ذکرهای اجتماعی چیست و بهترین روشها برای نظارت بر آنها چیست

ذکرهای اجتماعی چیست و بهترین روشها برای نظارت بر آنها چیست

این پست در تاریخ 1 سپتامبر به روز شد تا جدیدترین اطلاعات مربوط به نام های اجتماعی را نشان دهد.

خواه یک تجارت کوچک باشید که تعاملات رسانه های اجتماعی آن به صفر برسد ، و یا مارک تجاری که هزاران دلار برای حضور خود در شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری می کند ، به احتمال زیاد افراد دیگر بصورت آنلاین درباره شما صحبت می کنند. هر بار که در توییت های دیگران ، به روزرسانی های فیس بوک یا نظرات اینستاگرام دیگران ظاهر می شوید ، این به عنوان یک ذکر اجتماعی به حساب می آید.

ذکر اجتماعی دلیل ایجاد حضور پررنگ در شبکه های اجتماعی است. هرچه افراد در مورد شرکت شما بصورت آنلاین صحبت کنند ، آگاهی از برند شما بیشتر می شود. و آگاهی از برند مستقیماً به افزایش فروش و موقعیت کلی شما در بازار تبدیل می شود.

بنابراین ، اگر می خواهید رشد کنید ، دانستن هرچه بیشتر در مورد ذکر اجتماعی ضروری است.

در اینجا همه مواردی است که می خواستید در مورد ذکر اجتماعی بدانید!

  • ذکر اجتماعی چیست؟
  • چگونه می توان ذکرها را در رسانه های اجتماعی ردیابی کرد؟
  • همه آنچه در مورد ذکرهای اجتماعی می دانید
  • ذکر اجتماعی چیست؟

    ذکر اجتماعی وقتی اتفاق می افتد کسی درباره یک مارک یا یک شخص در کانال های مختلف رسانه های اجتماعی پست می گذارد.

    ذکرهای اجتماعی می توانند مثبت یا منفی باشند. هر ذکر فرصتی برای تعامل با مخاطبان و دریافت اطلاعاتی درباره آنها است.

    نامهای اجتماعی برای ماركها در سطوح مختلف مهم هستند و ما در زیر برخی موارد مهم استفاده را شرح خواهیم داد.

    ذکر اجتماعی در مدیریت شهرت

    همانطور که در بالا ذکر کردم ، در مورد برخی از مشاغل بیشتر از بقیه صحبت می شود. این واقعیت تغییری نمی کند که من معتقدم همه آنها باید یادداشت های اجتماعی خود را پیگیری کنند.

    ایجاد شهرت خود به عنوان یک تجارت سالها فداکاری و سخت کوشی را می طلبد. شما باید یک استراتژی در نظر بگیرید تا هویت و شخصیت تجاری خود را متفکرانه ایجاد کنید و با این وجود همه اینها می توانند با یک حرکت بد به هدر بروند.

    به این دلیل که مردم وقتی بخواهند در شبکه های اجتماعی به شما حمله کنند یک قدم عقب نخواهند رفت. وقتی آنها فقط سعی می کنند شما را ترول کنند خیلی بد نیست ، اما اگر دلیل اصلی وجود داشته باشد که آنها صحبت کنند شما را از طریق زباله در شبکه های اجتماعی رد می کنند ، می تواند آسیب زیادی برساند.

    پیگیری موارد اجتماعی! دوره آزمایشی 14 روزه خود را شروع کنید!

    در چنین شرایطی ، زمان بندی مهم است. اگر ذکرهای اجتماعی خود را از نزدیک کنترل نکنید ، یک نظر منفی می تواند به سرعت به یک بحران روابط عمومی منجر شود که شما را سخت متضرر خواهد کرد.

    از طرف دیگر ، اینها فقط افراد بد موجود نیستند. فقط منتظر فرصتی هستم که شما را در شرایط بد قرار دهد. تا زمانی که طرف اصلی شما را تهدید نکند ، احتمالاً اکثر ذکرهای اجتماعی برند شما مثبت خواهد بود.

    از آنها برای ایجاد رابطه قوی تر با آن افراد استفاده کنید. به آنها نشان دهید در آنجا گوش می دهید و مایلید به آنها در حل مسئله خود كمك كنید. شما فقط می توانید از چنین نگرشی بهره مند شوید ، و افرادی که با آنها ارتباط برقرار می کنید هر زمان که بحث صنعت شما باشد ، سفیران مارک شما می شوند که محصول شما را توصیه می کنند.

    ذکر اجتماعی در نظارت بر رقبا

    اگر افرادی هستند که در مورد تجارت شما صحبت می کنند ، آنها همچنین در مورد رقبای شما صحبت می کنند.

    آنها ممکن است حرفهای خوبی بزنند و این کاملاً خوب است ، شما قرار نیست از اینگونه موارد اجتماعی استفاده کنید.

    اما برخی از کاربران شبکه های اجتماعی قصد دارند چیزهای منفی بگویند در مورد آنها یا فقط از آنها بخواهید که در مقابل پاسخی دریافت نکنند. آن وقت است که باید روی صحنه بیایید.

    من را اشتباه نگیرید – قرار نیست به افرادی که به رقبای خود حمله می کنند بپیوندید ، اما اگر می بینید که رقبای تجاری شما افرادی را که از خدمات خود راضی نیستند نادیده می گیرند این جایی است که شما وارد آن می شوید. بگذارید آنها اذعان کنند که شما در کنار آنها هستید و خوشبختانه به آنها کمک خواهید کرد تا مشکل خود را حل کنند ، البته تا زمانی که توانایی انجام آن را دارید.

    برای اینکه شک و تردید زیادی نداشته باشم ، در اینجا چگونگی رسیدگی به پرونده ای مشابه را مدتی قبل عنوان کردم:

     نمونه ای از ذکر اجتماعی یک رقیب  نمونه ای از ذکر اجتماعی از یک رقیب

    همانطور که می بینید ، پنج روز طول کشید تا رقیب ما به هیلی برگردد و این خیلی طولانی بود. این روزها نمی توانید مشتری را خیلی منتظر بگذارید. و ما نمی توانستیم از نتیجه این وضعیت خوشحالتر باشیم:

     نمونه ای از ذکر اجتماعی Brand24

    همه اینها به خاطر نظارت بر امور اجتماعی بود نام بردن از رقبای ما و یک پاسخ سریع ، بدیهی است ، که ما را به خوبی به سمت خدمات مشتری سوق می دهد.

    معرفی های اجتماعی در مورد شرکت خود را کشف کنید. ردیابی را به صورت رایگان شروع کنید!

    ذکر اجتماعی در خدمات مشتری رسانه های اجتماعی

    این منطقه دیگری است که ذکر اجتماعی اهمیت دارد.

    32٪ از كاربرانی كه با یك مارك ارتباط برقرار می كنند انتظار دارند ظرف 30 دقیقه پاسخگوی خدمات مشتری در رسانه های اجتماعی باشند و 42٪ انتظار دارند در عرض 60 دقیقه پاسخ دهند.

    بتوانید صدها یا شاید هزاران مقاله در مورد چرایی اهمیت خدمات مشتری در شبکه های اجتماعی در گوگل داشته باشید و دلیلی برای آن وجود دارد.
    به یاد داشته باشید که چگونه یک دهه یا همین چند سال قبل شکایتی را مطرح می کنید که به سختی کسی جز شما و شرکت درگیر می داند در مورد؟ خوب ، حداقل چند سال است که یک بازی متفاوت با توپ است.

    به رستورانی رفته اید و از خدمات ، غذا و هرچیز دیگر راضی نبوده اید؟

    متأسفانه برای مارک ها ، بسیاری از مردم در ارسال شرح طولانی از تجربیات خود دریغ نمی کنند در اجتماعی است. اگر مشاغل نتوانند از این قبیل نامهای اجتماعی استفاده کنند ، در معرض مواردی قرار می گیرند که قبلاً در مورد آنها بحث کردیم ، مانند آسیب جدی به اعتبار آنها ، یا استفاده از رقابتی از سوhap استفاده از آنها.

    مصرف کنندگان » طی سالها رفتار به شدت تغییر کرده و آنها تمایل دارند که بر اساس نظراتی که در شبکه های اجتماعی می گیرند انتخاب کنند. بسیاری از افراد تصور می كنند كه مشاغل در همه زمانها آنلاین هستند و تقریباً بلافاصله انتظار پاسخ دارند.

    من یكی از مقالات قبلی خود را با پاراگراف زیر خلاصه كردم:

    این جای تعجب نیست که وقتی مارک تجاری از طریق شبکه های اجتماعی به مردم پاسخ می دهد ، رضایت مشتری افزایش می یابد. نظرسنجی مصرف کننده که برای Sprout Social انجام شده نشان می دهد که وقتی این اتفاق می افتد:

    • 70٪ مردم بیشتر از محصول یک مارک استفاده می کنند یا خدمات.
    • 65٪ از مردم وفاداری به مارك بیشتری دارند.
    • 25٪ از افراد كمتر به یك رقیب مراجعه می كنند
    • 25٪ از افراد كمتر می توانند چیزهای منفی درباره مارك ، محصول یا خدمات ارسال كنند
    • 75٪ از افراد احتمالاً تجربه خوبی را در نمایه خود به اشتراک می گذارند.

    این آمار باید برای هر مشاغل نشان داده شود که از خدمات مشتری در شبکه های اجتماعی خود مراقبت نمی کند. بی توجهی به مصرف کنندگان سرانجام در خط پایین این مشاغل تأثیرگذار خواهد بود ، و این چیزی است که هیچ یک از صاحبان مشاغل به دنبال آن نیستند.

    ذکر اجتماعی در روابط عمومی

    لکه بینی و پاسخ دادن به ذکرهای اجتماعی در روابط عمومی برای اعتبار برند شما بسیار مهم است.

    واکنش سریع به یک نکته منفی می تواند از تشدید بحران روابط عمومی جلوگیری کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به طور منظم موارد اجتماعی را ردیابی کرده و احساسات برند خود را حفظ کنید.

    چند روش برای پیگیری نامهای اجتماعی وجود دارد که م mostثرترین آنها نظارت بر شبکه های اجتماعی است. این نان و کره ما در Brand24 است و اجازه دهید به شما بگویم که چگونه با استفاده از ابزار ما موارد اجتماعی را نظارت کنید.

    اگر کاملاً در محصول ما تازه وارد هستید ، با ایجاد یک حساب Brand24 شروع کنید.

    در جادوگر ایجاد پروژه ، کلمات کلیدی موردنظر خود را برای مشاهده وارد کنید. کلمه کلیدی می تواند این باشد:

    • نام شرکت شما
    • هشتگ شرکت شما
    • هشتگ ویژه کمپین شما
    • نام مدیر عامل یا هر کارمند مشهور دیگری

    هنگامی که تنظیم کنید پروژه ، ابزار گوش دادن اجتماعی شروع به جمع آوری نامها در سراسر اینترنت می کند.

    پس از کلیک بر روی ذخیره ، ابزار شروع به جمع آوری نام های اجتماعی برای شما می کند و آنها را در داشبورد شما بارگیری می کند. شما می توانید ببینید که چند مورد از یک کلمه کلیدی داده شده در منابع مختلف ظاهر شده است:  لیستی از منابع Brand24 ذکر های اجتماعی را از "width =" 1295 "height =" 182 "srcset =" https: // brand24 جمع آوری می کند .com / blog / wp-content / uploads / 2019/01 / list-of-sources.png 1295w ، https://brand24.com/blog/wp-content/uploads/2019/01/list-of-sources- 1140x160.png 1140w ، https://brand24.com/blog/wp-content/uploads/2019/01/list-of-sources-750x105.png 750w "اندازه =" (حداکثر عرض: 1295px) 100vw ، 1295px

    و فهرست ها را به صورت جداگانه مرور كنید:  نمونه ای از اشاره های اجتماعی در توییتر "width =" 1294 "height =" 156 "srcset =" https://brand24.com/blog /wp-content/uploads/2019/01/twitter-social-mention.png 1294w، https://brand24.com/blog/wp-content/uploads/2019/01/twitter-social-mention-1140x137.png 1140w ، https://brand24.com/blog/wp-content/uploads/2019/01/twitter-social-mention-750x90.png 750w "اندازه =" (حداکثر عرض: 1294px) 100vw ، 1294px

    آپ هنر از خود ذکر می کند ، آنچه که احتمالاً مهمتر است ، حتی بیشتر ، نمودار نمایش تعامل و احساسات ذکرهای اجتماعی شما در طول زمان است:  نمودار نامزدی در داخل داشبورد Brand24 "width =" 1629 "height =" 460 "srcset =" https : //brand24.com/blog/wp-content/uploads/2019/01/graph.png 1629w، https://brand24.com/blog/wp-content/uploads/2019/01/graph-1140x322.png 1140w ، https://brand24.com/blog/wp-content/uploads/2019/01/graph-750x212.png 750w "اندازه =" (حداکثر عرض: 1629px) 100vw ، 1629px

    تعدادی از موارد ذکر شده ، دسترسی به شبکه های اجتماعی ، تعاملات ، مانند پسندیدن ، اشتراک گذاری و نظرات ، و همچنین احساسات مثبت و منفی ، همه چیز برای شما وجود دارد ، که نشان می دهد چگونه همه آن چیزها در رابطه با ذکرهای اجتماعی شما تغییر می کند.

    می توانید جمع بندی فعال ترین مکان ها را در داخل برگه های خلاصه و Analysis داشبورد خود پیدا کنید:  نمونه ای از مکانهای فعال در داخل داشبورد Brand24 "width =" 1630 "height =" 654 "srcset =" https://rahpoyanferdos.ir/wp-content/uploads/2020/09/1599007208_640_ذکرهای-اجتماعی-چیست-و-بهترین-روشها-برا.png 1630w ، https: / /brand24.com/blog/wp-content/uploads/2019/01/location-summary-1140x457.png 1140w، https://brand24.com/blog/wp-content/uploads/2019/01/location-summary- 750x300.png 750w "sizes =" (حداکثر عرض: 1630px) 100vw ، 1630px

    علاوه بر همه اینها ، Brand24 به شما در یافتن تأثیرگذار و خیلی بیشتر کمک می کند!

    Social Mention

    یکی دیگر از ابزاری که می توانید برای ردیابی نام های اجتماعی استفاده کنید ، Men Social Mention است.

    همانطور که در صفحه اصلی خود قید می کنند ، SocialMention یک موتور جستجو در زمان واقعی است.

    گرچه از نظر بصری خیلی جذاب نیست ، اما همچنان v داده های قابل جمع آوری برای نام های اجتماعی شما و همه اینها را به صورت رایگان دریافت می کنید. فقط کلید واژه خود را در نوار جستجو تایپ کرده و نتایج را بدست آورید.

    بدیهی است که به اندازه ابزارهای پرداخت شده جامع نیست اما همچنان که گفتم ، قطعاً چیزی وجود دارد که می توانید از آن بهره مند شوید.

    ذکر واقعی کلمات کلیدی شما دقیقاً در وسط این ابزار متوسط ​​قرار دارد. می توانید آنها را براساس تاریخ یا منبع و همچنین بازه زمانی مرتب کنید:  یک جریان از ذکرهای اجتماعی در داخل Social Mention "width =" 623 "height =" 623 "srcset =" https://brand24.com/blog /wp-content/uploads/2019/01/mentions-b24.png 623w ، https://brand24.com/blog/wp-content/uploads/2019/01/mentions-b24-250x250.png 250w ، https: / /brand24.com/blog/wp-content/uploads/2019/01/mentions-b24-60x60.png 60w "sizes =" (max-width: 623px) 100vw، 623px

    سپس ، می توانید اطلاعات بیشتری را در پانل سمت چپ خود پیدا کنید. این شامل استحکام ، احساس ، علاقه و رسیدن به از کلمه کلیدی شما است:

    علاوه بر این ، برخی از آمارهای مربوط به احساسات ، کلمات کلیدی برتر ، کاربران ، هشتگ ها و منابع.

    همچنین می توانید جستجوی خود را با فیلترهای پیشرفته اصلاح کنید.

    بسیار جالب است كه می توانید همه اینها را به صورت رایگان دریافت كنید ، درست است؟

    همه آنچه در مورد نامهای اجتماعی می دانید

    همانطور كه ​​گفتم ، ماركهایی وجود دارند كه روزانه هزاران مورد اشاره اجتماعی دارند ، و کسانی هستند که بسیار کم یا هیچ.

    حتی اگر فکر می کنید یک ابزار نظارت بر شبکه های اجتماعی برای شما بیش از حد لازم است و صرف نظر از اندازه شغل شما ، حتی اگر فقط با یک مورد ابتدایی آشنا شوید ، ضرری نخواهد داشت. ، ابزار رایگان.



    <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->

    <! –

      ->
      <! –

    ->

    <! –

    ->

    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! –

    ->

    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! –

    ->

    <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –
    <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! – ->
    <! – <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! – ->
    <! – <! –

    ->
    <! –

    ->
    <! – ->
    <! – -> <! -
    -> <! –

    ->
    <! – ->
    <! – ->
    <! –

    ->
    <! –

    -> <! –

    ->
    <! –

    ->