاری

    هنگامی که شما بستری را ایجاد می کنید که می خواهید در آن فعال باشید ، وقت آن است که به حق تجارت بپردازید.

    با تبلیغ هشتگ مارک دار خود شروع کنید. هشتگ مارک دار هشتگی است که فقط برای ارتباط با محصولات یا شرکت شما استفاده می شود ، به عنوان مثال #adidas یا #justdoit.

    استفاده از هشتگ مارک دار دو مزیت دارد.

    در مرحله اول ، می توانید ببینید که چگونه محتوای شما در رسانه های اجتماعی پخش می شود.

    ابزارهای نظارت بر شبکه های اجتماعی به شما کمک می کنند:

    • سیستم عامل های رسانه های اجتماعی را که مخاطبان شما در آن حضور دارند تشخیص دهید ،
    • احساسات پیرامون شرکت یا محصول شما ،
    • تخمین زده شده است که رسانه های اجتماعی به از هشتگ شما ،
    • و موارد دیگر!

    این به شما کمک می کند پیام های آینده خود را متناسب با مخاطب مورد نظر خود تنظیم کنید. مطمئناً این امر باعث افزایش آگاهی از برند شما می شود زیرا کاربران شبکه های اجتماعی با محتوای شما درگیر می شوند. شما باید محصولات و خدمات خود را در سیستم عامل هایی که مصرف کنندگان شما در آن حضور دارند تبلیغ کنید.

    ثانیا ، هشتگ مارک دار به یافتن و بازنشر محتوای تولید شده توسط کاربر کمک می کند. و UGC راهی عالی برای ایجاد آگاهی از نام تجاری است!

    محتوای تولید شده توسط کاربر اثبات اجتماعی است ، روشی برای اطمینان سایر کاربران شبکه های اجتماعی در مورد کیفیت محصولات شما. هیچ چیز قابل مقایسه با توصیه های سایر کاربران رسانه های اجتماعی نیست.

    ایجاد محتوای بسیار با کیفیت بالا می تواند یک کار طاقت فرسا باشد. UGC می تواند در این زمینه به شما کمک کند! فقط بخاطر بسپارید که از نویسنده اجازه بازپخش آثار خود را بگیرید.

    3. از توصیفات مشتریان استفاده کنید

    همانطور که قبلاً اشاره کردم ، توصیفات مشتری راهی عالی برای ایجاد آگاهی از برند است.

    امتیازات توصیفات مشتریان در وب سایت شما چیست؟

    • آنها به ایجاد اعتبار شما به عنوان مارک کمک می کنند [19659007] آنها باعث فروش می شوند. هیچ چیز قانع کننده تری نسبت به خواندن داستان های موفقیت از سایر مشتریان راضی
    • وجود ندارد که آنها تبلیغات بسیار کارآمد و رایگان هستند

    بنابراین ، از کجا شروع به اجرای توصیفات مشتری در وب سایت خود می کنید؟

    از همه موارد مثبت نظارت بر رسانه خود استفاده کنید پروژه جمع شده است!

    شما می خواهید فقط موارد مثبت در مورد محصولات یا خدمات خود را در وب سایت خود نمایش دهید. نگران نباشید ما شما را تحت پوشش قرار دادیم.

    Brand24 گزینه تجزیه و تحلیل احساسات را ارائه می دهد. در زبانه Mentions ، در سمت راست صفحه ، یک نوار لغزنده خواهید یافت که با توجه به احساسات آنها ، موارد ذکر شده را فیلتر می کند.

    آگاهی از برند را اندازه بگیرید

    فقط می توانید ذکرهای مثبت را با پیش تعریف شده خود تجزیه و تحلیل کنید کلید واژه و آنها را گروه بندی کنید.

    پس از اتمام انتخاب توصیفات مناسب برای ایجاد آگاهی از نام تجاری ، روی ایجاد یک ابزارک جدید کلیک کنید.

    شما به جادوگر ایجاد ابزارک هدایت می شوید ، جایی که می توانید ویجت را به صورت بصری تنظیم کنید. سپس این ابزار قطعه ای از کد را تولید می کند که می توانید به سرعت در وب سایت خود پیاده سازی کنید.

    ممکن است کار زیادی به نظر برسد ، اما به من اعتماد کنید ، این یک تکه کیک است ، حتی برای کاربران نه چندان باهوش فنی.

    یک ابزارک اجرا شده در یک وب سایت به این شکل است:

     صفحه چاپی یک وب سایت با توصیفات مشتری که می توانید برای ایجاد آگاهی از نام تجاری از آن استفاده کنید

    و این یک روش عالی برای متقاعد کردن مشتریان بلاتکلیف برای انتخاب محصول شماست! [19659003] من می دانم که به نظر می رسد برای یک ابزار ویجت بسیار زیاد است ، اما این خیلی بیشتر است! من در پاراگرافهای بعدی مزایای یک ابزار گوش دادن به اینترنت را به شما نشان خواهم داد.

    4. همکاری با تأثیرگذاران شبکه های اجتماعی

    تأثیرگذاران می توانند به شما کمک کنند تا به مشتریانی برسید که در غیر این صورت دلتان برای آنها تنگ می شود. آنها نه تنها می توانند محتوای شما را گسترش دهند و آگاهی از برند را ایجاد کنند ، بلکه پیام شما را با اقتدار خود مشروعیت می بخشند.

    کلید موفقیت در تأثیرگذاری شبکه های اجتماعی در بازاریابی برای شرکت شما انتخاب تأثیرگذارهای مناسب است. آنها باید با ارزشهای اصلی برند شما همسو شوند و همان مخاطب هدف شما را داشته باشند.

    بنابراین ، اگر قبلاً می دانید که اینفلوئنسرها برای ایجاد آگاهی از برند مفید هستند ، چگونه افراد مناسب را انتخاب می کنید؟ ما یک پاسخ داریم!

    نگاهی به پروژه خود در Brand24 بیندازید ، به طور خاص در تب Analysis.

    Brand24 تمام موارد ذکر شده را تجزیه و تحلیل می کند و دو معیار اصلی را برای شناسایی تأثیرگذاران شناسایی می کند:

    • تأثیر نویسندگان شبکه های اجتماعی ؛
    • فعال ترین نویسندگان رسانه های اجتماعی.

     صفحه نمایش فعال ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی را نشان می دهد که به شما کمک می کند آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهید

    آگاهی از نام تجاری را اندازه بگیرید! دوره آزمایشی 14 روزه خود را شروع کنید

    Brand24 همچنین بستری را که افراد تأثیرگذار فعال هستند را شناسایی می کند ، سهم صدای آنها ، تعداد ذکرها و میزان دسترسی آنها را محاسبه می کند.

    به این ترتیب ، می توانید مطمئن باشید که گزینه تأثیرگذار مناسب برای کار با.

    5. تحقیقات SEO خود

    SEO را مخفف بهینه سازی موتور جستجو انجام دهید. یک وب سایت بهینه سازی شده رتبه بالایی در گوگل دارد ، بنابراین احتمال دارد که کاربران روی آن کلیک کنند.

    طبق موتور جستجوگر ساعت ، لیست برتر جستجوی ارگانیک Google 33٪ از بازدیدکننده داشته است ، موقعیت دوم 18 [،19659003] اگر می خواهید از طریق SEO آگاهی از برند خود ایجاد کنید ، باید بدانید که مردم به دنبال چه چیزی هستند. ابزارهایی مانند SEMrush یا Ahrefs به شما کمک می کنند کلمات کلیدی مناسبی را که باید وب سایت خود را برای آنها رتبه بندی کنید پیدا کنید.

    SEO فقط درمورد اجرای تحقیقات کلمات کلیدی در وب سایت یا وبلاگ شما نیست. همچنین باید به جنبه های فنی وب سایت خود مانند سرعت بارگذاری فکر کنید. هرچه سرعت بارگیری صفحه بهتر باشد. همه اینها بر موقعیت شما در Google یا هر موتور جستجوی دیگری تأثیر دارد.

    6. محصول خود را انحصاری قرار دهید

    هنگامی که Google برای اولین بار Gmail را معرفی کرد ، فقط در صورت دعوت از شخصی که قبلاً یک حساب کاربری داشته باشد ، می توانید وارد شوید.

    تبلیغات دهان به دهان بهترین نوع بازاریابی است و Google از آن آگاه است. از آن کاربران Gmail پیوندهای خود را با نماینده ایمیل به اشتراک می گذاشتند و این ابزار به سرعت ویروسی می شود.

    برعکس ، ایجاد احساس انحصار باعث ایجاد آگاهی از برند می شود. مردم دوست دارند یافته های جالب خود را به اشتراک بگذارند.

    از نظر طراحی UX ، به اشتراک گذاری آن را آسان کنید. برای مثال دعوت از عمل واضح ، برای دعوت از دوستان خود ، و پر کردن فرم برای شما امری ضروری است.

    اگر محصول سخت افزاری برای ارائه ندارید ، به تمام معاملات انحصاری که می توانید فکر کنید. به مشتریان خود پیشنهاد دهید تا آگاهی از نام تجاری را افزایش دهند. شما می توانید برای ارجاع محصول خود به یک دوست تخفیف یا محتوای انحصاری به مشتریان خود ارائه دهید.

    کمپین های بازاریابی مجدد به بازاریابی پولی پرداخت می شوند که مخاطبان شما قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند اما قبل از تبدیل آن را ترک کرده اند.

    رویکرد ایجاد آگاهی از برند. پیش فرض این روش این است که افزایش آگاهی از نام تجاری شما برای افرادی که قبلاً نام تجاری شما را شنیده اند آسان تر است.

    هدف اصلی یک کمپین بازاریابی مجدد برای آگاهی از برند پخش پیام برای مخاطبان جدید نیست بلکه تقویت شما است. پیام در میان پایگاه مشتری بالقوه موجود شما.

    برای تبدیل مشتری به چندین نقطه تماس نیاز است و یک تبلیغ بازاریابی یک تبلیغ عالی است.

    8. شریک شدن با مشاغل محلی

    ایجاد یک تجارت جهانی می تواند رویای شما باشد ، اما اگر در بازار محلی تمرکز کنید حداقل در ابتدای کار ممکن است تغییر بیشتری پیدا کنید.

    مشارکت با مشاغل محلی برای ایجاد آگاهی از نام تجاری به طور مشابه کار می کند همکاری با تأثیرگذاران شما می توانید محصولات خود را در معرض دید مخاطبان جدید قرار دهید ، که به میزان قابل توجهی در ایجاد آگاهی از برند کمک می کند.

    یک قهوه خانه می تواند با یک نانوایی محلی ، یک مارک مد با کفاشان و مکان عروسی با یک گل فروشی همکاری کند. گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

    9. سرمایه گذاری در برنامه ارجاع

    برنامه های ارجاع راهی عالی برای گسترش اخبار در مورد نام تجاری ، محصول یا خدمات شما هستند. یک برنامه ارجاع به خوبی اجرا شده می تواند ارزش قابل توجهی برای شرکت شما به وجود آورد و شناخت برند شما را تقویت کند.

    برنامه ارجاع تلاش های شما در زمینه بازاریابی را تقویت می کند و شما را در مورد نیاز به ایجاد یک برند قوی تأیید می کند.

    در برنامه هایی مانند آن ، مشتریان موجود و افراد با نفوذ از صنعت شما ، دیگران را به خرید تشویق می کنند. هنگامی که افراد محصول یا خدمات شما را از توصیه آنها خریداری می کنند ، کارمزد دریافت می کنند و شما مشتریان جدیدی خواهید گرفت.

    برنامه های ارجاع می توانند به شما کمک کنند مشتریان جدیدی کسب کنید که در غیر این صورت از محصول شما بی اطلاع هستند. علاوه بر این ، بار ایجاد محتوای جدید به دوش شریک شما است.

    چگونه می توان آگاهی از برند را اندازه گیری کرد؟

    اندازه گیری نتایج کمپین آگاهی از برند می تواند یک کار ترسناک باشد. با این وجود ، شما باید بدانید که نتایج کمپین های آگاهی شما چیست. هنگامی که این کمپین را اندازه گیری کردید ، سطح شناخت برند را خواهید فهمید و می دانید که چگونه آنها را بهبود ببخشید.

    می توانید معیارهای آگاهی از برند را به دو زیر گروه تقسیم کنید: معیارهای کمی و کیفی آگاهی از نام تجاری.

    ] بیایید با معیارهای کمی آگاهی از نام تجاری شروع کنیم. معیارهای کمی آگاهی از برند به شما درک کلی از ادراک برند خود را به صورت آنلاین می دهد.

    • ترافیک مستقیم. ترافیک مستقیم تعداد افرادی را که URL وب سایت شما را مستقیماً در نوار جستجو تایپ می کنند نشان می دهد. این یک معیار ارزشمند است ، زیرا به شما می گوید بسیاری از افراد از نام تجاری شما اطلاع دارند و به طور خاص به دنبال شما هستند.
    • تعامل در شبکه های اجتماعی. مهمتر از همه ، تعداد نظرات ، اشتراک ها و پسندیدن های زیر پست های شما در شبکه های اجتماعی است. تعامل در شبکه های اجتماعی آسان است ، به ویژه با کمک ابزارهای نظارت بر رسانه ، به عنوان مثال ، Brand24.

    این معیارهای آگاهی از برند ، اعداد سختی را ارائه می دهند. به راحتی می توانید تغییرات ایجاد شده در مراجعه مستقیم یا درگیر شدن در شبکه های اجتماعی را مشاهده کنید.

    آگاهی از برند را افزایش دهید! دوره آزمایشی رایگان خود را شروع کنید!

    معیارهای آگاهی از کیفیت کیفی کمی روی حیله و تزویر است. در این مرحله شما باید دریابید که چه تعداد از برند شما آگاه هستند. برای اندازه گیری کیفی سعی کنید:

    • نظارت بر میزان ذکر نام تجاری شما. حجم ذکر شده نشانگر قدرتمندی از تعداد افرادی است که در مورد مارک شما بصورت آنلاین صحبت می کنند. علاوه بر این ، اگر حجم ذکرها را با تجزیه و تحلیل احساسات ترکیب کنید ، از احساسات پیرامون نام تجاری خود مطلع خواهید شد.
    • نظرسنجی ها. گاهی اوقات تنها کاری که باید انجام دهید این است که بپرسید آیا کسی در مورد نام تجاری شما چیزی شنیده است یا خیر؟ شما از مشتریان خود بازخورد مستقیمی دریافت خواهید کرد و خواهید فهمید که مشتریان بالقوه شما درباره شما چه فکر می کنند.

    معیارهای آگاهی از برند

    این که آیا شما روی معیارهای آگاهی از نام تجاری کیفی یا کمی تمرکز می کنید ، اعداد سختی وجود دارد که می توانید برای اندازه گیری خود از آنها استفاده کنید. شناسایی برند با اندازه گیری آگاهی از نام تجاری خود به طور منظم ، می توانید نتایج کمپین آگاهی از برند خود را پیگیری کنید.

    من نتایج را بر اساس Brand24 ، ابزار برتر نظارت بر رسانه ارائه می دهم.

    کدام معیارها را باید در نظر بگیرید؟

    volume of mentions

    حجم ذکر شده به شما خواهد گفت که نام تجاری شما چند بار در اینترنت ذکر شده است. در هنگام ارزیابی نتایج کمپین های شما ، کل حجم ذکر شده باید اولین معیار شما باشد.

     صفحه چاپ چاپی که حجم معیارها و میزان دسترسی را نشان می دهد ، معیارهای مهم برای آگاهی از برند "class =" wp-image-146322 lazy " data-srcset = "https://rahpoyanferdos.ir/wp-content/uploads/2020/12/_56_راهنمای-نهایی-آگاهی-از-برند.png 1140w ، https: // brand24.com/blog/wp-content/uploads/2020/12/Zrzut-ekranu-2020-12-2---15.46.39-1536x611.png 1536w ، https://brand24.com/blog/wp-content /uploads/2020/12/Zrzut-ekranu-2020-12-2-o-15.46.39-2048x815.png 2048w ، https://brand24.com/blog/wp-content/uploads/2020/12/Zrzut- ekranu-2020-12-2-o-15.46.39-750x300.png 750w ، https://brand24.com/blog/wp-content/uploads/2020/12/Zrzut-ekranu-2020-12-2-- -15.46.39-1920x764.png 1920w "data-sizes =" (max-width: 1140px) 100vw، 1140px

    اگر تعداد دفعاتی که شرکت شما به صورت آنلاین ذکر شده است افزایش یابد ، به این معنی است که کمپین شما نتایج مطلوبی را به ارمغان می آورد . مصرف کنندگان بیشتری از شرکت شما آگاه هستند و فراخوان نام تجاری شما رشد می کند.

    مطمئناً ، برای اینکه اطلاعات کاملی در مورد تلاش های خود برای آگاهی از برند خود کسب کنید ، به زمینه بیشتری نیاز دارید.

    تجزیه و تحلیل احساس

    تجزیه و تحلیل احساس حجم شما را سنجه ها در متن مناسب. شما خواهید فهمید که بحث پیرامون نام تجاری شما مثبت است ، منفی است یا خنثی است.

    ذکر منفی در مورد شرکت شما قطعاً به شناسایی و یادآوری نام تجاری شما کمک می کند. اما آیا اینگونه است که شما می خواهید توسط مصرف کنندگان خود در بازار دیده شوید؟

    مردم بصورت آنلاین درباره محصولات یا خدمات شما صحبت خواهند کرد. حتی اگر آنها محتوای منفی را به صورت آنلاین ارسال کنند ، این برای شرکت شما بد نیست.

    شما هنوز هم می توانید جدول ها را برگردانید.

    بعضی اوقات ، به همین راحتی جواب دادن به مشتری ناراضی است. آنها احتمالاً در مورد تجربه نام تجاری خود به دوستان و خانواده خود خواهند گفت ، و آگاهی از مارک آفلاین شما را افزایش می دهند.

    دسترسی رسانه های اجتماعی و غیر اجتماعی

    رسیدن به یکی از مهمترین معیارها هنگام آگاهی از برند و یادآوری نام تجاری است .

     صفحه چاپی که معیارهای مهم آگاهی از برند را نشان می دهد "class =" wp-image-146323 lazy "data-srcset =" https://brand24.com/blog/wp-content/uploads/2020/12/Zrzut- ekranu-2020-12-2-o-15.49.38.png 1116w ، https://brand24.com/blog/wp-content/uploads/2020/12/Zrzut-ekranu-2020-12-2-o-15.49 .38-750x812.png 750w "data-sizes =" (max-width: 1116px) 100vw، 1116px

    دسترسی به شما نشان خواهد داد که چند نفر محتوای شما را در کل اینترنت دیده اند. هرچه دامنه شما بالاتر باشد ، آگاهی از برند بیشتر و در نتیجه ، یادآوری نام تجاری بیشتر خواهد بود.

    سهم صدا

    سهم صدا به شما خواهد گفت که چه بخشی از کل بحث و گفتگوی آنلاین توسط یک پروفایل عمومی خاص آغاز شده است. هر چقدر سهم صدا بیشتر باشد ، نفوذ بیشتری در شخص ایجاد می کند.

    سهم صدا به دو دلیل هنگام آگاهی از برند مهم است.

    اول ، به شما کمک می کند اعتبار برند خود را ارزیابی کنید. هرچه مصرف کنندگان بیشتر به نام تجاری شما اعتماد کنند ، بیشتر درباره شرکت شما صحبت خواهند کرد. و ، آنها اغلب به شما باز خواهند گشت ، بنابراین یادآوری نام تجاری شما را افزایش می دهد.

     صفحه چاپی نمایش حساب های محبوب رسانه های اجتماعی با معیارهای آگاهی از نام تجاری ، مانند سهم صدا و نفوذ "class =" wp-image-146324 تنبل "data-srcset =" https://rahpoyanferdos.ir/wp-content/uploads/2020/12/_614_راهنمای-نهایی-آگاهی-از-برند.png 1118w ، https: // brand24 .com / blog / wp-content / uploads / 2020/12 / Zrzut-ekranu-2020-12-2-o-15.51.12-750x911.png 750w "data-sizes =" (حداکثر عرض: 1118px) 100vw ، 1118px

    ثانیاً ، بررسی سهم صدای برخی از حساب های رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند که امیدوار کننده ترین تأثیرگذار آنلاین برای کار با آن را پیدا کنید.

    یک کمپین بازاریابی تأثیرگذار یکی از موثرترین راه ها برای تبلیغ نام تجاری شما در بین نام تجاری جدید است. مخاطبان.

    کمپین بازاریابی اینفلوئنسر

    یکی از راه های مطمئن برای تقویت شناخت برند شما همکاری با یک تأثیرگذار در زمینه فعالیت شماست.

    اینفلوئنسرها می توانند محصول یا خدمات شما را به مخاطبان خود ارائه دهند با اقتدار خود آنها را ضمانت کنید. ذکر نام نام تجاری شما در شناخت برند شما کمک می کند ، این امر به ویژه برای مارک های جوان و کمتر شناخته شده بسیار مهم است.

    ذکر نام تجاری شرکت شما را در معرض دید بسیاری از مصرف کنندگان جدید قرار خواهد داد.

    آگاهی از برند را بسنجید!

    هدف از آگاهی از برند چیست؟

    آیا شرکت شما لازم است در زمینه شناخت برند کار کند؟ آیا نام تجاری شما در بین مشتریان هدف شناخته شده است؟

    اگر پاسخ به هر یک از این سوالات منفی است ، پس باید برخی منابع را در جهت افزایش آگاهی از برند قرار دهید.

    آگاهی از برند به شما فرصتی می دهد تا محصولات خود را نشان دهید و خدمات برای مخاطبان کاملاً جدید. هنگامی که آگاهی از نام تجاری خود را افزایش می دهید ، افزایش معیارهای اصلی تجاری برند خود را مشاهده خواهید کرد.

    محتوای مرتبط با دست

    نحوه افزایش آگاهی از برند

    3 عنصر اصلی بازسازی مجدد برند و جایگزینی مجدد نام تجاری

    5 دلیل برای پذیرش مدیریت اعتبار برند و نحوه شروع