خطر هواپیماهای بدون سرنشین: حصارهای مجازی باید اکنون آنها را متوقف کنند

خطر هواپیماهای بدون سرنشین: حصارهای مجازی باید اکنون آنها را متوقف کنند

 گفته می شود که فناوری "Geofencing" به طور خودکار مانع از ورود هواپیماهای بدون سرنشین هواپیماهای بدون سرنشین می شود. "عنوان =" "Geofencing" فناوری به طور خودکار مانع از ورود هواپیماهای بدون سرنشین هواپیماهای بدون سرنشین است. "/>


 
<figcaption class= فناوری "Geofencing" باید بطور خودکار مانع از ورود پهپادها به مناطق بدون پرواز شود.

شاتر

  • هواپیماهای بدون سرنشین تجاری هم اکنون می توانند اشیاء سنگین را نیز حمل کنند: دوربین هایی برای جاسوسی ، مواد منفجره ، اسلحه یا مواد مخدر.
  • این امر به ویژه برای زندان ها و فرودگاه ها خطرناک است. -Commission ، که در آن دفاع از هواپیماهای بدون سرنشین را بوسیله جغرافیایی ، یعنی نرده های مجازی در فضای هوایی ، پیشنهاد می کند.
  • می توانید مقالات بیشتری را از Business Insider در اینجا بیابید.

اگر امکانات حساس مانند فرودگاه ها و زندان ها می خواهند به طور مؤثر از خود در برابر هواپیماهای بدون سرنشین محافظت کنند. گران است زندان ها مدت ها است که هوشیار هستند و فرودگاه های بزرگ اروپا می توانند با هواپیماهای بدون سرنشین فرد فلج شوند. وزیر دادگستری NRW اکنون بایزنباخ اکنون به اتحادیه اروپا متعهد شده است تا تولید کنندگان را مسئولیت پذیر سازد. این در حال حاضر با کمک مختصات GPS مناطق ممنوع امکان پذیر است.

در نامه ای از وزیر دادگستری NRW پیتر بیزنباخ (CDU) به کمیسرهای مسئول اتحادیه اروپا ، دیدیه رایندرز و آدینه والهان ، وضعیت حقوقی فعلی نامناسب بود. ثابت شده است. نامه در دسترس آژانس مطبوعات آلمان است.

تعداد رده های هواپیماهای بدون سرنشین به طرز چشمگیری افزایش یافت

تعداد رؤیت هواپیماهای بدون سرنشین از زندان در پرجمعیت ترین ایالت نوردراین-وستفالن چهار برابر شد و در سال گذشته نسبت به سال گذشته به دوازده مورد رسید. براساس اعلام وزارت دادگستری ، این تحولی است که با نگرانی مشاهده می شود. هواپیماهای بدون سرنشین تجاری اکنون می توانند برای حمل و نقل اشیاء با وزن قابل توجهی استفاده شوند: دوربین هایی برای جاسوسی ، مواد منفجره ، اسلحه یا مواد مخدر.

در این نامه اتحادیه اروپا تصریح كرده است كه هواپیماهای بدون سرنشین باید به "سیستم آگاهی جغرافیایی" مجهز شوند. اما این یک عملکرد هشدار دهنده نسبتاً ضد بار بود: جنایتکاران باید آگاه باشند که به هدف خود رسیده اند.

بهتر است به اصطلاح جغرافیایی (از "حصار" انگلیسی برای "حصار") در قانون اتحادیه اروپا مقید شود. لنگر. این امر حصارهای مجازی را در اطراف فضاهای مسدود شده هوایی ایجاد می کند که مانع پرواز هواپیماهای بدون سرنشین به این مناطق می شود. این از لحاظ فنی امکان پذیر است و در حال حاضر توسط برخی تولید کنندگان ارائه می شود. با این حال ، موانع داوطلبانه فعلی به راحتی خاموش می شوند.

مشکلات امنیتی ناشی از هواپیماهای بدون سرنشین می توانند واقعاً گران شوند. بیزنباخ می نویسد: "با توجه به خطر فزاینده در حال افزایش ، من از کمیسیون اروپا خواسته ام تا پیشنهاد من را انتخاب کند."

سیستم های فنی که هواپیماهای بدون سرنشین با آن سقوط می کنند جایگزین جدی نیست. هزینه ها و مزایا از متناسب نیست. هزینه دفاع هواپیماهای بدون سرنشین ثابت در هر فرودگاه در حال حاضر 30 میلیون یورو تخمین زده می شود.

دفاع پهپاد از طریق Geofencing نیز در کنفرانس بعدی وزرای دادگستری در ژوئن سال 2020 مورد بحث قرار می گیرد. تاکنون صدها هزار هواپیمای بدون سرنشین در آلمان به ثبت رسیده است. کنترل ترافیک هوایی آلمان (DFS) تخمین زده است که تا سال 2020 حدود 1.2 میلیون هواپیمای بدون سرنشین در استفاده خصوصی و تجاری خواهند بود.