دلتا ، آمریکایی ها و سایر کارگران هواپیمایی می گویند ممنوعیت سفر کروناویروس و کاهش تقاضا باعث نگرانی آنها شده است که شغل خود را از دست بدهند ، درست همانطور که COVID-19 همچنان گسترش می یابد

دلتا ، آمریکایی ها و سایر کارگران هواپیمایی می گویند ممنوعیت سفر کروناویروس و کاهش تقاضا باعث نگرانی آنها شده است که شغل خود را از دست بدهند ، درست همانطور که COVID-19 همچنان گسترش می یابد

  • با پخش شدن رمان عروق جدید ، خطوط هوایی شاهد کاهش تقاضا هستند. نگرانی های آنها این هفته بیشتر شد که پرزیدنت ترامپ سفر به اروپا را به مدت 30 روز به طور ممنوع اعلام کرد.
  • سقوط تقاضا ، همراه با بحران قیمت سهام شرکت های هواپیمایی ، کاهش برنامه ها و اقدامات مختلف کاهش هزینه ها ، همه کارگران خطوط هوایی نگران این هستند که شغل و درآمد آنها در ماه های آینده چطور به نظر برسد.
  • Business Insider با تعداد زیادی از شرکت کنندگان در پرواز ، خلبانان و کارگران زمینی صحبت کرد. به طور کلی ، نگرانی در مورد سلامتی صنعت بیش از نگرانی در مورد قرار گرفتن در معرض COVID-19 است.
  • برای اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی Business Insider مراجعه کنید.

از آنجایی که کروناویروس جدید به گسترش خود ادامه می دهد و دولت ها ، شرکت ها ، سرمایه گذاران و افراد اقدامات سختگیرانه تری را برای تلاش و کاهش سرعت شیوع انجام می دهند ، صنعت هواپیمایی خود را دچار آشفتگی می کند.

به سختی حدود دو ماه پیش ، شرکت های هواپیمایی پیش بینی می کردند. سال پر رشد ، با افزایش تقاضا ، ظرفیت و سود – به ویژه هنگامی که Boeing 737 Max به خدمت بازگشت.

اکنون ، آنها در حال کاهش هزینه ها ، اعزام کارمندان به مرخصی و موقت کارمندان ، اخراج هواپیماها ، و توقف مسیرها هستند.

در حالی که تقاضا برای سفر از اواخر ژانویه آغاز شد ، از اواخر ژانویه رو به افول است ، اعلامیه رئیس جمهور دونالد ترامپ این هفته به طور موثر ممنوعیت مسافرت های خارجی را از بخش هایی از اروپا ممنوع اعلام کرده است.

قیمت سهم هواپیمایی نیز کاهش یافته است و در عرض چند هفته به پایین ترین نرخ ممکن سقوط کرده است.

خود بیماری ، COVID-19 ، برای افراد جوان و سالم نسبتاً خفیف است – بزرگترین خطر آنها تبدیل به یک وکتور انتقال به افراد آسیب پذیرتر است – این ویروس باعث نگرانی دوستان و خانواده ، ذخیره مواد غذایی و … شده است.

Business Insider با چندین شرکت کننده پرواز ، خلبانان و کارمندان زمینی برای خطوط هوایی اصلی و منطقه ای در سراسر ایالات متحده صحبت کرد که دیدگاه های خود را در مورد ویروس و تأثیر احتمالی آن بر صنعت آنها به اشتراک گذاشتند. به دلیل سیاست های کارفرمایان ، ممنوعیت صحبت با رسانه ها ، برخی از آنها خواستند ناشناس باشند ، و برخی درخواست کردند که نام شرکت آنها ذکر نشده باشد.

این چیزی است که آنها برای گفتن داشتند. اقدامات احتیاطی.

عکس: عکس پرونده: یک دستگاه حمل چمدان چمدان ها را روی یک صندوق حمل در فرودگاه بین المللی فیلادلفیا بار می آورد. منبع: AP

بیشتر کارمندان Business Insider با این مقاله صحبت کردند و نگرانی های مربوط به ویروس را پایین آوردند. اگرچه آنها خطرات بهداشتی بزرگتر را به رسمیت می شناختند ، و این واقعیت که خطر شخصی وجود دارد ، بسیاری از آنها خوشبین بودند – حتی با افزایش موارد و تلفات در روزهای اخیر.

"من 36 ساله هستم ، سالم و از نظر من خوب است ، بنابراین اگر من آن را منعقد كردم ، می توانم اگر خاموش باشم ، جنگ كنم. " "با این حال ، قبل از اینکه متوجه شوم ویروس دارم با همه افرادی که با آنها ارتباط برقرار می کنم چیست؟ این نگرانی اصلی من است ، مردم برای محافظت از همه باید کارهای بهتری انجام دهند. "

یک مسافر پرواز برای یک شرکت هواپیمایی منطقه ای در ایالات متحده که با آمریکایی ها ، دلتا و یونایتد قرارداد دارد به همین ترتیب احساس می کند که خطر شخصی وی کم است. [19659006] او گفت: "من هر روز به سر کار می آیم در اطراف افرادی که مریض هستند." من همیشه دست های خود را تمیز و شسته ام. نگرانی من در حال حاضر اساساً همین است. مطمئناً من نمی خواهم کسی بیمار شود ، اما فکر می کنم کمی متناسب است. "

دیگران گفتند که آنها مراقب تر از حد معمول هستند و امیدوارند که از این ویروس جلوگیری کنند."

برای من خیلی تغییر کرده است ، من همان کارهایی را می کنم که همیشه انجام داده ام ، "یک کارمند پرواز مستقر در نیویورک برای آمریکایی گفت. "یک چیز این است که اخیراً ، من در حال پاک کردن جدول سینی و بازوهای استراحت هنگام پرواز هستم."

"دانستن اینکه ما پرواز کنندگان پرواز با و حدود هزاران نفر تقریباً روزانه در پروازهای طولانی و در آنجا وجود دارد بسیار ترسناک است. یک فرودگاه با تجربه Delta گفت: " "اما همه ما باید کار خود را ادامه دهیم – ما باید صورتحساب هایی را بپردازیم!"

"به طرز عجیبی ، من از هیچ یک از شرکت کنندگان پروازمان که هنوز با COVID-19 پایین آمده اند ، نمی دانم." و قرار گرفتن در معرض بالقوه 25000 مسافر پرواز دلتا.


چه هواپیمایی برای حفاظت از مسافران و خدمه انجام می دهد.

عکس: مردم در ترمینال بین المللی در فرودگاه LAX در لس آنجلس ماسک می پوشند منبع: رویترز

از اوایل اوایل سال

"من هرگز تجربه نکردم که صنعت هواپیمایی به همان اندازه که در این زمینه مشغول فعالیت و فعالیت بوده اند ، باشد." سارا نلسون ، رئیس انجمن شرکت کنندگان در پرواز ، هفته گذشته در مصاحبه به Business Insider گفت. "بنابراین من می خواهم واقعاً خطوط هوایی را تحسین کنم."

"یک خدمه پرواز برای یک شرکت هواپیمایی منطقه ای گفت:" ما نحوه انجام خدمات در هواپیما را تغییر دادیم. "ما اکنون از دستکش استفاده می کنیم ، دیگر کمربند ایمنی را لمس نمی کنیم ، و آنها تمیز کننده بیشتری در حال پرواز هستند."

یک کارمند پرواز مستقر در شیکاگو برای شرکت هواپیمایی آمریکایی گفت که این شرکت هواپیمایی منابع بیشتری را برای مهمانداران پرواز فراهم می کند. [19659006ویگفت:"آمریكاییدرحالحاضربهخدمهایناجازهرامیدهدكهدرطولخدمتیاهنگامسوارشدنهواپیما،دستکشبپوشند"آنهادرحالآمادهسازیضدعفونیکنندهدستودستکشهستندودرشرایطیکهبهیکبیماریواگیردارمشکوکشود،تازهکارهاییارسالشدهاستکهچهکاریبایدانجامدهند"

یکی از کارمندان پرواز برای دلتا گفت که در حالی که احساس می کند خط هوایی کمی کند است. اقدامات محافظتی خود را برای خدمه انجام داد – وی گفت كه اخیراً به عنوان چند هفته قبل به مسافران هواپیما در بیشتر مسیرها گفته شد كه ماسك محافظ یا دستكشی نپوشید – از آن زمان اوضاع تغییر كرده است.

"شركت ما الان خیلی طرفدار دارد." گفت "آنها به سرعت در هفته گذشته بیدار شدند."

یک مسافر پرواز برای یک شرکت هواپیمایی منطقه ای دیگر گفت که او به تازگی خود را در هواپیماها بدون تجهیزات وعده داده شده پیدا کرده است.

"ما هیچ گونه ضدعفونی دستی ، دستکش محدودی نداشتیم. و هواپیماها در طول روز تمیز نشدند. " او گفت که این مسئله در پروازهایی که هواپیمایی او برای یونایتد انجام داده بود مشهود است.


مقایسه با روزهای بعد از 11 سپتامبر.

عکس: فرودگاه نیوآرک. منبع: Chloe Pantazi

پس از 11 سپتامبر ، تقاضا در خطوط هوایی تقریبا 40٪ کاهش یافت. کاهش تقاضا ، که سالها به طور کامل بهبود نیافته بود ، به طور مستقیم و غیرمستقیم منجر به اخراج ، فرورفتگی ، کاهش و تحکیم شد.

بسیاری از کارمندان نگران این هستند که افت تقاضا به coronavirus مرتبط باشد – تخمین زده می شود که به 70 برسد. براساس برخی تخمین ها ،٪ به وضعیت مشابهی منجر می شود.

"از 11 سپتامبر ، من بیشتر نگران امنیت شغلی خودم نبودم" ، یک خلبان کهنه کار برای یک شرکت هواپیمایی بزرگ آمریکایی گفت. "من می ترسم دوباره مرخص شود. اختلال 9 سپتامبر دیگر به این معنی است که من احتمالاً هرگز قبل از بازنشستگی به کاپیتان ارتقاء نخواهم داد. "وی اضافه کرد:" [غمانگیزوتحقیرآمیزاست"مقایسهبارکودپساز11/11کروزاظهارداشتکهCOVID-19میتواندجدیترازSARSوسقوطمالیباشد،همچنین،طبقگزارشروزنامهفایننشالتایمز

کارکنان شرکت هواپیمایی گفتند که احساس کلی در روزهای اخیر بطور چشمگیری تغییر کرده است ، و از اضطراب ناچیز و خوش بینی محتاطانه حرکت می کنند.

"در حال حاضر خوب است ، اما نگرانی من قطعاً در حال تغییر است" ، یک کارمند پرواز برای یک شرکت هواپیمایی کانادا گفت. "من نه در مورد سلامتی من ، بلکه در مورد امنیت شغلی و اینکه چگونه می توانم مرخصی بگیرم یا هر پرواز من لغو شود ، تأثیر زیادی بر روی امنیت هواپیمایی و خانواده من خواهد گذاشت."

به جز این شایعه که اگر مسائل به سمت پایین ادامه یابد ، می توانند برگهای غیبت را برای کسانی که خواهان آن هستند ، ارائه دهند. " "هنوز واقعاً از آن پل عبور نکرده اید ، مگر اینکه احساس خوبی نداشته باشید ، شما را به ماندن در خانه تشویق می کنید."

اگرچه مدیر خوشبین بود ، لغو سنگین پروازهای اروپا – و عدم اطمینان پیرامون آینده بالقوه کنسل کردن ها – نگرانی بزرگی بود.

"او گفت ،" مقدار زیادی از پول ما از محموله ها تهیه می شود که از این پروازها به دست می آید. " "بنابراین من یک کودک نگران الان هستم اما بیایید ببینیم که در هفته های آینده چه اتفاقی می افتد."

یک نماینده خدمات مشتری مستقر در شارلوت برای شرکت هواپیمایی آمریكا ایرلاینز موافقت كرد.

با افزودن سوخت بیشتر به آتش ، "او گفت. "به نظر می رسد که جهان در حال توقف است و صورتحساب ها هنوز هم موعد است. اگر هرکسی که بخواهد قفلش را ببندد و نترسد از بیرون برود ، اقتصاد نمی تواند پیشرفت کند. "

" من فکر می کنم در 24 ساعت گذشته حالات تغییر کرده است. " "کارکنان بیشتر به ابتلا به ویروس و ناراحت تر شدن علاقه دارند."

"به نظر می رسد که با اعلام خبر تعطیلی مدارس ، پاندمیونیم از بین می رود." احساس اطمینان داشتم که حتی اگر یک برنامه زمانبندی اتفاق بیفتد ، به دلیل ماهیت مقرون به صرفه تر فعالیت های منطقه ای در مقایسه با شرکای اصلی ، فرسوده ها لازم نخواهند بود.

"من قطعاً امروز نسبت به هفته گذشته احساس متفاوتی دارم." یک شرکت کننده هواپیمایی هواپیمایی آمریکایی مستقر در نیویورک گفت: "دیروز برای اولین بار من در نزدیکی بارهای خالی در پروازها تجربه کردم. و من متوجه شدم که فرودگاه شارلوت خالی است ، که تکان دهنده بود ، فکر می کنم از ترس عموم مردم شروع به تأثیرگذاری می کنند. فکر می کنم آنها سعی در ترساندن ما دارند. " "من واقعاً نمی دانم چه فکر کنم.

برای کارمندان خردسال یا کسانی که هنوز در حال آموزش هستند ، اشتغال یک نگرانی خاص است.

" هیچ کس کاملاً نمی داند که چطور اتفاقات پیش می رود ، "یک شرکت کننده جدید پرواز ، که گفت که در حال آموزش برای یک شرکت هواپیمایی اصلی ایالات متحده است. قبل از اینکه حتی ما شروع به ترساندن کنیم ، به احتمال از دست دادن شغل فکر کنیم. اما همه امیدوار و مثبت هستند. "

" اگر مردم فقط دست های خود را بشویند ، این مشکل بزرگی نخواهد بود ، "او اضافه کرد.

وضع حمل ، فرسوده و کاهش ساعت تنها نگرانی نیستند.

"اگر من بیمار شوم ، هواپیمایی من هنوز ضمانت حمایت از پرداخت را ایجاد نکرده است ، یک شرکت کننده پرواز در شرکت هواپیمایی اصلی ایالات متحده ، که از Business Insider خواسته است تا هواپیمایی را نام نبرد." "ما از یک سیستم" نقطه "استفاده می کنیم ، بنابراین به خاطر ندادن بیمار و استفاده از زمان بیمار که در واقع کار می کنیم مجازات می شویم."

اگرچه نگرانی از امنیت شغلی رو به افزایش بود ، برخی گفتند که آنها هنوز هم اطمینان دارند که خط هوایی – و کارمندان آن – طوفان را بدون هیچ مشکلی زیاد طوفان می کنند.

"ماه های تابستان ، ممکن است ساعت ها ضربه بخوریم ، اما فکر می کنم با برگ های داوطلبانه ، بقیه ما خوب خواهند بود." مهماندار پرواز هواپیمایی آمریكا مستقر در شیكاگو گفت. "من هنوز بسیار خوش بین هستم که آمریکایی ها و همه شرکت های حمل کننده آنچه انجام می دهند را برای ادامه کارها انجام می دهند. من فکر نمی کنم که ما بتوانیم مردم را رها کنیم. "

اما با پرداخت صورتحساب و کلیه نیازهای روزمره زندگی ، خوش بینی ممکن است نازک باشد.

" خانواده من بسیار از اینکه در فرودگاه کار می کنم عصبی هستم ، "کارگر هواپیمایی آمریکایی شارلوت مستقر در این زمینه گفت ، و خاطرنشان کرد که او هر روز در هنگام ورود یا مسافرت با صدها مسافر در تعامل است. "من ، نه زیاد من بیشتر نگران اسکناس هایم هستم. "وی گفت که او در جریان درخواست وام مسکن است و نگران است که این امر تحت تأثیر قرار گیرد.

" اوقات غم انگیزی را که ما در آن زندگی می کنیم ، " "همه قطعاً در حاشیه هستند."