نام تجاری شما یکی از با ارزش ترین و دارایی های نامشهود شماست. ردیابی نام تجاری شما به صورت آنلاین مجموعه ای از داده هایی را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای بهبود آگاهی از برند خود ، ایجاد یک حضور آنلاین قوی و یا درنهایت افزایش خط مشی تجاری خود استفاده کنید.
در دنیای دیجیتال ، تقریباً تمام اطلاعات مربوط به نام تجاری شما را می توانید آنلاین پیدا کنید ردیابی حضور آنلاین برند شما به اندازه کافی اطلاعات برای تصمیم گیری های آگاهانه و استراتژیک به شما می دهد.
اگر می خواهید برند خود را به طور پایدار رشد دهید و سهم بازار خود را افزایش دهید ، ردیابی برند در یک دوره طولانی یک ضرورت است. [19659003] به راهنمای جامع ما برای ردیابی برند نگاهی بیندازید! در این پست وبلاگ ، خواهید آموخت که ردیابی برند چیست ، چرا مهم است و چگونه می توان آن را به طور مؤثر انجام داد.
در اینجا چیزی است که امروز پیش روی ما قرار دارد:
ردیابی برند چیست؟
ردیابی برند فرایند جمع آوری و تجزیه و تحلیل همه ذکر های آنلاین در رابطه با شرکت شما است.
ردیابی برند به شما کمک می کند تا در یک لحظه خاص سلامت برند خود را ارزیابی کنید. این تجزیه و تحلیل نشان می دهد که چه جنبه هایی از حضور آنلاین برند شما باید در حال حاضر بهبود یابد و نتایج را تقریباً بلافاصله مشاهده کنید.
اما جمع آوری داده ها در مورد نام تجاری شما می تواند برای توسعه آینده برند شما سودمند باشد. بینشهای حاصل از تجزیه و تحلیل ردیابی مارک می تواند نشان دهنده تغییرات مورد نیاز در استراتژی برند شما باشد.
به یاد داشته باشید که استراتژی برند شما سندی نیست که در سنگ قرار بگیرد. شما باید آن را هر زمان که مجموعه ای از داده ها را تجزیه و تحلیل کرده و آنرا با بینش های مهم قابل اجرا روبرو کنید ، تغییر دهید.
برای رسیدن به بینش های عملی ، باید نام تجاری خود را در طی یک دوره طولانی ردیابی کنید. فقط از این طریق می توانید تغییرات مهم در مخاطبان مورد نظر خود را شناسایی کرده و آنها را از نوسانات فصلی متمایز کنید.
برای اندازه گیری عملکرد نام تجاری خود چه باید پیگیری کنید؟
ما چهار جنبه ردیابی برند را با جزئیات بیشتری بحث خواهیم کرد: [19659020] آگاهی از مارک
آنها را ترکیب کنید ، و یک تحلیل کامل از حضور آنلاین مارک خود بدست می آورید.
آگاهی از برند
اجازه دهید با آگاهی از مارک شروع کنیم.
آگاهی از برند میزان شناخت مخاطبان هدف شما است. آگاهی از برند به این سؤال پاسخ می دهد – مخاطبان شما با برند شما چقدر آشنا هستند؟
روش های مختلفی برای سنجش آگاهی از برند وجود دارد ، توصیه می کنم از یک ابزار نظارت بر رسانه استفاده کنید.
برای اجرای یک ابزار اختصاصی در مزایای شما چندین مزیت وجود دارد. ابتکار ردیابی نام تجاری.
اول از همه ، یک ابزار نظارت بر رسانه ها تمام ذکرهای موجود را جمع آوری می کند. شما هیچ مشکلی را از دست نخواهید داد.
این بدان معناست که فقدان داده ها از تجزیه و تحلیل استفاده نمی کنند.
ثانیا ، ابزارهای نظارت بر مارک دارای مؤلفههای تحلیلی قوی هستند. نیازی به نشستن و دستی جستجوی مهمترین بینش ها نیست. این ابزار این کار را برای شما انجام می دهد.
من از صمیم قلب Brand24 را به عنوان ابزار انتخاب رسانه ای خود انتخاب می كنید.
دلایل مختلفی وجود دارد كه باعث می شود Brand24 انتخاب خوبی باشد.
- شما از منابع مختلف آنلاین ، از جمله سیستم عامل های مهم رسانه های اجتماعی ، به عنوان مثال ، Facebook ، Instagram ، Twitter ، Twitch یا Tiktok.
- الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی ، ذکرها را تجزیه و تحلیل می کنند و مهمترین معیارها مانند ارزیابی رسانه های اجتماعی تخمین زده شده ، نمره تأثیرگذار ، و سهم را بررسی می کنند. صدا.
- این ابزار ذکرها را طبقه بندی می کند. شما قادر خواهید بود تنها ضروری ترین موارد ذکر شده در نام تجاری خود را مشاهده کنید. فیلتر کردن مطالب مربوط از سر و صدای اینترنت باعث صرفه جویی در زمان شما خواهد شد.
آیا به نظر جالب می رسد؟ شما می توانید آن را تست کنید! Brand24 یک آزمایش رایگان 14 روزه ارائه می دهد (بدون نیاز به کارت اعتباری).
انجمن های تجاری
انجمن های برند مفاهیمی هستند که مشتریان شما هنگام فکر کردن در مورد برند شما در ذهن دارند.
نگاهی به زمینه بحث در برگه تجزیه و تحلیل. در آنجا تمام اصطلاحات استفاده شده را هنگام جستجو برای نام تجاری خود پیدا خواهید کرد.

نتایج را با استراتژی برند خود مقابله کنید. آیا زمینه بحث با نحوه قرار دادن نام تجاری شما مطابقت دارد؟
اگر انجمن های تجاری مطابق با آنچه شما می خواهید ارتباط برقرار کنید ، زمان آن است که برخی از تغییرات در ارتباطات خارجی باشد.
اما قبل از تماس با شما در اسلحه های بزرگ ، نگاهی به احساسات برند بیندازید.
احساسات برند
تجزیه و تحلیل احساسات پیرامون نام تجاری شما یکی از مهمترین جنبه های سلامت برند شما است.
تجزیه و تحلیل احساسات در مورد نام تجاری شما نشان می دهد که آیا اعتبار شما مثبت یا منفی است.
مشتریان بالقوه برندی را انتخاب می کنند که دارای احساسات مثبت باشد. و پایگاه مشتری فعلی ، دوستان و خانواده خود را به برندی که به آنها اعتماد دارند ، ارجاع می دهد.

که ما را به آخرین نکته خود می رساند.
توجه برند
نام تجاری توجه را می توان وفاداری به نام تجاری نیز نامید. شما می توانید مشتریان فعلی خود را مورد بررسی قرار داده و از آنها بازخورد بخواهید.
اگر آنها مارک شما را نسبت به رقبای خود ترجیح می دهند و مایل به تکرار خرید هستند ، شاخص در نظر گرفتن برند باید زیاد باشد.
این متریک از آنجایی که بسیار ارزان تر است بسیار حیاتی است. برای فروش دوباره محصول خود به مشتریان موجود نسبت به هدف قرار دادن مخاطب برند جدید.
چگونه مارک خود را ردیابی کنیم؟
بهینه ترین راه برای پیگیری نام تجاری شما به صورت آنلاین استفاده از ابزار نظارت بر رسانه است. البته ، شما می توانید آن را به صورت دستی انجام دهید ، اما استفاده از یک ابزار اختصاصی بسیار مؤثرتر است.
و نظارت بر رسانه یک روند گران قیمت نیست. Brand24 با 49 دلار در هر ماه شروع می شود ، و محدودیت های این طرح برای یک تجارت کوچک یا متوسط کاملاً مناسب است.
اجازه دهید من به شما نشان دهم که چگونه ابزارهای نظارت بر برند کار می کنند. من مثال خود را بر اساس نام تجاری24 قرار دادم ، اما تمام ابزارهای نظارت بر رسانه مبتنی بر همان فرض است.
آنچه لازم است ذکر شود این است که اکثر ابزارهای نظارت بر رسانه داده های تاریخی را جمع نمی کنند. به همین دلیل ضروری است که نام تجاری شما را در طی یک دوره طولانی نظارت کنید.
اولین قدم در پیگیری برند ، راهاندازی یک پروژه است. از آنجا که می خواهید روی نام تجاری خود تمرکز کنید ، کلمات کلیدی مربوط به شرکت خود را دنبال کنید ، به عنوان مثال:
- نام شرکت شما
- نام محصول یا خدمات
- هشتگ مارک تجاری شما
- هشتگ کمپین شما
- نام مدیر عامل یا سایر کارمندان شناخته شده
این رویکرد جامع درک خوبی از آنچه مردم در مورد نام تجاری شما می گویند ، به شما می دهد.
مراحل بعدی بستگی به حجم ذکر است.
اگر یک نام تجاری کوچک را راه اندازی کرده اید ، ممکن است با نگاهی به ذکرهای جداگانه و تجزیه و تحلیل آنها یک به یک خوب باشید.
شما یک بررسی کلی فوری در مورد آنچه مردم فکر می کنند و محصول شما را از دست می دهند ، بدست می آورید.
برای تجزیه و تحلیل قوی تر. نگاهی به برگه تجزیه و تحلیل بیندازید. برخی از معیارهای کلیدی تحلیلی را خواهید یافت ، مانند:
- محبوب ترین ذکرها
- از معروف ترین پروفایل های عمومی
- تعداد ذکر شده در رسانه های اجتماعی
- تعداد ذکر شده در رسانه های اجتماعی
- تعداد کل رسانه های اجتماعی را می پسندد ، نظر ، و سهام
- تخمین زده می شود رسانه های اجتماعی به
- تعداد ذکرهای مثبت و منفی
- نمایه های برتر عمومی که درباره نام تجاری شما صحبت می کنند
- زمینه بحث
- سهم صدا
- لیست روند hashtags
این بسیار است ، [؟

بسته به نوع خود باید معیارهایی را انتخاب کنید که بیشترین بینش را در مورد سلامتی برند شما به ارمغان بیاورد.
به عنوان مثال ، اگر در حال حاضر روی کارزار بازاریابی تأثیرگذار متمرکز می شوید باید این را در نظر بگیرید:
- تعداد کل ذکرها
- سهم صدا
- پروفایل های برتر عمومی که در مورد شما صحبت می کنند طاقچه تجاری
- احساسات ذکرها
یک تجزیه و تحلیل کامل از این معیارها شما را در طی کل فرآیند راهنمایی می کند ، با شروع به تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی و انتخاب شخص مناسب برای کار با آن ، و با ارزیابی نتایج کمپین خاتمه می دهد.
ردیابی مارک را شروع کنید! اولین پروژه خود را اینجا تنظیم کنید!
چرا ردیابی برند مهم است؟
حالا که می دانید چه اندازه گیری کنید ، احتمالاً تعجب می کنید که چرا همه مشکلات را پشت سر بگذارید.
پاسخ ساده است – ردیابی نام تجاری شما خواهد بود
ردیابی کلیه معیارهای ذکر شده در بالا ستون اصلی استراتژی برند شماست. ردیابی برند مشکل اصلی شما را که شرکت شما می تواند تجربه کند برطرف می کند. این فرایند به شدت بر نیازها و انتظارات مشتریان شما متمرکز شده است.
اگر می خواهید محصولی یا خدماتی بسازید که در میان جمع باشد و به مشتری شما در موفقیت کمک کند ، باید مارک خود را پیگیری کنید. اطلاعاتی که شما جمع آوری می کنید یک معدن طلای دانش است.
از آنجا که نظرات مخاطبان شما نقطه اصلی این روند است ، شما باید برند خود را در طی یک دوره طولانی ردیابی کنید.
نیازهای مخاطبان شما تغییر خواهد کرد. هرچه زودتر روندها را مشاهده کنید ، محصول بهتری قادر خواهید بود تا عرضه کنید. اینگونه است که شما رقیبان خود را ضرب و شتم می کنید ، نام تجاری خود را رشد می دهید و به عنوان پیشرو در صنعت تبدیل می شوید.
مضرات ردیابی نام تجاری
با این وجود اشکالاتی در هنگام ردیابی برند شما وجود دارد.
اول از همه ، نگاهی دقیق تر به کیفیت داده های خود بیندازید. هزاران مقاله آنلاین ، عکس ، پست در رسانه های اجتماعی ، ذکر و غیره وجود دارد. برخی از آنها مرتبط نیستند و به شما در محافظت از شهرت برند یا ایجاد آگاهی از برند کمک نخواهند کرد.
ثانیا ، ردیابی نام تجاری دستی یک فرایند وقت گیر است. با توجه به میزان محتوای آنلاین تولید شده هر روز ، ساعت ها طول می کشد تا از طریق تمام منابع آنلاین جستجو کرده و منابع مرتبط را آنالیز کنید.
آیا ردیابی برند ارزش تلاش را دارد؟
یک سؤال ساده برای آن سوال وجود دارد – بله ، این است! ردیابی نام تجاری شما بینش های زیادی را که هیچ ایده ای در مورد آنها ندارید نشان می دهد ، به شما در تصمیم گیری هوشمندانه تر در مورد برند شما کمک می کند. فرآیند ردیابی برند به شما کمک می کند حداقل یک قدم جلوتر باشید و یک رهبر صنعت باشید.
محتوای مرتبط با دستی
چگونه می توان سهم صدا را اندازه گیری کرد؟
چگونه یک حسابرسی از برند انجام دهیم؟
8 تاکتیک بازاریابی برای ایجاد آگاهی از برند
<! –
->
<! –
<! –
<! –
->
<! –
->
<! –
<! –
-> <! –
->
<! –
-> <! –
->
<! –
-> <! –
->
<! –
->
<! –
->
<! –
-> <! –
->
<! –
->
<! –
->
<! –
->
<! –
<! –
->
<! –